2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 15 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20+10 (kiemelkedő):30 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 10 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont Átváltoztatástan: 15 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 5 pont Mugliismeret: 5 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 5 pont Mágitatörténet: 5 pont Repüléstan: 30+25 (született tehetség): 55 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: Bűbájtan: 20+10: 30 pont Repüléstan: 30+10: 40 pont
Szakmódosítók: -
Mágikus adottság: Természetes gyógyító: Gyógyító varázslatok pálca nélküli használata. Saját, vagy a természet, egyéb állat életenergiájának felhasználása mások gyógyítására magasabb szinten. Kisebb szinten pl. egy ferula, vagy könnyebb sebek gyógyítása pálca nélkül. Természetes képesség a gyógyhatású készítmények felismerésére, természetesen szinttől függően.
7. szint: Képes saját végtagjait visszanöveszteni. A vére mágikus vérátömlesztéssel 24 órán belül képes visszahozni az életbe a holtakat. Ragyogás: Gyógyító ereje olyan pozitív kisugárzással bír, hogy ha erőteljesen rákoncentrál, akkor a teste erősen felfénylik és az ellene támadókat, mint valami perzselő napsütés égetni kezdi.
Képesség/faj: Sebezhetetlenség: II. szint: Az ereje kétszerese egy átlag emberének. Túléli a zuhanást és ellenálló a négy elemmel szemben is, kivéve ha ezek egyike a gyengéje, annak természetesen nem.
1. Jövőbe látás: (mesén szerzett képesség, nem dobott) Képes maximum 3 perccel a bekövetkezendő dolog előtt meglátni a jövőt, így nagyobb eséllyel, könnyebben védekezve. 2. Megérzi az ellene irányuló ártó szándékot nagyjából 5 méter sugarú körben, annak hozzávetőleges irányát és erősségét. Ez afféle háttérben futó adottság, nem kell rá külön koncentrálnia, nem számít cselekvésnek, inkább afféle megérzés.
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 21 pont Varázserő: 22 pont Szerencse: 17 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20+10 (kiemelkedő):30 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 10 pont Sötét varázslatok kivédése: 23 pont Átváltoztatástan: 15 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 8 pont Mugliismeret: 6 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 5 pont Mágitatörténet: 5 pont Repüléstan: 30+25 (született tehetség): 55 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: Bűbájtan: 20+10: 30 pont Repüléstan: 30+10: 40 pont
Szakmódosítók: -
Mágikus adottság: Természetes gyógyító: Gyógyító varázslatok pálca nélküli használata. Saját, vagy a természet, egyéb állat életenergiájának felhasználása mások gyógyítására magasabb szinten. Kisebb szinten pl. egy ferula, vagy könnyebb sebek gyógyítása pálca nélkül. Természetes képesség a gyógyhatású készítmények felismerésére, természetesen szinttől függően.
7. szint: Képes saját végtagjait visszanöveszteni. A vére mágikus vérátömlesztéssel 24 órán belül képes visszahozni az életbe a holtakat. Ragyogás: Gyógyító ereje olyan pozitív kisugárzással bír, hogy ha erőteljesen rákoncentrál, akkor a teste erősen felfénylik és az ellene támadókat, mint valami perzselő napsütés égetni kezdi.
Képesség/faj: Sebezhetetlenség: II. szint: Az ereje kétszerese egy átlag emberének. Túléli a zuhanást és ellenálló a négy elemmel szemben is, kivéve ha ezek egyike a gyengéje, annak természetesen nem.
1. Jövőbe látás: (mesén szerzett képesség, nem dobott) Képes maximum 3 perccel a bekövetkezendő dolog előtt meglátni a jövőt, így nagyobb eséllyel, könnyebben védekezve. 2. Megérzi az ellene irányuló ártó szándékot nagyjából 5 méter sugarú körben, annak hozzávetőleges irányát és erősségét. Ez afféle háttérben futó adottság, nem kell rá külön koncentrálnia, nem számít cselekvésnek, inkább afféle megérzés.
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 21 pont Varázserő: 22 pont Szerencse: 17 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20+10 (kiemelkedő):30 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 10 pont Sötét varázslatok kivédése: 23 pont Átváltoztatástan: 15 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 8 pont Mugliismeret: 6 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 5 pont Mágitatörténet: 5 pont (Tehetségtelen) Repüléstan: 20+25 (született tehetség): 45 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: Bűbájtan: 20+10: 30 pont Repüléstan: 20+25 (született tehetség): 45 pont Tehetségtelen: Mágiatörténet: 5-15: 0 pont
Szakmódosítók: -
Mágikus adottság: Természetes gyógyító: Gyógyító varázslatok pálca nélküli használata. Saját, vagy a természet, egyéb állat életenergiájának felhasználása mások gyógyítására magasabb szinten. Kisebb szinten pl. egy ferula, vagy könnyebb sebek gyógyítása pálca nélkül. Természetes képesség a gyógyhatású készítmények felismerésére, természetesen szinttől függően.
7. szint: Képes saját végtagjait visszanöveszteni. A vére mágikus vérátömlesztéssel 24 órán belül képes visszahozni az életbe a holtakat. Ragyogás: Gyógyító ereje olyan pozitív kisugárzással bír, hogy ha erőteljesen rákoncentrál, akkor a teste erősen felfénylik és az ellene támadókat, mint valami perzselő napsütés égetni kezdi.
Képesség/faj: Sebezhetetlenség: II. szint: Az ereje kétszerese egy átlag emberének. Túléli a zuhanást és ellenálló a négy elemmel szemben is, kivéve ha ezek egyike a gyengéje, annak természetesen nem.
1. Jövőbe látás: (mesén szerzett képesség, nem dobott) Képes maximum 3 perccel a bekövetkezendő dolog előtt meglátni a jövőt, így nagyobb eséllyel, könnyebben védekezve. 2. Megérzi az ellene irányuló ártó szándékot nagyjából 5 méter sugarú körben, annak hozzávetőleges irányát és erősségét. Ez afféle háttérben futó adottság, nem kell rá külön koncentrálnia, nem számít cselekvésnek, inkább afféle megérzés.
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 21 pont Varázserő: 22 pont Szerencse: 17 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan:Kiemelkedő +10, 10+20 pont = 30 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 10 pont Sötét varázslatok kivédése: 23 pont Átváltoztatástan: 15 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 16 pont Mugliismeret: 6 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 5 pont Mágitatörténet:Tehetségtelen: -15, 0-15= -15 pont Repüléstan:Született tehetség: +25, 20+25=45 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Mágikus adottság: Természetes gyógyító: Gyógyító varázslatok pálca nélküli használata. Saját, vagy a természet, egyéb állat életenergiájának felhasználása mások gyógyítására magasabb szinten. Kisebb szinten pl. egy ferula, vagy könnyebb sebek gyógyítása pálca nélkül. Természetes képesség a gyógyhatású készítmények felismerésére, természetesen szinttől függően.
7. szint: Képes saját végtagjait visszanöveszteni. A vére mágikus vérátömlesztéssel 24 órán belül képes visszahozni az életbe a holtakat. Ragyogás: Gyógyító ereje olyan pozitív kisugárzással bír, hogy ha erőteljesen rákoncentrál, akkor a teste erősen felfénylik és az ellene támadókat, mint valami perzselő napsütés égetni kezdi.
Képesség/faj: III. Ellenálló mágikus támadásokkal szemben, tehát pl. egy avada kedavra számára nem halálos varázslat. A gyengéje kevésbé gyengíti az I. és II. szintű védelmét. Szerez sérüléseket, de ellenállóbb, mint egy átlag ember. Érzi a környezetében lévők (4 m sugarú kör) rossz, ártó szándékát. Pontosan meg tudja határozni, hogy ki az, aki rossz dolgot akar tenni. Ha többen is vannak ilyenek, akkor meg tudja határozni ki tervezi a legrosszabbat. Gyengéje az ezüst
1. Jövőbe látás: (mesén szerzett képesség, nem dobott) Képes maximum 3 perccel a bekövetkezendő dolog előtt meglátni a jövőt, így nagyobb eséllyel, könnyebben védekezve. 2. Megérzi az ellene irányuló ártó szándékot nagyjából 5 méter sugarú körben, annak hozzávetőleges irányát és erősségét. Ez afféle háttérben futó adottság, nem kell rá külön koncentrálnia, nem számít cselekvésnek, inkább afféle megérzés.
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 20 pont+1= 21 pont Varázserő: 20+2=22 pont Szerencse: 15 pont+2=17 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Nagymese jutalom: Minden résztvevő karakter fejleszheti a karakterlapját. Eloszthat +5 pontot a tulajdonságai között, de maximum 2-t tehet egy tulajdonságra és nem mehet így se a maximum fölé.
Tantárgyak:
Bűbájtan:Kiemelkedő +10, 10+20 pont = 30 pont Bájitaltan: 10 pont Legendás Lények gondozása: 10 pont+2=12 pont Sötét varázslatok kivédése: 23 pont+3= 26 pont Átváltoztatástan: 15 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 16 pont Mugliismeret: 6 pont Gyógynövénytan: 15 pont+2 =17 pont Asztronómia: 5 pont Mágitatörténet:Tehetségtelen: -15, 0-15= -15 pont Repüléstan:Született tehetség: +25, 20+25=45 pont
Nagymese jutalom: A tantárgyak között pedig 7 pontot oszthattok el, szintén hasonlóan egyre maximum 3-at és de itt lehet a maximum fölé menni
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Mágikus adottság: Természetes gyógyító: Gyógyító varázslatok pálca nélküli használata. Saját, vagy a természet, egyéb állat életenergiájának felhasználása mások gyógyítására magasabb szinten. Kisebb szinten pl. egy ferula, vagy könnyebb sebek gyógyítása pálca nélkül. Természetes képesség a gyógyhatású készítmények felismerésére, természetesen szinttől függően.
1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait. 2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő) 3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.) 4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni. 5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. Kisebb karcolások szinte azonnal eltűnnek, heg nélkül. Egyszerűbb betegségekre immúnis, mint megfázás stb. 6. szint: Képes halálos sebeket is begyógyítani, ha az illető még életben van, azonban ehhez a saját életerejéből is áldoznia kell. Nagyon végstádiumban lévő seb esetén akár a gyógyító teljesen le is gyengülhet néhány órára/napra ébreszthetetlen kómába süllyedhet. Kisebb sebeket, vágásokat azonnal regenerálni képes, gyengébb mérgek nem hatnak rá. Ha maximum 1-2 centis darab valami módon levágódik, leszakad testéről, képes visszanöveszteni. 7. szint: Képes saját végtagjait visszanöveszteni. A vére mágikus vérátömlesztéssel 24 órán belül képes visszahozni az életbe a holtakat. Ragyogás: Gyógyító ereje olyan pozitív kisugárzással bír, hogy ha erőteljesen rákoncentrál, akkor a teste erősen felfénylik és az ellene támadókat, mint valami perzselő napsütés égetni kezdi.
Képesség/faj: III. Ellenálló mágikus támadásokkal szemben, tehát pl. egy avada kedavra számára nem halálos varázslat. A gyengéje kevésbé gyengíti az I. és II. szintű védelmét. Szerez sérüléseket, de ellenállóbb, mint egy átlag ember. Érzi a környezetében lévők (4 m sugarú kör) rossz, ártó szándékát. Pontosan meg tudja határozni, hogy ki az, aki rossz dolgot akar tenni. Ha többen is vannak ilyenek, akkor meg tudja határozni ki tervezi a legrosszabbat. Gyengéje az ezüst
1. Jövőbe látás: (mesén szerzett képesség, nem dobott) Képes maximum 3 perccel a bekövetkezendő dolog előtt meglátni a jövőt, így nagyobb eséllyel, könnyebben védekezve. 2. Megérzi az ellene irányuló ártó szándékot nagyjából 5 méter sugarú körben, annak hozzávetőleges irányát és erősségét. Ez afféle háttérben futó adottság, nem kell rá külön koncentrálnia, nem számít cselekvésnek, inkább afféle megérzés.
Userinfo: Peter Greenwood (főkarakter) Tulajdonságok:
Fizikum: 20+2 pont: 22 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 21 pont Varázserő: 22 pont Szerencse: 17+3 pont: 20 pont
Molly-mese jutalom: Minden mesén résztvett karakter elkölthet 5 pontot Tulajdonságokon (egyre maximum 3 mehet, és ezzel átlépheti a maximumot).
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan:Kiemelkedő +10, 10+20 pont = 30 pont Bájitaltan: 10+2 pont: 12 pont Legendás Lények gondozása: 12+2 pont: 14 pont Sötét varázslatok kivédése: 26 pont Átváltoztatástan: 15+2 pont: 17 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 5 pont Jóslástan: 16+5 pont: 21 pont Mugliismeret: 6+4 pont: 10 pont Gyógynövénytan: 17 pont Asztronómia: 5 pont Mágitatörténet: 15 pont Repüléstan: 45 pont (született tehetség)
Molly-mese jutalom: 15 elosztható pont a Tantárgyak között (egyre maximum 5 pont mehet, és ezzel átlépheti a maximumot).
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (Bűbájtan) Született tehetség: +25 (Repüléstan)
Szakmódosítók: -
Egyetemi tárgyak: - Mágikus adottság:
Tűzmágus: A névből sejthetően a tűz alakítása, magasabb szinten létrehozása is lehetséges. Tűzgolyó megidézése pl. pálca nélkül alacsonyabb szinten, később akár tűzlehelet is hozzájöhet. Szintenként változó erősséggel. 1. szint: Gyertyaláng gyújtása egyszerű koncentrációval. Apró lángocska megidézése a tenyéren. A 45 fokos hő is kibírható minden gond nélkül. Érzékeli a hőforrásokat a környezetében, egyfajta infralátásként is képes sötétben behatárolni a meleg testeket, de a hőfokot nem tudja megállapítani. 2. szint: Tenyérnyi láng gyújtása. Lángnyelv, amellyel konkrétan tüzet is lehet gyújtani és érintésnyi távolságból sérülést okozni. 50 fokos hőt is kibírja minden gond nélkül. Fénylő pontokat hozhatnak létre a levegőben, de ezek elsősorban a fényadást szolgálják, nem gyújtanak lángra semmit, de akár egy szobát is bevilágíthatnak. 3. szint: Fáklyányi láng gyújtása. Égető tekintet, tehát a tekintetével képes megolvasztani nem mágikus zárakat, fémeket, de tömör acélt még nem. Teniszlabdányi tűzlabda dobása néhány méternyi távolságba, ami emberfejnyit robban. Képes megállapítani közelítőleg a meleg tárgyak hőfokát. 4. szint: Képes a 60 fokos hőt is elviselni. 1x1 méteres területen (látótávolságban) képes kisebb tűzrobbanást előidézni, amihez elég koncentrálnia, tehát az ellenfél kis eséllyel sejti, ki volt a támadó. Kisebb tűzgólemet képes létrehozni (maximum fél méter magas), ha van a közelében nem mágia által teremtett tűz, amiből felépíti. A gólemet irányíthatja, megszűnteheti, de maximum fél napig életképes. 5. szint: Tekintetével bármilyen fémet képes megolvasztani, kivéve durván megmunkált anyagok pl. mágikus acél. Tűzkupola: Védekezéshez maximum 3 méter átmérőjű és magasságú tűzkupolát képes létrehozni, mely nem forró, így mást is védhet vele. Véd fizikai és mágikus támadások ellen, a víz erősen roncsolja. Tűzvihar: 2x2 méteres területen képes tűzvihart előidézni, ami mindenkit sebez, aki ott tartózkodik. Megérzik a vulkánok irányát, helyét, akár több kilométeres távolságból is. 6. szint: Spontán gyulladás: Elég egyszerűen rápillantania valakire, az illető egyszerűen spontán meggyullad, és jó eséllyel még csak sejteni sem fogja, ki a támadó. Gyógyulás tűzből: Ha természetes tűz van a közelében, akár egy szimpla gyufa lángja is, minél nagyobb maga a tűz, annál erőteljesebben képes belőle gyógyulni. Passzív képességként tűz alapú mágiával létrehozott és eleve létező lények tartanak tőle, nem támadják meg. Pontosan meg tudja határozni a dolgok hőmérsékletét. 7. szint: Tűz, jöjj velem: Képes egy haldokló lelkét kiszippantani, aki utána még 24 órán keresztül tűzszellemként létezik, tehát elbúcsúzhat, akitől akar, aztán nyom nélkül kialszik. Tűzelszívás: Képes mágikus és természetes tüzeket egyszerűen magába szívni, ezzel eloltva őket és így később bármikor erősebb támadást létrehozva. Halhatatlanság: Abban az esetben, ha tűzzel támadják a támadás erejét képes magába szívni, és ezt az energiát plusz életerővé alakítva fiatal maradni akár hosszú-hosszú ideig is, de maximum 150 évet élhet.
Képesség/faj:
3. Sebezhetetlenség Gyengéje: ezüst - Majdnem olyan ritka, mint hogy valaki párszaszájúnak szülessen. A képesség nem örökletes, teljesen random, hogy kinél és miért alakul ki. Ellenben minden sebezhetetlen karakternek van egyetlen gyenge pontja, mint Supermannek a kriptonit. Ebben a környezetben, vagy ezzel az eszközzel le lehet győzni, megsebezni, akár meg is ölni. A gyenge pont bármi lehet, ezt a user találhatja ki, minden sebezhetetlen karakter esetén lehet más, akár egy elem, tűz, víz, a sötétség, bezártság stb. Ilyen környezetben, hatás alatt veszít az erejéből, gyengévé, sebezhetővé válik. Fontos: a választott gyenge pontot, adminnak kell engedélyeznie, főleg ha különlegesebb dologról van szó, de mindenki olyasmiben gondolkozzon, ami azért elég átlagos és gyakorta fellelhető, tehát pl. nem a sárkánytűz. Very Happy I. Ellenálló fizikai sérülések, mérgek, betegségek ellen, ezek egyáltalán nem ártanak neki. Ha hozzáér valakihez érzi az illetőből sugárzó rossz, ártó szándékot, de még nem tudja, hogy ez mire irányul, csak azt hogy kinek az irányába. II. Az ereje kétszerese egy átlag emberének. Túléli a zuhanást és ellenálló a négy elemmel szemben is, kivéve ha ezek egyike a gyengéje, annak természetesen nem. A gyengéje kevésbé gyengíti az I. szintű védelmét. Szerez sérüléseket, de ellenállóbb, mint egy átlag ember. Ha hozzáér valakihez megérzi az illetőben lévő ártó, rossz szándékot és meg tudja határozni, hogy az kire, mire irányul. Néhány villanást kap, mint egy látó az illető leendő tervéről. III. Ellenálló mágikus támadásokkal szemben, tehát pl. egy avada kedavra számára nem halálos varázslat. A gyengéje kevésbé gyengíti az I. és II. szintű védelmét. Szerez sérüléseket, de ellenállóbb, mint egy átlag ember. Érzi a környezetében lévők (4 m sugarú kör) rossz, ártó szándékát. Pontosan meg tudja határozni, hogy ki az, aki rossz dolgot akar tenni. Ha többen is vannak ilyenek, akkor meg tudja határozni ki tervezi a legrosszabbat.
7. Metamorfmágus - I. szintű I. Képes a szeme, haja, bőre színének változtatására. Valamelyest +20-25 kg a testalkatát is változtatni képes, nem magasság, csupán izomzat/zsír tekintetében. Képes már általa hallott emberi hang utánzására.
Familiáris: Maine Coon (Gyógyítás, Mágikus pajzs, Láthatatlanság)