2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Tárgy: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-14, 15:10
First topic message reminder :
Mesélői pályázat
kiértékelés
Sziasztok!
Majdnem egy évvel ezelőtt meghirdetésre került egy mesélői pályázat, mert mint tudjátok az oldalon leginkább csak hárman mesélünk, mi adminok és gondoltuk nem lenne rossz, ha más is kipróbálná magát ebben. Annyira nem brutális feladat azért. Kissé döcögősen, de befejeződött a dolog és lement mind az öt mese, ehhez azért szeretnék gratulálni mindenkinek. Azoknak is, akik a meséket mesélték és azoknak is, akik részt vettek rajtuk. Mivel senkit sem szerettünk volna ilyen sokáig váratni, mármint aki az elején mesélt és azt sem gondoltuk fairnek, ha mindenki előtt véleményezzük a meséket, így a személyre szabott véleményeket már mindenkinek kiküldtük egyesével a meséik lezárásakor. Reméljük, hogy hasznosnak véltétek és azért a jövőben is felmerül majd, hogy esetleg meséljetek tanulva az esetleges hibákból. Azért persze összefoglalóan szeretnénk rámutatni a típus hibákra, vagy kiemelni azt, ami szerintünk egy-egy mesénél fontos szempont azok számára is, akik a jövőben szeretnének mesélni, vagy esetleg a többi pályázó meséjét nem olvasták még az előtt, hogy jönne az eredményhirdetés.
Fontos szempontok, tipushibák:
1. Történetvezetés: Egy mondhatni kisebb mese, tehát ami nem a nagymesékhez kapcsolódik szervesen hasznos, ha nem feltétlenül túl bonyolult. Akadt, akinek sikerült beleesnie abba a hibába, hogy túl nagyot akart. Érdemes megpróbálni átgondolni, hogy egy 3-4 hónapos mese esetén mennyi sztori fér bele, mert ha túl kevés, akkor unalmas lesz, ha viszont túl sok, akkor annyira kell rohanni, hogy a mese lineárissá válik. Egy kis mesénél tehát nem érdemes bonyolult világmeghatározó bonyodalmakat belevinni, inkább csak egy ellenfél, vagy teljesítendő cél, és a legjobb ha az odavezető út sincs előre kitalálva, mert akkor sokkal kevésbé válik lineárissá a mese. Az se túl jó, ha egy mese nagyon öncélú. Ne magunknak meséljünk, saját karakternek, vagy egy havernak, hanem mindenkinek, amihez hasznos akár kis kutatómunkát is végezni a karakterek után, vagy a képességeik, adottságaik terén.
2. Kommunikáció: Mesénél nagyon is fontos a mesélő megbízhatósága, a kommunikáció. Nincs azzal baj, ha valami közbejön, de ha az ember vállalt valamit, akkor nem igazán fair jónéhány játékossal szemben, akik megtisztelték az embert a részvétellel, hogy a mesélő csak úgy hopp eltűnik minden előzetes jelzés nélkül.
3. Szerencse szimulálása, avagy a kockadobás: A mese szempontjából fontos, hogy legyen kockadobás. Ez azt is jelzi, hogy a mese nem totál lineáris és persze nem lesz teljesen felesleges a kidolgozott karakterlap sem és azért az sem utolsó, ha nem mindig csak a mesélő dönti el önhatalmúlag kivel mi történik, vagy kinek mi sikerül. A kockadobást a leghasznosabb a kockadobások fórumában dobni, dobatni, vagy a hozzászólás végén. Ha otthon dobál az ember kockával azt a kutya se látja. Ám itt is fontos, hogy ne essünk át a ló túloldalára, tehát azért nem kell mindenre is kockával dobatni.
4. Hangulat és megfogalmazás: Hasznos, ha a hozzászólások leírásánál megtaláljuk az egyensúlyt. Jó, ha vannak njk-k, bár egyáltalán nem létszükséglet, viszont nem jó, ha túl sok, amit az ember nehezen fog fel. Egy mese azért nem olyan, mint egy könyv. Nem tudjuk úgy megismerni az njk-kat, nincs rá idő, vagy mondjuk ahogy egy filmben arcot, hangot társítunk hozzájuk. Egy mesében egy-egy njk csak néhány sor leírást kap és egy nevet és ha újabbakat dobunk be túl gyakran, akkor a játékosok nem fogják tudni úgyse megjegyezni őket. Ezért is hasznos, ha megpróbálunk úgy leírásokat gyártani, hogy képpel is illusztrálunk és persze, hogy a leírás részletes, elképzelhető, de nem túl hosszú! A túl hosszú leírás riasztó, elviszi az ember figyelmét a lényekről, ami miatt újfent csak nehezen fogja fel azt, amit kellene.
5. Mennyire volt világhű? Haszos, ha egy kis mese azért nem visz bele nagyon új dolgokat az alap világfelépítésbe, mert nem lesz ideje kifejteni, amit akar. Ennek fényében tehát a mesélő jó, ha figyel a világhűségre. Például egy Sin City jellegű nagyon darkos mese nem biztos, hogy passzol, azt kicsit árnyalni kell, HP-sítani. Pont e miatt fontos az is, hogy a mesélő jól ismerje az oldal alapjait és azokat a fajokat, lehetőségeket használja, amik vannak.
6. Spontaneitás. Ez az én heppem. Akkor lesz egy mese egyértelműen nem lineáris, ha csak elemeink vannak, amik adottak és nem az egész történet fix, hanem közben alkalmazkodunk a játékosok tetteihez, akár még félszavakból elejtett ötleteihez is. Ez alapvetően minden mesén érzékelhető főleg abból, hogy a mesélő hogyan reagál a cselekvésekre. Nagyon ki tud tűnni, ha csak adott egy feladat, amit végre kell hajtani és mehetsz tovább. Ez inkább olyanná teszi a játékot, mintha egy szimpla kinevet a végént játszanál.
Nos összességében már így is túl rizsáztam, elnézést kérek érte. Jöjjön akkor a lényeg.
A végső sorrend: 1. Grayson Paisley 2. Gina Acciptier 3. Peter Greenwood
Cody L. Mortimer és Nox Djarum nem értek el konkrét helyezést elsősorban azért, mert nem tudták tartani a saját meséiken a saját határidejüket és ezt nem egy alkalommal nem is jelezték a játékosok irányába.
Jutalmazás: 1. Első helyezettként Grayson megkapja a Játékmester feletti állandó jogot. A jelszavát átfogjuk írni és ő innentől bármikor, ha kedve tartja írhat vele színesítőt, hirdethet mesét stb. 2. Minden induló mesélő megkapja az általa mesélőként megírt IC-ket és odaadhatja egy választott karakterének. Ezt kérjük, hogy számoljátok össze. és jelezzétek felénk. Nem számít dupla hozzászólásnak, ahol két helyszínen futott a történet. Ilyen esetben ezeket egynek számoljátok. 3. Minden játékos (kérjük a mesélőket, hogy dobjanak be egy játékos listát a meséikről) és helyezést elért mesélő (1-3.) megkapja az alábbi jutalmakat (mesélők természetesen általuk választott karaktereknek): a.) A következő szerencshétfős dobásodnál (nem muszáj a mesére érkezett karival dobni) kapsz egy +/-20-as intervallumot, amit te döntheted el hogyan használsz fel. Ennyivel módosíthatod a dobásodat. A dobás után írd be egy következő hozzászólásban annak, aki összesít, hogy merre tolnád el a dobást és mennyivel. Nehezen fogalmaztam ezt meg, tehát mondhatod azt, hogy a dobáshoz hozzáadsz 15öt, de azt is, hogy levonsz 3at. A mesélők esetén az első helyezett 20 helyett 35-tel, a második 30-cal, a harmadik pedig 25-tel módosíthat. b.) Soron kívül dobhatsz bármire (mesén résztvevő karakter, mesélő esetén általa választott) c.) Minden mesén résztvevő karakter dobhat ebben a fórumban és megkapja a dobás alapján kijött varázstárgyat az alábbi hatból. (Meglévő varázstárgyak leírása: https://roxfortreloaded.hungarianforum.com/t4125-varazstargy-kulonlegesseg-lista ) A mesélők az alábbi tárgyak közül választhatnak egyet egy választott karakterük számára.
1. Az isteni közbeavatkozás arany medálja 2. Ezüst dobókocka 3. Szerencse amulett 4. A győztesek medálja 5. Mágikus adottság gyűrűje (Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd.) 6. Mindentudás könyve (Egy picike, zsebbe simán beférő könyv, amit ha a tulajdonosa aktivál normál könyvméretűre nő. Ha a tulajdonosa rákoncentrál egy kérdésre valamilyen általános tudnivalóról, akkor a könyv arról fog leírást adni. A mesélőtől függ természetesen, hogy milyen szintű tudást birtkolhat a könyv, tehát nem bármiről, bármit. Naponta egyszer használható.)
Mindezeken kívül még hozzátenném, hogy a Játékmester továbbra is nyitott mindenki számára. Amennyiben úgy gondolod, hogy mesélni szeretnél mesélővel, kipróbálnád magad írj valamelyik adminnak, röviden vázold fel az ötletedet, mi pedig megbeszéljük és megadjuk a mesélő jelszavát.
Varzstárgyszabályzat kiegészítés: Egy karakter maximum 3 varázstárggyal rendelkezhet! Amennyiben már van három varázstárgyad és egy mesén mégis tárgyat kapna a karaktered jutalmul, akkor kénytelen vagy választani a meglévő tárgyaid közül és egyet tovább adni egy másik karakterednek.
Kiegészítés: Cedrickel nem maradtunk végig Nox meséjén. Nem azért, mert bármikor is lusták lennénk, vagy véletlenül nem írtunk, hanem nem toleráltuk a mesélő hozzáállását az időkorlát betartásához és főleg azt, hogy hogyan állt hozzá, amikor napokkal később írt és akkor is csak mert rákérdeztünk, hogy mi van. Ennek fényében viszont vállaljuk, hogy a jutalmazásnál sem kérjük az összes jutalmat, hanem kockával kidobjuk, hogy a három lehetőségből melyik kettőt kapjuk meg. Három van, tehát logikusan 1-2: a.), 3-4: b.) 5-6: c), ebből dobunk kettőt, de nem lehet a kettő ugyanaz.
az admin csapat nevében: Luna Lovegood
A dolgok, amiket elvesztettünk, visszatalálnak hozzánk,
ha nem is mindig úgy, ahogy gondoljuk.
Szerző
Üzenet
Cedric Diggory
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-15, 13:55
1-2: a.), 3-4: b.) 5-6: c)
Cedric Diggory carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
Cedric Diggory carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
We are not alone.
Joyce Brekinridge
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-15, 13:44
No úgy gondoltam, hogy írok ide még bónusz pár sort. Egyrészt köszönöm a mesélőknek, nem semmi munkát tettetek bele. A mesék világhűek, szépen megfogalmazottak voltak, a csiszolni pedig sosem árt a sztorin, de mindenki elkezdi valahol. Éppen ezért csakis bíztatni tudlak arra, hogy építsétek a világot, találjatok ki nyugodtan bármit, amivel épitkezhetünk. Ezen felül külön köszönöm azoknak, akik játékosként részt vettek a pályázati meséken, illetve azon mesélőknek, akik kipróbálták a konkurensek meséit is. Remélem mindenki jól szórakozott!
Farkas farkasnak farkasa.
Brian C. Debenham
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-15, 13:06
Varázstárgyas
Brian C. Debenham carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
Sidney Smallwood
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-15, 12:57
A könyv legalább passzol a könyvtároshoz.
Varitárgy dobás:
Sidney Smallwood carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
Az X soha sem jelöli a pontot.
Savannah Elinor Harper
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-15, 12:54
Varitárgyas dobás:
Savannah Elinor Harper carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
A múlt csak visszahúzza az embert. Olyan, mint egy háló. Az a fajta, amibe belegabalyodik az ember, és megfullad.
Kylie Aria Bryson
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-15, 12:49
1-2: a.), 3-4: b.) 5-6: c)
Kylie Aria Bryson carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
Kylie Aria Bryson carried out 1 launched of one (6 oldalú dobókocka.) :
együtt újra egész lehet.
Két megtört lélek
Gina Accipiter
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-14, 21:34
Én is nagyon-nagyon szépen szeretném megköszönni a lehetőséget, a részvételeteket a meséken, és hogy sokat tanulhattam ebből az egész mese-pályázatból általatok.
