2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 22 pont Intelligencia: 35 pont Megjelenés: 21 pont+2 pont (akadémiás meséből)=23 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 7 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 25 pont + 3 aurormese:28 pont+3 pont auror mese=31 pont Bájitaltan: 15 + 10 kiemelkedő + 10 szakmódosító+ 3 aurormese: 38 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 30+10(kiemelkedő)-> 40 pont Átváltoztatástan: 10 pont Rúnaismeret: 25 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 10 + 10 (szakmódosító)-->20 pont Asztronómia: 10 pont Mágitatörténet: 10 pont Repüléstan: 10 +1 aurormese =11 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Mágikus adottság: Vérmágus: 1. szint: Fizikai sebei sokkal gyorsabban gyógyulnak, mert a vér könnyebben alvad és regenerálódik. Kisebb állatokból képes kiszipolyozni a vért. Vérnyomokból képes meghatározni, hogy az illető vagy teremtmény hol tartózkodik.
Képesség/faj:
Vámpír (harapott) I. I. A vámpír harapása ember számára még fájdalmas, de a nyála gyógyító, tehát a sebhelyet képes eltüntetni. Sötét kisugárzással rendelkezik. Jól lát a sötétben, mint egy macska. 1,5-szer olyan gyorsan gyógyul és a gyorsasága, ereje is 1,5-szerese, mint egy átlag embernek. Emberi alakban ezek az értékek feleződnek, de mégis jobbak, mint egy átlag embernél. Vér hatására elveszíti a kontrollt, nem képes emberi alakban maradni, vérszomjassá válik, ilyenkor bújnak elő a fogak és a szemük egyöntetű feketévé válik.
Familiáris: Vadmacska - Nyelvértés:- A familiáris képes emberi nyelven is megszólalni, kommunikálni bárkivel, ám csak a gazdája anyanyelvén képes erre! - Gyors fejlődés: Ez a képesség nem a játéktérre hat, hanem a dobásokra. Amennyiben a karakter olyan familiárissal rendelkezik, melynek ez a képessége, minden karakterfejlődésre 5 IC hsz-szel gyakrabban dobhat, tehát nem 50, hanem 45 a képességdobás és nem 25, hanem 20 IC hszenként dobhat mágikus adottságra. Ez a csökkentés magára a familiáris fejlődésére nem hat!
Fizikum: 22 pont Intelligencia: 35 pont Megjelenés: 21 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 7 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 25 pont + 3 aurormese:28 pont Bájitaltan: 15 + 10 kiemelkedő + 10 szakmódosító+ 3 aurormese: 38 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 30+10(kiemelkedő)-> 40 pont Átváltoztatástan: 10 pont Rúnaismeret: 25 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 10 + 10 (szakmódosító)-->20 pont Asztronómia: 10 pont Mágitatörténet: 10 pont Repüléstan: 10 +1 aurormese =11 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Mágikus adottság: Vérmágus: 1. szint: Fizikai sebei sokkal gyorsabban gyógyulnak, mert a vér könnyebben alvad és regenerálódik. Kisebb állatokból képes kiszipolyozni a vért. Vérnyomokból képes meghatározni, hogy az illető vagy teremtmény hol tartózkodik.
Képesség/faj:
Vámpír (harapott) I. I. A vámpír harapása ember számára még fájdalmas, de a nyála gyógyító, tehát a sebhelyet képes eltüntetni. Sötét kisugárzással rendelkezik. Jól lát a sötétben, mint egy macska. 1,5-szer olyan gyorsan gyógyul és a gyorsasága, ereje is 1,5-szerese, mint egy átlag embernek. Emberi alakban ezek az értékek feleződnek, de mégis jobbak, mint egy átlag embernél. Vér hatására elveszíti a kontrollt, nem képes emberi alakban maradni, vérszomjassá válik, ilyenkor bújnak elő a fogak és a szemük egyöntetű feketévé válik.
Familiáris: Vadmacska - Nyelvértés:- A familiáris képes emberi nyelven is megszólalni, kommunikálni bárkivel, ám csak a gazdája anyanyelvén képes erre! - Gyors fejlődés: Ez a képesség nem a játéktérre hat, hanem a dobásokra. Amennyiben a karakter olyan familiárissal rendelkezik, melynek ez a képessége, minden karakterfejlődésre 5 IC hsz-szel gyakrabban dobhat, tehát nem 50, hanem 45 a képességdobás és nem 25, hanem 20 IC hszenként dobhat mágikus adottságra. Ez a csökkentés magára a familiáris fejlődésére nem hat!
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 35 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 5 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 25 pont Bájitaltan: 15 + 10 kiemelkedő + 10 szakmódosító: 35 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 30+10(kiemelkedő)-> 40 pont Átváltoztatástan: 10 pont Rúnaismeret: 25 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 10 + 10 (szakmódosító)-->20 pont Asztronómia: 10 pont Mágitatörténet: 10 pont Repüléstan: 10 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Mágikus adottság: Vérmágus: 1. szint: Fizikai sebei sokkal gyorsabban gyógyulnak, mert a vér könnyebben alvad és regenerálódik. Kisebb állatokból képes kiszipolyozni a vért. Vérnyomokból képes meghatározni, hogy az illető vagy teremtmény hol tartózkodik.
Képesség/faj:
Vámpír (harapott) I. I. A vámpír harapása ember számára még fájdalmas, de a nyála gyógyító, tehát a sebhelyet képes eltüntetni. Sötét kisugárzással rendelkezik. Jól lát a sötétben, mint egy macska. 1,5-szer olyan gyorsan gyógyul és a gyorsasága, ereje is 1,5-szerese, mint egy átlag embernek. Emberi alakban ezek az értékek feleződnek, de mégis jobbak, mint egy átlag embernél. Vér hatására elveszíti a kontrollt, nem képes emberi alakban maradni, vérszomjassá válik, ilyenkor bújnak elő a fogak és a szemük egyöntetű feketévé válik.
Familiáris: Vadmacska - Nyelvértés:- A familiáris képes emberi nyelven is megszólalni, kommunikálni bárkivel, ám csak a gazdája anyanyelvén képes erre! - Gyors fejlődés: Ez a képesség nem a játéktérre hat, hanem a dobásokra. Amennyiben a karakter olyan familiárissal rendelkezik, melynek ez a képessége, minden karakterfejlődésre 5 IC hsz-szel gyakrabban dobhat, tehát nem 50, hanem 45 a képességdobás és nem 25, hanem 20 IC hszenként dobhat mágikus adottságra. Ez a csökkentés magára a familiáris fejlődésére nem hat!