2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Alább egy rövid összefoglalót olvashattok arról, hogy mi is az a Nagymese, mit jelent ebben részt venni, vagy egyáltalán hogyan és mi módon lehetséges ez, ha érdekelne a dolog.
Ami az első és legfontosabb, a Nagymese az oldal alaptörténete, tehát kimaradni belőle összességében viszonylag nehéz, ha hitelesen szeretnéd kijátszani a karakteredet és elhelyezni a világban, hiszen vannak olyan globális események és történések melyek akár azokat a karaktereket is érinthetik, akik történetesen nem szerepelnek önként a mesékben. Ld. ha felrobban egy mese során a fél Roxfort, akkor arról minden diák értesülni fog akkor is, ha nem vett részt mesén.
A nagymesék legnagyobb bánatunkra és az időnkívüliség okán azért nem pörögnek olyan őrült gyorsasággal, hozzávetőleg fél évente indul egy-egy új epizód. Hárman meséljük ezeket a meséket, Draco, Megan és jómagam. Nincsen kőbevésve alapvetően semmi, maximum egy nagyon alap vonalvezetés, de mivel mi magunk is azokon a játékokon, ahol nem mesélünk játékosként részt veszünk, nem beszélünk meg mindent előre, mert úgy számunkra teljesen elveszne a játék ebbéli izgalma. Tehát amennyiben szeretnél szerves részévé válni ezeknek a meséknek, eseményeknek, kb. fél évente tudsz jelentkezni az aktuálisan kiírt nagymesére. Ha ezt megteszed azzal azért számolj, hogy kb. 1-1,5 hetes körökkel szoktunk haladni, tehát számolj vele, hogy ha csak épp nem földrengés akadályoz akkor írj is a mesére, ne tegyél keresztbe a többi játékosnak, a mesélőnek azzal, hogy felszívódsz. Aki netán pont egy aktuális nagymese indulása után érkezik akár időközben is csatlakozhat hozzá, amennyiben még olyan helyen tart a történet, hogy ez lehetséges, ezt az adott mesélővel lehet egyeztetni.
Természetesen akkor sem áll meg az élet, ha épp folyik egy nagymese, vagy kettő között esetleg van pár hét szünet. Több olyan "mellékszál" is fut az oldalon (ezek nagyrésze valamelyik főmesélő karaktereivel játszható), melyek révén be lehet kapcsolódni a történetbe más módon is, mint maga a mese, vagy így tovább mélyíteni a karakter ismereteit. Amennyiben ilyen mellékszálba (is) be szeretnél kapcsolódni bátran keresd fel a főmesélők egyikét (Draco, Megan vagy jómagam), de ha ötletünk támad egy aktuális kapcsolódó játékra, vagy valamelyik a mesék szerves részét képező karakterünkkel játékostársat keresünk, azt jelezni is fogjuk egy erre létrehozott fórumban. Ide kapcsolódó karakterek pl: Alaric Sinclair (Testvériség), Annabelle Mitchell (Grindelwald unokája), James E. D. Anchev (Testvériség), Vanessa Mantova (síkvándor), de ez csak egy rövid lista, akadnak saját szakállra nyomozó karakterek, felnőttek, diákok is a sorban bőven.
Ami még fontos. Nagymesén csak úgy vehetsz részt, ha elkészíted a karakterlapodat, amiről alább olvashatsz bővebben: https://roxfortreloaded.hungarianforum.com/f105-karakterlapok Ez azért fontos, mert a meséken egy kicsit közelítve az asztali szerepjátékhoz, egy kis randimitást is belecsempészve kockákkal is szoktunk dobálni, úgyhogy mindenképpen szükséges számszerűsíteni a karakter képességeit.
A Testvériséget körülbelül tíz éve kezdte el építeni egy vélavérű fiatal, aki aktivistaként azt tűzte ki céljául, hogy a varázsvilágot felfedje a muglik elől egyszer s mindenkorra egyesítve a világot. Hamar akadályokba futott, a Minisztérium lépten-nyomon elhallgattata a hangját, így végül arra kényszerült, hogy ténylegesen titkos társaságként folytassa tovább. A személyiségek védelmében mindenkinek, aki belép a Társaságba választania kell egy Kelta mitológiai nevet, ezzel is utalva a gyökereikre, hiszen az Egyesült Királyságról beszélünk.
Titkos társaságként szépen lassan növekedtek, egyenként beszervezve az ideológiára nyitott embereket, míg végül muglik, kviblik és mágusok is alkották a csoportot és készen álltak, hogy nagyot lépjenek.
A Milleniumi Káoszon a terveik szerint élő adásban közvetítettek volna egy párbajt az éjféli tüzijáték technikáit kihasználva, ezzel felfedve a varázsvilágot, de saját magukat is - habár a Minisztérium már megneszelte a létezésüket, hiszen több apró röplap is keringett az Abszol úton az együttélés előnyeiről. De hála a mesén résztvevő karaktereknek, habár egy társuk életét vesztette, és ketten egy mágikus lövedék sérülését is elszenvedték, amely kómába küldte őket - a varázsvilágról nem hullt le a lepel.
De a Testvériség körei talán túl nyitottak voltak, mert a köreikbe olyanok is bekerültek, akiknek egészen más tervei voltak, mint Fionnak. A Milleniumkor egy alakváltó saját szakállára lövöldözést kezdeményezett, ami igen csak rossz színben tűntette fel a csoportot, illetve a Royal Albert Hallban némely tagon feltűnt Grindelwald jelképe, a Halál Ereklyéinek jele - habár ekkor mindenki úgy tudta, hogy a sötét mágust Nurmengard börtönében érte a halál évekkel ezelőtt. A gyanú végül bebizonyosodott, amikor a St. Paul's Cathedral alatti alagútakban a kalandorok éppen tetten értek egy csoportot, akik egy sötét mágiával Fionn testébe akarták helyezni Grindelwald lelkét idős tetséből.
Grindelwald ugyan idős, de él, és visszatért, a Testvériségben pedig Fionn halálával minden tag előtt ott a döntés lehetősége: Csatlakoznak az erőszakos, de legendás mágus mögé vagy teljesen elhatárolódnak tőlük és ezzel kilépnek a Testvériségből - már ha ez ilyen egyszerű lesz.