2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
"Minden végig résztvevő karakter eloszthat +5 pontot a tulajdonságai között, de maximum 2-t tehet egy tulajdonságra és nem mehet így se a maximum fölé. A tantárgyak között pedig 7 pontot oszthattok el, szintén hasonlóan egyre maximum 3-at, de itt lehet a maximum fölé menni. A karakterlap fejlesztését kérlek új hozzászólásban tegyétek meg és ezt linkeljétek be a profilba." LLG +3 Számmisztika +2 Asztronómia +2 Fizikum +2 Megjelenés +1 Szerencse +2
Fizikum: 17 pont Intelligencia: 35 pont Megjelenés: 16 pont Varázserő: 25 pont Szerencse: 12 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 19 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 3 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont Átváltoztatástan: 35 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 17 pont Jóslástan: 1 pont Mugliismeret: 10 pont Gyógynövénytan: 0 pont Asztronómia: 2 pont Mágitatörténet: 5 pont Repüléstan: 30 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Mágikus adottság: Energiamágus I. szint 1. szint: Képes saját belső energiáit koncentrálva az emberi sebesség 2-szeresére is felgyorsulni. Erős fájdalomtűrési küszöbe van, nyílt sebek, vágások esetén is ugyanúgy harcol tovább, mintha nem érzékelné a fájdalmat, de amikor már nem koncentrál hirtelen taglózza le a koncentrálódott fájdalom, jó eséllyel beájul, ha erőteljes sebesülésről volt szó.
Földmágus I. szint 1. szint: Nem húzza le a mocsár, térdnél lejjebb sosem fog süllyedni. Futóhomokot idézhet egy személynyi területre, hogy aki oda lép bokáig-térdig besüpped (magasságtól függően). Ha koncentrál képes lehet megtalálni 50 m-en belül nem túl nagy értékű elásott (max. 3 m) tárgyakat.
Mentális ellenállás: Így számold: Egy 11 éves diák mentális ellenállása alapból: 5 %. Ez évente nő 1 százalékkal. Játékhelyzetben a mesélő dönti el, hogy mennyivel csökken, ahogyan a karakter fárad, vagy az elméjét támadják. Mesélő nélkül a játékos reálisan átgondolva csökkentse. Született legilimentorok mentális ellenállása +10 %. Telekinézis mágikus adottsággal rendelkezők mentális ellenállása +5% első szinten és +1 % szintenként. Ha született tehetség sötét varázslatok kivédéséből valaki, akkor +5 %.
5 + 9 = 14
Varázstárgyak: A Mindent látó szem 4 havonta egy hétfőtől-vasárnapig terjedő egy hetes intervallumban minden dobásodat a karakterfejlődés fórumában egy csokorba szedheted és tetszőleges módon cserélheted meg a dobások végeredményét, akár karakterek között is. Fontos, hogy a tárgyat birtokló karakterrel is kell, hogy legyen azon a héten karakterfejlődés dobásod és a bónuszok, módosítók nem vándorolnak, csak maga a kockadobás! Maximum 10 kockadobást cserélhetsz fel így. (A varázstárgyra való dobást nem kötelező jövő héten kezdeni, tehát gyűjtögethetsz dobásokat, de a kövektező 1 hónapon belül mindenképpen el kell indítanod (legkésőbb júni 20-26-ig terjedő héten) és az első használattól számít a 4 hét.)
Fizikum: 15 pont Intelligencia: 35 pont Megjelenés: 15 pont Varázserő: 25 pont Szerencse: 10 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 19 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont Átváltoztatástan: 35 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 15 pont Jóslástan: 1 pont Mugliismeret: 10 pont Gyógynövénytan: 0 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 5 pont Repüléstan: 30 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Szakmódosítók: Válaszd ki a sajátodat, a többit töröld.
Elemista: +10 Bűbájtan, + 10 Átváltoztatástan
Familiáris: Kaméleon
Mentális ellenállás: Így számold: Egy 11 éves diák mentális ellenállása alapból: 5 %. Ez évente nő 1 százalékkal. Játékhelyzetben a mesélő dönti el, hogy mennyivel csökken, ahogyan a karakter fárad, vagy az elméjét támadják. Mesélő nélkül a játékos reálisan átgondolva csökkentse. Született legilimentorok mentális ellenállása +10 %. Telekinézis mágikus adottsággal rendelkezők mentális ellenállása +5% első szinten és +1 % szintenként. Ha született tehetség sötét varázslatok kivédéséből valaki, akkor +5 %.