2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Tárgy: Varázstárgy/Különlegesség lista 2020-12-28, 10:08
Varázstárgy lista
Alább találhatjátok meg azokat a varázstárgyakat, amiket a karakterek mesén szereztek, vagy külön engedélyt kértek rá, e mellett azokat a különleges képességeket és adottságokat is, amiket szintén engedélyeztettek.
Varázstárgykorlát: Egy karakter maximum 3 varázstárggyal rendelkezhet! Amennyiben már van három varázstárgyad és egy mesén mégis tárgyat kapna a karaktered jutalmul, akkor kénytelen vagy választani a meglévő tárgyaid közül és egyet tovább adni egy másik karakterednek.
FONTOS! Csak azok a varázstárgyak számítanak hivatalosan használhatónak az oldalon, amik külön engedélyeztetve lettek. Ezek igen ritka dolgok a Harry Potter világában is, tehát nem lehet nálad random egy időnyerő, vagy csak úgy egy láthatatlanná tévő köpeny, mert azt mondtad. Ilyen esetben bármelyik moderátor, admin semmissé teheti a játékodat, vagy egyéb következményekkel számolhatsz. Amennyiben új varázstárgyat szeretnél engedélyeztetni azt úgy teheted meg, hogy írsz valamelyik adminnak, mi megbeszéljük és áment mondunk rá, vagy sem. Akkor használhatod, ha bekerült a profilodba és az alábbi listába:
Varázstárgyak:
A halál ereklyéi: A Harry Potter könyvekben felbukkant nagyon ritka ereklyék. A láthatatlanná tévő köpeny, a feltámasztás köve és a bodza pálca. Jelenlegi tulajdonosaik: Gellert Grindelwald (Alvilági) - bodza pálca Daphne Jennings (Sárkányváros) - feltámadás köve Daphne Jennings (Sárkányváros) - láthatatlanná tévő köpeny
A hazárdőr kitűzője: bármikor, amikor kizárólag 1 kockával kell dobnod mesében (legyen 6 vagy 10 oldalú) ha 1-et dobsz, bárhányszor újradobhatod. Ha maxot dobsz, akkor a mesélőt megkérheted, hogy a dobáson felül további előnyt, segítséget adjon! Tulajdonosok: Seraphine McCaine (Hollóhát) Trinity Weasley (Hugrabug)
Az isteni közbeavatkozás medálja: Csakis mesékben használható, akkor viszont minden hozzászólásod végén a kockadobások fórumában dobhatsz, és ha 98-00 (bronz, 97-00 ezüst, 96-00 arany, 95-00 platina, 94-00 zafír) között dobsz száz oldalú kockával, akkor valami extrajó dolog történik veled, pl. különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki. Vagy éppen elkerülsz valami nagyon veszélyes átkot. A mesélő ebben szabad kezet kap. Akik birtokolják: Gerard Warrington (Griffendél) - zafír Benjamin Morgan (Hollóhát) - platina Joyce Brekinridge (Varázshasználó) - platina Alistair Wilson (Varázshasználó) - platina Avery Woodcock (Varázshasználó) - arany Ginny Weasley (Griffendél) - arany
A győztesek isteni medálja: 1. Minden karakterfejlődés alkalmával dobhatsz még egy kockával és ha a dobásod 94-00 közötti, akkor automatikusan siker a próba. 2. Mesékben minden hozzászólás után dobhatsz a kockadobás fórumába és ha 94-00 közötti az érték, akkor valami extrajó dolog történik veled, pl. különleges nyomot találsz, amit amúgy a mese vége felé találna valaki, de az is lehet, hogy azt sosem találná meg senki. Vagy éppen elkerülsz valami nagyon veszélyes átkot. A mesélő ebben szabad kezet kap. Minden sikertelen dobással csökken a célszám 1%-kal (tehát 93, 92, 91, stb.). Amennyiben a dobás sikeres, visszaugrik újra 94-re és kezdődik elölről. Julia Z. Troops (Griffendél)
A Mindent látó szem: 4 havonta egy hétfőtől-vasárnapig terjedő egy hetes intervallumban minden dobásodat a karakterfejlődés fórumában egy csokorba szedheted és tetszőleges módon cserélheted meg a dobások végeredményét, akár karakterek között is. Fontos, hogy a tárgyat birtokló karakterrel is kell, hogy legyen azon a héten karakterfejlődés dobásod és a bónuszok, módosítók nem vándorolnak, csak maga a kockadobás! Maximum 10 kockadobást cserélhetsz fel így. Blaine Mitchell Padma Patil Amara Hope Wilson Sheska Thorne Titanille T. Blunt
Az örökkévalóság amulettje: meséken, és csakis meséken minden körben egyszer van 50% esélye, hogy ha valaki használt RMA-t, akkor el tudja sajáítani 1. szinten. Az így megszerzett RMA a jegyzetekbe kerül, nem fejleszthető, nem dobható rá, kivéve ha olyan jutalom van, ami ezt felülírja. Bármennyi RMA kifejleszthető így számára, az egyik nem írja felül a másikat. Blaine Mitchelle (Mardekár)
Bűvös fonal: Varázstárgy. Naponta egyszer használható. A nevével ellentétben ez egy gyűrű. Utat mutat arra a helyre, vagy ahhoz a személyhez, akire gondolunk, amikor aktiváljuk. A célra gondolás után el kell forgatni a gyűrűbe foglalt fehér kristályt, amire egy halványan vibráló fonal jelenik meg a levegőben, amit csak a gyűrű tulajdonosa lát. Akik birtokolják: Abigail Smallwood Seraphine McCaine Adrien Meyers Cody L. Mortimer
Ezüst dobókocka: Az IC hozzászólásaidtól függetlenül 3 havonta dobhatsz egy extra dobást bármire, amire szeretnél, de ehhez a dobáshoz nem használhatsz fel más extra módosítót! Akik birtokolják: Ginny Weasley (Griffendél) Grayson Paisley (Tanár) Amara Hope Wilson (Hollóhát) Sheska Thorne (Tanár) Sidney Smallwood (Griffendél) Brian C. Debenham (Tanár) Brady Fairlane (Személyzet) Simonetta Atkinson (Hollóhát) Ninon Delacroix (Varázshasználó) Roberto Maroni (Mardekár)
Ezüst karkötő: Neza meséről hozta magával, a másik világbeli párjáé volt a karkötő, Biancáé. Igen nehezen elpusztítható varázstárgy, ezüst az anyaga, tehát hatásos vérfarkasok ellen. Minden funkcióját még Gemma sem ismeri, de arra már rájött, hogy a karkötő ezüst ostorrá formálható egyszerűen a tudata segítségével, amit aztán harcban használhat, ha épp a pálca nem elég. Gemma Carlyle (Griffendél)
A druida tölgyfa botja: Neza meséről hozta magával, eredetileg a lélekpárjáé, Rosettáé volt. A varázstárgy Druida képességekkel ruházza fel a a használóját. (Ha nem rendelkezik az RMA-val akkor 1. szintű képességeket kap, ha igen, akkor +1 szintet ) Használhatja mágikus fókuszként varázspálca helyett vagy beleültetheti a varázspálcáját a botban erre kialakított faragványba. Emma Marshall (Griffendél)
Merengő: Emlékek visszanézésére és tárolására szolgáló különleges és ritka varázstárgy. Lényegében egy ősi rúnákkal ellátott peremű kőtál, amelybe tárolás céljából gondolatokat lehet helyezni ezüstös köd formájában. A pálcával a gondolatokat az agyból a merengőbe lehet helyezni. Ha túl sok gondolat gyötör, vagy egyszerűen Legilimencia ellen szeretnénk védekezni, akkor egy merengőre van szükségünk. A probléma csupán az, hogy bárki, aki arra jár, beletekinthet a tálban kavargó gondolatokba, és első kézből élheti át maga is az emléket, így akár egy idegen is tanúja lehet legbelső emlékeinknek. Akiknek van: Sheska Thorne (Tanár) Grayson Paisley (Tanár)
Parkin seprű: Egy Kométa 260os, ami a Parkin családban öröklődik. Aki a seprűn repül megkapja a Repüléstant született tehetségként. Tulajdonosa: Sienna Parkin (Griffendél)
Szerencse amulett: Ez a varázstárgy a kockadobás módosítja +1 illetve -1-gyel. Természetesen olyan irányban, amivel kedvezőbb dobást kap a karakter, tehát ha nagyot kell dobni, akkor +1, ha kicsit akkor -1. Akik birtokolják: Cody L. Mortimer (Hugrabug) Grayson Paisley (Tanár) Katherine Benedict (Griffendél) Lioneah McCaine (Mardekár) Tori Seaver (Hugrabug)
Vámpírdetektor karkötő: Egyszerű bizsunak tűnik első ránézésre, apró függőkkel, melyek harmatcseppeket formáznak. Képes érzékelni vele, kb. mint Frodó kardja az orkokat, csak ő a vámpírokat. Ha hozzáér valakihez, vagy igen közel kerül egy vámpírhoz, a karkötő halvány fénnyel jelzi számára, hogy az illető micsoda valójában. Az őt ért tragédia miatt kapta a Minisztériumban, tehát hivatalosan tudnak róla. Gemma Carlyle (Griffendél)
A győztesek medálja: 1% esély van rá, hogy a következő dobásod automatikus siker lesz és minden sikertelen dobással nő 1%-kal. Amennyiben a dobás sikeres, visszaugrik újra 1-re és kezdődik elölről. (Technikailag akármire dobsz, két kockával dobj egy hozzászóláson belül, az egyik a medál értéke (ami minden sikertelennel nő +1%-ot), a másik pedig az alap dobás, amire dobnál, legyen az egy mese kockadobás vagy karakterfejlődés. Ha a medállal van meg a dobás, akkor újrakezdődik a számláló, ha nélküle az alapdobással, akkor folytatódik.) Kitétel: Győztesek medálját csak mesén, vagy IC alapú karakterfejlődésnél lehet használni. Armand Stansson (Tanár) Christopher Graves (Griffendél) Fryderyka Herbs (Griffendél) Morticia Maganti (Mardekár) Sidney Smallwood (Griffendél) Micah St James (Hollóhát) Alistair Wilson (Hugrabug) Corvus Flint (Mardekár) Daphne Jennings (Varázshasználó) Winifred Hill (Hollóhát) Ninon Delacroix (Varázshasználó) Ashton P. Blake (Griffendél) Cheon Seung-ah (Griffendél) Gillian Ollivander (Mardekár)
A viharmadár pálcája: Ezek a különleges pálcák dupla maggal rendelkeznek, aminek a viharmadár toll fele a viselőjét vagy Született tehetség szintre emelkedik Bűbájtanból (ha alapvetően is Kiemelkedő volt) vagy megkapja Kiemelkedőnek az eddigi tárgyaitól függetlenül és egyik esetben se kell Tehetségtelent választania. Dane Seoras (Varázshasználó) Lorelai McGregor (Varázshasználó) Peter Greenwood (Varázshasználó)
Mágikus adottság gyűrűje: Egy általad választott mágikus adottságot megkapsz 1. szinten. Ezt a mágikus adottságot mindentől függetlenül fejlesztheted, viszont minden szintjénél 5 % esély van egységesen, hogy új szintre léptesd. Titanille Blunt (Hollóhát) - Földmágus Cedric Diggory (Varázshasználó) - Inkvizítor Lioneah McCaine (Mardekár) - Földmágus Christopher Graves (Griffendél) - Energiamágus Talisha Smallwood (Mardekár) - Anyagmanipuláló
Mindentudás könyve: Egy picike, zsebbe simán beférő könyv, amit ha a tulajdonosa aktivál normál könyvméretűre nő. Ha a tulajdonosa rákoncentrál egy kérdésre valamilyen általános tudnivalóról, akkor a könyv arról fog leírást adni. A mesélőtől függ természetesen, hogy milyen szintű tudást birtkolhat a könyv, tehát nem bármiről, bármit. Naponta egyszer használható. Sidney Smallwood (Griffendél) Hermione J. Granger (Griffendél) Gerard Warrington (Varázshasználó)
Színváltós kitűző: Minden nap változtatja a színét annak fényében, hogy aznap milyen idő lesz. (Eső: kék, Hó: fehér, Napsütés: sárga, Meleg: vörös, Hideg: halványkék, Erős szél: zöld) Ezen kívül megcseréli a dobási opciókat a képesség és a mágikus adottság között. Jade Wilson (Személyzet) Daphne Jennings (Varázshasználó) Gerard Warrington (Varázshasználó) Tori Seaver (Hugrabug) Winifred Hill (Hollóhát)
Empátia karkötő: Automatikusan lemásolhatja a játékban szereplő karakterek közül a legmagasabb szintű Rjtélyes Mágikus Adottságot, ütközés esetében szabadon választhat közülük, de csak az egyiket, és addig él, ameddig a játék tart, nem marad meg. Benjamin Morgan (Hollóhát)
Légdeszka: Egy repülő gördeszka, amin a gazdája nagyobb állóképességre és ügyességre tesz szert. Ramsey Montreville (Mardekár)
Obszidián tükör: A varázstárgy segítségével képes váltogatni az eredeti Rose alakját (egy hozzá illő ruházattal) és a Neira alakját (egy hozzá illő ruházattal), amibe mágikusan megkötötték a metamorfmágiáját. Nem változtathat alakot részlegesen és semmilyen más személyét se veheti fel, csak a két "önmagát", de azt igen gyorsan és fájdalommentesen. Rose-Neira Brooks (Varázshasználó)
A Mikulás gyűrűje: A gyűrűt viselve szert tehetsz egy extra képességre, vagy mágikus adottságra, de a szerencse dönti el, hogy mi lesz az. Először dobj 6 oldalú kockával: Ha páros, akkor mágikus adottság, ha páratlan, akkor képesség. Válassz ki az adott listából tizet, így kizárhatod azt, ami egyáltalán nem egyeztethető össze a karaktereddel és végül dobj 10 oldalú kockával, hogy melyiket fogja tárolni a gyűrű. Végül pedig dobj az induló szintre is. Képesség esetén 6 oldalú kockával. 1-2-3: I. szint, 4-5: II. szint, 6: III. szint. Mágikus adottság esetén 10 oldalú kockával: 1-2-3-4: 1. szint, 5-6-7: 2. szint, 8-9: 3. szint, 10: 4. szint. Ezután az adott képesség, vagy mágikus adottság normál módon fejleszthető, mintha normál képesség/mágikus adottság lenne. Amara Hope Wilson: Örök élet IV. Viggo Haggen: Relikviamester 1.szint Julia Z. Troops: Trükkmester 6. szint Padma Patil: Lágmágus 2. szint Ashton P. Blake: Sárkány III. Nina Rae Smith: Véla II.
Rubinköves flaska: Ötféle anyag található benne, mindig az hívható elő, amire éppen szükség van, újra felhasználhatóak. 1. Fekete - fura massza, csapda, amibe beleragad, akihez hozzáér 2. Zöld - slime szerű folyadék, lassan elkezd beivódni a bőrbe és az érintkező felülettől függően enyhe-középsúlyos mergezest okoz 3. Vörös - lávaszerű forró folyadék, nem szilárdul meg, égési sérüléseket okoz 4. Lila - folyadék, kiszabadulva gázzá alakul, szemmel érintkezve átmeneti pár perces vakságot okoz (+ 1 barna - mini sütiszörny , semmit se csinál, csak van, cuki és vicces) Maegan Anaiah Llyvellyn (Alvilági)
Gaia pecsétje: Egy tenyérnyi mágikus kelta rúnát mintázó amulett, ami hasonlatos egy billoghoz, ám ahelyett, hogy bele kéne égetni a bőrbe, ráhelyezve beleivódik és tetoválássá változik, ám varázslatosan ezután is eltávolítható. A pecsét viselőjének lehetősége van arra, hogy a Földnimfák képességeivel rendelkezzen. (Ugyanúgy, mint minden képességhely, először meg kell dobni a képességet aztán ugyanolyan módon lehet haladni a képességfejlődéssel.) Cody L. Mortimer (Hugrabug)
Abalone kagylója: Egyszerre csak egy fejlődést (Képesség/RMA/ Született tehetség/Familiáris) választhatsz ki és ameddig a célpontodat meg nem dobtad minden dobásnál +5%-ot kapsz, ami minden alkalommal növekszik (kiskapu kiváltáshoz hasonlatosan). A kiválasztott cél mindig a tárgy mögött van zárójelben és cserélődik, amikor sikerült. Cody L. Mortimer (Hugrabug)
Griffendél kardja: A kard nem tud "elveszni", a megszerzése pillanatától mindig visszajut a kezébe varázslatos módon, ha lefegyverzik a forgatóját vagy más ragadja magához, akkor is, még szóval se kell hívni, csak rá gondolni. Átvág minden varázstalan anyagot és némely varázslattal átitatott vagy megerősítettet is (ezt mesélő határozza meg). Minden mese végén a legyőzött ellenfelek alapján új képességre tehet szert egyeztetéssel, magába szívva az erejüket. Ashton P. Blake (Griffendél)
Mítosz szett: Amennyiben a viselőjénél két tárgy van, mindkét tárgyat kétszer használhatja naponta, amennyiben a jövőben megkaparint egy harmadikat, akkor mindhárom tárgyat háromszor használhatja naponta/mesénként.
Ámor nyílhegye (MSZ): A viselője naponta egyszer megduplázhatja a megjelenését, ezzel sokkal jobb meggyőzési/csábítási képességekre szert téve - ám főként arra van hatással, aki a hordozója neméhez vonzódik, ellenkező esetben csak másfélszeres a hatás. A hatás maximum öt perc és a célpontok mennyiségétől is függ, illetve meséken a mesélő belátása szerint módosíthatja. Akik birtokolják: Alison Fawley (Mardekár) Autumn Swann (Hugrabug) Cody L. Mortimer (Hugrabug) Corvus Flint (Mardekár) Hella P. Davenport (Mardekár) Julia Z. Troops (Griffendél)
Buddha karkötője (MSZ): A viselője naponta egyszer megduplázhatja az intelligenciáját, ezzel sokkal jobban átlátva az összefüggéseket, rejtvényeket, feladatokat, akár gyorsabban olvashat és jegyezhet meg információkat, ami megragad azutánra is, hogy elmúlna a varázstárgy hatása. A hatás maximum két perc és meséken a mesélő belátása szerint módosíthatja. Corvus Flint (Griffendél) Hella P. Davenport (Griffendél) Julia Z. Troops (Griffendél) Alison Fawley (Griffendél) Winifred Hill (Hollóhát)
Loki kígyós pántja (MSZ): Arany ékszer, hordható nyakláncként, karkötőként, fejpántként vagy felkarpántként. A viselője naponta egyszer megduplázhatja a szerencséjét, ezzel valószínűtlen helyzeteket is megoldva amikor már minden kötél szakad. A hatás maximum öt perc és a helyzet nehézségétől (vagy az ötlet abszurditásától) is függ, meséken a mesélő belátása szerint módosíthatja. Abigail Smallwood (Mardekár) Alison Fawley (Mardekár) Guido Rossi (Hollóhát) Morticia Maganti (Mardekár) Dorina Postolache (Hugrabug) Rocco Vivanti (Griffendél) Nina Rae Smith (Griffendél)
Különleges képességek, adottságok, mesén szerzett jutalmak:
A vér/plot ereje: Ha a karaktereim rendelkeznek képességgel (kivéve a harapottak a képességlistáról), akkor a családba csatlakozó keresettek/karakterek (maximum másodfokú rokon) +25% eséllyel dobhatnak a képesség megszerzésére (ha van rá képességhely és dobási lehetőség, stb.). Ugyanez él akkor is, ha olyan keresett karaktert hirdetek, aminek a leírásában már képesség szerepel. Megan Smith usere
Rúnapisztoly ellenállás: A képességet a függönyön túli mesében szerezte meg néhány karaker. A jelenleg a fekete piacon kézről-kézre járó igen veszélyes rúnapisztolyok ellen ad ellenállást. A rúnapisztoly golyója, akit eltalál kómába kerül akkor is, ha épp csak karcolja. A kómából eddig senki sem ébredt fel. Az ellenállás birtoklói: Alistair Wilson (Hugrabug) Gerard Warrington (Mardekár) Daphne Jennings (Varázshasználó) Shanna Griffin (Hollóhát)
Különleges familiáris: Ritka alkalmakkor pl. mesejutalom, vagy karácsonyi kívánság előfordul, hogy egy familiáris nem átlagos állat, hanem varázslény alakját veszi fel. Különleges familiárisok birtoklói: Alba Maroni (Hugrabug) - daimon (alakváltó, de csak nem-mágikus lények) Alistair Wilson (Hugrabug) - halálmadár Avery Woodcock (Varázshasználó) - pixi Daphne Jenning (Varázshasználó) - bólintér Shanna Griffin (Hollóhát) - viharmadár Gerard Warrington (Griffendél) - főnix
A mumus hálája (nem foglal helyet): A mesék/közös játékok előtt nézd meg az összes résztvevő karakter varázstárgyát és válassz belőlük egyet, amit lemásolhatsz és használhatsz, de csak a mesére (tehát például egy Ezüst dobókocka haszontalan, mert nem a játéktéren használod). Egy játékon belül ezt a duplikátumot csak háromszor használhatod, így akár meglehet egy varázstárgyad lényegében három hatás erejéig kétszer is, ha így döntenél. Írd be a nyitó hozzászólásodban off-ba, hogy mi mellett döntöttél és onnantól nem lehet változtatni. A másolat teljesen pontos, pl. az RMA-t adó gyűrűnél ugyanaz a szint, ugyanaz az RMA, illetve a győztesek medáljánál végig ugyanaz a százalék marad, mint ami a másik játékosnak volt a mese kezdetén. Birtoklói: Alistair Wilson (Hugrabug) Daphne Jenning (Varázshasználó) Gerard Warrington (Varázshasználó) Nina Rae Smith (Varázshasználó) Ramsey Montreville (Mardekár)
Inaktív tárgyak/kívánságok:
Spoiler:
Sárkánygömb: Rendkívül erős és ritka mágikus tárgyak. Mindössze 9 db létezik belőlük az egész világon a 9 sárkákányrezervátumban. Ott is a mindenkori igazgatók őrzésében találhatóak, és rendkívül kevesen tudnak a létezésükről. A gömb magját egy valaha élt sárkány szegycsontjából faragták és zárták üveggömbbe egy igen különleges mágiával. Minden gömb képes magába szívni, és elnyelni a környezetében található bizonyos típusú mágiákat, varázslatokat, vagy azokhoz kapcsolódó doldokat. Mivel 9 féle gömb létezik, ezért mind másféle mágiákat képes magához vonzani. (elemi mágiák, sötét varázslatok, gyógyító mágiák, druida mágiák, rúna mágiák... ) Ezeket kizárólag a gömb tulajdonosa képes kiengedni, és irányítani is. Romániai Sárkánygömb: Mindenféle ártó mágiát, sötét varázslatot, vérmágiát, sötét test nélküli megszálló identitást képes magába szívni, illetve a gömb tulajdonosának parancsára kiengedni, illetve a gömb tulajdonosa ezeket irányítani is képes. (megszálló identitás esetén korlátozott mértékben) Nem régen ellopták a Romániai Sárkányrezervátumból, így ez az egyetlen, ami nem a saját rezervátumában lelhető fel. Jelenlegi tulajdonos: Peter Greenwood
Fenrir főzete: A bájital segítségével nagyobb az esélye, hogy vérfarkassá változtatható az, aki rendszeresen fogyasztja teliholdkor, illetve átváltozás után is tovább segíti az úton, hogy tökéletesítse a képességeit. (A karakter született vérfarkasról, harapott vérfarkasra válthat és a Képességek szabályai szerint dobálhat rá. Egy kis segítségként az első 50%-os dobás után minden dobással +5% esélyt kap. A képességfejlődésnél ehhez hasonlóan először az alap értékre dobhat, aztán minden próbálkozásnál +5% és minden szintnél újraindul a bónusz. Amennyiben eléri a Vérfarkas (harapott) III.-at, a bájital lekerül a képességlistáról.) Jennifer Brekinridge (Griffendél)
Az Illuminátusok gyűrűje: A gyűrű bennfentes kapcsolatokat jelképez, amelyet ha megmutat a megfelelő személynek, akkor értékes információkat, segítséget szerezhet, bejuthat tiltott helyekre vagy akár befolyásos személyekhez kopogtathat be - legyen az mugli vagy varázsvilágbeli. Mesék alkalmával a mesélő dönti el a gyűrű sikerességét, de nagy befolyással rendelkezik. Paulo DiNardi (Mardekár)
Családi védő rúnatetoválás: Ha Daniel valamelyik családtagja/szerette veszélybe, bajba kerül, segítségre szorul, akkor akkor megérzi hogy baj van (csak egy rossz előérzet szerűség). Oda tud hoppanálni, akkor is ha még nem járt ott előtte. A rúna párját az érintettek is viselik testen, vagy tárgyon. Visszafelé nem működik. Rúnatetoválás tulajdonosa: Daniel G. Paisley (bal alkarja belső fele) Érintett karakterek jelenleg: Grayson Paisley, Angela Paisley, Alex B. Maroni, Luca D. Maroni, Elizabeth Ollivander
Fuku-Ryu a szerencsét hordozó sárkánya: - Ez egy egész testes sárkányt ábrázoló tetoválás, ami időnként látszik időnként nem és folyamatosan máshogy helyezkedik. A pikkelyeibe rúnák/kanjik vannak varrva. Élő tetoválás. Mivel Hiro családjában kifejezetten ritkák voltak a pálcahasználó varázslók, így maradtak a bájitaloknál meg a rúnamágiáknál. Családi hagyomány generációkra visszamenőleg, a lényege, hogy ha a viselője akkora bajba kerül, akkor egy rövid időre tényleg életre kel. - Lemászik a bőréről és helyzettől függően veszi fel a méreteit. Maximum mérete megegyezik egy valós sárkányénak. Kígyószerű és két pár karmos-mancsos lába van. Jellegzetes szarvasagancsos japán sárkány formája van. - Élethű reális sárkány jön létre nagy veszély esetén rövid időre, ami olyan mágia megnyilvánulás, ami kiveszi a viselője erejét, de akár életmentő lehet. - Késleltetés/elterelés, hárítás és válaszcsapás. Az élő tetoválás birtokosa: Hiro Nagiwara