2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 25+2 pont: 27 pont Intelligencia: 23 pont Megjelenés: 22 pont Varázserő: 22+1 pont: 23 pont Szerencse: 8+2 pont: 10 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont. + Nagymese jutalom:Kalandor oklevél: a következő nagymese karaktered kap 100 IC-t, 5 Tulajdonság pontot (egyre maximum 2 mehet) és 15 Tantárgy pontot (egyre maximum 5 mehet), amit szabadon szétoszthatsz.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 5+5+20 pont: 30 Bájitaltan: 10+2 pont: 12 pont Legendás Lények gondozása: 20+10 pont: 30 pont Sötét varázslatok kivédése: 18+5: 23 pont Átváltoztatástan: 20+2+10 pont: 32 pont Rúnaismeret: 3 pont Számmisztika: 3 pont Jóslástan: 10 pont Mugliismeret: 6+1 pont: 7 pont Gyógynövénytan: 8 pont Asztronómia: 15 pont Mágitatörténet: 15 pont Repüléstan: 17 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont. + Nagymese jutalom:Kalandor oklevél: a következő nagymese karaktered kap 100 IC-t, 5 Tulajdonság pontot (egyre maximum 2 mehet) és 15 Tantárgy pontot (egyre maximum 5 mehet), amit szabadon szétoszthatsz.
Egyetemi tárgyak: Itt sorold fel azokat a tantárgyakat, amiket az egyetem tanulmányaidra választottál az egyetemi szakok szabályai alapján, zárójelben jelezve a választottaknál az eredeti szakot.
Látványmágia: 1. Látványmágia: A szak alapjait foglalja magába, a bűbájtan egy magasabb fokozata, ami főképp a látványra épül fénymágia az alapja. Megfelelő alapot adhat mindazoknak, akik színházi látványtervekkel, tűzijátékokkal stb. akarnak foglalkozni. Tanár: Nadine O'Leary 2. Illúziómágia: Illúziók, szemfényvesztés? Egy hathatós illúzió, akár tökéletesen élethű lehet, egy erős illúzió tigris, akár sebesülést is okozhat, vagy ha valakivel elhiteted, hogy meghalt, a szervezete tényleg eleget tesz ennek, vagy a világ tökéletes összezavarásával bárkit őrületbe kergethetsz, de ha csak elkápráztatni szeretnéd, ez a mágia arra is alkalmas. Tanár: Alyssa White 3. Dalmágia: A dalmágia olyan tudomány, aminek alapjai mindenkiben ott vannak. Ritmusérzék, vagy hang formájába. A dalmágia olyan, amivel bármit megtehetsz, és annak az ellenkezőjét is. Elég hozzá egy mágikus hangszer, ami téged szolgál, ez lehet akár egy szimpla ritmust adó triangulum is, a mágia számít, nem a hangszer maga. Tanár: Fairfax Lorz (NJK) 4. Hangmágia: Hangokat manipulálhatunk vele, idézhetjük őket, akár kiegészítve az illúziómágiát. Egy monoton hanggal őrületbe is kergethetünk valakit, vagy magas frekvencián állatokra gyakorolhatunk hatást, netán üzenhetünk úgy, hogy azt senki sem hallja, csak akinek kell. Tanár: Fairfax Lorz (NJK) 5. Élőlényidézés: Speciális ága az illúziómágiának, amivel speciális lényeket hozhatunk létre, melyek minden esetben valamilyen különleges tulajdonsággal rendelkeznek. Ide tartozik a familiáris idézés is, ami egy hosszútávú egyedi varázslat, afféle kísérő állatot hoz létre gyenge mágikus erővel. Tanár: Nadine O'Leary
+2 választható tantárgy társszakról: Elemista, Bestiamester 1. Bestia szelídítés (gyakorlat): Befogott állatokon gyakorolhatják szelídítő tudományukat a diákok, a veszélytelen fajoktól kezdve a veszélyesekig. Tanár: Casper Roughley (Bestiamester) 6. Sárkánytan (elmélet): A tanulók megismerkedhetnek a sárkányok különböző fajaival, megtanulják az ismertető jegyeiket, gyengéiket, erősségeiket, életmódjukat. Tanár: Rubeus Hagrid (Canon) (Bestiamester)
+1-2 választható tantárgy egyéb szakról belekóstolás címén
2. Asztrál-mentál mágia: Ezzel a mágiággal könnyedén elhitethetjük valakivel, hogy ő bizony nem is azt akarja tenni, amit, rávehetjük arra, ami a mi javunkat szogálja, vagy épp bátorságot önthetünk belé. Megtanulhatunk védekezni az elmét támadó varázslatok ellen is. Tanár: Atherol Halding (NJK) (Szimbolisztikus)
3. Párbajmágia (gyakorlat): Tiltott mágiaágak gyakorlata megfelelő felügyelet mellett, egy Minisztériumi által kijelölt egyén ellenőrzésével. Tanár:Jonathan Zayn Davies (Auror)
Mágikus adottság: Inkvizítor: A jó szolgája (afféle vámpírvadász), mindennel a sötétség ellen harcolva, pusztítva azt. 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját. 3. szint: Folyamatos védettség bizonyos szinten a lények képessége ellen (sárkányláng, vámpír pillantása, baziliszkusz stb.), de ez nem jelent száz százalékos védelmet. Átkok ellen bizonyos szintű immunitást élvez, 25 % mágialleneállás átkok ellen. (Értsd 25 % eséllyel egyáltalán nem hat rá az átok, amivel támadtak ellene.) Energiamágus: Energiákkal való manipulálás, belső erő növelése, koncentrálása, energia löket stb. 1. szint: Képes saját belső energiáit koncentrálva az emberi sebesség 2-szeresére is felgyorsulni. Erős fájdalomtűrési küszöbe van, nyílt sebek, vágások esetén is ugyanúgy harcol tovább, mintha nem érzékelné a fájdalmat, de amikor már nem koncentrál hirtelen taglózza le a koncentrálódott fájdalom, jó eséllyel beájul, ha erőteljes sebesülésről volt szó.
Képesség/faj:
2. Sárkány (született) - 2 % I. Képesek bárkivel gondolati úton kommunikálni (oda-vissza). Mentális ellenállás van ellene, de ha már valakit ismernek küldhetnek számára egy egyéni jelet, mintha afféle kopogtatás lenne, amit a másik felismer. Jóval logikusabban, tényszerűbben gondolkodnak, mint az emberek, ezáltal könnyebben rájönnek összefüggésekre, oldanak meg rejtélyeket, gyorsabban tanulnak. Eredendően jól érzik magukat meleg környezetben, a tűz kevésbé ártalmas számukra emberi alakban is. Ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem égnek meg, de míg egy ember azonnal sérül, ha tűz égeti, egy sárkány néhány perccel tovább bírja és enyhébb a sérülése is. Kivétel a sárkánytűz, ami őket is ugyanúgy megsebzi.