2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum:20 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 10 pont Varázserő: 15 pont Szerencse: 20 pont
Tantárgyak:
Bűbájtan: 15 pont Bájitaltan: 25+10(szakmódosító) = 35 pont Legendás Lények gondozása: 25+10(kiemelkedő) = 35 pont Sötét varázslatok kivédése: 10 pont Átváltoztatástan: 20 pont Rúnaismeret: 10 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 25+10(kiemelkedő)+10(szakmódosító) = 45 pont Asztronómia: 10 pont Mágitatörténet: 10 pont Repüléstan: 0 pont
Módosítók: Kiemelkedő: +10 (Gyógynövénytan, Legendás Lények Ismerete)
Szakmódosítók: Gyógyító: +10 Gyógynövénytan, +10 Átváltoztatástan vagy Bájitaltan)
UI.: A mesterképzés alatt elvégzett Meditéc (medimágus+szanitéc) képzést az aurorokkal, hogy velük tarthasson gyógyítóként küldetéseken, sűrgősségi ellátásra és katasztrófákra specializálódott.
Mágikus adottság:
Természetes gyógyító: 1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud gyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait. 2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel gyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő) 3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.) 4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni. 5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. Kisebb karcolások szinte azonnal eltűnnek, heg nélkül. Egyszerűbb betegségekre immúnis, mint megfázás stb.
Druida (varázstárgy): 1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel.
Képesség/faj:
Vérfarkas (harapott) I. Teliholdkor egy ember nagyságú farkas formájú vérlény alakját veszi fel. A tudata nem marad meg átváltozáskor. Ereje és szaglása farkas alakban 2-szerese egy átlag emberének és 2-szer olyan gyorsan gyógyul. II. Emberi alakban ugyanolyan gyorsan gyógyul, mint vérfarkasként. Vérfarkasként 3-szor olyan erős, gyors és erősebb a szaglása, mint egy átlag embernek. Emberként 2-szerese az ereje és a szaglása az átlag emberekének. III. Béta: Hatással van más nála alacsonyabb szintű harapott vérfarkasokra, a tudattalanokat telihold idején irányítása alá tudja vonni. 4-szer olyan gyors, erős, erősebb a szaglása és gyógyul mint egy átlag ember farkas alakban, emberként ez 3-szoros, de egy született vérfarkas mindig erősebb nála. Képes megtartani a tudata nagyrészét átváltozáskor. Agresszívabb ugyan, de már nagyrészt képes irányítani önmagát. Valamivel tovább él, mint egy átlag ember, +20-30 év, de ugyanúgy fokozatosan öregszik csak lassabban.
Erdei nimfa I. Immunisak a saját elemükre (Természetvarázslatok). Elemüknek megfelelő pajzsot idézhetnek akár több ember köré is egy adott területre, mint egy búra, ez véd fizikai és mágikus behatásoktól is, de a támadásokkal egyre gyengül és amíg a nimfa próbálja fenntartani az ő ereje is egyre csökken. (Indakupola) II. Elemüknek megfelelő fegyvert hozhatnak létre az adott elem adottságaival (méreg). Egy távolsági és egy közelharci fegyvert alkothatnak, de ha egyszer felvett egy-egy alakot, akkor a későbbiekben ez már nem változik, mindig ugyanaz lesz. (Közelharci pl: kard, dárda, bot, távolsági: tőr, íj, dobócsillag, ostor). Képesek manipulálni/irányítani a saját elemüket természet adta valójukban kisebb-nagyobb mértékben, ami aktuális erejüktől, koruktól, mesélőtől is függ. (Erdei nimfa: növényeket irányítani/mozgatni, növekedést gyorsítani, lassítani.) Saját elemükhöz kapcsolódó varázslataik/mágikus adottságuk jóval hatékonyabb. (Erdei: druida és természetvarázslatok)
Familiáris: Eurázsiai hiúz - Nyelvértés: A familiáris képes emberi nyelven is megszólalni, kommunikálni bárkivel, ám csak a gazdája anyanyelvén képes erre! - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területen mindenki mozdulatlanná dermed, kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. - Pajzs: Képes létrehozni egy mágikus pajzsot önmaga és gazdája köré, mely védi őket fizikai behatásoktól. A pajzs néhány percig aktív. - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Mágikus védelem: Hasonlóan, mint a pajzs védelmet biztosít, ám ez mágikus támadásokra hat, azokat nem engedi át.
Mentális ellenállás: 5(alap)+13(kor)=18%
Varázstárgyak: A druida tölgyfa botja: Neza meséről hozta magával, eredetileg a lélekpárjáé, Rosettáé volt. A varázstárgy Druida képességekkel ruházza fel a a használóját (ha nem rendelkezik vele, akkor 1. szinten kapja meg, ha igen, akkor +1 szintet). Használhatja mágikus fókuszként varázspálca helyett vagy beleültetheti a varázspálcáját a botban erre kialakított faragványba.
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 15 pont Szerencse: 20 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 15 pont Bájitaltan: 25+10(szakmódosító) = 35 pont Legendás Lények gondozása: 25+10(kiemelkedő) = 35 pont Sötét varázslatok kivédése: 10 pont Átváltoztatástan: 20 pont Rúnaismeret: 10 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 25+10(kiemelkedő)+10(szakmódosító) = 45 pont Asztronómia: 10 pont Mágitatörténet: 10 pont Repüléstan: 0 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók: Kiemelkedő: +10 (Gyógynövénytan, Legendás Lények Ismerete)
Szakmódosítók: Gyógyító: +10 Gyógynövénytan, +10 Átváltoztatástan vagy Bájitaltan)
Mágikus adottság:
Természetes gyógyító: 1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud gyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait. 2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel gyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő) 3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.) 4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni.
Faj:
Vérfarkas (harapott) I. Teliholdkor egy ember nagyságú farkas formájú vérlény alakját veszi fel. A tudata nem marad meg átváltozáskor. Ereje és szaglása farkas alakban 2-szerese egy átlag emberének és 2-szer olyan gyorsan gyógyul. II. Emberi alakban ugyanolyan gyorsan gyógyul, mint vérfarkasként. Vérfarkasként 3-szor olyan erős, gyors és erősebb a szaglása, mint egy átlag embernek. Emberként 2-szerese az ereje és a szaglása az átlag emberekének. III. Béta: Hatással van más nála alacsonyabb szintű harapott vérfarkasokra, a tudattalanokat telihold idején irányítása alá tudja vonni. 4-szer olyan gyors, erős, erősebb a szaglása és gyógyul mint egy átlag ember farkas alakban, emberként ez 3-szoros, de egy született vérfarkas mindig erősebb nála. Képes megtartani a tudata nagyrészét átváltozáskor. Agresszívabb ugyan, de már nagyrészt képes irányítani önmagát. Valamivel tovább él, mint egy átlag ember, +20-30 év, de ugyanúgy fokozatosan öregszik csak lassabban.
Familiáris: Eurázsiai hiúz - Nyelvértés: A familiáris képes emberi nyelven is megszólalni, kommunikálni bárkivel, ám csak a gazdája anyanyelvén képes erre! - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területen mindenki mozdulatlanná dermed, kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig.