2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Összegyűjtöttem visszanyálazva mindenkit, aki nem csinált összegzést, így is akad egy kérdőjel, illetve nem írtam be senkinek semmit, csak összegyűjtöttem:
1. Karácsonyi kívánság: Megan Smith: Titkosítva. Cody L. Mortimer: Gaia pecsétje: Egy tenyérnyi mágikus kelta rúnát mintázó amulett, ami hasonlatos egy billoghoz, ám ahelyett, hogy bele kéne égetni a bőrbe, ráhelyezve beleivódik és tetoválássá változik, ám varázslatosan ezután is eltávolítható. A pecsét viselőjének lehetősége van arra, hogy a Földnimfák képességeivel rendelkezzen. (Ugyanúgy, mint minden képességhely, először meg kell dobni a képességet aztán ugyanolyan módon lehet haladni a képességfejlődéssel.) Paulo DiNardi: Az Illuminátusok gyűrűje: A gyűrű bennfentes kapcsolatokat jelképez, amelyet ha megmutat a megfelelő személynek, akkor értékes információkat, segítséget szerezhet, bejuthat tiltott helyekre vagy akár befolyásos személyekhez kopogtathat be - legyen az mugli vagy varázsvilágbeli. Mesék alkalmával a mesélő dönti el a gyűrű sikerességét, de nagy befolyással rendelkezik. Jennifer Brekinridge: Fenrir főzete: A bájital segítségével nagyobb az esélye, hogy vérfarkassá változtatható az, aki rendszeresen fogyasztja teliholdkor, illetve átváltozás után is tovább segíti az úton, hogy tökéletesítse a képességeit. (A karakter született vérfarkasról, harapott vérfarkasra válthat és a Képességek szabályai szerint dobálhat rá. Egy kis segítségként az első 50%-os dobás után minden dobással +5% esélyt kap. A képességfejlődésnél ehhez hasonlóan először az alap értékre dobhat, aztán minden próbálkozásnál +5% és minden szintnél újraindul a bónusz. Amennyiben eléri a Vérfarkas (harapott) III.-at, a bájital lekerül a képességlistáról.) Cosette Morgenstern: Obskurus Maegan Anaiah Llyvellyn: Rubinköves flaska:Ötféle anyag található benne, mindig az hívható elő, amire éppen szükség van, újra felhasználhatóak. 1. Fekete - fura massza, csapda, amibe beleragad, akihez hozzáér 2. Zöld - slime szerű folyadék, lassan elkezd beivódni a bőrbe és az érintkező felülettől függően enyhe-kozepsulyos mergezest okoz 3. Vörös - lávaszerű forró folyadék, nem szilardul meg, égési sérüléseket okoz 4. Lila - folyadék, kiszabadulva gázzá alakul, szemmel érintkezve átmeneti pár perces vakságot okoz (+ 1 barna - mini sütiszörny , semmit se csinál, csak van, cuki és vicces) Alison Fawley: Privát mese ezek közül a karakterek közül: Roby, Zachary, Ashton, Troy, Dwight, Alison
2. Szerencse forgandó: Ninon Delacroix: 5-ös dobás: Plusz 3 IC hsz és a karaktered teljes újradobása +10 %-kal (tantárgy, képesség, familiáris, mágikus adottság) Cody L. Mortimer: 3-as dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz még egy karakterrel is. (Amennyiben nincs multid ugyanaezzel a karakterrel dobhatsz még egyszer.) Winifred Hill: 8-as dobás: Újra dobhatod a karakter két képességét (tantárgy, képesség, mágikus adottság, familiáris) +25 %-kal. Paulo DiNardi: 4-es dobás: Újra dobhatod a karakter két extráját (tantárgy, képesség, familiáris vagy mágikus adottság) +15 %-kal. (Mindenképpen két különbözõt! Nem egyet kétszer.) Julia Z. Troops: 3-as dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz még egy karakterrel is. (Amennyiben nincs multid ugyanaezzel a karakterrel dobhatsz még egyszer.) Abigail Smallwood : 9-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és egy másik általad választott karaktereddel dobhatsz egy képességre (képesség, tantárgy, familiáris vagy mágikus adottság) +15 %-kal. Amennyiben nem rendelkezel multival ezzel a karaktereddel dobhatod a képességdobást. Cheon Seung-ah: 8-as dobás: Újra dobhatod a karakter két képességét (tantárgy, képesség, mágikus adottság, familiáris) +25 %-kal. Jennifer Brekinridge: 1-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és dobhatsz +20 %-kal képességre vagy tantárgyra. (Ha netán már mindkettõ meg van az adott karinál, akkor helyette dobhatsz familiárisra, vagy mágikus adottságra.) Adrien Meyer: 3-as dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz még egy karakterrel is. (Amennyiben nincs multid ugyanaezzel a karakterrel dobhatsz még egyszer.) Benjamin Morgan: 8-as dobás: Újra dobhatod a karakter két képességét (tantárgy, képesség, mágikus adottság, familiáris) +25 %-kal.
3. Varázstárgy: Ninon Delacriox: A győztesek medálja Edmund Swann: A győztesek medálja Ashton P. Blake: A győztesek medálja Winifred Hill: Ezüst dobókocka Julia Z. Troops: Mindentudás könyve Cheon Seung-ah: A győztesek medálja Jennifer Brekinridge: Mágikus adottság gyűrűje (Csábmester 1. szint)
4. Extra varázstárgy: A Mikulás gyűrűje: Amara Hope Wilson: Örök élet I. Paulo DiNardi: Csábmester 3. szint Alistair Wilson: Relikviamester 1.szint Julia Z. Troops: Természetes gyógyító 4. szint Padma Patil: Lágmágus 2. szint Ashton P. Blake: Sárkány III. Enrique Rivera: Sebezhetetlen I. Korrekt formára példa: A Mikulás gyűrűje (Örök élet I.)
Ha valamit félreírtam jelezzétek. Enrique Sebezhetetlen III. volt az összesítőn, de Sebezhetetlen I. lett megdobva.
Az én útaimon
Nem nyílnak virágok, Sötétség vesz körül, Csillagot nem látok...
Fenrir főzete: A bájital segítségével nagyobb az esélye, hogy vérfarkassá változtatható az, aki rendszeresen fogyasztja teliholdkor, illetve átváltozás után is tovább segíti az úton, hogy tökéletesítse a képességeit. (A karakter született vérfarkasról, harapott vérfarkasra válthat és a Képességek szabályai szerint dobálhat rá. Egy kis segítségként az első 50%-os dobás után minden dobással +5% esélyt kap. A képességfejlődésnél ehhez hasonlóan először az alap értékre dobhat, aztán minden próbálkozásnál +5% és minden szintnél újraindul a bónusz. Amennyiben eléri a Vérfarkas (harapott) III.-at, a bájital lekerül a képességlistáról.)
Az én útaimon
Nem nyílnak virágok, Sötétség vesz körül, Csillagot nem látok...
Minden karakter karácsonyi kívánsága valamilyen módon kapcsolódik valahogy hozzá, pl. Peti mesét akar ami kibontja a kariját, Eszti nimfát, mert a Mortimerek között mindenki az, Paulo-nak egész történelme van az Illuminátusokról, Cosette évek óta játszva van zabolázatlan mágiával, stb.
Ki az a Rosemary Faith, miért tudja ezt a gyűrűje, mi köze ennek Jenniferhez? A tárgyad így nem túl személyes, akárki másnak lehetne ilyenhez hasonlója, lényegében így csak dobás kiváltás a mesékre. :/ Ami amúgy is van már +1 szinttel a nimfáknál hatféle RMA-ra, illetve Emma varázstárgya, és az is nagyon mélyen személyes a történetében. Szóval ez így egy kicsit random varázstárgy határást kelti.
Nem élhetsz mások elvárásai szerint. Azt kell tenned, amit te helyesnek gondolsz, még akkor is, ha ezzel megbántasz olyanokat, akiket szeretsz.
Egy 17. századi, mágikus ékszer, amely - a hiedelem szerint - felerősíti viselője mágikus tulajdonságait.
Ezt úgy gondoltam ki, hogy mese alatt lehetne használni egyszer, akkor is a mesélő dönti el, milyen mértékben működik és csakis azokra a mágikus tulajdonságokra él, amelyekkel már eleve rendelkezik a karakter. Például: ha Jennifer megpróbálná használni és sikerrel is járna, akkor a jelenlegi RMA-szintjénél erősebb támadást lenne képes végrehajtani). 1 vagy 2 szintre gondoltam, nem többre, de egy tapasztaltabb mágus ujján azért többre vihetné
Röviden: Egy olyan mágikus ékszer, amely képes a karakter RMA vagy képességszintjét a mesélő által eldöntött mértékben emelni.
