2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 10 pont Intelligencia: 20 pont Megjelenés: 25 pont Varázserő: 25 pont Szerencse: 20 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20 +25 pont = 45 pont Bájitaltan: 0 pont Legendás Lények gondozása:15 pont Sötét varázslatok kivédése:30 pont Átváltoztatástan: 35 +10 = 45 pont Rúnaismeret: 0 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan:10 pont Mugliismeret:20 pont Gyógynövénytan: 0 pont Asztronómia:10 pont Mágitatörténet:10 pont Repüléstan:-15 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (Átváltoztatástan) Született tehetség: +25 (Bűbájtan) Tehetségtelen: -15 (Repüléstan)
Szakmódosítók: Válaszd ki a sajátodat, a többit töröld.
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott Tanár: +20 Választott Gyógyító: +10 Gyógynövénytan, +10 Átváltoztatástan vagy Bájitaltan) Ereklyevadász: +10 Mágiatörténet, +10 Rúnaismeret vagy Sötét Varázslatok Kivédése Bestiamester: +10 Legendás Lények Gondozása, +10 Mágia történet vagy Sötét Varázslatok Kivédése) Szimbolisztikus: +10 Rúnaismeret, + 10 Számmisztika vagy Jóslástan) Látványmágus: +20 Bűbájtan Méregkeverő: +20 Bájitaltan Elemista: +10 Bűbájtan, + 10 Sötét Varázslatok Kivédése vagy Átváltoztatástan Alkimista: +10 Bájitaltan, + 10 Átváltoztatástan
Egyetemi tárgyak: Itt sorold fel azokat a tantárgyakat, amiket az egyetem tanulmányaidra választottál az egyetemi szakok szabályai alapján, zárójelben jelezve a választottaknál az eredeti szakot.
Szakodból adódó 5-6 tantárgy + jellemzően 2 választott társszakról + jellemzően 2 szabadon választott egyéb szakról
Mágikus adottság: Vízmágus 1. szint: Tenyérnyi víz megidézése, tehát nem hal szomjan. 3 percig képes a víz alatt levegő nélkül lenni. Érintésével képes egy vödörnyi vizet 10 fokkal lehűteni. Jobban viseli a hideget, mint mások, nem fázik, amikor más már kabátot visel. 2. szint: Kisebb vízsugár megidézése kézből, mellyel egy átlagos méretű tábortüzet el lehet oltani. 4 percig képes a víz alatt levegő nélkül lenni. Nem süllyed el teljesen vízben, úgymond képes a vízben járni, maximum mellkasig süllyed el. 3. szint: Képes 2 köbméter területen vizet szilárd jéggé fagyasztani pár órára. Fél tucatnyi apró jégtűt képes dobni az ellenfélre. Nem süllyed el teljesen vízben, úgymond képes a vízben járni, maximum derékig süllyed el. 4. szint: Víz alatt képes 6 percig is kibírni levegővétel nélkül. Tenyérből erős vízsugarat képes lövellni az ellenfél felé, melytől egy átlagos ember 2-3 métert repül hátra. Jégpáncél: Közvetlenül a bőre felületére jégpáncélt képes teremteni, melyet nem érez hidegnek, ellenben a tűz erősen károsítja. Véd egy ideig a hő ellen, és fizikai támadásokat felfog, ha azok nem mágikus fegyvertől származnak. 5. szint: Képes vízen járni, egyáltalán nem süllyed el. Nagy mennyiségű vizet képes idézni, ezzel akár kisebb erdőtüzet is eloltani, vagy rázúdítani valakire, aki a jelentős mennyiségtől földhöz kenődik. Jeges érintés: Képes végtagot teljesen lefagyasztani, ha hozzáér valakihez maximum fél órára. Nagy hidegben is hosszú ideig bírja. 6. szint: Hóvihar: Képes erőteljes hóvihart idézni bizonyos területre, maximum 3x3 méterre. Az ezen a területen lévők látótávolsága szinte nullára csökken és ha sokáig bent maradnak egyszerűen megfagyhatnak a mérhetetlen hideg miatt. Képes akár fél órát is víz alatt tartózkodni, kivonva az oxigént a vízből, így lélegezve. Éltető víz: Képes természetes vizekből gyógyulni, elég hozzáérnie, minél nagyobb felületen éri, minél több a víz, annál erőteljesebb sebeket gyógyíthat be. 7. szint: Uszonyok: Képes uszonyokat idézni a lábára, kezei közé hártyákat, így akár olyan gyorsan úszva, mint a delfin. Víznimfa idézése: Egy csodálatos víznimfát idézhetsz meg, aki teljesíti egyetlen kívánságodat, ez lehet akár egy megoldhatatlan kérdés is, vagy kimenekíthet egy veszélyes helyzetből. Heti egyszer idézhető meg és a segítségadás után eltűnik. Képes teljes testfelületeket is megfagyasztani, akár egy sárkányméretű lényt.
Légmágus: 1. szint: Képes a talaj felett 15 centivel járni, de csakis föld fölött, tehát víz és szakadék felett nem képes átmenni. Az apróbb elektromos kisülések nem fájnak neki, ők maguk is érintésükkel kis mértékben megrázhatnak másokat, mint mikor megráz egy korlát, érdemi sebzése ennek nincs. Képes 5 kilogramm erősséggel megtaszítani tárgyat, vagy embert. 2. szint: Érintésre képes elektromos feszültséget gerjeszteni, tehát mugli készülékeket képes kiiktatni 200 voltig bezárólag. Képes 5 méter magasságig fellebegni, de nem képes változtatni az irányát, tehát csak függőlegesen. Kétszer olyan jól lát, mint egy sima ember, akár sötétben is. Testsúlya feleakkora, mint egy átlag emberé. 3. szint: Háromszor olyan magasra képes ugrani, mint egy sima ember és kétszer olyan messzire. Légüres térben 15 percig képes életben maradni, és nem fullad meg. Képes kisebb forgószelet idézni egy adott pontra, látótávolgásban (kb. egy helikopter rotorjának erejével keveri a levegőt). Ezt irányítani nem tudja, de rá semmilyen hatással nincsen. 4. szint: Érintéssel képes valakit megrázni, nem halálosan, de akár ájulás mértékéig is, ő irányítja, hogy mennyire. Képes kisebb, maximum 10 méter mély mélyedés felett átsétálni a levegőben, ha a túloldal maximum 15 méter távolságban van. 15 kg-os lökéssel képes megtaszítani tárgyat, vagy embert. Képesek csitítani és erősíteni a szelet, viharokat, de nincs hatásuk pl. az esőzésre.
Képesség/faj:
Metamorfmágus III. I. Képes a szeme, haja, bőre színének változtatására. Valamelyest +20-25 kg a testalkatát is változtatni képes, nem magasság, csupán izomzat/zsír tekintetében. II. Képes a hangutánzásra, legyen az állati, vagy emberi hang, de hallania kellett már a hangot, amit le szeretne másolni. Képes a magasságát is változtatni +/-25-30 cmt. Befolyásolhatja az arcformáját, de nem tud még teljes mértékben leutánozni másokat, csupán pl. lehet más az orra, arccsontja, szája, szemformája stb. Metamorfmágiával képes kisebb sérüléseket begyógyítani, hegeket eltűntetni saját magán. III. Képes teljes mértékben lemásolni akár egy másik embert, mintha százfűléfőzetet ivott volna, csak esetében ennek nincs lejárati ideje. Addig tartja meg az új alakot, ameddig kedve tartja. Képes részlegesen állati testrészeket is lemásolni, ezzel az állat különlegességeit megszerezni, teszem azt akár szárnyat növeszteni és repülni, vagy a macska látását megszerezni, de minden esetben csak egyetlen (pár) testrészről beszélünk!
Tündér I. I. Képesek úgy megtörni maguk körül a fényt, hogy ezzel gyakorlatilag láthatatlanná váljanak, amíg koncentrálnak. Mozogni közben csak jóval lassabban tudnak, különben más könnyebben rájöhet a turpisságra. Képesek a fényt egy pontba koncentrálni és ezzel elvakítani valakit akár több órára is, rájuk ellenben nem veszélyes a túlerős fényhatás. Teljes sötétségben is kiválóan látnak, a szemük alkalmazkodik a környezet fényviszonyaihoz, de sötétben az egyéb képességeik gyengébbek. II. Képesek olyan helyen is hoppanálni, ahol ez le van korlátozva, legyen az a Roxfort, vagy egyéb hely, ha kifejezetten a mesélő ezt másképp nem ítéli meg. Fényrobbanást idézhetnek elő egy adott pontra sűrítve a környezet fényenergiáit. Koncentrálhatják ezt egy zár kirobbantására kis pontra, vagy akár egy közepes épület elpusztítására. Napsütéses helyen, és ahol sok fény van 3-szor olyan gyorsan