2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
En mindig a datumozos fajta voltam, hogy minden jatek/mese hatassal legyen a karim lelki allapotara. Az uj Jenkins-ugy kb. a jelenben van, a mese pedig az elso hszemben be lett datumozva, szeptember 11, ejfelkor van Corvus szulinapja, de persze minden kezdodo jateknal jo, ha az elsoben meg van emlitve mikor jatszodik ^^
Az én útaimon
Nem nyílnak virágok, Sötétség vesz körül, Csillagot nem látok...
Még valami, ami így utólag eszembe ötlött. Ez csak egy felvetés
Tudom, van olyan, aki az időben elhelyezi a játékait, részemről ezt illetően néha voltak problémák, amikor belekavarodtam. Az oldalsó sávban lévő idősáv miatt azonban sokkal egyszerűbbé vált követni a dolgot, úgyhogy az jutott eszembe, hogy minden játék kezdő hozzászólásánál zárójelben le lehetne írni, hogy mikor játszódik. Ez a játékosok kora miatt is jó lehet, mert a jelenleg futó VMS és tekergős játék ideje alatt fiatalabbak, mint most. Meséknél szerintem nagyon jó lenne lefixálni az időpontot, amikor játszódik és ez privát játékoknál se ártana, hiszen így tudjuk követni, hogy mi történt már meg a karakterek életében és mi nem. Kis odafigyelést és játékosok közti egyeztetést igényelne a dolog, de szerintem nem lenne olyan nehéz, hiszen mindenkinek a sajátját kellene észben tartania
Szóval, én ilyesmin agyaltam, hogy átláthatóbb legyen.
Akkor elég egyöntetűen a C lett megszavazva. Leveszem oldalról a házpontokat, és valószínűleg akkor a mai napon ki is agyalom hogyan nézne ki pofásan az aktuális hónap, nap feltűntetés, hogy könnyen lekövethessük.
Gray ötlete mindenképp jó, szerintem ezt a változtatást a leginkább érdemes megcsinálni a profilban és akkor nem csúszkál el a karakterek életkora és nem kell a profil kitöltésénél folyton számolgatni sem, hogy most akkor milyen évet írjunk be a karakterek elfogadásánál. Tehát a profilban akkor rendesen lesz egy születési dátum mező, amiből nem számol kort a fórum, hanem a kort is manuálisan írjuk be magunknak. Így legalább az is kiküszöbölhető, amikor egy túl fiatal, illetve túl idős karakter életkorát nem engedi megadni a rendszer. Amint megcsináltam a módosításokat megy majd róla egy körüzi és akkor kérek mindenkit, hogy a karaktereinél írja be a születési dátumot és a jelenlegi életkorát kézzel.
A dolgok, amiket elvesztettünk, visszatalálnak hozzánk,
Az időlassításnál én is a C-t pártolom. Amúgy is szeretem követni a karakterek korát, fejlődését, ezzel pedig szerintem még jobb lesz.
A szerencsehétfő nagyon menő ötlet, a házpontok soha nem volt az erősségem és ugyan sokszor ki is ment a fejemből, de ez majd talán nem fog :'D Alig várom, hogy elkezdjük ^^
Az időlassításnál nekem is a C verzió tetszik a legjobban.
A szerencse hétfő tényleg sokkal hasznosabb, mint a házpontok. Bár a vicc kedvéért havonta egyszer lehetne egy házpontot dobni, és akkor arra a hónapra az az érvényes állás, amit akár szabad opcióként játékban is ki lehet játszani. Az Ic módosítós dobássokkal esetleg csak annyi, saját magamból kiindulva, hogy engem biztos képes lenne megzavarni, ha +/- valamennyivel el vagyok tolódva a tényleges profilban láthatótól, így ha gondoljátok, és megoldható, annyi felajánlást tehetek az ügy érdekében, hogy kedd-szerda környékén mindig átnézem az aktuális dobásokat, és ha valaki Ic módosítósat dobott, akkor átírom az Ic számot a profiljába, hogy mindenki napra kész maradjon vele. A többit meg már mindenki tudja magának vezetni. Valószínű én külön excel táblát fogok rá rendszeresíteni...
Köszönjük a kidolgozott terveket, és a folyamatos fejlesztéseket!
"Nem akarom feledni a fájdalmat. Az tesz azzá, aki vagyok."
A C megoldás a legszimpatikusabb számomra, mert néha én is bajban vagyok azt illetően, hogy tulajdonképpen melyik hónapban is járunk. Így azért jobban le tudjuk követni a karakter életkorát, a táblázat nagyon hasznos ebből a szempontból.
Dobást illetően: ez a szerencse hétfő nagyon jó ötlet, sokkal jobb, mint a házpontok, habár azzal se volt semmi gondom Nem osztott és nem is szorzott, szóval inkább a jelenlegi megoldás
Az időlassítás már tényleg időszerű volt, mert felnőnek a karijaink úgy, hogy nem játszottunk velük éveket. Szerintem is jó a központi idővonal, mert akkor fixen tudjuk, hogy karácsony van, nem pedig egy hosszú játéknál évekre esünk ki a sztoriból. A szerencsehétfőt kérném pontosítani, ahol 2 hétig nem dobhatsz, akkor csak erre nem, vagy semmire az oldalon, pl mesék, isteni közbeavatkozás medálja. Tudod, politikusok vagyunk, lehet valamit szó szerint is értelmezni A többi nekem rendben van, köszönöm szépen, hogy kidolgoztad, szépen átgondoltad, és hasznos újítások! Megara bónusz ötlete a mesélői aktivitással hozzáadva nagyon faszán hangzik, minden erőmmel támogatom^^
Nekem is a C tetszene a hazpontok helyen feltuntetett honappal, de en a szuletesnapot kihajitanam a profilbol es manualisan beirhato kor-t csinalnek, meg egy szuletesi ido manualisan beirhatosat es akkor a C verzioban nemcsak honapot hanem en az evet is beirnam a fooldalra
A szerencsehetfo nagyon jo! Bar engem utal a kocka dehat ez van. Majd akkor dobok ha irtam 5 ICt
Nekem ez a szerencsehétfő nagyon bejön, és tényleg "hasznosabb" is, mint a házpontok. ^^ Dobálni izgi arra is, de tény, hogy sokat nem oszt, nem szoroz a játékban, ennek így jobban megvan a tétje.
Az időlassítások közül pedig szerintem a C lenne a legjobb. Igaz, az a leginkább macerás, de reálisabb, mint mindenkinek egyszerre váltani, és szerintem ezzel az idővonallal teljesen követhető, főleg ha az oldalt látható helyen van.
Nyah, befutottam elsőként. Először is szuper, ahogy összeszedted, most már én is ééértem, a szerencsehétfővel voltak problémáim. x'D
Én az időlassításból a C-vel szimpatizálok a legjobban, hogy jelenleg még csak március legyen, a karakterek korát pedig bent hagynám a profilba és mindenki visszaállítja majd magának. Úgy is feltűnik majd, ha valaki elfelejti, ha aktív a karakterével, a kicsiknél még könnyű, hogy évfolyam+11 kb. okés. És +/- egy év amúgy sem a világ, ha valaki félrecsúszik, de azért jó ha ott van, mert a PB-k nem mindig annyi idősnek tűnnek, mint amennyi a karakter. ^^
Au revoir házpontok, bár ha a C lesz megszavazva még csak március van. De túlságosan várom a kövi játékot helyette, hogy ez zavarjon. A szerencsehétfő izgalmasan hangzik, habár a buktatók nagyon durvák, bár igazából ami nagyon csúnya az 1-5-ig van csak, tehát ha valaki öt IC-t ír az adott karakterrel, akivel dobni akar, akkor már biztonságban van. ^^
Ami közben eszembe jutott, és bedobnám ötletnek, hogy minden héten ugye annak a karakternek az IC-i számítanak, akivel dobsz, DE ha azon a héten volt JM/KM hozzászólásod egy csoportos mesére, az hozzáadódik afféle jutalomként, hiszen mesélőként több usert szórakoztatsz egyszerre időt szánva rájuk a privát játékaid helyett.
Az én útaimon
Nem nyílnak virágok, Sötétség vesz körül, Csillagot nem látok...
Szavaztunk nem rég arról, hogy lassítsuk be az időt az oldalon és ahogyan már sokszor volt róla szó olyan szép kis közösség alakult már ki, hogy ezúttal is megkérdeznénk a véleményeteket róla, hogy melyik módja szimpítikusabb nektek, hogy ezt végrehajtsuk. Ugye mindenképpen csak úgy oldható meg, ha kézzel nyúl bele mindenki a saját karaktereibe és módosítja majd az életkorukat, tehát ez egy kis plusz meló, de mivel két évente kell megcsinálni, azért annyira nem halálos. Alább láthatjátok, hogy bennem milyen technikai megvalósítási lehetőségek ötlöttek fel, de ha esetleg akad más ötlet is, simán hozzácsaphatjuk, vagy lehet az, ha arra jutunk a végén.
a.) Két évente adott napon, mondjuk év végén írunk egy körüzit, hogy mindenki írja vissza a karaktere életkorát egyel, tehát megmaradna ez esetben a születési dátum és minden így, ahogy most, csak visszadátumozunk. Ennek ugye az a hátránya, hogy a kari egy ideig x éves, aztán meg újra x-1. b.) Levesszük az oldal által számolt karakter életkort, maximum a születési dátumot hagyjuk meg a profilban, hogy a hónap/nap könnyen visszakövethető legyen és az életkort kézzel írjuk be a karinak. Két évente pedig adott napon megy megint csak egy körüzi és mindenki idősít egyet a kariján. Ennek az a hátránya, hogy ha valaki ténylegesen kijátszaná a karaktere születésnapját, akkor ugye nehezebb a dolog, mondhatni mindenkinek ugyanakkor lesz a szülinapja, bár a hónap/nap alapján személyenként figyelhettek a sajátotokra, hogy amúgy valójában mikor lenne. c.) Ez a bonyolultabb meló. Egyébként is érdemes lenne egy idővonalat kialakítani valószínűleg az oldalon, hiszen az évszakok, ünnepek is változnak, ha duplázzuk az időt. Tehát jelenleg nálunk ugye június van, akkor a Roxfortban kb. március közepén vagyunk túl. Nos ennek fényében a bonyodalmat az jelenti, hogy nem egyszerre változna a karakterek életkora, hanem mindenki a saját karijára figyelne oda, hogy az idővonal mentén mikor van a születésnapja és kb. akkor írja át két évente, amikor van neki. Ez több karakternél természetesen bonyolultabb, odafigyelést igényel, viszont jobban leköveti a kari életkorát.
Itt jegyzem meg zárójelesen, hogy annyiban tudunk esetleg segíteni, hogy ahol most a házpontok vannak kiírva oldalt, az a jövőben nem fog kelleni, lásd lentebb kifejtem, oda kikerülhet egy aktuális hónap, hogy a játékokban is tudjunk alkalmazkodni az időduplázáshoz, tehát ha valójában nyár közepe van, akkor ne téli játékot kezdjünk.
És, ha esetleg ezen kívül van valakinek más ötlete, bátran szóljon, nekem elsőre ezek az opciók jutottak eszembe és természetesen jelezzétek kérlek, hogy melyik megközelítés tetszik nektek jobban, bonyolítsuk-e a dolgokat, vagy sem. Kell-e egyáltalán foglalkozni az idővonallal, hogy a játék valóságához közelítsen, vagy időn kívüli játékban végülis mindegy a dolog.
