2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 25 pont Intelligencia: 20 + 2 (nagymese jutalom) = 22 pont Megjelenés: 10 + 2 (nagymese jutalom) = 12 pont Varázserő: 25 + 4 (nagymese jutalom) = 29 pont Szerencse: 20 + 1 (nagymese jutalom) = 21 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 45 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 10 pont Sötét varázslatok kivédése: 45 pont Átváltoztatástan: 5 + 5 (nagymese jutalom) = 10 pont Rúnaismeret: 10 + 4 (nagymese jutalom) = 14 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 10 pont Gyógynövénytan: 10 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 5 pont Repüléstan: 40 + 5 (nagymese jutalom) = 45 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (Sötét Varázslatok Kivédése, Bűbájtan) Nagymese jutalom: +7 (egy tárgyra maximum 3-at) Nagymese jutalom: +7 (egy tárgyra maximum 3-at)
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott
Mágikus adottság: Légmágus: 1. szint - Képes a talaj felett 15 centivel járni, de csakis föld fölött, tehát víz és szakadék felett nem képes átmenni. Az apróbb elektromos kisülések nem fájnak neki, ők maguk is érintésükkel kis mértékben megrázhatnak másokat, mint mikor megráz egy korlát, érdemi sebzése ennek nincs. Képes 5 kilogramm erősséggel megtaszítani tárgyat, vagy embert. 2. szint - Érintésre képes elektromos feszültséget gerjeszteni, tehát mugli készülékeket képes kiiktatni 200 voltig bezárólag. Képes 5 méter magasságig fellebegni, de nem képes változtatni az irányát, tehát csak függőlegesen. Kétszer olyan jól lát, mint egy sima ember, akár sötétben is. Testsúlya feleakkora, mint egy átlag emberé. 3. szint: Háromszor olyan magasra képes ugrani, mint egy sima ember és kétszer olyan messzire. Légüres térben 15 percig képes életben maradni, és nem fullad meg. Képes kisebb forgószelet idézni egy adott pontra, látótávolgásban (kb. egy helikopter rotorjának erejével keveri a levegőt). Ezt irányítani nem tudja, de rá semmilyen hatással nincsen. 4. szint: Érintéssel képes valakit megrázni, nem halálosan, de akár ájulás mértékéig is, ő irányítja, hogy mennyire. Képes kisebb, maximum 10 méter mély mélyedés felett átsétálni a levegőben, ha a túloldal maximum 15 méter távolságban van. 15 kg-os lökéssel képes megtaszítani tárgyat, vagy embert. Képesek csitítani és erősíteni a szelet, viharokat, de nincs hatásuk pl. az esőzésre.
Képesség/faj: Bejegyzetlen animágus - vörös macskamedve I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz. II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben. III. Alakváltás nélkül is használhatja az állati alakja állati képességeit, pl. a macska sötétben látását, vagy egy kígyó hőérzékelését.
Familiáris: Gyűrűsfarkú maki - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Gyógyítás: A familiáris gyógyító erővel bír, reális keretek között képes rá, hogy gyógyítson valakit (nem csak a gazdáját), de ez kiveszi az erejét, utána pihennie kell, nem tudja használnia képességeit. Amennyiben valakit halálos sérüléstől ment meg ő maga pusztul el helyette. - Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni. - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. - Pajzs: Képes létrehozni egy mágikus pajzsot önmaga és gazdája köré, mely védi őket fizikai behatásoktól. A pajzs néhány percig aktív.
Varázstárgyak: - Az isteni közbeavatkozás ezüst medálja - Ezüst dobókocka
Fizikum: 25 pont Intelligencia: 20 + 2 (nagymese jutalom) = 22 pont Megjelenés: 10 pont Varázserő: 25 + 2 (nagymese jutalom) = 27 pont Szerencse: 20 + 1 (nagymese jutalom) = 21 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 45 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 10 pont Sötét varázslatok kivédése: 45 pont Átváltoztatástan: 5 + 2 (nagymese jutalom) = 7 pont Rúnaismeret: 10 + 2 (nagymese jutalom) = 12 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 10 pont Gyógynövénytan: 10 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 5 pont Repüléstan: 40 + 3 (nagymese jutalom) = 43 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott
Mágikus adottság: Légmágus: 1. szint - Képes a talaj felett 15 centivel járni, de csakis föld fölött, tehát víz és szakadék felett nem képes átmenni. Az apróbb elektromos kisülések nem fájnak neki, ők maguk is érintésükkel kis mértékben megrázhatnak másokat, mint mikor megráz egy korlát, érdemi sebzése ennek nincs. Képes 5 kilogramm erősséggel megtaszítani tárgyat, vagy embert. 2. szint - Érintésre képes elektromos feszültséget gerjeszteni, tehát mugli készülékeket képes kiiktatni 200 voltig bezárólag. Képes 5 méter magasságig fellebegni, de nem képes változtatni az irányát, tehát csak függőlegesen. Kétszer olyan jól lát, mint egy sima ember, akár sötétben is. Testsúlya feleakkora, mint egy átlag emberé. 3. szint: Háromszor olyan magasra képes ugrani, mint egy sima ember és kétszer olyan messzire. Légüres térben 15 percig képes életben maradni, és nem fullad meg. Képes kisebb forgószelet idézni egy adott pontra, látótávolgásban (kb. egy helikopter rotorjának erejével keveri a levegőt). Ezt irányítani nem tudja, de rá semmilyen hatással nincsen.
Képesség/faj: Bejegyzetlen animágus - vörös macskamedve I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz. II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben. III. Alakváltás nélkül is használhatja az állati alakja állati képességeit, pl. a macska sötétben látását, vagy egy kígyó hőérzékelését.
Familiáris: Gyűrűsfarkú maki - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Gyógyítás: A familiáris gyógyító erővel bír, reális keretek között képes rá, hogy gyógyítson valakit (nem csak a gazdáját), de ez kiveszi az erejét, utána pihennie kell, nem tudja használnia képességeit. Amennyiben valakit halálos sérüléstől ment meg ő maga pusztul el helyette. - Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni. - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. - Pajzs: Képes létrehozni egy mágikus pajzsot önmaga és gazdája köré, mely védi őket fizikai behatásoktól. A pajzs néhány percig aktív.
Varázstárgyak: - Az isteni közbeavatkozás ezüst medálja - Ezüst dobókocka
Fizikum: 25 pont Intelligencia: 20 pont Megjelenés: 10 pont Varázserő: 25 pont Szerencse: 20 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 45 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 10 pont Sötét varázslatok kivédése: 45 pont Átváltoztatástan: 5 pont Rúnaismeret: 10 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 10 pont Gyógynövénytan: 10 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 5 pont Repüléstan: 40 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Választott
Mágikus adottság: Légmágus: 1. szint - Képes a talaj felett 15 centivel járni, de csakis föld fölött, tehát víz és szakadék felett nem képes átmenni. Az apróbb elektromos kisülések nem fájnak neki, ők maguk is érintésükkel kis mértékben megrázhatnak másokat, mint mikor megráz egy korlát, érdemi sebzése ennek nincs. Képes 5 kilogramm erősséggel megtaszítani tárgyat, vagy embert. 2. szint - Érintésre képes elektromos feszültséget gerjeszteni, tehát mugli készülékeket képes kiiktatni 200 voltig bezárólag. Képes 5 méter magasságig fellebegni, de nem képes változtatni az irányát, tehát csak függőlegesen. Kétszer olyan jól lát, mint egy sima ember, akár sötétben is. Testsúlya feleakkora, mint egy átlag emberé.
Képesség/faj: Bejegyzetlen animágus - vörös macskamedve I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz. II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben. III. Alakváltás nélkül is használhatja az állati alakja állati képességeit, pl. a macska sötétben látását, vagy egy kígyó hőérzékelését.
Familiáris: Gyűrűsfarkú maki - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Gyógyítás: A familiáris gyógyító erővel bír, reális keretek között képes rá, hogy gyógyítson valakit (nem csak a gazdáját), de ez kiveszi az erejét, utána pihennie kell, nem tudja használnia képességeit. Amennyiben valakit halálos sérüléstől ment meg ő maga pusztul el helyette.
Varázstárgyak: Az isteni közbeavatkozás ezüst medálja