Megírt mesélők száma: 17 Akinek kérném: Dorina Postolache számára szeretném
Illetve szintén Dorina Postolache számára szeretném kérni A győztesek medálját a sok szupi lehetőség közül. Hátha hoz neki minimális szerencsét a dobásokban, és segít rajta valamicskét az Auror játékban is
Részt vevő karakterek: Brian C. Debenham Savannah Elinor Harper Brady Fairlane Jade Wilson Alex B. Maroni
"Nem akarom feledni a fájdalmat. Az tesz azzá, aki vagyok."
Grayson Paisley
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-14, 20:06
Először is szeretném megköszönni nemcsak a helyezést, hanem azt is, hogy a jelenlétetekkel és a reagjaitok által sokat tanítottatok nekem a mesélésről. Az első hely tehát számomra mindenkié, aki részt vett a mesén, tényleg nagyon boldoggá tettetek!
Megírt mesélőik száma: 20 Akinek kérem: Grayson Paisley
Részt vevő karakterek: Emma Marshall, Joyce Brekinridge, Mason J. Harris, Selene White és Sidney Smallwood
Illetőleg a szupi jutalmak közül Titanille Bluntnak kérem szépen az 5-öst (Mágikus adottság gyűrűje (Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd.)), s földmágust szeretnék vele, ha lehet.
Don’t let the past steal our present.
Megan Smith
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-14, 19:41
Köszönöm a meséket, mindegyiken részt vettem, elmondhatom, hogy igen színesre sikerült a paletta, nem volt két olyan, ami akár nyomokban hasonlított volna a másikra. Egyelőre nem a jutikért jöttem a karakterekkel, csak Nox listáját teszem be, mert vélhetően ő már nem fog az oldallal törődni úgy sem.
Nem nyílnak virágok, Sötétség vesz körül, Csillagot nem látok...
Luna Lovegood
Reveal your secrets
Tárgy: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak 2021-07-14, 15:10
Mesélői pályázat
kiértékelés
Sziasztok!
Majdnem egy évvel ezelőtt meghirdetésre került egy mesélői pályázat, mert mint tudjátok az oldalon leginkább csak hárman mesélünk, mi adminok és gondoltuk nem lenne rossz, ha más is kipróbálná magát ebben. Annyira nem brutális feladat azért. Kissé döcögősen, de befejeződött a dolog és lement mind az öt mese, ehhez azért szeretnék gratulálni mindenkinek. Azoknak is, akik a meséket mesélték és azoknak is, akik részt vettek rajtuk. Mivel senkit sem szerettünk volna ilyen sokáig váratni, mármint aki az elején mesélt és azt sem gondoltuk fairnek, ha mindenki előtt véleményezzük a meséket, így a személyre szabott véleményeket már mindenkinek kiküldtük egyesével a meséik lezárásakor. Reméljük, hogy hasznosnak véltétek és azért a jövőben is felmerül majd, hogy esetleg meséljetek tanulva az esetleges hibákból. Azért persze összefoglalóan szeretnénk rámutatni a típus hibákra, vagy kiemelni azt, ami szerintünk egy-egy mesénél fontos szempont azok számára is, akik a jövőben szeretnének mesélni, vagy esetleg a többi pályázó meséjét nem olvasták még az előtt, hogy jönne az eredményhirdetés.
Fontos szempontok, tipushibák:
1. Történetvezetés: Egy mondhatni kisebb mese, tehát ami nem a nagymesékhez kapcsolódik szervesen hasznos, ha nem feltétlenül túl bonyolult. Akadt, akinek sikerült beleesnie abba a hibába, hogy túl nagyot akart. Érdemes megpróbálni átgondolni, hogy egy 3-4 hónapos mese esetén mennyi sztori fér bele, mert ha túl kevés, akkor unalmas lesz, ha viszont túl sok, akkor annyira kell rohanni, hogy a mese lineárissá válik. Egy kis mesénél tehát nem érdemes bonyolult világmeghatározó bonyodalmakat belevinni, inkább csak egy ellenfél, vagy teljesítendő cél, és a legjobb ha az odavezető út sincs előre kitalálva, mert akkor sokkal kevésbé válik lineárissá a mese. Az se túl jó, ha egy mese nagyon öncélú. Ne magunknak meséljünk, saját karakternek, vagy egy havernak, hanem mindenkinek, amihez hasznos akár kis kutatómunkát is végezni a karakterek után, vagy a képességeik, adottságaik terén.
2. Kommunikáció: Mesénél nagyon is fontos a mesélő megbízhatósága, a kommunikáció. Nincs azzal baj, ha valami közbejön, de ha az ember vállalt valamit, akkor nem igazán fair jónéhány játékossal szemben, akik megtisztelték az embert a részvétellel, hogy a mesélő csak úgy hopp eltűnik minden előzetes jelzés nélkül.
3. Szerencse szimulálása, avagy a kockadobás: A mese szempontjából fontos, hogy legyen kockadobás. Ez azt is jelzi, hogy a mese nem totál lineáris és persze nem lesz teljesen felesleges a kidolgozott karakterlap sem és azért az sem utolsó, ha nem mindig csak a mesélő dönti el önhatalmúlag kivel mi történik, vagy kinek mi sikerül. A kockadobást a leghasznosabb a kockadobások fórumában dobni, dobatni, vagy a hozzászólás végén. Ha otthon dobál az ember kockával azt a kutya se látja. Ám itt is fontos, hogy ne essünk át a ló túloldalára, tehát azért nem kell mindenre is kockával dobatni.
4. Hangulat és megfogalmazás: Hasznos, ha a hozzászólások leírásánál megtaláljuk az egyensúlyt. Jó, ha vannak njk-k, bár egyáltalán nem létszükséglet, viszont nem jó, ha túl sok, amit az ember nehezen fog fel. Egy mese azért nem olyan, mint egy könyv. Nem tudjuk úgy megismerni az njk-kat, nincs rá idő, vagy mondjuk ahogy egy filmben arcot, hangot társítunk hozzájuk. Egy mesében egy-egy njk csak néhány sor leírást kap és egy nevet és ha újabbakat dobunk be túl gyakran, akkor a játékosok nem fogják tudni úgyse megjegyezni őket. Ezért is hasznos, ha megpróbálunk úgy leírásokat gyártani, hogy képpel is illusztrálunk és persze, hogy a leírás részletes, elképzelhető, de nem túl hosszú! A túl hosszú leírás riasztó, elviszi az ember figyelmét a lényekről, ami miatt újfent csak nehezen fogja fel azt, amit kellene.
5. Mennyire volt világhű? Haszos, ha egy kis mese azért nem visz bele nagyon új dolgokat az alap világfelépítésbe, mert nem lesz ideje kifejteni, amit akar. Ennek fényében tehát a mesélő jó, ha figyel a világhűségre. Például egy Sin City jellegű nagyon darkos mese nem biztos, hogy passzol, azt kicsit árnyalni kell, HP-sítani. Pont e miatt fontos az is, hogy a mesélő jól ismerje az oldal alapjait és azokat a fajokat, lehetőségeket használja, amik vannak.
6. Spontaneitás. Ez az én heppem. Akkor lesz egy mese egyértelműen nem lineáris, ha csak elemeink vannak, amik adottak és nem az egész történet fix, hanem közben alkalmazkodunk a játékosok tetteihez, akár még félszavakból elejtett ötleteihez is. Ez alapvetően minden mesén érzékelhető főleg abból, hogy a mesélő hogyan reagál a cselekvésekre. Nagyon ki tud tűnni, ha csak adott egy feladat, amit végre kell hajtani és mehetsz tovább. Ez inkább olyanná teszi a játékot, mintha egy szimpla kinevet a végént játszanál.
Nos összességében már így is túl rizsáztam, elnézést kérek érte. Jöjjön akkor a lényeg.
A végső sorrend: 1. Grayson Paisley 2. Gina Acciptier 3. Peter Greenwood
Cody L. Mortimer és Nox Djarum nem értek el konkrét helyezést elsősorban azért, mert nem tudták tartani a saját meséiken a saját határidejüket és ezt nem egy alkalommal nem is jelezték a játékosok irányába.
