ϟ Harry Potter - Days of future past ϟ
 
Üdvözlet!
2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!

Az oldal alapítása:
2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Chatbox


Legfrissebb
Ma 09:46-kor
Sandrin Delight


Ma 09:33-kor
Dasie Saint-Quentin


Tegnap 12:47-kor
Annabelle Mitchell


Tegnap 12:32-kor
Erica Herbs


2024-11-19, 17:44
Ashton P. Blake


2024-11-19, 10:19
Lioneah McCaine


2024-11-17, 11:45
Ramsey Montreville


2024-11-17, 11:15
Rocco Vivanti


2024-11-14, 21:37
Beatrice Stoepker


A hónap posztolói
Kalandmester
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Lioneah McCaine
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Ashton P. Blake
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Vladimir Mantov
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Annabelle Mitchell
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Cody L. Mortimer
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Nina Rae Smith
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Maegan Anaiah Llyvelyn
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Gillian Ollivander
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Cheon Seung-ah
Gina Accipiter I_vote_lcapGina Accipiter I_voting_barGina Accipiter I_vote_rcap 
Statisztika
Összesen 785 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Isabella Cullen

Jelenleg összesen 71253 hozzászólás olvasható. in 4405 subjects
Ki van itt?
Jelenleg 63 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 63 vendég :: 1 Bot

Nincs


A legtöbb felhasználó (422 fő) 2024-10-15, 05:21-kor volt itt.

Megosztás
 

 Gina Accipiter

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
Gina Accipiter
Reveal your secrets
Gina Accipiter
Griffendél

TémanyitásTárgy: Gina Accipiter   Gina Accipiter Empty2018-06-20, 12:55



Gina Accipiter
KARAKTERLAP

[You must be registered and logged in to see this image.]

Userinfo: Gina Accipiter

Tulajdonságok:


Fizikum: 20 pont
Intelligencia: 35 pont
Megjelenés: 5 pont
Varázserő: 35 pont
Szerencse: 5 pont

Elosztható pontok: 100
Minimum 5, maximum 40 pont.

Tantárgyak:

Bűbájtan: 13 pont
Bájitaltan: 30 pont
Legendás Lények gondozása: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Sötét varázslatok kivédése: 13 pont
Átváltoztatástan: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Rúnaismeret: 4 pont
Számmisztika: 4 pont
Jóslástan: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Mugliismeret: 12 pont
Gyógynövénytan: 30 pont
Asztronómia: 4 pont
Mágitatörténet: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Repüléstan: 0 pont

Elosztható pontok: 150 pont
Minimum 0, maximum 40 pont.
Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.

Módosítók:

Kiemelkedő: +10 Legendás lények gondozása, átváltoztatástan
Tehetségtelen: -15  Jóslástan, mágiatörténet.

Mágikus adottság:

Természetes gyógyító:
1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait.
2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő)
3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.)

Képesség:

Animágus – Karvaly (Accipiter nisus)

Mentális ellenállás:
Korának megfelelő: 9 %





[You must be registered and logged in to see this image.]
"Nem akarom feledni a fájdalmat.
Az tesz azzá, aki vagyok."
Vissza az elejére Go down
Gina Accipiter
Reveal your secrets
Gina Accipiter
Griffendél

TémanyitásTárgy: Re: Gina Accipiter   Gina Accipiter Empty2019-09-20, 14:58



Gina Accipiter
KARAKTERLAP

[You must be registered and logged in to see this image.]

Userinfo: Gina Accipiter

Tulajdonságok:


Fizikum: 20 pont
Intelligencia: 35 pont
Megjelenés: 5 pont
Varázserő: 35 pont
Szerencse: 5 pont

Elosztható pontok: 100
Minimum 5, maximum 40 pont.

Tantárgyak:

Bűbájtan: 13 pont
Bájitaltan: 30 pont
Legendás Lények gondozása: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Sötét varázslatok kivédése: 13 pont
Átváltoztatástan: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Rúnaismeret: 4 pont
Számmisztika: 4 pont
Jóslástan: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Mugliismeret: 12 pont
Gyógynövénytan: 30 pont
Asztronómia: 4 pont
Mágitatörténet: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Repüléstan: 0 pont

Elosztható pontok: 150 pont
Minimum 0, maximum 40 pont.
Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.

Módosítók:

Kiemelkedő: +10 Legendás lények gondozása, átváltoztatástan
Tehetségtelen: -15  Jóslástan, mágiatörténet.

Mágikus adottság:

Természetes gyógyító:
1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait.
2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő)
3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.)
4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni.
5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. Kisebb karcolások szinte azonnal eltűnnek, heg nélkül. Egyszerűbb betegségekre immúnis, mint megfázás stb.

Druida:
1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel.

