2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum:20 pont Intelligencia:37 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 31 pont Szerencse:12 pont
Tantárgyak:
Bűbájtan:37 pont Bájitaltan: 30 pont Legendás Lények gondozása:5 pont Sötét varázslatok kivédése:51 pont + 5 Átváltoztatástan:18 pont Rúnaismeret:35 pont Számmisztika: 10 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: -12 pont + 5 Gyógynövénytan:20 pont Asztronómia:10 pont Mágitatörténet:27 pont Repüléstan:1 pont
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 Bájitaltan Született tehetség: +25 Sötét Varázslatok Használata Tehetségtelen: -15 Mugliismeret
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott (Bűbájtan)
Auror: +5 Sötét Varázslatok Kivédése, +5 Választott (Mugliismeret)
Familiáris:
Viharmadár Képességek: Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. Pajzs: Képes létrehozni egy mágikus pajzsot önmaga és gazdája köré, mely védi őket fizikai behatásoktól. A pajzs néhány percig aktív. Villámgyorsaság: Képes az idő tört része alatt eljutni egyik pontból a másikba és megtenni dolgokat. A sebessége az alap sebességének 3-szorosára nő. Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt. Veszélyérzet: Megérzi a veszélyt és képes ekkor szárnycsapkodásával vihart okozni.
Mágikus adottság:
Telekinézis: 1. szint: Kisebb tárgyak (kődarab, pálca, pohár) mozgatása, lebegtetése. Veszélyes tárgyak esetében lökés is lehetséges, ilyenkor támadni lehet üvegcserepek, vagy éles tárgyakkal. A mozgatott tárgy súlya maximum 3 kg. 2. szint: Képes nagyobb ugrásokra, mint pl. helyből képes felugrani 3 métert, nekifutásból pedig egy 10 m-es gödröt is képes átugrani. Tárgyak lebegtetése esetén a lehetséges tárgyak súlya maximum 5 kiló lehet. 3. szint: Akarata segítségével képes meghajlítani fém csöveket, kivéve acél. Ajtókon lyukat üthet vele, de acél ajtón nem. Akaratával képes leállítani nem létfontosságú szerveket, de csak állatoknál. 4. szint: Tárgyak lebegtetésénél, hajításánál a súly maximum 20 kg lehet, és már élőlényekre is hatásos. Képes távolról, maximum 10 méter, valakit fojtogatni, akár véglegesen meg is fojtani. Ugrás esetén akár 5 méterre is felugorhat helyből, és 15 méteres gödröt is képes nekifutásból átugrani. 5. szint: Képes dobó- és célzó fegyvereket felerősíteni, elméjével felgyorsítani őket, nagyobb sebzést okozva és ugyanígy lassítani is a felé tartó támadást. Képes erős ajtókat, falakat kirobbantani puszta akaratával. Maximum 80 kg súlyú embert képes 3-4 méter magasságig megemelni. 6. szint: Csonttörés: Képes akaratával egyszerűen a célra koncentrálva csontokat törni, vágni. Pl. egyszerűen elroppantani valakinek a karját, vagy felvágni a koponyáját. Blokkolás: Képes célszemély testét teljes mozdulatlanságig blokkolni, természetesen mentális ellenállás van ellene, de az illető minimum lassabb lesz, kevésbé tud varázsolni, vagy teljesen inaktívvá válik. Üzenet: Képes társainak üzenetet küldeni úgy, hogy erre nem kell varázslatot, azaz cselekvést elpazarolnia, tehát ez nem számít cselekvésnek, mellette varázsolhat is.
Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját. 3. szint: Folyamatos védettség bizonyos szinten a lények képessége ellen (sárkányláng, vámpír pillantása, baziliszkusz stb.), de ez nem jelent száz százalékos védelmet. Átkok ellen bizonyos szintű immunitást élvez, 25 % mágialleneállás átkok ellen. (Értsd 25 % eséllyel egyáltalán nem hat rá az átok, amivel támadtak ellene.)
Képesség/Faj: 1. Animágus: Fehér oroszlán I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz. II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben. III. Alakváltás nélkül is használhatja az állati alakja állati képességeit, pl. a macska sötétben látását, vagy egy kígyó hőérzékelését.
2. Legilimentor: I. Képes érzékelni, ha láthatatlan személy/lény van vele egy légtérben, de nem tud irányt meghatározni, csak tudja, hogyvan ott valaki más is. Ezáltal azt is érzi, ha valaki figyeli/követi őt. Érzékeli mások hangulatát, nem azt, ami az arcukra van írva, hanem, amit valóban éreznek, szomorúságot pl. a mosoly mögött. Ha tudatosan fejeleszti a képességet, akkor jóval pontosabban tudja meghatározni ezeket az érzéseket. Ezáltal erősebb a beleérző képessége, empátiája, mint egy átlag embernek. II. Képes meghatározni a láthatatlan személy/lény irányát, hogy merről honnan figyelik. Elkaphat néhány kósza gondolatot, ha rákoncentrál valakire. Nem konkrét gondolatolvasás, inkább csak az erősebb gondolatok részei juthatnak el hozzá. Könnyebben olvas a mimikában, mint egy átlag ember, nehéz átejteni, vagy hazudni neki, hiszen érzi a szavak mögötti valós tartalmat.
Varázstárgyak/Különlegességek: Az isteni közbeavatkozás aranymedálja: Csakis mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 96-00 között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extrajó dolog történik veled, pl különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki. Vagy éppen elkerülsz valami nagyon veszélyes átkot. A mesélő ebben szabad kezet kap. Rúnapisztoly ellenállás: A képességet a függönyön túli mesében szerezte meg néhány karaker. A jelenleg a fekete piacon kézről-kézre járó igen veszélyes rúnapisztolyok ellen ad ellenállást. A rúnapisztoly golyója, akit eltalál kómába kerül akkor is, ha épp csak karcolja. A kómából eddig senki sem ébredt fel. Mágikus adottság gyűrűje: Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd. A győztesek medálja: 1% esély van rá, hogy a következő dobásod automatikus siker lesz és minden sikertelen dobással nő 1%-kal. Amennyiben a dobás sikeres, visszaugrik újra 1-re és kezdődik elölről. (Technikailag akármire dobsz, két kockával dobj egy hozzászóláson belül, az egyik a medál értéke (ami minden sikertelennel nő +1%-ot), a másik pedig az alap dobás, amire dobnál, legyen az egy mese kockadobás vagy karakterfejlődés. Ha a medállal van meg a dobás, akkor újrakezdődik a számláló, ha nélküle az alapdobással, akkor folytatódik.) Kitétel: Győztesek medálját csak mesén, vagy IC alapú karakterfejlődésnél lehet használni. A mumus hálája (nem foglal helyet): A mesék/közös játékok előtt nézd meg az összes résztvevő varázstárgyát és válassz belőlük egyet, amit lemásolhatsz és használhatsz, de csak a mesére (tehát például egy Ezüst dobókocka haszontalan, mert nem a játéktéren használod), de egy játékon belül ezt a duplikátumot csak háromszor használhatod. Így akár meglehet egy varázstárgyad lényegében három hatás erejéig kétszer is, ha így döntenél. Írd be a nyitó hozzászólásodban off-ba, hogy mi mellett döntöttél és onnantól nem lehet változtatni. A másolat teljesen pontos, pl. az RMA-t adó gyűrűnél ugyanaz a szint, ugyanaz az RMA, illetve a győztesek medáljánál végig ugyanaz a százalék marad, mint ami a másik játékosnak volt a mese kezdetén.
Fizikum:20 pont Intelligencia:35 pont +2 Megjelenés: 20 pont Varázserő: 31 pont Szerencse:9 pont +3
Tantárgyak:
Bűbájtan:37 pont Bájitaltan: 30 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont +5 Sötét varázslatok kivédése:51 pont Átváltoztatástan:13 pont +5 Rúnaismeret:35 pont Számmisztika: 10 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: -12 pont Gyógynövénytan:20 pont Asztronómia:10 pont Mágitatörténet:22 pont +5 Repüléstan:1 pont
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 Bájitaltan Született tehetség: +25 Sötét Varázslatok Használata Tehetségtelen: -15 Mugliismeret
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott (Bűbájtan)
Viharmadár Képességek: Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. Pajzs: Képes létrehozni egy mágikus pajzsot önmaga és gazdája köré, mely védi őket fizikai behatásoktól. A pajzs néhány percig aktív. Villámgyorsaság: Képes az idő tört része alatt eljutni egyik pontból a másikba és megtenni dolgokat. A sebessége az alap sebességének 3-szorosára nő. Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt. Veszélyérzet: Megérzi a veszélyt és képes ekkor szárnycsapkodásával vihart okozni.
Mágikus adottság:
Telekinézis: 1. szint: Kisebb tárgyak (kődarab, pálca, pohár) mozgatása, lebegtetése. Veszélyes tárgyak esetében lökés is lehetséges, ilyenkor támadni lehet üvegcserepek, vagy éles tárgyakkal. A mozgatott tárgy súlya maximum 3 kg. 2. szint: Képes nagyobb ugrásokra, mint pl. helyből képes felugrani 3 métert, nekifutásból pedig egy 10 m-es gödröt is képes átugrani. Tárgyak lebegtetése esetén a lehetséges tárgyak súlya maximum 5 kiló lehet. 3. szint: Akarata segítségével képes meghajlítani fém csöveket, kivéve acél. Ajtókon lyukat üthet vele, de acél ajtón nem. Akaratával képes leállítani nem létfontosságú szerveket, de csak állatoknál. 4. szint: Tárgyak lebegtetésénél, hajításánál a súly maximum 20 kg lehet, és már élőlényekre is hatásos. Képes távolról, maximum 10 méter, valakit fojtogatni, akár véglegesen meg is fojtani. Ugrás esetén akár 5 méterre is felugorhat helyből, és 15 méteres gödröt is képes nekifutásból átugrani. 5. szint: Képes dobó- és célzó fegyvereket felerősíteni, elméjével felgyorsítani őket, nagyobb sebzést okozva és ugyanígy lassítani is a felé tartó támadást. Képes erős ajtókat, falakat kirobbantani puszta akaratával. Maximum 80 kg súlyú embert képes 3-4 méter magasságig megemelni. 6. szint: Csonttörés: Képes akaratával egyszerűen a célra koncentrálva csontokat törni, vágni. Pl. egyszerűen elroppantani valakinek a karját, vagy felvágni a koponyáját. Blokkolás: Képes célszemély testét teljes mozdulatlanságig blokkolni, természetesen mentális ellenállás van ellene, de az illető minimum lassabb lesz, kevésbé tud varázsolni, vagy teljesen inaktívvá válik. Üzenet: Képes társainak üzenetet küldeni úgy, hogy erre nem kell varázslatot, azaz cselekvést elpazarolnia, tehát ez nem számít cselekvésnek, mellette varázsolhat is.
Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját. 3. szint: Folyamatos védettség bizonyos szinten a lények képessége ellen (sárkányláng, vámpír pillantása, baziliszkusz stb.), de ez nem jelent száz százalékos védelmet. Átkok ellen bizonyos szintű immunitást élvez, 25 % mágialleneállás átkok ellen. (Értsd 25 % eséllyel egyáltalán nem hat rá az átok, amivel támadtak ellene.)
Képesség/Faj: 1. Animágus III. szint: Fehér oroszlán I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz. II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben. III. Alakváltás nélkül is használhatja az állati alakja állati képességeit, pl. a macska sötétben látását, vagy egy kígyó hőérzékelését.
2. Legilimentor: I. Képes érzékelni, ha láthatatlan személy/lény van vele egy légtérben, de nem tud irányt meghatározni, csak tudja, hogyvan ott valaki más is. Ezáltal azt is érzi, ha valaki figyeli/követi őt. Érzékeli mások hangulatát, nem azt, ami az arcukra van írva, hanem, amit valóban éreznek, szomorúságot pl. a mosoly mögött. Ha tudatosan fejeleszti a képességet, akkor jóval pontosabban tudja meghatározni ezeket az érzéseket. Ezáltal erősebb a beleérző képessége, empátiája, mint egy átlag embernek. II. Képes meghatározni a láthatatlan személy/lény irányát, hogy merről honnan figyelik. Elkaphat néhány kósza gondolatot, ha rákoncentrál valakire. Nem konkrét gondolatolvasás, inkább csak az erősebb gondolatok részei juthatnak el hozzá. Könnyebben olvas a mimikában, mint egy átlag ember, nehéz átejteni, vagy hazudni neki, hiszen érzi a szavak mögötti valós tartalmat.
Varázstárgyak/Különlegességek: Az isteni közbeavatkozás aranymedálja: Csakis mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 96-00 között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extrajó dolog történik veled, pl különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki. Vagy éppen elkerülsz valami nagyon veszélyes átkot. A mesélő ebben szabad kezet kap. Rúnapisztoly ellenállás: A képességet a függönyön túli mesében szerezte meg néhány karaker. A jelenleg a fekete piacon kézről-kézre járó igen veszélyes rúnapisztolyok ellen ad ellenállást. A rúnapisztoly golyója, akit eltalál kómába kerül akkor is, ha épp csak karcolja. A kómából eddig senki sem ébredt fel. Ezüst dobókocka: Az IC hozzászólásaidtól függetlenül 3 havonta dobhatsz egy extra dobást bármire, amire szeretnél, de ehhez a dobáshoz nem használhatsz fel más extra módosítót! A mumus hálája (nem foglal helyet): A mesék/közös játékok előtt nézd meg az összes résztvevő varázstárgyát és válassz belőlük egyet, amit lemásolhatsz és használhatsz, de csak a mesére (tehát például egy Ezüst dobókocka haszontalan, mert nem a játéktéren használod), de egy játékon belül ezt a duplikátumot csak háromszor használhatod. Így akár meglehet egy varázstárgyad lényegében három hatás erejéig kétszer is, ha így döntenél. Írd be a nyitó hozzászólásodban off-ba, hogy mi mellett döntöttél és onnantól nem lehet változtatni. A másolat teljesen pontos, pl. az RMA-t adó gyűrűnél ugyanaz a szint, ugyanaz az RMA, illetve a győztesek medáljánál végig ugyanaz a százalék marad, mint ami a másik játékosnak volt a mese kezdetén.
Fizikum:20 pont Intelligencia:35 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 31 pont Szerencse:9 pont
Tantárgyak:
Bűbájtan:37 pont Bájitaltan: 30 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése:51 pont Átváltoztatástan:13 pont Rúnaismeret:35 pont Számmisztika: 10 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: -12 pont Gyógynövénytan:20 pont Asztronómia:10 pont Mágitatörténet:22 pont Repüléstan:1 pont
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 Bájitaltan Született tehetség: +25 Sötét Varázslatok Használata Tehetségtelen: -15 Mugliismeret
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott (Bűbájtan)
Viharmadár Képességek: Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. Pajzs: Képes létrehozni egy mágikus pajzsot önmaga és gazdája köré, mely védi őket fizikai behatásoktól. A pajzs néhány percig aktív. Villámgyorsaság: Képes az idő tört része alatt eljutni egyik pontból a másikba és megtenni dolgokat. A sebessége az alap sebességének 3-szorosára nő. Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt. Veszélyérzet: Megérzi a veszélyt és képes ekkor szárnycsapkodásával vihart okozni.
Mágikus adottság:
Telekinézis: 1. szint: Kisebb tárgyak (kődarab, pálca, pohár) mozgatása, lebegtetése. Veszélyes tárgyak esetében lökés is lehetséges, ilyenkor támadni lehet üvegcserepek, vagy éles tárgyakkal. A mozgatott tárgy súlya maximum 3 kg. 2. szint: Képes nagyobb ugrásokra, mint pl. helyből képes felugrani 3 métert, nekifutásból pedig egy 10 m-es gödröt is képes átugrani. Tárgyak lebegtetése esetén a lehetséges tárgyak súlya maximum 5 kiló lehet. 3. szint: Akarata segítségével képes meghajlítani fém csöveket, kivéve acél. Ajtókon lyukat üthet vele, de acél ajtón nem. Akaratával képes leállítani nem létfontosságú szerveket, de csak állatoknál. 4. szint: Tárgyak lebegtetésénél, hajításánál a súly maximum 20 kg lehet, és már élőlényekre is hatásos. Képes távolról, maximum 10 méter, valakit fojtogatni, akár véglegesen meg is fojtani. Ugrás esetén akár 5 méterre is felugorhat helyből, és 15 méteres gödröt is képes nekifutásból átugrani. 5. szint: Képes dobó- és célzó fegyvereket felerősíteni, elméjével felgyorsítani őket, nagyobb sebzést okozva és ugyanígy lassítani is a felé tartó támadást. Képes erős ajtókat, falakat kirobbantani puszta akaratával. Maximum 80 kg súlyú embert képes 3-4 méter magasságig megemelni.
Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját.
Képesség/Faj: 1. Animágus III. szint: Fehér oroszlán I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz. II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben. III. Alakváltás nélkül is használhatja az állati alakja állati képességeit, pl. a macska sötétben látását, vagy egy kígyó hőérzékelését.
2. Legilimentor I. szint: I. Képes érzékelni, ha láthatatlan személy/lény van vele egy légtérben, de nem tud irányt meghatározni, csak tudja, hogyvan ott valaki más is. Ezáltal azt is érzi, ha valaki figyeli/követi őt. Érzékeli mások hangulatát, nem azt, ami az arcukra van írva, hanem, amit valóban éreznek, szomorúságot pl. a mosoly mögött. Ha tudatosan fejeleszti a képességet, akkor jóval pontosabban tudja meghatározni ezeket az érzéseket. Ezáltal erősebb a beleérző képessége, empátiája, mint egy átlag embernek.
Varázstárgyak/Különlegességek: Az isteni közbeavatkozás aranymedálja: Csakis mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 96-00 között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extrajó dolog történik veled, pl különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki. Vagy éppen elkerülsz valami nagyon veszélyes átkot. A mesélő ebben szabad kezet kap. Rúnapisztoly ellenállás: A képességet a függönyön túli mesében szerezte meg néhány karaker. A jelenleg a fekete piacon kézről-kézre járó igen veszélyes rúnapisztolyok ellen ad ellenállást. A rúnapisztoly golyója, akit eltalál kómába kerül akkor is, ha épp csak karcolja. A kómából eddig senki sem ébredt fel. Ezüst dobókocka: Az IC hozzászólásaidtól függetlenül 3 havonta dobhatsz egy extra dobást bármire, amire szeretnél, de ehhez a dobáshoz nem használhatsz fel más extra módosítót!
Fizikum:20 pont Intelligencia:34 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 29 pont Szerencse:7 pont
Tantárgyak:
Bűbájtan:34 pont Bájitaltan: 30 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése:51 pont Átváltoztatástan:10 pont Rúnaismeret:35 pont Számmisztika: 10 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: -15 pont Gyógynövénytan:20 pont Asztronómia:10 pont Mágitatörténet:21 pont Repüléstan:1 pont
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 Bájitaltan Született tehetség: +25 Sötét Varázslatok Használata Tehetségtelen: -15 Mugliismeret
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott (Bűbájtan)
Viharmadár Képességek: Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. Pajzs: Képes létrehozni egy mágikus pajzsot önmaga és gazdája köré, mely védi őket fizikai behatásoktól. A pajzs néhány percig aktív. Villámgyorsaság: Képes az idő tört része alatt eljutni egyik pontból a másikba és megtenni dolgokat. A sebessége az alap sebességének 3-szorosára nő. Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt. Veszélyérzet: Megérzi a veszélyt és képes ekkor szárnycsapkodásával vihart okozni.
Mágikus adottság:
Telekinézis: 1. szint: Kisebb tárgyak (kődarab, pálca, pohár) mozgatása, lebegtetése. Veszélyes tárgyak esetében lökés is lehetséges, ilyenkor támadni lehet üvegcserepek, vagy éles tárgyakkal. A mozgatott tárgy súlya maximum 3 kg. 2. szint: Képes nagyobb ugrásokra, mint pl. helyből képes felugrani 3 métert, nekifutásból pedig egy 10 m-es gödröt is képes átugrani. Tárgyak lebegtetése esetén a lehetséges tárgyak súlya maximum 5 kiló lehet. 3. szint: Akarata segítségével képes meghajlítani fém csöveket, kivéve acél. Ajtókon lyukat üthet vele, de acél ajtón nem. Akaratával képes leállítani nem létfontosságú szerveket, de csak állatoknál. 4. szint: Tárgyak lebegtetésénél, hajításánál a súly maximum 20 kg lehet, és már élőlényekre is hatásos. Képes távolról, maximum 10 méter, valakit fojtogatni, akár véglegesen meg is fojtani. Ugrás esetén akár 5 méterre is felugorhat helyből, és 15 méteres gödröt is képes nekifutásból átugrani. 5. szint: Képes dobó- és célzó fegyvereket felerősíteni, elméjével felgyorsítani őket, nagyobb sebzést okozva és ugyanígy lassítani is a felé tartó támadást. Képes erős ajtókat, falakat kirobbantani puszta akaratával. Maximum 80 kg súlyú embert képes 3-4 méter magasságig megemelni.
Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját.
Képesség/Faj: 1. Animágus III. szint: Fehér oroszlán I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz. II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben. III. Alakváltás nélkül is használhatja az állati alakja állati képességeit, pl. a macska sötétben látását, vagy egy kígyó hőérzékelését.
2. Legilimentor I. szint: I. Képes érzékelni, ha láthatatlan személy/lény van vele egy légtérben, de nem tud irányt meghatározni, csak tudja, hogyvan ott valaki más is. Ezáltal azt is érzi, ha valaki figyeli/követi őt. Érzékeli mások hangulatát, nem azt, ami az arcukra van írva, hanem, amit valóban éreznek, szomorúságot pl. a mosoly mögött. Ha tudatosan fejeleszti a képességet, akkor jóval pontosabban tudja meghatározni ezeket az érzéseket. Ezáltal erősebb a beleérző képessége, empátiája, mint egy átlag embernek.
Fizikum:20 pont Intelligencia:32 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 27 pont Szerencse:6 pont
Tantárgyak:
Bűbájtan:34 pont Bájitaltan: 30 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése:49 pont Átváltoztatástan:10 pont Rúnaismeret:32 pont Számmisztika: 10 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: -15 pont Gyógynövénytan:20 pont Asztronómia:10 pont Mágitatörténet:20 pont Repüléstan: 0 pont
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 Bájitaltan Született tehetség: +25 Sötét Varázslatok Használata Tehetségtelen: -15 Mugliismeret
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott (Bűbájtan)
Viharmadár Képességek: Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. Pajzs: Képes létrehozni egy mágikus pajzsot önmaga és gazdája köré, mely védi őket fizikai behatásoktól. A pajzs néhány percig aktív. Villámgyorsaság: Képes az idő tört része alatt eljutni egyik pontból a másikba és megtenni dolgokat. A sebessége az alap sebességének 3-szorosára nő. Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt. Veszélyérzet: Megérzi a veszélyt és képes ekkor szárnycsapkodásával vihart okozni.