Jutalmazás: 1. Első helyezettként Grayson megkapja a Játékmester feletti állandó jogot. A jelszavát átfogjuk írni és ő innentől bármikor, ha kedve tartja írhat vele színesítőt, hirdethet mesét stb. 2. Minden induló mesélő megkapja az általa mesélőként megírt IC-ket és odaadhatja egy választott karakterének. Ezt kérjük, hogy számoljátok össze. és jelezzétek felénk. Nem számít dupla hozzászólásnak, ahol két helyszínen futott a történet. Ilyen esetben ezeket egynek számoljátok. 3. Minden játékos (kérjük a mesélőket, hogy dobjanak be egy játékos listát a meséikről) és helyezést elért mesélő (1-3.) megkapja az alábbi jutalmakat (mesélők természetesen általuk választott karaktereknek): a.) A következő szerencshétfős dobásodnál (nem muszáj a mesére érkezett karival dobni) kapsz egy +/-20-as intervallumot, amit te döntheted el hogyan használsz fel. Ennyivel módosíthatod a dobásodat. A dobás után írd be egy következő hozzászólásban annak, aki összesít, hogy merre tolnád el a dobást és mennyivel. Nehezen fogalmaztam ezt meg, tehát mondhatod azt, hogy a dobáshoz hozzáadsz 15öt, de azt is, hogy levonsz 3at. A mesélők esetén az első helyezett 20 helyett 35-tel, a második 30-cal, a harmadik pedig 25-tel módosíthat. b.) Soron kívül dobhatsz bármire (mesén résztvevő karakter, mesélő esetén általa választott) c.) Minden mesén résztvevő karakter dobhat ebben a fórumban és megkapja a dobás alapján kijött varázstárgyat az alábbi hatból. (Meglévő varázstárgyak leírása: https://roxfortreloaded.hungarianforum.com/t4125-varazstargy-kulonlegesseg-lista ) A mesélők az alábbi tárgyak közül választhatnak egyet egy választott karakterük számára.
1. Az isteni közbeavatkozás arany medálja 2. Ezüst dobókocka 3. Szerencse amulett 4. A győztesek medálja 5. Mágikus adottság gyűrűje (Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd.) 6. Mindentudás könyve (Egy picike, zsebbe simán beférő könyv, amit ha a tulajdonosa aktivál normál könyvméretűre nő. Ha a tulajdonosa rákoncentrál egy kérdésre valamilyen általános tudnivalóról, akkor a könyv arról fog leírást adni. A mesélőtől függ természetesen, hogy milyen szintű tudást birtkolhat a könyv, tehát nem bármiről, bármit. Naponta egyszer használható.)
Mindezeken kívül még hozzátenném, hogy a Játékmester továbbra is nyitott mindenki számára. Amennyiben úgy gondolod, hogy mesélni szeretnél mesélővel, kipróbálnád magad írj valamelyik adminnak, röviden vázold fel az ötletedet, mi pedig megbeszéljük és megadjuk a mesélő jelszavát.
Varzstárgyszabályzat kiegészítés: Egy karakter maximum 3 varázstárggyal rendelkezhet! Amennyiben már van három varázstárgyad és egy mesén mégis tárgyat kapna a karaktered jutalmul, akkor kénytelen vagy választani a meglévő tárgyaid közül és egyet tovább adni egy másik karakterednek.
Kiegészítés: Cedrickel nem maradtunk végig Nox meséjén. Nem azért, mert bármikor is lusták lennénk, vagy véletlenül nem írtunk, hanem nem toleráltuk a mesélő hozzáállását az időkorlát betartásához és főleg azt, hogy hogyan állt hozzá, amikor napokkal később írt és akkor is csak mert rákérdeztünk, hogy mi van. Ennek fényében viszont vállaljuk, hogy a jutalmazásnál sem kérjük az összes jutalmat, hanem kockával kidobjuk, hogy a három lehetőségből melyik kettőt kapjuk meg. Három van, tehát logikusan 1-2: a.), 3-4: b.) 5-6: c), ebből dobunk kettőt, de nem lehet a kettő ugyanaz.
az admin csapat nevében: Luna Lovegood
A dolgok, amiket elvesztettünk, visszatalálnak hozzánk,
ha nem is mindig úgy, ahogy gondoljuk.
Ajánlott tartalom
Reveal your secrets
Tárgy: Re: Mesélői pályázat kiértékelés és jutalmak