Képesség:

Animágus – Karvaly (Accipiter nisus)

Familiáris:

Ocelot:
-Lélekállat

Mentális ellenállás:
Korának megfelelő: 10 %

Varázstárgyak:
Az isteni közbeavatkozás ezüst medálja:
mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 97-00 között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extrajó dolog történik veled, pl különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki.





[You must be registered and logged in to see this image.]
"Nem akarom feledni a fájdalmat.
Az tesz azzá, aki vagyok."
Vissza az elejére Go down
Gina Accipiter
Reveal your secrets
Gina Accipiter
Griffendél

TémanyitásTárgy: Re: Gina Accipiter   Gina Accipiter Empty2020-03-04, 14:38



Gina Accipiter
KARAKTERLAP

[You must be registered and logged in to see this image.]

Userinfo: Gina Accipiter

Tulajdonságok:


Fizikum: 20 pont + 1 (nagy mese jutalom) = 21 pont
Intelligencia: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Megjelenés: 5 pont
Varázserő: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Szerencse: 5 pont

Elosztható pontok: 100
Minimum 5, maximum 40 pont.

Tantárgyak:

Bűbájtan: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) = 17 pont
Bájitaltan: 30 pont
Legendás Lények gondozása: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Sötét varázslatok kivédése: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) = 17 pont
Átváltoztatástan: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Rúnaismeret: 4 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 6 pont
Számmisztika: 4 pont
Jóslástan: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Mugliismeret: 12 pont
Gyógynövénytan: 30 pont
Asztronómia: 4 pont
Mágitatörténet: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Repüléstan: 0 pont

Elosztható pontok: 150 pont
Minimum 0, maximum 40 pont.
Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.

Módosítók:

Kiemelkedő: +10 Legendás lények gondozása, átváltoztatástan
Tehetségtelen: -15  Jóslástan, mágiatörténet.

Mágikus adottság:

Természetes gyógyító:
1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait.
2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő)
3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.)
4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni.
5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. Kisebb karcolások szinte azonnal eltűnnek, heg nélkül. Egyszerűbb betegségekre immúnis, mint megfázás stb.

Druida:
1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel.

Képesség:

Animágus – Karvaly (Accipiter nisus)

Familiáris:

Kneazle:
- Gyanúszkóp
- Lélekállat
- Időfagyasztás

Mentális ellenállás:
Korának megfelelő: 10 %

Varázstárgyak:
Az isteni közbeavatkozás ezüst medálja:
mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 97-00 között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extrajó dolog történik veled, pl különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki.





[You must be registered and logged in to see this image.]
"Nem akarom feledni a fájdalmat.
Az tesz azzá, aki vagyok."
Vissza az elejére Go down
Gina Accipiter
Reveal your secrets
Gina Accipiter
Griffendél

TémanyitásTárgy: Re: Gina Accipiter   Gina Accipiter Empty2020-03-04, 14:43



Gina Accipiter
KARAKTERLAP

[You must be registered and logged in to see this image.]

Userinfo: Gina Accipiter

Tulajdonságok:


Fizikum: 20 pont + 1 (nagy mese jutalom) = 21 pont
Intelligencia: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Megjelenés: 5 pont
Varázserő: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Szerencse: 5 pont

Elosztható pontok: 100
Minimum 5, maximum 40 pont.

Tantárgyak:

Bűbájtan: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) = 17 pont
Bájitaltan: 30 pont
Legendás Lények gondozása: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Sötét varázslatok kivédése: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) = 17 pont
Átváltoztatástan: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Rúnaismeret: 4 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 6 pont
Számmisztika: 4 pont
Jóslástan: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Mugliismeret: 12 pont
Gyógynövénytan: 30 pont
Asztronómia: 4 pont
Mágitatörténet: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Repüléstan: 0 pont

Elosztható pontok: 150 pont
Minimum 0, maximum 40 pont.
Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.

Módosítók:

Kiemelkedő: +10 Legendás lények gondozása, átváltoztatástan
Tehetségtelen: -15  Jóslástan, mágiatörténet.

Mágikus adottság:

Természetes gyógyító:
1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait.
2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő)
3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.)
4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni.
5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. Kisebb karcolások szinte azonnal eltűnnek, heg nélkül. Egyszerűbb betegségekre immúnis, mint megfázás stb.
6. szint: Képes halálos sebeket is begyógyítani, ha az illető még életben van, azonban ehhez a saját életerejéből is áldoznia kell. Nagyon végstádiumban lévő seb esetén akár a gyógyító teljesen le is gyengülhet néhány órára/napra ébreszthetetlen kómába süllyedhet. Kisebb sebeket, vágásokat azonnal regenerálni képes, gyengébb mérgek nem hatnak rá. Ha maximum 1-2 centis darab valami módon levágódik, leszakad testéről, képes visszanöveszteni.

Druida:
1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel.
2. szint: Cserepes virág méretű növényeknél képes felgyorsítani, vagy lelassítani a növekedést, vagy a fonnyadást. Maximum farkas méretű vadállatok elűzése (max. 3 db). 100 m-en belül képes felmérni, hogy milyen vadállatok vannak, de pontos irányt nem.
3. szint: Képes rágcsálónyi méretű, vagy kisebb halott állatokat életre kelteni, kivéve, ha természetes halállal haltak meg. Ilyenkor a sebesülés, vagy betegség eltűnik.3 méter sugarú körben képes megváltoztatni a terep viszonyokat, de csak pozitív irányba. (Sivatagból füves táj, Füves tájból liget, Ligetből erdő.) Erre naponta egyszer képes. Druida láng: Hatása hasonló, mint a tűzgolyóé. Kézből csap ki.

Képesség:

Animágus – Karvaly (Accipiter nisus)
I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz.
II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben.

Familiáris:

Kneazle:
- Gyanúszkóp:  Felismeri az alattomos szándékú, gyanús személyeket, akár animágus, vagy százfülé-főzettel elváltoztatott alakban is.
- Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével.
- Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig.
- Mágikus védelem: Hasonlóan, mint a pajzs védelmet biztosít, ám ez mágikus támadásokra hat, azokat nem engedi át.
- Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni.
- Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt.

Mentális ellenállás:
Korának megfelelő: 11 %

Varázstárgyak:
Az isteni közbeavatkozás ezüst medálja:
mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 97-00 között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extra jó dolog történik veled, pl különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki.





[You must be registered and logged in to see this image.]
"Nem akarom feledni a fájdalmat.
Az tesz azzá, aki vagyok."
Vissza az elejére Go down
Gina Accipiter
Reveal your secrets
Gina Accipiter
Griffendél

TémanyitásTárgy: Re: Gina Accipiter   Gina Accipiter Empty2021-07-25, 21:46



Gina Accipiter
KARAKTERLAP

[You must be registered and logged in to see this image.]

Userinfo: Gina Accipiter

Tulajdonságok:


Fizikum: 20 pont + 1 (nagy mese jutalom) = 21 pont
Intelligencia: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Megjelenés: 5 pont
Varázserő: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Szerencse: 5 pont

Elosztható pontok: 100
Minimum 5, maximum 40 pont.

Tantárgyak:

Bűbájtan: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) = 17 pont
Bájitaltan: 30 pont
Legendás Lények gondozása: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Sötét varázslatok kivédése: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) = 17 pont
Átváltoztatástan: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Rúnaismeret: 4 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 6 pont
Számmisztika: 4 pont
Jóslástan: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Mugliismeret: 12 pont
Gyógynövénytan: 30 pont
Asztronómia: 4 pont
Mágitatörténet: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Repüléstan: 0 pont

Elosztható pontok: 150 pont
Minimum 0, maximum 40 pont.
Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.

Módosítók:

Kiemelkedő: +10 Legendás lények gondozása, átváltoztatástan
Tehetségtelen: -15  Jóslástan, mágiatörténet.

Mágikus adottság:

Természetes gyógyító:
1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait.
2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő)
3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.)
4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni.
5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. Kisebb karcolások szinte azonnal eltűnnek, heg nélkül. Egyszerűbb betegségekre immúnis, mint megfázás stb.
6. szint: Képes halálos sebeket is begyógyítani, ha az illető még életben van, azonban ehhez a saját életerejéből is áldoznia kell. Nagyon végstádiumban lévő seb esetén akár a gyógyító teljesen le is gyengülhet néhány órára/napra ébreszthetetlen kómába süllyedhet. Kisebb sebeket, vágásokat azonnal regenerálni képes, gyengébb mérgek nem hatnak rá. Ha maximum 1-2 centis darab valami módon levágódik, leszakad testéről, képes visszanöveszteni.

Druida:
1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel.
2. szint: Cserepes virág méretű növényeknél képes felgyorsítani, vagy lelassítani a növekedést, vagy a fonnyadást. Maximum farkas méretű vadállatok elűzése (max. 3 db). 100 m-en belül képes felmérni, hogy milyen vadállatok vannak, de pontos irányt nem.
3. szint: Képes rágcsálónyi méretű, vagy kisebb halott állatokat életre kelteni, kivéve, ha természetes halállal haltak meg. Ilyenkor a sebesülés, vagy betegség eltűnik.3 méter sugarú körben képes megváltoztatni a terep viszonyokat, de csak pozitív irányba. (Sivatagból füves táj, Füves tájból liget, Ligetből erdő.) Erre naponta egyszer képes. Druida láng: Hatása hasonló, mint a tűzgolyóé. Kézből csap ki.
4. szint: Érzékelni képes, hogy maximum 30 méter sugarú körben melyik a legerősebb állat, azt magához hívni, és irányítani maximum 1 órán át. Lélekosztódás: A saját lelkének egy részét képes egy kisebb állat (maximum macska, repülő állatoknál, vércse méretű) testébe átvinni, így azt irányítani tudja, bármikor amikor úgy akarja az ő látómezejére váltani stb. de a saját testében is megmarad. A kapcsolat akkor szakad meg, ha a Druida  úgy akarja.

