2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 20 pont Megjelenés: 25 pont Varázserő: 25 pont Szerencse: 10 pont
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20 pont Bájitaltan: 15 + 10 (kiemelkedő) + 20 (szakmódosító) = 45 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont Átváltoztatástan: 20 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 35 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 10 pont Repüléstan: 25 + 10 (kiemelkedő) = 35 pont
Képesség: Metamorfmágus: I. Képes a szeme, haja, bőre színének változtatására. Valamelyest +20-25 kg a testalkatát is változtatni képes, nem magasság, csupán izomzat/zsír tekintetében. II. Képes a hangutánzásra, legyen az állati, vagy emberi hang, de hallania kellett már a hangot, amit le szeretne másolni. Képes a magasságát is változtatni +/-25-30 cmt. Befolyásolhatja az arcformáját, de nem tud még teljes mértékben leutánozni másokat, csupán pl. lehet más az orra, arccsontja, szája, szemformája stb. Metamorfmágiával képes kisebb sérüléseket begyógyítani, hegeket eltűntetni saját magán.
Fizikum: 20 pont + 1 pont (Auror mese jutalom) = 21 pont Intelligencia: 20 pont + 2 pont (Auror mese jutalom) = 22 pont Megjelenés: 25 pont Varázserő: 25 pont Szerencse: 10 pont + 2 pont (Auror mese jutalom) = 12 pont
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20 pont + 2 pont (Auror mese jutalom) = 22 pont Bájitaltan: 15 + 10 (kiemelkedő) + 20 (szakmódosító) = 45 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont + 3 pont (Auror mese jutalom) = 23 pont Átváltoztatástan: 20 pont + 2 pont (Auror mese jutalom) = 22 pont Rúnaismeret: 5 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 35 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 10 pont Repüléstan: 25 + 10 (kiemelkedő) = 35 pont
Képesség: Metamorfmágus: I. Képes a szeme, haja, bőre színének változtatására. Valamelyest +20-25 kg a testalkatát is változtatni képes, nem magasság, csupán izomzat/zsír tekintetében. II. Képes a hangutánzásra, legyen az állati, vagy emberi hang, de hallania kellett már a hangot, amit le szeretne másolni. Képes a magasságát is változtatni +/-25-30 cmt. Befolyásolhatja az arcformáját, de nem tud még teljes mértékben leutánozni másokat, csupán pl. lehet más az orra, arccsontja, szája, szemformája stb. Metamorfmágiával képes kisebb sérüléseket begyógyítani, hegeket eltűntetni saját magán.
Mágikus adottság: Inkvizítor A jó szolgája (afféle vámpírvadász), mindennel a sötétség ellen harcolva, pusztítva azt. 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját.
Mentális ellenállás: 13%
Mese jutalmak: Szerencse amulett: - Peter mese részvétel Ez a varázstárgy a kockadobás módosítja +1 illetve -1-gyel. Természetesen olyan irányban, amivel kedvezőbb dobást kap a karakter, tehát ha nagyot kell dobni, akkor +1, ha kicsit akkor -1