Mágikus adottság:
Telekinézis: 1. szint: Kisebb tárgyak (kődarab, pálca, pohár) mozgatása, lebegtetése. Veszélyes tárgyak esetében lökés is lehetséges, ilyenkor támadni lehet üvegcserepek, vagy éles tárgyakkal. A mozgatott tárgy súlya maximum 3 kg. 2. szint: Képes nagyobb ugrásokra, mint pl. helyből képes felugrani 3 métert, nekifutásból pedig egy 10 m-es gödröt is képes átugrani. Tárgyak lebegtetése esetén a lehetséges tárgyak súlya maximum 5 kiló lehet. 3. szint: Akarata segítségével képes meghajlítani fém csöveket, kivéve acél. Ajtókon lyukat üthet vele, de acél ajtón nem. Akaratával képes leállítani nem létfontosságú szerveket, de csak állatoknál. 4. szint: Tárgyak lebegtetésénél, hajításánál a súly maximum 20 kg lehet, és már élőlényekre is hatásos. Képes távolról, maximum 10 méter, valakit fojtogatni, akár véglegesen meg is fojtani. Ugrás esetén akár 5 méterre is felugorhat helyből, és 15 méteres gödröt is képes nekifutásból átugrani. 5. szint: Képes dobó- és célzó fegyvereket felerősíteni, elméjével felgyorsítani őket, nagyobb sebzést okozva és ugyanígy lassítani is a felé tartó támadást. Képes erős ajtókat, falakat kirobbantani puszta akaratával. Maximum 80 kg súlyú embert képes 3-4 méter magasságig megemelni.
Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki.
Képesség/Faj: 1. Animágus III. szint: Fehér oroszlán I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz. II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben. III. Alakváltás nélkül is használhatja az állati alakja állati képességeit, pl. a macska sötétben látását, vagy egy kígyó hőérzékelését. 2. Legilimentor I. szint: I. Képes érzékelni, ha láthatatlan személy/lény van vele egy légtérben, de nem tud irányt meghatározni, csak tudja, hogyvan ott valaki más is. Ezáltal azt is érzi, ha valaki figyeli/követi őt. Érzékeli mások hangulatát, nem azt, ami az arcukra van írva, hanem, amit valóban éreznek, szomorúságot pl. a mosoly mögött. Ha tudatosan fejeleszti a képességet, akkor jóval pontosabban tudja meghatározni ezeket az érzéseket. Ezáltal erősebb a beleérző képessége, empátiája, mint egy átlag embernek.
Fizikum:20 pont Intelligencia:30 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 25 pont Szerencse:5 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20 pont (+10 szakmódosító) -> 30 pont Bájitaltan: 20 pont (+10 módosító) -> 30 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 10 pont (+25 módosító, +10 szakmódosító) -> 45 pont Átváltoztatástan:10 pont Rúnaismeret:30 pont Számmisztika: 10 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 0 pont (-15 módosító) -> -15 pont Gyógynövénytan:20 pont Asztronómia:10 pont Mágitatörténet:20 pont Repüléstan: 0 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 Bájitaltan Született tehetség: +25 Sötét Varázslatok Használata Tehetségtelen: -15 Mugliismeret
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott (Bűbájtan)
Familiáris:
Parlagi sas Képességek: Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével.
Mágikus adottság:
Telekinézis: 1. szint: Kisebb tárgyak (kődarab, pálca, pohár) mozgatása, lebegtetése. Veszélyes tárgyak esetében lökés is lehetséges, ilyenkor támadni lehet üvegcserepek, vagy éles tárgyakkal. A mozgatott tárgy súlya maximum 3 kg. 2. szint: Képes nagyobb ugrásokra, mint pl. helyből képes felugrani 3 métert, nekifutásból pedig egy 10 m-es gödröt is képes átugrani. Tárgyak lebegtetése esetén a lehetséges tárgyak súlya maximum 5 kiló lehet. 3. szint: Akarata segítségével képes meghajlítani fém csöveket, kivéve acél. Ajtókon lyukat üthet vele, de acél ajtón nem. Akaratával képes leállítani nem létfontosságú szerveket, de csak állatoknál.
Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki.
Képesség/Faj: 1. Animágus: Fehér oroszlán 2. (Legilimentor lesz)