1. Karácsonyi kívánság: Cody L. Mortimer-nek: Gaia pecsétje: Egy tenyérnyi mágikus kelta rúnát mintázó amulett, ami hasonlatos egy billoghoz, ám ahelyett, hogy bele kéne égetni a bőrbe, ráhelyezve beleivódik és tetoválássá változik, ám varázslatosan ezután is eltávolítható. A pecsét viselőjének lehetősége van arra, hogy a Földnimfák képességeivel rendelkezzen. (Ugyanúgy, mint minden képességhely, először meg kell dobni a képességet aztán ugyanolyan módon lehet haladni a képességfejlődéssel.)
2. Szerencse forgandó: Cody L. Mortimer: 3-as dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz még egy karakterrel is. (Amennyiben nincs multid ugyanaezzel a karakterrel dobhatsz még egyszer.) Winifred Hill: 8-as dobás: Újra dobhatod a karakter két képességét (tantárgy, képesség, mágikus adottság, familiáris) +25 %-kal.
3. Varázstárgy: Winifred Hill: 2. Ezüst dobókocka
4. Extra varázstárgy: Miki gyűrű Alistair Wilson: Relikviamester 1.szint
I believe in the power of laughter and crying because both are the antidote to hatred and terror.
1. Az isteni közbeavatkozás arany medálja 2. Ezüst dobókocka 3. Szerencse amulett 4. A győztesek medálja 5. Mágikus adottság gyűrűje (Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd.) 6. Mindentudás könyve (Egy picike, zsebbe simán beférő könyv, amit ha a tulajdonosa aktivál normál könyvméretűre nő. Ha a tulajdonosa rákoncentrál egy kérdésre valamilyen általános tudnivalóról, akkor a könyv arról fog leírást adni. A mesélőtől függ természetesen, hogy milyen szintű tudást birtkolhat a könyv, tehát nem bármiről, bármit. Naponta egyszer használható.)
Ashton P. Blake carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
Gaia pecsétje: Egy tenyérnyi mágikus kelta rúnát mintázó amulett, ami hasonlatos egy billoghoz, ám ahelyett, hogy bele kéne égetni a bőrbe, ráhelyezve beleivódik és tetoválássá változik, ám varázslatosan ezután is eltávolítható. A pecsét viselőjének lehetősége van arra, hogy a Földnimfák képességeivel rendelkezzen. (Ugyanúgy, mint minden képességhely, először meg kell dobni a képességet aztán ugyanolyan módon lehet haladni a képességfejlődéssel.)
- kiszedtem az egyedi dobásokat, szerintem nincsen szükség változtatásra, jó a 8%, 25%, 10%, még is csak karácsony van és varázstárgy helyet is foglal, tehát csontra ugyanolyan, mintha harmadik képességhelyet kaptál volna, csak kizárólag Földnimfa, akkor is, ha netalántán átadnád más karakternek.
Paulo tárgya:
Az Illuminátusok gyűrűje: A gyűrű bennfentes kapcsolatokat jelképez, amelyet ha megmutat a megfelelő személynek, akkor értékes információkat, segítséget szerezhet, bejuthat tiltott helyekre vagy akár befolyásos személyekhez kopogtathat be - legyen az mugli vagy varázsvilágbeli. Mesék alkalmával a mesélő dönti el a gyűrű sikerességét, de nagy befolyással rendelkezik.
- minden mást kiszedtem, nincs rájuk szükség, a szcenárió úgy is mesén kiderül, a gyűrűt mindenki tudja, hogy hogyan néz ki és mi az az illuminátus, a hogyan kapta meg meg nem fontos a varázstárgy leírásban.
Illetve: úgy tudom Padmának privátban már voltak kívánság ötletei, de ha jól láttam Jennifernek még nincs beírva semmi (persze lehet ott is volt már privátban), ne felejtsétek el majd!
Az én útaimon
Nem nyílnak virágok, Sötétség vesz körül, Csillagot nem látok...
1. Karácsonyi kívánság: Ezen nagyon sokat gondolkoztam, és sokféle ötletem volt, de sikerült egy merészet álmodnom Pauolo számára, hátha valami formába összejön. Illuminátusok gyűrűje: Az anyai nagyapja (mugli ezredes volt a Pentagonban) végrendelete alapján a 20. szülinapján (Ic időben június közepe) kapna egy szép búcsúlevelet, és benne egy arany pecsétgyűrűt az Illuminátusok jelképével. A gyűrűnek külön mágikus tulajdonsága nincsen. Viszont játéktechnikailag adna egy "kiskapu" lehetőséget - a megfelelő személynek felmutatva, akin nyilván lenne valami ismertetőjegy, pl ugyanolyan gyűrű/kitűző stb. és elmagyarázva neki a helyzetet - Paulo és az esetleges vele lévő karakterek számára, ha pl. egy mesén olyan helyszínre kell bejutni, ahova még varázslóként sem feltétlen sétálhat csak úgy be az ember. Pl. Lordok Háza, Pentagon, Kreml stb... Persze úgyis a mesélő dönti el, hogy talál-e ilyen kontakt személyt egyáltalán, vagy mekkora esélye van meggyőzni. Tehát nem feltétlen automatikus siker, a mesélő dönti el az adott helyzetben, akár kockákkal kidobva. Vagy pl. korlátozásokkal, hogy "jó bejöhettek, de csak 10 percetek van", "jó bejöhetsz, de csak te, és egy kisérőd, nem többen" stb... Illetve esetleg nem csak helyszínekre, hanem akkor is használható lenne, ha konkrét személyeket kell felkeresni valamiért, pl. egy herceget, vagy miniszterelnököt, aki nem feltétlen fogad akárkit csak úgy. Esetleg, ha olyan eseményre kell beszivárogni, ahova egyébként nem olyan egyszerű bejutni, pl. egy nagykövetségi bál...
3. Varázstárgy: Edmund Swann - Győztesek medálja
4. A Mikulás gyűrűje Paulo DiNardi - Csábmester - 3. szint
3. Varázstárgy: Dobj egy választott karaktereddel hat oldalú kockával. A karakter az alábbi varázstárgyak közül kapja meg azt, amit sikerült megdobni. Ha olyan tárgyat dobnál, ami az adott karakternek már van, akkor újra dobhatsz.
1. Az isteni közbeavatkozás arany medálja 2. Ezüst dobókocka 3. Szerencse amulett 4. A győztesek medálja 5. Mágikus adottság gyűrűje (Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd.) 6. Mindentudás könyve (Egy picike, zsebbe simán beférő könyv, amit ha a tulajdonosa aktivál normál könyvméretűre nő. Ha a tulajdonosa rákoncentrál egy kérdésre valamilyen általános tudnivalóról, akkor a könyv arról fog leírást adni. A mesélőtől függ természetesen, hogy milyen szintű tudást birtkolhat a könyv, tehát nem bármiről, bármit. Naponta egyszer használható.)
Edmund Swann carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
Először is köszönöm még egyszer a szupi karácsonyi ajándékokat! Másodszor meg lássuk őket.
1. Karácsonyi kívánság: Ezen nagyon sokat gondolkoztam, és sokféle ötletem volt, de sikerült egy merészet álmodnom Pauolo számára, hátha valami formába összejön. Illuminátusok gyűrűje: Az anyai nagyapja (mugli ezredes volt a Pentagonban) végrendelete alapján a 20. szülinapján (Ic időben június közepe) kapna egy szép búcsúlevelet, és benne egy arany pecsétgyűrűt az Illuminátusok jelképével. A gyűrűnek külön mágikus tulajdonsága nincsen. Viszont játéktechnikailag adna egy "kiskapu" lehetőséget - a megfelelő személynek felmutatva, akin nyilván lenne valami ismertetőjegy, pl ugyanolyan gyűrű/kitűző stb. és elmagyarázva neki a helyzetet - Paulo és az esetleges vele lévő karakterek számára, ha pl. egy mesén olyan helyszínre kell bejutni, ahova még varázslóként sem feltétlen sétálhat csak úgy be az ember. Pl. Lordok Háza, Pentagon, Kreml stb... Persze úgyis a mesélő dönti el, hogy talál-e ilyen kontakt személyt egyáltalán, vagy mekkora esélye van meggyőzni. Tehát nem feltétlen automatikus siker, a mesélő dönti el az adott helyzetben, akár kockákkal kidobva. Vagy pl. korlátozásokkal, hogy "jó bejöhettek, de csak 10 percetek van", "jó bejöhetsz, de csak te, és egy kisérőd, nem többen" stb... Illetve esetleg nem csak helyszínekre, hanem akkor is használható lenne, ha konkrét személyeket kell felkeresni valamiért, pl. egy herceget, vagy miniszterelnököt, aki nem feltétlen fogad akárkit csak úgy. Esetleg, ha olyan eseményre kell beszivárogni, ahova egyébként nem olyan egyszerű bejutni, pl. egy nagykövetségi bál...
2. Szerencse forgandó: Dobj itt helyben egy tíz oldalú kockával egy általad választott karakterrel. A karaktered az alábbi jutalmak egyikét fogja megkapni a dobás alapján, de a jutalom mindenképpen azé, akivel dobsz.
Paulo DiNardi carried out 1 launched of one 10 oldalú dobókocka :
Spoiler:
1-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és dobhatsz +20 %-kal képességre vagy tantárgyra. (Ha netán már mindkettõ meg van az adott karinál, akkor helyette dobhatsz familiárisra, vagy mágikus adottságra.) 2-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz +15 %-kal képességre vagy tantárgyra. (Ha netán már mindkettõ meg van az adott karinál, akkor helyette dobhatsz familiárisra, vagy mágikus adottságra.) 3-as dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz még egy karakterrel is. (Amennyiben nincs multid ugyanaezzel a karakterrel dobhatsz még egyszer.) 4-es dobás: Újra dobhatod a karakter két extráját (tantárgy, képesség, familiáris vagy mágikus adottság) +15 %-kal. (Mindenképpen két különbözõt! Nem egyet kétszer.) 5-ös dobás: Plusz 3 IC hsz és a karaktered teljes újradobása +10 %-kal (tantárgy, képesség, familiáris, mágikus adottság). 6-os dobás: A karakternek, akivel dobtál +6 IC hsz, és újra dobhatod a mágikus adottságot, vagy a familiárisodat +10 %-kal. 7-es dobás: Plusz 2 IC hsz és két karaktered (ez, plusz egy másik választott) két képességének újradobása +5 %-kal (tantárgy, képesség, mágikus adottság vagy familiáris). Amennyiben nincs másik karaktered az 2 IC hsz helyett 6-ot kapsz. 8-as dobás: Újra dobhatod a karakter két képességét (tantárgy, képesség, mágikus adottság, familiáris) +25 %-kal. 9-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és egy másik általad választott karaktereddel dobhatsz egy képességre (képesség, tantárgy, familiáris vagy mágikus adottság) +15 %-kal. Amennyiben nem rendelkezel multival ezzel a karaktereddel dobhatod a képességdobást. 10-es dobás: Dobj kétszer és a kettõ közül te választod ki, hogy melyiket kéred.
4. Extra varázstárgy: Egy általad választott karakter megkapja az alábbi csak idén Karácsonykor szerezhető varázstárgyat: A Mikulás gyűrűje: A gyűrűt viselve szert tehetsz egy extra képességre, vagy mágikus adottságra, de a szerencse dönti el, hogy mi lesz az. Először dobj 6 oldalú kockával: Ha páros, akkor mágikus adottság, ha páratlan, akkor képesség. Válassz ki az adott listából tizet, így kizárhatod azt, ami egyáltalán nem egyeztethető össze a karaktereddel és végül dobj 10 oldalú kockával, hogy melyiket fogja tárolni a gyűrű. Végül pedig dobj az induló szintre is. Képesség esetén 6 oldalú kockával. 1-2-3: I. szint, 4-5: II. szint, 6: III. szint. Mágikus adottság esetén 10 oldalú kockával: 1-2-3-4: 1. szint, 5-6-7: 2. szint, 8-9: 3. szint, 10: 4. szint. Ezután az adott képesség, vagy mágikus adottság normál módon fejleszthető, mintha normál képesség/mágikus adottság lenne.
Paulo DiNardi carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
No leámenelték, úgyhogy beteszem ide és összefoglalok:
Karácsonyi kívánság Cosettenek egyedi képesség. Az első szintet kapja meg alapból, mivel az hátrány is egyben. A többire pedig ugyanúgy lehet dobni, mint a képesség szintekre:
Obskurus:
Spoiler:
I: Az obskuráló átalakul egy irányíthatatlan, pusztító mágikus fekete felhővé érzelmi hatásra. A felhő repülni képes, ebben a formában az obskuráló sebezhetetlen, hatalmas erővel és gyorsasággal pusztít. A tudata szinte teljesen eltűnik. A legtöbb pajzs időlegesen ad csak védelmet ellene. II: A obskuráló már az esetek többségében képes befolyásolni a benne tomboló mágikus erőt, eldöntheti mikor és milyen mértékben alakul át (pl. a fekete felhőből arcot formázva beszél), de nagy érzelmi befolyásra még elveszítheti a fejét. Képes fullasztó mágikus felhőként körbeölelni valakit, elszívva tőle az éltető oxigént, vagy a mágiáját, így a célszemély nem tud varázsolni D6 körig. Megjelölhet egy mágiaágat, aminek a varázslatait képes pálca nélkül spontán alkalmazni, ha megtanulja őket. III: Már bármilyen esetben uralni tudja a képességét, csak nagyon ritka esetben veszíti el a fejét, elviselhetetlen fájdalom, vagy érzelmi hatás nyomán. Akár egy tucat ember mágikus erejét eltudja szívni d6 körig, de válgatás nélkül, aki körülveszi. Ezt a mágikus erőt összegyűjtve, tárolva képes spontán átültetni nem mágikus állatokba, emberekbe, beláthatatlan hatást érve el ezzel. Megjelölhet még egy mágiaágat, aminek a varázslatait képes pálca nélkül alkalmazni, ha tanulja őket.
Szerencse forgandó: Julia Z. Troops - 3-as dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz még egy karakterrel is. (Amennyiben nincs multid ugyanaezzel a karakterrel dobhatsz még egyszer.) Abigail Smallwood - 9-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és egy másik általad választott karaktereddel dobhatsz egy képességre (képesség, tantárgy, familiáris vagy mágikus adottság) +15 %-kal. Amennyiben nem rendelkezel multival ezzel a karaktereddel dobhatod a képességdobást.
Varázstárgy: Julia Z. Troops - Mindentudás könyve
Julia Z. Troops - Mikulás gyűrűje (Természetes gyógyító 4. szint)
A dolgok, amiket elvesztettünk, visszatalálnak hozzánk,
Ötféle anyag található benne, mindig az hívható elő, amire éppen szükség van, újra felhasználhatóak. 1. Fekete - fura massza, csapda, amibe beleragad, akihez hozzáér 2. Zöld - slime szerű folyadék, lassan elkezd beivódni a bőrbe és az érintkező felülettől függően enyhe-kozepsulyos mergezest okoz 3. Vörös - lávaszerű forró folyadék, nem szilardul meg, égési sérüléseket okoz 4. Lila - folyadék, kiszabadulva gázzá alakul, szemmel érintkezve átmeneti pár perces vakságot okoz (+ 1 barna - mini sütiszörny , semmit se csinál, csak van, cuki és vicces)
A hozzászólást Cheon Seung-ah összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb 2023-01-09, 18:21-kor.
1. Az isteni közbeavatkozás arany medálja 2. Ezüst dobókocka 3. Szerencse amulett 4. A győztesek medálja 5. Mágikus adottság gyűrűje (Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd.) 6. Mindentudás könyve (Egy picike, zsebbe simán beférő könyv, amit ha a tulajdonosa aktivál normál könyvméretűre nő. Ha a tulajdonosa rákoncentrál egy kérdésre valamilyen általános tudnivalóról, akkor a könyv arról fog leírást adni. A mesélőtől függ természetesen, hogy milyen szintű tudást birtkolhat a könyv, tehát nem bármiről, bármit. Naponta egyszer használható.)
Cheon Seung-ah carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
1-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és dobhatsz +20 %-kal képességre vagy tantárgyra. (Ha netán már mindkettõ meg van az adott karinál, akkor helyette dobhatsz familiárisra, vagy mágikus adottságra.) 2-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz +15 %-kal képességre vagy tantárgyra. (Ha netán már mindkettõ meg van az adott karinál, akkor helyette dobhatsz familiárisra, vagy mágikus adottságra.) 3-as dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz még egy karakterrel is. (Amennyiben nincs multid ugyanaezzel a karakterrel dobhatsz még egyszer.) 4-es dobás: Újra dobhatod a karakter két extráját (tantárgy, képesség, familiáris vagy mágikus adottság) +15 %-kal. (Mindenképpen két különbözõt! Nem egyet kétszer.) 5-ös dobás: Plusz 3 IC hsz és a karaktered teljes újradobása +10 %-kal (tantárgy, képesség, familiáris, mágikus adottság). 6-os dobás: A karakternek, akivel dobtál +6 IC hsz, és újra dobhatod a mágikus adottságot, vagy a familiárisodat +10 %-kal. 7-es dobás: Plusz 2 IC hsz és két karaktered (ez, plusz egy másik választott) két képességének újradobása +5 %-kal (tantárgy, képesség, mágikus adottság vagy familiáris). Amennyiben nincs másik karaktered az 2 IC hsz helyett 6-ot kapsz. 8-as dobás: Újra dobhatod a karakter két képességét (tantárgy, képesség, mágikus adottság, familiáris) +25 %-kal. 9-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és egy másik általad választott karaktereddel dobhatsz egy képességre (képesség, tantárgy, familiáris vagy mágikus adottság) +15 %-kal. Amennyiben nem rendelkezel multival ezzel a karaktereddel dobhatod a képességdobást. 10-es dobás: Dobj kétszer és a kettõ közül te választod ki, hogy melyiket kéred.
Cheon Seung-ah carried out 1 launched of one 10 oldalú dobókocka :
Megálmodtam a karácsonyi kívánságot: Cody számára szeretnék egy harmadik képességet kérni - földnimfát. Ezzel technikailag fajt is kevernék nála.
Amennyiben nem megoldható kitalálok mást. (de azért reménykedem )
Azt beszéltük meg, hogy olyan nem lehetséges, hogy harmadik képességhely, mivel ezt nem szeretnénk bevezetni és plusz sor lenne a profilban is stb. Ami lehetséges, varázstárgy, ami a varázstárgyak között foglal helyet (max ugye 3 lehet) és ez a tárgy ad képességhelyet, tehát nem magát a képességet, hiszen dobást nem váltunk ki karácsonyi képességgel. Ugyanúgy lehet akkor dobni rá, mintha képességhely lenne, de nem instant képesség.
Bocsánat valahol elsiklottam szerintem fölötte meg nem is a legjobban fogalmaztam meg. Mindentől függetlenül ezen kattogtam én is, hogy ha tárgy által lehetne biztosítva a +hely/lehetőség az szuper lenne. Semmiképpen nem instant képességként gondoltam rá. Úgyhogy örülök, hogy össze foglaltad a gondolatot.
Szóóóóval akkor kicsit konkrétabban, a szavaidat bele véve, Karácsonyi kívánságnak egy tárgyat szeretnék, teszem azt medált, ami +1 képességhelyet ad és van lehetőség általa “fajt keverni”. Ugyanúgy lehetne rá dobni mintha első, vagy második képesség lenne, megszerzés után pedig teszem azt, egységesen 10% esély van a feljebbi szinteket megszerezni. - IC ütközésekre figyelve, IC számokat betartva.
Utóirat: kaptam egy újabb gondolatot ami nagyon tetszik - javítom mert EZTIS félre értettemxddd Egy kis méretű, kb 5x5cm-es amulett -hasonló mint egy billog- csak ez nem bele ég/bele égetik, hanem magic módon képes bele ivódni a bőrbe és tetoválás lesz belőle, de ki is lehet szedni. (tehát megtartja a tárgy jellegét) - ugyanezen a működési elven mondjuk én karperecként is el tudom képzelni. Valószínűleg rúnarajzolatok vannak rajta mindkét esetben kelta rajzolatokkal.
Megálmodtam a karácsonyi kívánságot: Cody számára szeretnék egy harmadik képességet kérni - földnimfát. Ezzel technikailag fajt is kevernék nála.
Amennyiben nem megoldható kitalálok mást. (de azért reménykedem )
Azt beszéltük meg, hogy olyan nem lehetséges, hogy harmadik képességhely, mivel ezt nem szeretnénk bevezetni és plusz sor lenne a profilban is stb. Ami lehetséges, varázstárgy, ami a varázstárgyak között foglal helyet (max ugye 3 lehet) és ez a tárgy ad képességhelyet, tehát nem magát a képességet, hiszen dobást nem váltunk ki karácsonyi képességgel. Ugyanúgy lehet akkor dobni rá, mintha képességhely lenne, de nem instant képesség.
Mikulás gyűrűje dobás: Sebezhetetlenség - III. szint
Jennifer Brekinridge
Szerencse forgandó dobás: 1-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és dobhatsz +20 %-kal képességre vagy tantárgyra. (Ha netán már mindkettõ meg van az adott karinál, akkor helyette dobhatsz familiárisra, vagy mágikus adottságra.)
Mágikus tárgy: 5. Mágikus adottság gyűrűje (Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd.) Itt a Csábmester első szintjét szeretném kérni Jennifer számára
Dobj egy választott karaktereddel hat oldalú kockával. A karakter az alábbi varázstárgyak közül kapja meg azt, amit sikerült megdobni. Ha olyan tárgyat dobnál, ami az adott karakternek már van, akkor újra dobhatsz.
1. Az isteni közbeavatkozás arany medálja 2. Ezüst dobókocka 3. Szerencse amulett 4. A győztesek medálja 5. Mágikus adottság gyűrűje (Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd.) 6. Mindentudás könyve (Egy picike, zsebbe simán beférő könyv, amit ha a tulajdonosa aktivál normál könyvméretűre nő. Ha a tulajdonosa rákoncentrál egy kérdésre valamilyen általános tudnivalóról, akkor a könyv arról fog leírást adni. A mesélőtől függ természetesen, hogy milyen szintű tudást birtkolhat a könyv, tehát nem bármiről, bármit. Naponta egyszer használható.)
Jennifer Brekinridge carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
Dobj itt helyben egy tíz oldalú kockával egy általad választott karakterrel. A karaktered az alábbi jutalmak egyikét fogja megkapni a dobás alapján, de a jutalom mindenképpen azé, akivel dobsz.
1-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és dobhatsz +20 %-kal képességre vagy tantárgyra. (Ha netán már mindkettõ meg van az adott karinál, akkor helyette dobhatsz familiárisra, vagy mágikus adottságra.) 2-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz +15 %-kal képességre vagy tantárgyra. (Ha netán már mindkettõ meg van az adott karinál, akkor helyette dobhatsz familiárisra, vagy mágikus adottságra.) 3-as dobás: A karakternek, akivel dobtál +4 IC hsz és dobhatsz még egy karakterrel is. (Amennyiben nincs multid ugyanaezzel a karakterrel dobhatsz még egyszer.) 4-es dobás: Újra dobhatod a karakter két extráját (tantárgy, képesség, familiáris vagy mágikus adottság) +15 %-kal. (Mindenképpen két különbözõt! Nem egyet kétszer.) 5-ös dobás: Plusz 3 IC hsz és a karaktered teljes újradobása +10 %-kal (tantárgy, képesség, familiáris, mágikus adottság). 6-os dobás: A karakternek, akivel dobtál +6 IC hsz, és újra dobhatod a mágikus adottságot, vagy a familiárisodat +10 %-kal. 7-es dobás: Plusz 2 IC hsz és két karaktered (ez, plusz egy másik választott) két képességének újradobása +5 %-kal (tantárgy, képesség, mágikus adottság vagy familiáris). Amennyiben nincs másik karaktered az 2 IC hsz helyett 6-ot kapsz. 8-as dobás: Újra dobhatod a karakter két képességét (tantárgy, képesség, mágikus adottság, familiáris) +25 %-kal. 9-es dobás: A karakternek, akivel dobtál +2 IC hsz és egy másik általad választott karaktereddel dobhatsz egy képességre (képesség, tantárgy, familiáris vagy mágikus adottság) +15 %-kal. Amennyiben nem rendelkezel multival ezzel a karaktereddel dobhatod a képességdobást. 10-es dobás: Dobj kétszer és a kettõ közül te választod ki, hogy melyiket kéred.
Jennifer Brekinridge carried out 1 launched of one 10 oldalú dobókocka :