2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 20 + 2 (mese jutalom) = 22 pont Intelligencia: 25 + 1 (mese jutalom) = 26 pont Megjelenés: 25 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 10 + 2 (mese jutalom) = 12 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 15 + 10(szakmódosító) = 25 pont Bájitaltan: 5 pont Legendás Lények gondozása: 15 + 2 (mese jutalom) = 17 pont Sötét varázslatok kivédése: 15 +10(kiemelkedő) +10 (szakmódosító) + 3 (mese jutalom) = 38 pont Átváltoztatástan: 25 pont Rúnaismeret: 25 + 2 (mese jutalom) = 27 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 5 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 10 pont Repüléstan: 15 - 15 (tehetségtelen) = 0 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Elemista: +10 Bűbájtan, + 10 Sötét Varázslatok Kivédése vagy Átváltoztatástan
Egyetemi tárgyak: Itt sorold fel azokat a tantárgyakat, amiket az egyetem tanulmányaidra választottál az egyetemi szakok szabályai alapján, zárójelben jelezve a választottaknál az eredeti szakot.
Elemista: Képes uralni mind a négy elemet, méghozzá rettentően ügyesen. Jól ért a harcokhoz is, akár csak a természethez, melyet kedve szerint irányíthat (bizonyos mértékben), így segíthet megállítani katasztrófákat is akár. Az elemeket uralni nem túl egyszerű, így aki lazán áll hozzá, az könnyedén bajba keveredhet, megsérülhet. Sokféle munkakörben elhelyezkedhetnek, hiszen az elemek irányítása hasznos tudomány, így csak az adott diákon múlik, hogy mire viszi majd a Roxfort után.
1. Elemi mágia alapok: Az elemek megformálásának tudomása, a hat elemi stílus (kitörés, csóva, kupola, aura, fal, szőnyeg) 2. A négy elem tudománya: A föld alap elemeinek részletezése, tűz, víz, föld, levegő, ezek anyagainak felépítése, variálása. 3. Elemi harci mágia: A sötét varázslatok kivédése, elemi variációkkal. Az elemista aurorok, párbajhősök technikájának változtatása elemi alapokkal. Támadás, és védekezés elemi mágiával, harci helyzetben. Elmélet és gyakorlat akadálypályákon. 4. Elemi harci mágia gyakorlat: Terepgyakorlat a szabadban, elemi őshelyek felkutatás, vulkánok, mélytengeri források eszenciájának begyűjtése. tárgyakba, időzített mágiákat hozhatunk létre, rengeteg trükkre alkalmasak. 5. Elementál és gólem formázás: Az elemi ismeretek segítségével varázslény alkotás, formálás, uralás és fejlesztés. 6. Elemi lények idézése, alkotása: Specializáció a négy elemre, majd ez alapján állatok formálása az adott elemből, például tűzróka. A megidézett, vagy formált állatok mentális összekapcsolása a saját elménkkel.
+ Fizikai kiképzés, erőnléti edzés (gyakorlat): Varázslat nélküli harci módok gyakorlása. Utolsó évben túlélési technikák elsajátítása. (Auror) + Csapdaismeret alapok (elmélet-gyakorlat): Ez az óra arra való, hogy felfedjük a csapdák helyeit, és sikeresen hatástalanítani tudjuk a már működésbe lépettet is. Összevont óra az aurorok és ereklyevadászok számára. (Auror)
+ Méregtan: Növény- és kémiai mérgek összetevői, egymásra való hatásuk, kölcsönhatásuk tanulmányozása. Ellenmérgek készítése. (Bájitalkeverő) + Csapdaismeret és térképolvasás: Kicsinyített makettként kapott csapda, alagsorban lévő akadálypálya teljesítése, és utolsó évben már a diákok egymásnak alkotnak óráról órára csapdákat, amit a többieknek kell megoldani. E mellett a kastélyban és parkban elrejtett tárgyak megkeresése egyre nehezedő szinttel, miközben elsajátíthatják a diákok a helyes térkép használatot. (Ereklyevadász)
Mágikus adottság: Inkvizítor: 1. szint - 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint - Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját.
Képesség/faj: Vámpír (harapott) I. A vámpír harapása ember számára még fájdalmas, de a nyála gyógyító, tehát a sebhelyet képes eltüntetni. Sötét kisugárzással rendelkezik. Jól lát a sötétben, mint egy macska. 1,5-szer olyan gyorsan gyógyul és a gyorsasága, ereje is 1,5-szerese, mint egy átlag embernek. Emberi alakban ezek az értékek feleződnek, de mégis jobbak, mint egy átlag embernél. Vér hatására elveszíti a kontrollt, nem képes emberi alakban maradni, vérszomjassá válik, ilyenkor bújnak elő a fogak és a szemük egyöntetű feketévé válik.
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 25 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 10 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 15 + 10(szakmódosító) = 25 pont Bájitaltan: 5 pont Legendás Lények gondozása: 15 pont Sötét varázslatok kivédése: 15 +10(kiemelkedő) +10 (szakmódosító) = 35 pont Átváltoztatástan: 25 pont Rúnaismeret: 25 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 5 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 10pont Repüléstan: 15 - 15 (tehetségtelen) = 0 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Elemista: +10 Bűbájtan, + 10 Sötét Varázslatok Kivédése vagy Átváltoztatástan
Mágikus adottság: Inkvizítor 1. szint - 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki.
Képesség/faj: Vámpír (harapott) I. A vámpír harapása ember számára még fájdalmas, de a nyála gyógyító, tehát a sebhelyet képes eltüntetni. Sötét kisugárzással rendelkezik. Jól lát a sötétben, mint egy macska. 1,5-szer olyan gyorsan gyógyul és a gyorsasága, ereje is 1,5-szerese, mint egy átlag embernek. Emberi alakban ezek az értékek feleződnek, de mégis jobbak, mint egy átlag embernél. Vér hatására elveszíti a kontrollt, nem képes emberi alakban maradni, vérszomjassá válik, ilyenkor bújnak elő a fogak és a szemük egyöntetű feketévé válik.