Képesség:

Animágus – Karvaly (Accipiter nisus)
I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz.
II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben.

Familiáris:

Kneazle:
- Gyanúszkóp:  Felismeri az alattomos szándékú, gyanús személyeket, akár animágus, vagy százfülé-főzettel elváltoztatott alakban is.
- Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével.
- Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig.
- Mágikus védelem: Hasonlóan, mint a pajzs védelmet biztosít, ám ez mágikus támadásokra hat, azokat nem engedi át.
- Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni.
- Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt.

Mentális ellenállás:
Korának megfelelő: 11 %

Varázstárgyak:
Az isteni közbeavatkozás ezüst medálja:
mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 97-00 között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extra jó dolog történik veled, pl különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki.

Spoiler:





[You must be registered and logged in to see this image.]
"Nem akarom feledni a fájdalmat.
Az tesz azzá, aki vagyok."
Vissza az elejére Go down
Gina Accipiter
Reveal your secrets
Gina Accipiter
Griffendél

TémanyitásTárgy: Re: Gina Accipiter   Gina Accipiter Empty2023-01-09, 20:28



Gina Accipiter
KARAKTERLAP

[You must be registered and logged in to see this image.]

Userinfo: Gina Accipiter

Tulajdonságok:


Fizikum: 20 pont + 1 (nagy mese jutalom) + 1 (nagy mese jutalom) = 22 pont
Intelligencia: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Megjelenés: 5 pont + 2 (nagy mese jutalom)  = 7 pont
Varázserő: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Szerencse: 5 pont + 2 (nagy mese jutalom)  = 7 pont

Elosztható pontok: 100
Minimum 5, maximum 40 pont.

Tantárgyak:

Bűbájtan: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) + 5 pont (nagy mese jutalom) = 22 pont
Bájitaltan: 30 pont + 10 pont (szakmódosító) 40 pont
Legendás Lények gondozása: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) + 5 pont (nagy mese jutalom) = 35 pont
Sötét varázslatok kivédése: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) + 5 pont (nagy mese jutalom) = 22 pont
Átváltoztatástan: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) = 30 pont
Rúnaismeret: 4 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 6 pont
Számmisztika: 4 pont
Jóslástan: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Mugliismeret: 12 pont
Gyógynövénytan: 30 pont + 10 pont (szakmódosító) = 40 pont
Asztronómia: 4 pont
Mágitatörténet: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Repüléstan: 0 pont

Elosztható pontok: 150 pont
Minimum 0, maximum 40 pont.
Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.

Módosítók:

Kiemelkedő: +10 Legendás lények gondozása, átváltoztatástan
Tehetségtelen: -15  Jóslástan, mágiatörténet.
Szakmódósító (Gyógyító): +10 Gyógynövénytan, Bájitaltan

Gyógyító szak:
1. Gyógynövények felsőfokú ismerete
2. Gyógyfőzetek készítése
3. Gyógyítás
4. Élettan-kórtan
5. A gyógyítás pszichológiája
6. Anatómia
Társszak: Bájitalkeverő
1. Előkészítés gyakorlat
2. Perpot
Szabadon választott tárgyak: Bestiameser szak
1. Bestia szelídítés (gyakorlat)
2. Varázslény anatómia

Mágikus adottság:

Természetes gyógyító:
1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait.
2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő)
3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.)
4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni.
5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. Kisebb karcolások szinte azonnal eltűnnek, heg nélkül. Egyszerűbb betegségekre immúnis, mint megfázás stb.
6. szint: Képes halálos sebeket is begyógyítani, ha az illető még életben van, azonban ehhez a saját életerejéből is áldoznia kell. Nagyon végstádiumban lévő seb esetén akár a gyógyító teljesen le is gyengülhet néhány órára/napra ébreszthetetlen kómába süllyedhet. Kisebb sebeket, vágásokat azonnal regenerálni képes, gyengébb mérgek nem hatnak rá. Ha maximum 1-2 centis darab valami módon levágódik, leszakad testéről, képes visszanöveszteni.
7. szint: Képes saját végtagjait visszanöveszteni. A vére mágikus vérátömlesztéssel 24 órán belül képes visszahozni az életbe a holtakat. Ragyogás: Gyógyító ereje olyan pozitív kisugárzással bír, hogy ha erőteljesen rákoncentrál, akkor a teste erősen felfénylik és az ellene támadókat, mint valami perzselő napsütés égetni kezdi.

Druida:
1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel.
2. szint: Cserepes virág méretű növényeknél képes felgyorsítani, vagy lelassítani a növekedést, vagy a fonnyadást. Maximum farkas méretű vadállatok elűzése (max. 3 db). 100 m-en belül képes felmérni, hogy milyen vadállatok vannak, de pontos irányt nem.
3. szint: Képes rágcsálónyi méretű, vagy kisebb halott állatokat életre kelteni, kivéve, ha természetes halállal haltak meg. Ilyenkor a sebesülés, vagy betegség eltűnik.3 méter sugarú körben képes megváltoztatni a terep viszonyokat, de csak pozitív irányba. (Sivatagból füves táj, Füves tájból liget, Ligetből erdő.) Erre naponta egyszer képes. Druida láng: Hatása hasonló, mint a tűzgolyóé. Kézből csap ki.
4. szint: Érzékelni képes, hogy maximum 30 méter sugarú körben melyik a legerősebb állat, azt magához hívni, és irányítani maximum 1 órán át. Lélekosztódás: A saját lelkének egy részét képes egy kisebb állat (maximum macska, repülő állatoknál, vércse méretű) testébe átvinni, így azt irányítani tudja, bármikor amikor úgy akarja az ő látómezejére váltani stb. de a saját testében is megmarad. A kapcsolat akkor szakad meg, ha a Druida  úgy akarja.
5. szint: Képes bármekkora állatok elűzésére (max. 3 db). Druida  tűzcsóva: Hasonló, mint a Druida láng, de már egy erősebb válfaja, nagyobb tűzkitöréssel, több sebzéssel. Érintésével mérget hozhat létre és ezt annak szervezetébe juttatja, akit megérint. A méreg bénító hatású, mozgásképtelenné teszi az áldozatot maximum néhány órára. A druida feloldhatja, vagy magától szűnik meg.
6. szint: Természeti pajzs: Képes maga és max. 2 társa köré erős védőpajzsot létrehozni, ami mindenféle alacsonyabb szintű mágiát felfog és a magasabb szintű tűzmágiák ellen véd. Természeti lábnyom: Lépes maximum 2 napos lábnyomból megállapítani, hogy pontosan ki, mikor járt itt és mit csinált. Képek formájában bevillan neki. Maximum nagyobb kutya méretű állatokat képes visszahozni az életbe.
7. szint: A természet ereje: Bármilyen halott állatnak vagy növénynek képes a főnix képességét megadni, tehát órákon belül új élet sarjad belőle. Óriássas: Képes megidézni egy óriás sast, amin maximum két személy fér el. A sas nagy erejével közlekedésre is alkalmas, támadása sem utolsó rendű karom/csőr, ezen kívül szárnycsapásaival távol képes tartani az ellenfelet, mintha erős szelet idézne. Egybeolvadás: Természetes helyen (ahol vannak, fák, bokrok, növényzet, vagy sok szobanövény) képes olyannyira egybeolvadni a környezetével, mintha láthatatlanná válna.

Képesség:

Animágus – Karvaly (Accipiter nisus)
I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz.
II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben.

Nimfa (erdei)
I. Immunisak a saját elemükre (erdei nimfák esetén természetvarázslatok). Elemüknek megfelelő pajzsot idézhetnek akár több ember köré is egy adott területre, mint egy búra, ez véd fizikai és mágikus behatásoktól is, de a támadásokkal egyre gyengül és amíg a nimfa próbálja fenntartani az ő ereje is egyre csökken. (indakupola)
II. Elemüknek megfelelő fegyvert hozhatnak létre az adott elem adottságaival, tehát pl. a tűzkard éget is, nem csak vág. (Erdei nimfák esetén az elem adottsága lehet méreg) Egy távolsági és egy közelharci fegyvert alkothatnak, de ha egyszer felvett egy-egy alakot, akkor a későbbiekben ez már nem változik, mindig ugyanaz lesz. (Közelharci pl: kard, dárda, bot, távolsági: tőr, íj, dobócsillag, ostor). Képesek manipulálni/irányítani a saját elemüket természet adta valójukban kisebb-nagyobb mértékben, ami aktuális erejüktől, koruktól, mesélőtől is függ. (Erdeinimfa: növényeket irányítani/mozgatni, növekedést gyorsítani, lassítani.) Saját elemükhöz kapcsolódó varázslataik/mágikus adottságuk jóval hatékonyabb. (erdei-druida és természetvarázslatok)
III. Képesek egyé válni a saját elemükkel egy rövid időre (maximum 1 óra) pl.  az erdei nimfák erős fává. Saját elemi környezetükben háromszor olyan gyorsan gyógyulnak. +1 szint az elemükhöz kapcsolódó mágikus adottsághoz.
Hátrányuk: Saját elemükkel ellentétes környezetben gyengülnek a képességeik, hosszú távon életfukcióik is, minél tovább tartózkodnak ilyen környezetben annál inkább. (Erdei-Sötét, tehát pl. az erdei nimfák számára az éjszaka, a sötét helyek nem túl optimálisak)

Familiáris:

Kneazle:
- Gyanúszkóp:  Felismeri az alattomos szándékú, gyanús személyeket, akár animágus, vagy százfülé-főzettel elváltoztatott alakban is.
- Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével.
- Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermer kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig.
- Mágikus védelem: Hasonlóan, mint a pajzs védelmet biztosít, ám ez mágikus támadásokra hat, azokat nem engedi át.
- Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni.
- Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt.

Mentális ellenállás:
Korának megfelelő: 12 %

Varázstárgyak:
Az isteni közbeavatkozás arany medálja:
mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 96-00 között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extra jó dolog történik veled, pl különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki.

A győztesek medálja
1% esély van rá, hogy a következő dobásod automatikus siker lesz és minden sikertelen dobással nő 1%-kal. Amennyiben a dobás sikeres, visszaugrik újra 1-re és kezdődik elölről. (Technikailag akármire dobsz, két kockával dobj egy hozzászóláson belül, az egyik a medál értéke (ami minden sikertelennel nő +1%-ot), a másik pedig az alap dobás, amire dobnál, legyen az egy mese kockadobás vagy karakterfejlődés. Ha a medállal van meg a dobás, akkor újrakezdődik a számláló, ha nélküle az alapdobással, akkor folytatódik.) Kitétel: Győztesek medálját csak mesén, vagy IC alapú karakterfejlődésnél lehet használni.

Driádok íja
Egy mágikus ereklye, amit csak a gazdája használhat és az, aki vérrokonságban áll vele vagy engedélyt kapott tőle. Az íj az erdei nimfák távolsági fegyvereként tud funkcionálni a jövőben és célzást segítő rúnával van ellátva.

A mumus hálája
A mesék/közös játékok előtt nézd meg az összes résztvevő karakter varázstárgyát és válassz belőlük egyet, amit lemásolhatsz és használhatsz, de csak a mesére (tehát például egy Ezüst dobókocka haszontalan, mert nem a játéktéren használod). Egy játékon belül ezt a duplikátumot csak háromszor használhatod, így akár meglehet egy varázstárgyad lényegében három hatás erejéig kétszer is, ha így döntenél. Írd be a nyitó hozzászólásodban off-ba, hogy mi mellett döntöttél és onnantól nem lehet változtatni. A másolat teljesen pontos, pl. az RMA-t adó gyűrűnél ugyanaz a szint, ugyanaz az RMA, illetve a győztesek medáljánál végig ugyanaz a százalék marad, mint ami a másik játékosnak volt a mese kezdetén.

Spoiler:





[You must be registered and logged in to see this image.]
"Nem akarom feledni a fájdalmat.
Az tesz azzá, aki vagyok."
Vissza az elejére Go down
Gina Accipiter
Reveal your secrets
Gina Accipiter
Griffendél

TémanyitásTárgy: Re: Gina Accipiter   Gina Accipiter Empty2023-08-08, 16:47



Gina Accipiter
KARAKTERLAP

[You must be registered and logged in to see this image.]

Userinfo: Gina Accipiter

Tulajdonságok:


Fizikum: 20 pont + 1 (nagy mese jutalom) + 1 (nagy mese jutalom) + 1 (nagy mese jutalom) = 23 pont
Intelligencia: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Megjelenés: 5 pont + 2 (nagy mese jutalom) + 2 (nagy mese jutalom)  = 9 pont
Varázserő: 35 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 37 pont
Szerencse: 5 pont + 2 (nagy mese jutalom) + 2 (nagy mese jutalom) = 9 pont

Elosztható pontok: 100
Minimum 5, maximum 40 pont.

Tantárgyak:

Bűbájtan: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) + 5 pont (nagy mese jutalom) + 5 pont (nagy mese jutalom) = 27 pont
Bájitaltan: 30 pont + 10 pont (szakmódosító) 40 pont
Legendás Lények gondozása: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő) + 5 pont (nagy mese jutalom) + 2 pont (nagy mese jutalom) = 37 pont
Sötét varázslatok kivédése: 13 pont + 4 pont (nagy mese jutalom) + 5 pont (nagy mese jutalom) + 5 pont (nagy mese jutalom) = 27 pont
Átváltoztatástan: 20 pont + 10 pont (kiemelkedő)  3 pont (nagy mese jutalom) = 33 pont
Rúnaismeret: 4 pont + 2 (nagy mese jutalom) = 6 pont
Számmisztika: 4 pont
Jóslástan: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Mugliismeret: 12 pont
Gyógynövénytan: 30 pont + 10 pont (szakmódosító) = 40 pont
Asztronómia: 4 pont
Mágitatörténet: 0 pont – 15 pont (tehetségtelen) = - 15 pont
Repüléstan: 0 pont

Elosztható pontok: 150 pont
Minimum 0, maximum 40 pont.
Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.

Módosítók:

Kiemelkedő: +10 Legendás lények gondozása, átváltoztatástan
Tehetségtelen: -15  Jóslástan, mágiatörténet.
Szakmódósító (Gyógyító): +10 Gyógynövénytan, Bájitaltan

Gyógyító szak:
1. Gyógynövények felsőfokú ismerete
2. Gyógyfőzetek készítése
3. Gyógyítás
4. Élettan-kórtan
5. A gyógyítás pszichológiája
6. Anatómia
Társszak: Bájitalkeverő
1. Előkészítés gyakorlat
2. Perpot
Szabadon választott tárgyak: Bestiameser szak
1. Bestia szelídítés (gyakorlat)
2. Varázslény anatómia

Mágikus adottság:

Természetes gyógyító:
1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait.
2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő)
3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.)
4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni.
5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. Kisebb karcolások szinte azonnal eltűnnek, heg nélkül. Egyszerűbb betegségekre immúnis, mint megfázás stb.
6. szint: Képes halálos sebeket is begyógyítani, ha az illető még életben van, azonban ehhez a saját életerejéből is áldoznia kell. Nagyon végstádiumban lévő seb esetén akár a gyógyító teljesen le is gyengülhet néhány órára/napra ébreszthetetlen kómába süllyedhet. Kisebb sebeket, vágásokat azonnal regenerálni képes, gyengébb mérgek nem hatnak rá. Ha maximum 1-2 centis darab valami módon levágódik, leszakad testéről, képes visszanöveszteni.
7. szint: Képes saját végtagjait visszanöveszteni. A vére mágikus vérátömlesztéssel 24 órán belül képes visszahozni az életbe a holtakat. Ragyogás: Gyógyító ereje olyan pozitív kisugárzással bír, hogy ha erőteljesen rákoncentrál, akkor a teste erősen felfénylik és az ellene támadókat, mint valami perzselő napsütés égetni kezdi.

Druida:
1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel.
2. szint: Cserepes virág méretű növényeknél képes felgyorsítani, vagy lelassítani a növekedést, vagy a fonnyadást. Maximum farkas méretű vadállatok elűzése (max. 3 db). 100 m-en belül képes felmérni, hogy milyen vadállatok vannak, de pontos irányt nem.
3. szint: Képes rágcsálónyi méretű, vagy kisebb halott állatokat életre kelteni, kivéve, ha természetes halállal haltak meg. Ilyenkor a sebesülés, vagy betegség eltűnik.3 méter sugarú körben képes megváltoztatni a terep viszonyokat, de csak pozitív irányba. (Sivatagból füves táj, Füves tájból liget, Ligetből erdő.) Erre naponta egyszer képes. Druida láng: Hatása hasonló, mint a tűzgolyóé. Kézből csap ki.
4. szint: Érzékelni képes, hogy maximum 30 méter sugarú körben melyik a legerősebb állat, azt magához hívni, és irányítani maximum 1 órán át. Lélekosztódás: A saját lelkének egy részét képes egy kisebb állat (maximum macska, repülő állatoknál, vércse méretű) testébe átvinni, így azt irányítani tudja, bármikor amikor úgy akarja az ő látómezejére váltani stb. de a saját testében is megmarad. A kapcsolat akkor szakad meg, ha a Druida  úgy akarja.
5. szint: Képes bármekkora állatok elűzésére (max. 3 db). Druida  tűzcsóva: Hasonló, mint a Druida láng, de már egy erősebb válfaja, nagyobb tűzkitöréssel, több sebzéssel. Érintésével mérget hozhat létre és ezt annak szervezetébe juttatja, akit megérint. A méreg bénító hatású, mozgásképtelenné teszi az áldozatot maximum néhány órára. A druida feloldhatja, vagy magától szűnik meg.
6. szint: Természeti pajzs: Képes maga és max. 2 társa köré erős védőpajzsot létrehozni, ami mindenféle alacsonyabb szintű mágiát felfog és a magasabb szintű tűzmágiák ellen véd. Természeti lábnyom: Lépes maximum 2 napos lábnyomból megállapítani, hogy pontosan ki, mikor járt itt és mit csinált. Képek formájában bevillan neki. Maximum nagyobb kutya méretű állatokat képes visszahozni az életbe.
7. szint: A természet ereje: Bármilyen halott állatnak vagy növénynek képes a főnix képességét megadni, tehát órákon belül új élet sarjad belőle. Óriássas: Képes megidézni egy óriás sast, amin maximum két személy fér el. A sas nagy erejével közlekedésre is alkalmas, támadása sem utolsó rendű karom/csőr, ezen kívül szárnycsapásaival távol képes tartani az ellenfelet, mintha erős szelet idézne. Egybeolvadás: Természetes helyen (ahol vannak, fák, bokrok, növényzet, vagy sok szobanövény) képes olyannyira egybeolvadni a környezetével, mintha láthatatlanná válna.

Képesség:

Animágus – Karvaly (Accipiter nisus)
I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz.
II. Képes részlegesen felvenni az általa birtokolt animágusi alakot, tehát pl. csak egy macska karmait, vagy egy sas szárnyát. Persze ezeket emberi méretezésben.

Nimfa (erdei)
I. Immunisak a saját elemükre (erdei nimfák esetén természetvarázslatok). Elemüknek megfelelő pajzsot idézhetnek akár több ember köré is egy adott területre, mint egy búra, ez véd fizikai és mágikus behatásoktól is, de a támadásokkal egyre gyengül és amíg a nimfa próbálja fenntartani az ő ereje is egyre csökken. (indakupola)
II. Elemüknek megfelelő fegyvert hozhatnak létre az adott elem adottságaival, tehát pl. a tűzkard éget is, nem csak vág. (Erdei nimfák esetén az elem adottsága lehet méreg) Egy távolsági és egy közelharci fegyvert alkothatnak, de ha egyszer felvett egy-egy alakot, akkor a későbbiekben ez már nem változik, mindig ugyanaz lesz. (Közelharci pl: kard, dárda, bot, távolsági: tőr, íj, dobócsillag, ostor). Képesek manipulálni/irányítani a saját elemüket természet adta valójukban kisebb-nagyobb mértékben, ami aktuális erejüktől, koruktól, mesélőtől is függ. (Erdeinimfa: növényeket irányítani/mozgatni, növekedést gyorsítani, lassítani.) Saját elemükhöz kapcsolódó varázslataik/mágikus adottságuk jóval hatékonyabb. (erdei-druida és természetvarázslatok)
III. Képesek egyé válni a saját elemükkel egy rövid időre (maximum 1 óra) pl.  az erdei nimfák erős fává. Saját elemi környezetükben háromszor olyan gyorsan gyógyulnak. +1 szint az elemükhöz kapcsolódó mágikus adottsághoz.
Hátrányuk: Saját elemükkel ellentétes környezetben gyengülnek a képességeik, hosszú távon életfukcióik is, minél tovább tartózkodnak ilyen környezetben annál inkább. (Erdei-Sötét, tehát pl. az erdei nimfák számára az éjszaka, a sötét helyek nem túl optimálisak)

Familiáris:

Kneazle:

Mentális ellenállás:
Korának megfelelő: 12 %

Varázstárgyak:
Az isteni közbeavatkozás arany medálja:
mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 96-00 között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extra jó dolog történik veled, pl különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki.

A győztesek medálja
1% esély van rá, hogy a következő dobásod automatikus siker lesz és minden sikertelen dobással nő 1%-kal. Amennyiben a dobás sikeres, visszaugrik újra 1-re és kezdődik elölről. (Technikailag akármire dobsz, két kockával dobj egy hozzászóláson belül, az egyik a medál értéke (ami minden sikertelennel nő +1%-ot), a másik pedig az alap dobás, amire dobnál, legyen az egy mese kockadobás vagy karakterfejlődés. Ha a medállal van meg a dobás, akkor újrakezdődik a számláló, ha nélküle az alapdobással, akkor folytatódik.) Kitétel: Győztesek medálját csak mesén, vagy IC alapú karakterfejlődésnél lehet használni.

Driádok íja
Egy mágikus ereklye, amit csak a gazdája használhat és az, aki vérrokonságban áll vele vagy engedélyt kapott tőle. Az íj az erdei nimfák távolsági fegyvereként tud funkcionálni a jövőben és célzást segítő rúnával van ellátva.

A mumus hálája
A mesék/közös játékok előtt nézd meg az összes résztvevő karakter varázstárgyát és válassz belőlük egyet, amit lemásolhatsz és használhatsz, de csak a mesére (tehát például egy Ezüst dobókocka haszontalan, mert nem a játéktéren használod). Egy játékon belül ezt a duplikátumot csak háromszor használhatod, így akár meglehet egy varázstárgyad lényegében három hatás erejéig kétszer is, ha így döntenél. Írd be a nyitó hozzászólásodban off-ba, hogy mi mellett döntöttél és onnantól nem lehet változtatni. A másolat teljesen pontos, pl. az RMA-t adó gyűrűnél ugyanaz a szint, ugyanaz az RMA, illetve a győztesek medáljánál végig ugyanaz a százalék marad, mint ami a másik játékosnak volt a mese kezdetén.

Spoiler:





[You must be registered and logged in to see this image.]
"Nem akarom feledni a fájdalmat.
Az tesz azzá, aki vagyok."
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom
Reveal your secrets

TémanyitásTárgy: Re: Gina Accipiter   Gina Accipiter Empty


Vissza az elejére Go down


 
ϟ Harry Potter - Days of future past ϟ
Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal
 Similar topics
-
» Gina Accipiter
» Bex & Gina
» Bex & Gina » cserebere
» Sasha & Gina
» Gina & Kath - Esti ramazuri

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
ϟ Harry Potter - Days of future past ϟ :: Archivált elõtörténetek-
Ugrás: