2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 17 pont Megjelenés: 22 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 21 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 25+10 pont: 35 pont Bájitaltan: 12 pont Legendás Lények gondozása: 5 pont Sötét varázslatok kivédése: 30+10: 40 pont Átváltoztatástan: 8+10: 18 pont Rúnaismeret: 3 pont Számmisztika: 10 pont Jóslástan: 6 pont Mugliismeret: 20 pont Gyógynövénytan: 10 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 7 pont Repüléstan: 14 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: Sötét Varázslatok Kivédése
Szakmódosítók:
Elemista: +10 Bűbájtan, + 10 Sötét Varázslatok Kivédése vagy Átváltoztatástan
Egyetemi tárgyak: Itt sorold fel azokat a tantárgyakat, amiket az egyetem tanulmányaidra választottál az egyetemi szakok szabályai alapján, zárójelben jelezve a választottaknál az eredeti szakot.
Szakodból adódó 5-6 tantárgy
Elemista: 1. Elemi mágia alapok: Az elemek megformálásának tudomása, a hat elemi stílus (kitörés, csóva, kupola, aura, fal, szőnyeg) Tanár: Reginald Garisson (NJK) 2. A négy elem tudománya: A föld alap elemeinek részletezése, tűz, víz, föld, levegő, ezek anyagainak felépítése, variálása. Tanár: Reginald Garisson (NJK) 3. Elemi harci mágia: A sötét varázslatok kivédése, elemi variációkkal. Az elemista aurorok, párbajhősök technikájának változtatása elemi alapokkal. Támadás, és védekezés elemi mágiával, harci helyzetben. Elmélet és gyakorlat akadálypályákon. Tanár: Iris Brightmore (NJK) 4. Elemi harci mágia gyakorlat: Terepgyakorlat a szabadban, elemi őshelyek felkutatás, vulkánok, mélytengeri források eszenciájának begyűjtése. tárgyakba, időzített mágiákat hozhatunk létre, rengeteg trükkre alkalmasak. Tanár: Iris Brightmore (NJK) 5. Elementál és gólem formázás: Az elemi ismeretek segítségével varázslény alkotás, formálás, uralás és fejlesztés. Tanár: Eldridge Goulaffre (NJK) 6. Elemi lények idézése, alkotása: Specializáció a négy elemre, majd ez alapján állatok formálása az adott elemből, például tűzróka. A megidézett, vagy formált állatok mentális összekapcsolása a saját elménkkel. Tanár: Nadine O'Leary
- Illúziómágia: Illúziók, szemfényvesztés? Egy hathatós illúzió, akár tökéletesen élethű lehet, egy erős illúzió tigris, akár sebesülést is okozhat, vagy ha valakivel elhiteted, hogy meghalt, a szervezete tényleg eleget tesz ennek, vagy a világ tökéletes összezavarásával bárkit őrületbe kergethetsz, de ha csak elkápráztatni szeretnéd, ez a mágia arra is alkalmas. Tanár: Alyssa White (Látványmágus) -Látványmágia: A szak alapjait foglalja magába, a bűbájtan egy magasabb fokozata, ami főképp a látványra épül fénymágia az alapja. Megfelelő alapot adhat mindazoknak, akik színházi látványtervekkel, tűzijátékokkal stb. akarnak foglalkozni.
Mágikus adottság:
Energiamágus: Energiákkal való manipulálás, belső erő növelése, koncentrálása, energia löket stb. 1. szint: Képes saját belső energiáit koncentrálva az emberi sebesség 2-szeresére is felgyorsulni. Erős fájdalomtűrési küszöbe van, nyílt sebek, vágások esetén is ugyanúgy harcol tovább, mintha nem érzékelné a fájdalmat, de amikor már nem koncentrál hirtelen taglózza le a koncentrálódott fájdalom, jó eséllyel beájul, ha erőteljes sebesülésről volt szó. 2. szint: Képes maga körül az energiákat úgy koncentrálni, mintha afféle vihart szítana, 3 méter sugarú körben aki közelít hozzá egyre nehezebben tud haladni, belassul. Energia löket: Belső erejét képes úgy koncentrálni, hogy egy ütéssel hullámokat kelt a levegőben, vízben, amivel energia löketre képes, a célszemélyt 10 kg súlyú lökéssel megtaszítva. Fájdalomtűrése már a törött csontra is kiterjed, tehát pl. törött lábra is rá tud állni, de ezt sokáig művelve maradandóvá válhat a csontok torzulása. 3. szint: Képes az emberi sebesség 3-szorosára felgyorsulni. Koncentrált erőlökés: Energiáit egy pontba képes koncentrálni, egy erőteljes ütésbe, amivel akár fél méter széles kőfalat is képes átütni, kb. 30 kg erejű ütés, de ehhez érintkeznie kell a célponttal, legyen az tárgy, vagy ember.
Képesség/faj:
Vámpír (harapott) - A vámpírharapás alapból nem jár halállal, csak ha egy vámpír nem tud megálljt parancsolni a vérszomjának, akkor az áldozat meghal. A fogak első megjelenése rendkívül fájdalmas, ez később fokozatosan enyhül. (Az átalakulás folyamata kb. nyolc órát vesz igénybe és a következő éjszaka megy végbe, de a fényérzékenység azonnal megkezdődik.) A harapott vámpíroknak is ugyanúgy rendes vérkeringésük van, szerveik, mint egy embernek. Sötét kisugárzással rendelkeznek. Bármikor képesek vámpír alakot ölteni. Nem árt nekik a fény, de érzékenyebbek az éles fényre, napsütésre, fokhagyma stb. viszont a fa jóval nagyobb sebzést okoz, mint egy átlag embernek. A fa a kriptonitjuk. I. A vámpír harapása ember számára még fájdalmas, de a nyála gyógyító, tehát a sebhelyet képes eltüntetni. Sötét kisugárzással rendelkezik. Jól lát a sötétben, mint egy macska. 1,5-szer olyan gyorsan gyógyul és a gyorsasága, ereje is 1,5-szerese, mint egy átlag embernek. Emberi alakban ezek az értékek feleződnek, de mégis jobbak, mint egy átlag embernél. Vér hatására elveszíti a kontrollt, nem képes emberi alakban maradni, vérszomjassá válik, ilyenkor bújnak elő a fogak és a szemük egyöntetű feketévé válik. II. A harapását már képes befolyásolni, nem okoz fájdalmat, csak ha akar és akár kéjes élvezetet is nyújthat. 3-szor olyan jó a hallása, mint egy átlag embernek, emberi alakban ennek kb. a fele. Emberi alakban ugyanolyan gyors, mint vámpírként. III. Képes érzékelni a többi vámpírt. A vér már jóval kevésbé hat rá, kisebb adagnál, gyorsan eltűntetve a vért képes magát visszafogni. Képes behatolni átlag emberek tudatába, mértékkel olvasni azt, de ez rendkívül kiveszi az erejét és természetesen mágiaellenállás van ellene. Az ereje, hallása, gyorsasága, gyógyulásának az ideje 4-szerese egy átlag emberének, vámpír alakban, emberi alakban ennek kb. a fele. Valamivel tovább él, mint egy átlag ember, +20-30 év, de ugyanúgy fokozatosan öregszik csak lassabban. Képes halandókat vámpírrá változtatni. Ehhez egy speciális mérget juttat az illető szervezetébe harapás útján. Ld. vámpír fajleírás.