-----------------------------
És akkor, ahogy fentebb említettem lenne egy másik téma is. Már régóta küzdünk ezzel a házpont dologgal. Próbáltuk átlakítani, hogy jobb legyen, fejleszteni, javítani, de sajnos a jelenlegi formájában igazából szimpla aktivitási verseny, mivel az ic-k miatt a negatív dobások is szinte megszűntek, így simán az a ház nyer, akkor épp több az aktív karakter, és/vagy user. Ezen kívül igazából nem hiszem, hogy sokan valaha kijátszották akár a házverseny eredményét, akár mást. Ha mégis ez fontos információ lenne, akár meg lehet tenni, hogy év elején előre kidobjuk teljesen random a házpontokat globálisan, és akkor ha valaki tényleg ki szeretné játszani, hogy mondjuk a háza nyert, akkor valami pontszám lenne, de nem a jelenleg iminden héten dobálunk módon. Viszont maga a dobálás egy muris dolog, ezért ez nem szűnne meg. Semmi köze nem lesz az eddigi házpontokhoz, azon túl, hogy annak a dobási alapját használtam fel az új játékhoz. A házpontok helyett elindul a Szerencsehétfő. A nevéből adódóan erre csak hétfőn lehet dobni, máskor nem. Minden user dobhat rá IC számtól függetlenül, azzal a karakterével akivel épp szeretne. Ebben az esetben is a héten megírt IC szám hozzáadódik a dobáshoz. Tehát a heti! Nem lehet gyűjtögetni több hétig, csak a hétfőtől-hétfőig írt IC számít. Minden hétfőn próbára tehetitek majd a szerencséteket. Ami fontos, ha karakterfejlődéssel kapcsolatos bónuszt dobtok ki, akkor azt nektek kell számontartani, hogy ne felejtsétek el! A negatívat is, de ez esetben is ellenőrizhetjük szúrópróbaszerűen, tehát kérjük szépen, hogy ha negatív dobásotok van, az se felejtődjön el majd. Az alábbi lista alapján lennének a jutalmak, szívások:
01: -4 IC hozzászólás 02-05: A következő karakterfejlődés dobásodhoz adj +10et. 06-15: Ezzel a karakterrel nem dobhatsz a következő két hétben. (Ha csak egy karaktered van, akkor csak a következő héten nem dobhatsz.) 16-35: -2 IC hozzászólás 36-60: + 2 IC hozzászólás 61-80: A következő karakterfejlődés dobásodból vonj le 10et. 81-92: +4 IC hozzászólás 93-99: Dohatsz soron kívül egy általad választott karakterfejlődési opcióra (mágikus adottság, familiáris, képesség, képességfejlődés, született tehetség). 00 +50: A következő karakterfejlődés dobásodból vonj le 20at.
Fontos kitétel: A kapott lehetőségek nem vonhatóak össze! Kivétel az extra dobás karakterfejlődésre és az karakterfejlődéshez adódó módosítók. Tehát, ha előzőleg dobtál egy -10et a következő karakterfejlődés dobásodra, majd a következő héten extra dobást dobsz, akkor a -10et használhatod az extra dobásnál, sőt ugye kell is, hiszen az a következő karakterfejlődés dobásodra érvényes. Viszont nem halmozhatod a módosítókat! Ha több módosítód is van egy karakterrel, akkor ezeket sorban használhatod fel, amilyen sorrendben dobtad, nem lehet mondjuk -10 és -20 is a következő karakterfejlődés dobásodnál egyszerre. (Kis magyarázat, hátha más is megkeveredik, mert Cedric usernek sikerült. Tehát ahol a dobásból vonsz le karifejlődésnél az ugye jó dolognak számít, hiába levonás, ami első hallásra rossznak tűnhet. Karakterfejlődésnél ugye a minél kisebb értéket célozzuk meg, tehát ha a dobásod értéke csökken hússzal, akkor több esélyed van megdobni egy kis értéket.)
Ennyi lenne, tudom hosszú lett, emésszétek, reagáljatok, rágjuk át. A házpontok a héten dobódnak utoljára, utána lezárjuk, ezúttal végleg a dolgot, és utána már a szerencsehétfő indul, ami ugye teljesen független a tanévtől is, tehát nyáron is futhat.
Luna Lovegood
A dolgok, amiket elvesztettünk, visszatalálnak hozzánk,