2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 25 pont Intelligencia: 15 pont Megjelenés: 15 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 25 pont
Tantárgyak:
Bűbájtan: 15 pont +10 (Kiemelkedő) = 25 pont Bájitaltan: 5 pont Legendás Lények gondozása: 10 pont +10 (Bestiamester) +25 (Született Tehetség) = 45 pont Sötét varázslatok kivédése: 10 pont +10 (Bestiamester) +25 (Született Tehetség) = 45 pont Átváltoztatástan: 5 pont Rúnaismeret: 0 pont Számmisztika: 0 pont - 15 pont (Tehetségtelen) = -15 pont Jóslástan: 25 pont Mugliismeret: 10 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 20 pont - 15 pont (Tehetségtelen) = 5 pont Mágitatörténet: 0 pont Repüléstan: 35 pont +10 (Kiemelkedő) = 45 pont
Módosítók:
Christopher: Született tehetség: Legendás Lények ismerete +25 Kiemelkedő: Repüléstan +10 pont Tehetségtelen: Számmisztika -15 pont
Iker: Született tehetség: Sötét Varázslatok Kivédése +25 pont Kiemelkedő: Bűbájtan +10 pont Tehetségtelen: Asztronómia -15 pont
Szakmódosítók: Bestiamester: +10 Legendás Lények Gondozása, +10 Mágia történet vagy Sötét Varázslatok Kivédése)
Mágikus adottság: Christopher: Druida A természet beható ismerete, érzékenység a természet erőire. Alacsonyabb szinten kisebb állatok könnyebb szelídítése, növények, állatok felismerése, maga a természet csekély mértékű irányítása, magasabb szinten már akár mérgező csapások, növények igénybevétele, állatok irányítása. 1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel. 2. szint: Cserepes virág méretű növényeknél képes felgyorsítani, vagy lelassítani a növekedést, vagy a fonnyadást. Maximum farkas méretű vadállatok elűzése (max. 3 db). 100 m-en belül képes felmérni, hogy milyen vadállatok vannak, de pontos irányt nem.
Iker: Anyagmanipuláló Képes a puszta akaratával vagy érintésével átalakítani anyagokat, vagy akár a saját testét is egy másféle anyaggá. 1. szint: Egyszerűbb anyagokat át tud alakítani hasonló anyagokká (fát papírrá, téglát agyaggá, követ homokká). Nagyon korlátozott mértékben a saját testét is tudja manipulálni, ilyenkor a keze vagy picivel keményebb lesz (kb. mint a tégla) vagy nyúlósabb (mint a gumi).
Képesség/faj: Christopher: Tündér A tündér, mint olyan nem egy faj, hanem egy örökölhető képesség. Könnyen lehet, hogy a tündérség generációkat ugrik át, míg újra megjelenik egy családban, így nem túl gyakori jelenség. I. Képesek úgy megtörni maguk körül a fényt, hogy ezzel gyakorlatilag láthatatlanná váljanak, amíg koncentrálnak. Mozogni közben csak jóval lassabban tudnak, különben más könnyebben rájöhet a turpisságra. Képesek a fényt egy pontba koncentrálni és ezzel elvakítani valakit akár több órára is, rájuk ellenben nem veszélyes a túlerős fényhatás. Teljes sötétségben is kiválóan látnak, a szemük alkalmazkodik a környezet fényviszonyaihoz, de sötétben az egyéb képességeik gyengébbek. II. Képesek olyan helyen is hoppanálni, ahol ez le van korlátozva, legyen az a Roxfort, vagy egyéb hely, ha kifejezetten a mesélő ezt másképp nem ítéli meg. Fényrobbanást idézhetnek elő egy adott pontra sűrítve a környezet fényenergiáit. Koncentrálhatják ezt egy zár kirobbantására kis pontra, vagy akár egy közepes épület elpusztítására. Napsütéses helyen, és ahol sok fény van 3-szor olyan gyorsan gyógyulnak, mint egy átlag ember.
Iker: Sebezhetetlenség (született) - Vér Majdnem olyan ritka, mint hogy valaki párszaszájúnak szülessen. A képesség nem örökletes, teljesen random, hogy kinél és miért alakul ki. Ellenben minden sebezhetetlen karakternek van egyetlen gyenge pontja, mint Supermannek a kriptonit. Ebben a környezetben, vagy ezzel az eszközzel le lehet győzni, megsebezni, akár meg is ölni. A gyenge pont bármi lehet, ezt a user találhatja ki, minden sebezhetetlen karakter esetén lehet más, akár egy elem, tűz, víz, a sötétség, bezártság stb. Ilyen környezetben, hatás alatt veszít az erejéből, gyengévé, sebezhetővé válik. Fontos: a választott gyenge pontot, adminnak kell engedélyeznie, főleg ha különlegesebb dologról van szó, de mindenki olyasmiben gondolkozzon, ami azért elég átlagos és gyakorta fellelhető, tehát pl. nem a sárkánytűz. I. Ellenálló fizikai sérülések, mérgek, betegségek ellen, ezek egyáltalán nem ártanak neki. Ha hozzáér valakihez érzi az illetőből sugárzó rossz, ártó szándékot, de még nem tudja, hogy ez mire irányul, csak azt hogy kinek az irányába.
Familiáris: Vándorsólyom - Villámgyorsaság: Képes az idő tört része alatt eljutni egyik pontból a másikba és megtenni dolgokat. A sebessége az alap sebességének 3-szorosára nő. - Gyors fejlődés: Ez a képesség nem a játéktérre hat, hanem a dobásokra. Amennyiben a karakter olyan familiárissal rendelkezik, melynek ez a képessége, minden karakterfejlődésre 5 IC hsz-szel gyakrabban dobhat, tehát nem 50, hanem 45 a képességdobás és nem 25, hanem 20 IC hszenként dobhat mágikus adottságra. Ez a csökkentés magára a familiáris fejlődésére nem hat! - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Méregtelenítés: Képes mindenféle mérget kivonni emberek szervezetéből, melyet más juttatott bele akár bájital, akár más támadás révén. - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig.
Varázstárgyak: A győztesek medálja: 1% esély van rá, hogy a következő dobásod automatikus siker lesz és minden sikertelen dobással nő 1%-kal. Amennyiben a dobás sikeres, visszaugrik újra 1-re és kezdődik elölről. (Technikailag akármire dobsz, két kockával dobj egy hozzászóláson belül, az egyik a medál értéke (ami minden sikertelennel nő +1%-ot), a másik pedig az alap dobás, amire dobnál, legyen az egy mese kockadobás vagy karakterfejlődés. Ha a medállal van meg a dobás, akkor újrakezdődik a számláló, ha nélküle az alapdobással, akkor folytatódik.) Mágikus adottság gyűrűje: Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd.
Fizikum: 25 pont Intelligencia: 15 pont Megjelenés: 15 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 25 pont
Tantárgyak:
Bűbájtan: 15 pont Bájitaltan: 5 pont Legendás Lények gondozása:Kiemelkedő: +10, Bestiamester: +10 +20 pont = 40 pont Sötét varázslatok kivédése:Kiemelkedő: +10, Bestiamester: +10 +20 pont = 40 pont Átváltoztatástan: 5 pont Rúnaismeret: 0 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 25 pont Mugliismeret: 10 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 0 pont Repüléstan: 35 pont
Módosítók: Kiemelkedő: +10 (Legendás Lények Ismerete, Sötét Varázslatok Kivédése)
Szakmódosítók: Bestiamester: +10 Legendás Lények Gondozása, +10 Mágia történet vagy Sötét Varázslatok Kivédése)
Mágikus adottság: Druida: A természet beható ismerete, érzékenység a természet erőire. Alacsonyabb szinten kisebb állatok könnyebb szelídítése, növények, állatok felismerése, maga a természet csekély mértékű irányítása, magasabb szinten már akár mérgező csapások, növények igénybevétele, állatok irányítása. 1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel.
Képesség/faj: Látó, ha megdobom egyszer.
Familiáris: Vándorsólyom - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Méregtelenítés: Képes mindenféle mérget kivonni emberek szervezetéből, melyet más juttatott bele akár bájital, akár más támadás révén. - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig.