2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 20 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 20 pont Szerencse: 15 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 19 pont Bájitaltan: 0 – 15 (tehetségtelen) = -15 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont Átváltoztatástan: 19 pont Rúnaismeret: 10 + 25 (született tehetség) + 10 (egyetemi szakmodósító) = 45 pont Számmisztika: 19 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 8 pont Gyógynövénytan: 0 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet:15 + 10 (kemelkedő) + 10 (egyetemi szakmódosító) = 35 pont Repüléstan: 40 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Képesség: Hosszú élet: I. A karakter élete virágáig, azaz kb. 25-30 éves koráig öregszik, külsőleg tehát ennyinek látszik, innentől az öregedés folyamata jelentősen lassul, szinte megáll egy jó időre. A hosszú életű karakter hozzávetőleg 200-250 évig él. Élete vége felé kezd el csak öregedni az utolsó 10-20 évében jóval gyorsabb tempóban, mint egy átlag ember. Örökletes, tehát egy hosszú életű karakternek legalább az egyik szülője is hosszú életű volt. II. Az élethossza kitolódik akár 350 évre is. 2-szer olyan gyorsan gyógyul, mint egy átlag ember legyen szó betegségről, vagy sérülésről.
Mágikus adottság: Relikviamester: 6. szint: Különleges kapcsolata van a varázstárgyakkal, ősi relikviákkal, ereklyékkel. Kezdetben csak érzékelés, később uralás, magas szinten akár teremtés is. 1. szint: Képes megállapítani egyszerűbb varázstárgyakról, hogy mi a készítésének története, ki volt az előző tulajdonos, és átlátni pontosan a varázstárgy működését. 2. szint: Relikviákon és ereklyéken kívül képes érzékelni, hogy 10 méter sugarú körben van-e varázstárgy, és hogy milyen irányban. Megérzi az átkokat, csapdákat egy-egy tárgyon. 3. szint: Bármilyen varázstárgynak (ami nem relikvia és ereklye) meg tudja mondani hogy mikor és mire készült, a pontos használatát. Rá a varázstárgyak 1,5-szer olyan jól hatnak. Nem hatnak rá az átkozott tárgyak (kivétel relikviák és ereklyék, tehát erős mágus által készített varázstárgyak). 4. szint: Az önálló akarattal rendelkező tárgyak nem tudják rákényszeríteni az akaratukat, és még akkor is képes használni ezeket, ha direkt más számára készítették. 10 méter sugarú körben pontosan tudja, hogy milyen varázstárgyak vannak, és azt is megérzi, ha valaki használni akar egy ilyet. Szembefordítás: Ellenfeledet támadhatod vele, a rajta lévő tárgyak elkezdik megtámadni, nyaklánc fojtogatni, kard ellene fordulni stb. 5. szint: 15 % esély van rá, hogy az ellened használt tárgy csődöt mond (amit az ellenfeled használ). A varázstárgyak 2-szer olyan jól hatnak rád. Időzített bomba: Képes létrehozni bármilyen sima tárgyból időzített bombát, akár pl. egy követ beállítani, hogy robbanjon fel x idő múlva, ehhez elég megfognia és rákoncentrálnia az átalakításra. 6. szint: Bármilyen varázstárgy történetét, képességeit képes megállapítani, kivéve nagyon erős ereklyék. Ha mágikus tárgyat készít, az 1,5-szer olyan hatékony lesz, mint ha más készítené el. Tárgyvédelem: Rá mások mágikus tárgyai kevésbé hatnak.
Familiáris: Menyét: - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermed kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni. - Mágikus védelem: Hasonlóan, mint a pajzs védelmet biztosít, ám ez mágikus támadásokra hat, azokat nem engedi át. - Gyógyítás: A familiáris gyógyító erővel bír, reális keretek között képes rá, hogy gyógyítson valakit (nem csak a gazdáját), de ez kiveszi az erejét, utána pihennie kell, nem tudja használnia képességeit. Amennyiben valakit halálos sérüléstől ment meg ő maga pusztul el helyette.
Mese jutalmak: Anyagmanipuláció: 1. Bonyolultabb anyagokat is képes átalakítani mássá. pl egy papírpohárból üvegpoharat, vagy egy botból kb. ugyanakkora acélpengét/kést készíeni. Az eredeti és átalakított dolognak alakban, vagy funkcióban hasonlítani kell egymáshoz, tehét pl. egy gumilabdából nem lehet hentesbárd, de lehet tekegolyó, vagy kristálygömb. Kb. egy karhossznyi méretű tárgyakig képes rá. Tehet egy 50 m magas mamutfenyőt nem tud teljes egészében ezüsté változtatni, mert neki ezüst kell. Természetesen az eredeti anyagmenyiség is megmarad. Tehát egy marék homkból nem lesz 10 kg-os aranyrúd, de még ekkora üvegtábla sem és csak általános tárgyakat képes készíteni, speciális, mágikus, vagy pl. adott zárhoz passzoló kulcsot nem. 2. Testszerkezetét nagyobb mértékben tudja alakítani pl. a keze fémes erősségű lesz, vagy olyannyira gumis, hogy akár ajtórés alatt is át tud nyúlni, felérve a másik oldalon a kilincsig. Minél nagyobb testfelületet érint az átalakulás, annál fárasztóbb, és rövidebb ideig képes rá. Pl. az ökle akár 1 órát is lehet fém erősségű, mire fáradni kezd, ha viszont az egész mellkasát / felső testét alakítja fémesen keménnyé kvázi páncéllá, akkor csak pár percig képes rá. Erős mágikus fegyverek pl. Griffendél kardja ugyanúgy képesek megsebezni, mintha nem lenne az átalakulás. Viszont a sima "mugli" fegyverek ilyenkor nem tesznek kárt benne, simán lepattannak a páncél keménnyé tett testrészéről.
Családi védő rúnatetoválás: Ha Daniel valamelyik családtagja/szerette veszélybe, bajba kerül, segítségre szorul, akkor akkor megérzi hogy baj van (csak egy rossz előérzet szerűség). Oda tud hoppanálni, akkor is ha még nem járt ott előtte. A rúna párját az érintettek is viselik testen, vagy tárgyon. Visszafelé nem működik. Rúnatetoválás tulajdonosa: Daniel G. Paisley (bal alkarja belső fele) Érintett karakterek jelenleg: Grayson Paisley, Angela Paisley, Alex B. Maroni, Luca D. Maroni, Elizabeth Ollivander
Fizikum: 20 pont + 1 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 21 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 20 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 22 pont Szerencse: 15 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 17 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 19 pont + 3 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 22 pont Bájitaltan: 0 – 15 (tehetségtelen) = -15 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 22 pont Átváltoztatástan: 19 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 21 pont Rúnaismeret: 10 + 25 (született tehetség) + 10 (egyetemi szakmodósító) = 45 pont Számmisztika: 19 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 8 pont Gyógynövénytan: 0 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet:15 + 10 (kemelkedő) + 10 (egyetemi szakmódosító) = 35 pont Repüléstan: 40 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (mágiatörténet) Született tehetség: +25 (rúnaismeret) Tehetségtelen: -15 (bájitaltan) Ereklyevadász: +10 Mágiatörténet, +10 Rúnaismeret Mese jutalom 2021.04.19 : +5 pontot a tulajdonság, +7 tantárgyak
Képesség: Hosszú élet: I. A karakter élete virágáig, azaz kb. 25-30 éves koráig öregszik, külsőleg tehát ennyinek látszik, innentől az öregedés folyamata jelentősen lassul, szinte megáll egy jó időre. A hosszú életű karakter hozzávetőleg 200-250 évig él. Élete vége felé kezd el csak öregedni az utolsó 10-20 évében jóval gyorsabb tempóban, mint egy átlag ember. Örökletes, tehát egy hosszú életű karakternek legalább az egyik szülője is hosszú életű volt. Érzékeny a rokoni szálakra. Meg tudja két emberről határozni, hogy rokonok-e és ha igen milyen fokon, ha hozzájuk ér. II. Az élethossza kitolódik akár 350 évre is. 2-szer olyan gyorsan gyógyul, mint egy átlag ember legyen szó betegségről, vagy sérülésről. Képesek érzékelni a közelükben lévő más örök- vagy hosszú életűeket, azt is ha valaki valamilyen varázslattal (pl. bölcsek köve, horkrux) szerez hosszabb életet. III. A maximális élethossz akár 500 év is lehet. 3-szor olyan gyorsan gyógyul, mint egy átlag ember, legyen szó betegségről, vagy sérülésről. Képes megosztani az életerejét mással, lényegében a hátralévő éveinek a számából átadva valakinek, amennyiben az illető halálos sérülést kapott, ezzel megmentve őt. Öregség esetén nem működik, tehát az illető nem élhet így sem tovább, mint egy átlag emberi élethossz, csupán a halál torkából menthet meg valakit. Érzékenyek az élet körforgására. Megérzik azt is, ha valaki terhes, tehát új élet növekszik benne, már a fogantatás pillanatától, vagy egy komoly betegség/öregség miatt közel a halála (néhány nap esetén). Érzékelik a környezetükben lévő túlvilági erőket, szellemeket, akkor is, ha más nem látja őket.
Mágikus adottság: Relikviamester: 6. szint: Különleges kapcsolata van a varázstárgyakkal, ősi relikviákkal, ereklyékkel. Kezdetben csak érzékelés, később uralás, magas szinten akár teremtés is. 1. szint: Képes megállapítani egyszerűbb varázstárgyakról, hogy mi a készítésének története, ki volt az előző tulajdonos, és átlátni pontosan a varázstárgy működését. 2. szint: Relikviákon és ereklyéken kívül képes érzékelni, hogy 10 méter sugarú körben van-e varázstárgy, és hogy milyen irányban. Megérzi az átkokat, csapdákat egy-egy tárgyon. 3. szint: Bármilyen varázstárgynak (ami nem relikvia és ereklye) meg tudja mondani hogy mikor és mire készült, a pontos használatát. Rá a varázstárgyak 1,5-szer olyan jól hatnak. Nem hatnak rá az átkozott tárgyak (kivétel relikviák és ereklyék, tehát erős mágus által készített varázstárgyak). 4. szint: Az önálló akarattal rendelkező tárgyak nem tudják rákényszeríteni az akaratukat, és még akkor is képes használni ezeket, ha direkt más számára készítették. 10 méter sugarú körben pontosan tudja, hogy milyen varázstárgyak vannak, és azt is megérzi, ha valaki használni akar egy ilyet. Szembefordítás: Ellenfeledet támadhatod vele, a rajta lévő tárgyak elkezdik megtámadni, nyaklánc fojtogatni, kard ellene fordulni stb. 5. szint: 15 % esély van rá, hogy az ellened használt tárgy csődöt mond (amit az ellenfeled használ). A varázstárgyak 2-szer olyan jól hatnak rád. Időzített bomba: Képes létrehozni bármilyen sima tárgyból időzített bombát, akár pl. egy követ beállítani, hogy robbanjon fel x idő múlva, ehhez elég megfognia és rákoncentrálnia az átalakításra. 6. szint: Bármilyen varázstárgy történetét, képességeit képes megállapítani, kivéve nagyon erős ereklyék. Ha mágikus tárgyat készít, az 1,5-szer olyan hatékony lesz, mint ha más készítené el. Tárgyvédelem: Rá mások mágikus tárgyai kevésbé hatnak.
Familiáris: Menyét: - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermed kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni. - Mágikus védelem: Hasonlóan, mint a pajzs védelmet biztosít, ám ez mágikus támadásokra hat, azokat nem engedi át. - Gyógyítás: A familiáris gyógyító erővel bír, reális keretek között képes rá, hogy gyógyítson valakit (nem csak a gazdáját), de ez kiveszi az erejét, utána pihennie kell, nem tudja használnia képességeit. Amennyiben valakit halálos sérüléstől ment meg ő maga pusztul el helyette.
Mese jutalmak: Anyagmanipuláció: 1. Bonyolultabb anyagokat is képes átalakítani mássá. pl egy papírpohárból üvegpoharat, vagy egy botból kb. ugyanakkora acélpengét/kést készíeni. Az eredeti és átalakított dolognak alakban, vagy funkcióban hasonlítani kell egymáshoz, tehét pl. egy gumilabdából nem lehet hentesbárd, de lehet tekegolyó, vagy kristálygömb. Kb. egy karhossznyi méretű tárgyakig képes rá. Tehet egy 50 m magas mamutfenyőt nem tud teljes egészében ezüsté változtatni, mert neki ezüst kell. Természetesen az eredeti anyagmenyiség is megmarad. Tehát egy marék homkból nem lesz 10 kg-os aranyrúd, de még ekkora üvegtábla sem és csak általános tárgyakat képes készíteni, speciális, mágikus, vagy pl. adott zárhoz passzoló kulcsot nem. 2. Testszerkezetét nagyobb mértékben tudja alakítani pl. a keze fémes erősségű lesz, vagy olyannyira gumis, hogy akár ajtórés alatt is át tud nyúlni, felérve a másik oldalon a kilincsig. Minél nagyobb testfelületet érint az átalakulás, annál fárasztóbb, és rövidebb ideig képes rá. Pl. az ökle akár 1 órát is lehet fém erősségű, mire fáradni kezd, ha viszont az egész mellkasát / felső testét alakítja fémesen keménnyé kvázi páncéllá, akkor csak pár percig képes rá. Erős mágikus fegyverek pl. Griffendél kardja ugyanúgy képesek megsebezni, mintha nem lenne az átalakulás. Viszont a sima "mugli" fegyverek ilyenkor nem tesznek kárt benne, simán lepattannak a páncél keménnyé tett testrészéről.
Családi védő rúnatetoválás: Ha Daniel valamelyik családtagja/szerette veszélybe, bajba kerül, segítségre szorul, akkor akkor megérzi hogy baj van (csak egy rossz előérzet szerűség). Oda tud hoppanálni, akkor is ha még nem járt ott előtte. A rúna párját az érintettek is viselik testen, vagy tárgyon. Visszafelé nem működik. Rúnatetoválás tulajdonosa: Daniel G. Paisley (bal alkarja belső fele) Érintett karakterek jelenleg: Grayson Paisley, Angela Paisley, Alex B. Maroni, Luca D. Maroni, Elizabeth Ollivander, Alba Maroni
A győztesek medálja: 1 százalék esély van rá hogy a következő dobásod automatikus siker. Mindegy, hogy milyen dobás, karakterfejlodes, mesedobas stb. Minden dobásodnál nő 1 százalékkal. Ha sikerül egy dobásod a medál segítségével akkor automatikusan újra visszaugrik 1 százalékra és újra indul. Ezt a jegyzeteknél kérlek mindig módosítsd a profilodon.
Ezüst dobókocka: Az IC hozzászólásaidtól függetlenül 3 havonta dobhatsz egy extra dobást bármire, amire szeretnél, de ehhez a dobáshoz nem használhatsz fel más extra módosítót! (A három hónap a mai naptól számolandó és három hónap múlva van az első dobás, amit ad.)
Fizikum: 20 pont + 1 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 21 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 20 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 22 pont Szerencse: 15 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 17 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 19 pont + 3 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 22 pont Bájitaltan: 0 – 15 (tehetségtelen) = -15 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 22 pont Átváltoztatástan: 19 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) = 21 pont Rúnaismeret: 10 + 25 (született tehetség) + 10 (egyetemi szakmodósító) = 45 pont Számmisztika: 19 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 8 pont Gyógynövénytan: 0 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet:15 + 10 (kemelkedő) + 10 (egyetemi szakmódosító) = 35 pont Repüléstan: 40 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (mágiatörténet) Született tehetség: +25 (rúnaismeret) Tehetségtelen: -15 (bájitaltan) Ereklyevadász: +10 Mágiatörténet, +10 Rúnaismeret Mese jutalom 2021.04.19 : +5 pontot a tulajdonság, +7 tantárgyak
Egyetemi tantárgyak: Ereklyevadász szak 1. Fikció vagy ereklye? 2. Nyelvészet 3. Csapdaismeret és térképolvasás 4. Ereklyevadászat történelem 5. Ereklye-raktározás 6. Ereklyevadászat gyakorlat Társszak: Szimbolisztika szak 1. Drágakőmágia 2. Rúnamágia Szabadon választott tárgyak: Tanár szak 1. Nevelés és művelődéstörténet 2. Pszichológia
Képesség: Hosszú élet: I. A karakter élete virágáig, azaz kb. 25-30 éves koráig öregszik, külsőleg tehát ennyinek látszik, innentől az öregedés folyamata jelentősen lassul, szinte megáll egy jó időre. A hosszú életű karakter hozzávetőleg 200-250 évig él. Élete vége felé kezd el csak öregedni az utolsó 10-20 évében jóval gyorsabb tempóban, mint egy átlag ember. Örökletes, tehát egy hosszú életű karakternek legalább az egyik szülője is hosszú életű volt. Érzékeny a rokoni szálakra. Meg tudja két emberről határozni, hogy rokonok-e és ha igen milyen fokon, ha hozzájuk ér. II. Az élethossza kitolódik akár 350 évre is. 2-szer olyan gyorsan gyógyul, mint egy átlag ember legyen szó betegségről, vagy sérülésről. Képesek érzékelni a közelükben lévő más örök- vagy hosszú életűeket, azt is ha valaki valamilyen varázslattal (pl. bölcsek köve, horkrux) szerez hosszabb életet. III. A maximális élethossz akár 500 év is lehet. 3-szor olyan gyorsan gyógyul, mint egy átlag ember, legyen szó betegségről, vagy sérülésről. Képes megosztani az életerejét mással, lényegében a hátralévő éveinek a számából átadva valakinek, amennyiben az illető halálos sérülést kapott, ezzel megmentve őt. Öregség esetén nem működik, tehát az illető nem élhet így sem tovább, mint egy átlag emberi élethossz, csupán a halál torkából menthet meg valakit. Érzékenyek az élet körforgására. Megérzik azt is, ha valaki terhes, tehát új élet növekszik benne, már a fogantatás pillanatától, vagy egy komoly betegség/öregség miatt közel a halála (néhány nap esetén). Érzékelik a környezetükben lévő túlvilági erőket, szellemeket, akkor is, ha más nem látja őket.
Mágikus adottság: Relikviamester: 6. szint: Különleges kapcsolata van a varázstárgyakkal, ősi relikviákkal, ereklyékkel. Kezdetben csak érzékelés, később uralás, magas szinten akár teremtés is. 1. szint: Képes megállapítani egyszerűbb varázstárgyakról, hogy mi a készítésének története, ki volt az előző tulajdonos, és átlátni pontosan a varázstárgy működését. 2. szint: Relikviákon és ereklyéken kívül képes érzékelni, hogy 10 méter sugarú körben van-e varázstárgy, és hogy milyen irányban. Megérzi az átkokat, csapdákat egy-egy tárgyon. 3. szint: Bármilyen varázstárgynak (ami nem relikvia és ereklye) meg tudja mondani hogy mikor és mire készült, a pontos használatát. Rá a varázstárgyak 1,5-szer olyan jól hatnak. Nem hatnak rá az átkozott tárgyak (kivétel relikviák és ereklyék, tehát erős mágus által készített varázstárgyak). 4. szint: Az önálló akarattal rendelkező tárgyak nem tudják rákényszeríteni az akaratukat, és még akkor is képes használni ezeket, ha direkt más számára készítették. 10 méter sugarú körben pontosan tudja, hogy milyen varázstárgyak vannak, és azt is megérzi, ha valaki használni akar egy ilyet. Szembefordítás: Ellenfeledet támadhatod vele, a rajta lévő tárgyak elkezdik megtámadni, nyaklánc fojtogatni, kard ellene fordulni stb. 5. szint: 15 % esély van rá, hogy az ellened használt tárgy csődöt mond (amit az ellenfeled használ). A varázstárgyak 2-szer olyan jól hatnak rád. Időzített bomba: Képes létrehozni bármilyen sima tárgyból időzített bombát, akár pl. egy követ beállítani, hogy robbanjon fel x idő múlva, ehhez elég megfognia és rákoncentrálnia az átalakításra. 6. szint: Bármilyen varázstárgy történetét, képességeit képes megállapítani, kivéve nagyon erős ereklyék. Ha mágikus tárgyat készít, az 1,5-szer olyan hatékony lesz, mint ha más készítené el. Tárgyvédelem: Rá mások mágikus tárgyai kevésbé hatnak.
Familiáris: Menyét: - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermed kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni. - Mágikus védelem: Hasonlóan, mint a pajzs védelmet biztosít, ám ez mágikus támadásokra hat, azokat nem engedi át. - Gyógyítás: A familiáris gyógyító erővel bír, reális keretek között képes rá, hogy gyógyítson valakit (nem csak a gazdáját), de ez kiveszi az erejét, utána pihennie kell, nem tudja használnia képességeit. Amennyiben valakit halálos sérüléstől ment meg ő maga pusztul el helyette.
Mese jutalmak: Anyagmanipuláció: 1. Bonyolultabb anyagokat is képes átalakítani mássá. pl egy papírpohárból üvegpoharat, vagy egy botból kb. ugyanakkora acélpengét/kést készíeni. Az eredeti és átalakított dolognak alakban, vagy funkcióban hasonlítani kell egymáshoz, tehét pl. egy gumilabdából nem lehet hentesbárd, de lehet tekegolyó, vagy kristálygömb. Kb. egy karhossznyi méretű tárgyakig képes rá. Tehet egy 50 m magas mamutfenyőt nem tud teljes egészében ezüsté változtatni, mert neki ezüst kell. Természetesen az eredeti anyagmenyiség is megmarad. Tehát egy marék homkból nem lesz 10 kg-os aranyrúd, de még ekkora üvegtábla sem és csak általános tárgyakat képes készíteni, speciális, mágikus, vagy pl. adott zárhoz passzoló kulcsot nem. 2. Testszerkezetét nagyobb mértékben tudja alakítani pl. a keze fémes erősségű lesz, vagy olyannyira gumis, hogy akár ajtórés alatt is át tud nyúlni, felérve a másik oldalon a kilincsig. Minél nagyobb testfelületet érint az átalakulás, annál fárasztóbb, és rövidebb ideig képes rá. Pl. az ökle akár 1 órát is lehet fém erősségű, mire fáradni kezd, ha viszont az egész mellkasát / felső testét alakítja fémesen keménnyé kvázi páncéllá, akkor csak pár percig képes rá. Erős mágikus fegyverek pl. Griffendél kardja ugyanúgy képesek megsebezni, mintha nem lenne az átalakulás. Viszont a sima "mugli" fegyverek ilyenkor nem tesznek kárt benne, simán lepattannak a páncél keménnyé tett testrészéről.
Családi védő rúnatetoválás: Ha Daniel valamelyik családtagja/szerette veszélybe, bajba kerül, segítségre szorul, akkor akkor megérzi hogy baj van (csak egy rossz előérzet szerűség). Oda tud hoppanálni, akkor is ha még nem járt ott előtte. A rúna párját az érintettek is viselik testen, vagy tárgyon. Visszafelé nem működik. Rúnatetoválás tulajdonosa: Daniel G. Paisley (bal alkarja belső fele) Érintett karakterek jelenleg: Grayson Paisley, Angela Paisley, Alex B. Maroni, Luca D. Maroni, Elizabeth Ollivander, Alba Maroni
A győztesek medálja: 1 százalék esély van rá hogy a következő dobásod automatikus siker. Mindegy, hogy milyen dobás, karakterfejlodes, mesedobas stb. Minden dobásodnál nő 1 százalékkal. Ha sikerül egy dobásod a medál segítségével akkor automatikusan újra visszaugrik 1 százalékra és újra indul. Ezt a jegyzeteknél kérlek mindig módosítsd a profilodon.
Ezüst dobókocka: Az IC hozzászólásaidtól függetlenül 3 havonta dobhatsz egy extra dobást bármire, amire szeretnél, de ehhez a dobáshoz nem használhatsz fel más extra módosítót! (A három hónap a mai naptól számolandó és három hónap múlva van az első dobás, amit ad.)
Szerencse amulett: Ez a varázstárgy a kockadobás módosítja +1 illetve -1-gyel. Természetesen olyan irányban, amivel kedvezőbb dobást kap a karakter, tehát ha nagyot kell dobni, akkor +1, ha kicsit akkor -1
Fizikum: 20 pont + 1 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 2 pont (mese jutalom 2021.10.07.) = 23 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 20 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 1 pont (mese jutalom 2021.10.07.) = 23 pont Szerencse: 15 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 2 pont (mese jutalom 2021.10.07.)= 19 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 19 pont + 3 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 2 pont (mese jutalom 2021.10.07.) = 24 pont Bájitaltan: 0 – 15 (tehetségtelen) = -15 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 2 pont (mese jutalom 2021.10.07.) = 24 pont Átváltoztatástan: 19 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 3 pont (mese jutalom 2021.10.07.) = 24 pont Rúnaismeret: 10 + 25 (született tehetség) + 10 (egyetemi szakmodósító) = 45 pont Számmisztika: 19 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 8 pont Gyógynövénytan: 0 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet:15 + 10 (kemelkedő) + 10 (egyetemi szakmódosító) = 35 pont Repüléstan: 40 pont + 3 pont (mese jutalom 2021.10.07.) = 43 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (mágiatörténet) Született tehetség: +25 (rúnaismeret) Tehetségtelen: -15 (bájitaltan) Ereklyevadász: +10 Mágiatörténet, +10 Rúnaismeret Mese jutalom 2021.04.19 : +5 pontot a tulajdonság, +7 tantárgyak Mese jutalom 2021.10.07 : +5 pontot a tulajdonság, +10 tantárgyak
Egyetemi tantárgyak: Ereklyevadász szak 1. Fikció vagy ereklye? 2. Nyelvészet 3. Csapdaismeret és térképolvasás 4. Ereklyevadászat történelem 5. Ereklye-raktározás 6. Ereklyevadászat gyakorlat Társszak: Szimbolisztika szak 1. Drágakőmágia 2. Rúnamágia Szabadon választott tárgyak: Tanár szak 1. Nevelés és művelődéstörténet 2. Pszichológia
Képesség: Hosszú élet: I. A karakter élete virágáig, azaz kb. 25-30 éves koráig öregszik, külsőleg tehát ennyinek látszik, innentől az öregedés folyamata jelentősen lassul, szinte megáll egy jó időre. A hosszú életű karakter hozzávetőleg 200-250 évig él. Élete vége felé kezd el csak öregedni az utolsó 10-20 évében jóval gyorsabb tempóban, mint egy átlag ember. Örökletes, tehát egy hosszú életű karakternek legalább az egyik szülője is hosszú életű volt. Érzékeny a rokoni szálakra. Meg tudja két emberről határozni, hogy rokonok-e és ha igen milyen fokon, ha hozzájuk ér. II. Az élethossza kitolódik akár 350 évre is. 2-szer olyan gyorsan gyógyul, mint egy átlag ember legyen szó betegségről, vagy sérülésről. Képesek érzékelni a közelükben lévő más örök- vagy hosszú életűeket, azt is ha valaki valamilyen varázslattal (pl. bölcsek köve, horkrux) szerez hosszabb életet. III. A maximális élethossz akár 500 év is lehet. 3-szor olyan gyorsan gyógyul, mint egy átlag ember, legyen szó betegségről, vagy sérülésről. Képes megosztani az életerejét mással, lényegében a hátralévő éveinek a számából átadva valakinek, amennyiben az illető halálos sérülést kapott, ezzel megmentve őt. Öregség esetén nem működik, tehát az illető nem élhet így sem tovább, mint egy átlag emberi élethossz, csupán a halál torkából menthet meg valakit. Érzékenyek az élet körforgására. Megérzik azt is, ha valaki terhes, tehát új élet növekszik benne, már a fogantatás pillanatától, vagy egy komoly betegség/öregség miatt közel a halála (néhány nap esetén). Érzékelik a környezetükben lévő túlvilági erőket, szellemeket, akkor is, ha más nem látja őket.
Mágikus adottság: Relikviamester: 7. szint: Különleges kapcsolata van a varázstárgyakkal, ősi relikviákkal, ereklyékkel. Kezdetben csak érzékelés, később uralás, magas szinten akár teremtés is. 1. szint: Képes megállapítani egyszerűbb varázstárgyakról, hogy mi a készítésének története, ki volt az előző tulajdonos, és átlátni pontosan a varázstárgy működését. 2. szint: Relikviákon és ereklyéken kívül képes érzékelni, hogy 10 méter sugarú körben van-e varázstárgy, és hogy milyen irányban. Megérzi az átkokat, csapdákat egy-egy tárgyon. 3. szint: Bármilyen varázstárgynak (ami nem relikvia és ereklye) meg tudja mondani hogy mikor és mire készült, a pontos használatát. Rá a varázstárgyak 1,5-szer olyan jól hatnak. Nem hatnak rá az átkozott tárgyak (kivétel relikviák és ereklyék, tehát erős mágus által készített varázstárgyak). 4. szint: Az önálló akarattal rendelkező tárgyak nem tudják rákényszeríteni az akaratukat, és még akkor is képes használni ezeket, ha direkt más számára készítették. 10 méter sugarú körben pontosan tudja, hogy milyen varázstárgyak vannak, és azt is megérzi, ha valaki használni akar egy ilyet. Szembefordítás: Ellenfeledet támadhatod vele, a rajta lévő tárgyak elkezdik megtámadni, nyaklánc fojtogatni, kard ellene fordulni stb. 5. szint: 15 % esély van rá, hogy az ellened használt tárgy csődöt mond (amit az ellenfeled használ). A varázstárgyak 2-szer olyan jól hatnak rád. Időzített bomba: Képes létrehozni bármilyen sima tárgyból időzített bombát, akár pl. egy követ beállítani, hogy robbanjon fel x idő múlva, ehhez elég megfognia és rákoncentrálnia az átalakításra. 6. szint: Bármilyen varázstárgy történetét, képességeit képes megállapítani, kivéve nagyon erős ereklyék. Ha mágikus tárgyat készít, az 1,5-szer olyan hatékony lesz, mint ha más készítené el. Tárgyvédelem: Rá mások mágikus tárgyai kevésbé hatnak. 7. szint: Tárgyfókusz: Adott tárgyat, legyen az mágikus, vagy sima, képes egyszerűen felrobbantani, bármi legyen az, és ugye ha ez pl. egy gyűrű...akkor nem túl kellemes annak, aki viselte. Védelmező aura: Annál erősebb védelemmel, pajzzsal rendelkezik, minél erősebb/több tárggyal rendelkezik, a pajzs fizikai és mágikus védelmet is ad. Irányítás: A környezetedben lévő tárgyak önálló életre kelnek és a védelmedre sietnek, legyen az bármi, egy szék, vagy akár egy lovagi szobor, minél hasznosabb a tárgy, annál jobb védelemmel tud szolgálni, vagy épp már támadni is.
Familiáris: Menyét: - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermed kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni. - Mágikus védelem: Hasonlóan, mint a pajzs védelmet biztosít, ám ez mágikus támadásokra hat, azokat nem engedi át. - Gyógyítás: A familiáris gyógyító erővel bír, reális keretek között képes rá, hogy gyógyítson valakit (nem csak a gazdáját), de ez kiveszi az erejét, utána pihennie kell, nem tudja használnia képességeit. Amennyiben valakit halálos sérüléstől ment meg ő maga pusztul el helyette.
Mese jutalmak: Anyagmanipuláció: 1. Bonyolultabb anyagokat is képes átalakítani mássá. pl egy papírpohárból üvegpoharat, vagy egy botból kb. ugyanakkora acélpengét/kést készíeni. Az eredeti és átalakított dolognak alakban, vagy funkcióban hasonlítani kell egymáshoz, tehét pl. egy gumilabdából nem lehet hentesbárd, de lehet tekegolyó, vagy kristálygömb. Kb. egy karhossznyi méretű tárgyakig képes rá. Tehet egy 50 m magas mamutfenyőt nem tud teljes egészében ezüsté változtatni, mert neki ezüst kell. Természetesen az eredeti anyagmenyiség is megmarad. Tehát egy marék homkból nem lesz 10 kg-os aranyrúd, de még ekkora üvegtábla sem és csak általános tárgyakat képes készíteni, speciális, mágikus, vagy pl. adott zárhoz passzoló kulcsot nem. 2. Testszerkezetét nagyobb mértékben tudja alakítani pl. a keze fémes erősségű lesz, vagy olyannyira gumis, hogy akár ajtórés alatt is át tud nyúlni, felérve a másik oldalon a kilincsig. Minél nagyobb testfelületet érint az átalakulás, annál fárasztóbb, és rövidebb ideig képes rá. Pl. az ökle akár 1 órát is lehet fém erősségű, mire fáradni kezd, ha viszont az egész mellkasát / felső testét alakítja fémesen keménnyé kvázi páncéllá, akkor csak pár percig képes rá. Erős mágikus fegyverek pl. Griffendél kardja ugyanúgy képesek megsebezni, mintha nem lenne az átalakulás. Viszont a sima "mugli" fegyverek ilyenkor nem tesznek kárt benne, simán lepattannak a páncél keménnyé tett testrészéről.
Családi védő rúnatetoválás: Ha Daniel valamelyik családtagja/szerette veszélybe, bajba kerül, segítségre szorul, akkor akkor megérzi hogy baj van (csak egy rossz előérzet szerűség). Oda tud hoppanálni, akkor is ha még nem járt ott előtte. A rúna párját az érintettek is viselik testen, vagy tárgyon. Visszafelé nem működik. Rúnatetoválás tulajdonosa: Daniel G. Paisley (bal alkarja belső fele) Érintett karakterek jelenleg: Grayson Paisley, Angela Paisley, Alex B. Maroni, Luca D. Maroni, Elizabeth Ollivander, Alba Maroni
A győztesek medálja: 1 százalék esély van rá hogy a következő dobásod automatikus siker. Mindegy, hogy milyen dobás, karakterfejlodes, mesedobas stb. Minden dobásodnál nő 1 százalékkal. Ha sikerül egy dobásod a medál segítségével akkor automatikusan újra visszaugrik 1 százalékra és újra indul. Ezt a jegyzeteknél kérlek mindig módosítsd a profilodon.
Ezüst dobókocka: Az IC hozzászólásaidtól függetlenül 3 havonta dobhatsz egy extra dobást bármire, amire szeretnél, de ehhez a dobáshoz nem használhatsz fel más extra módosítót! (A három hónap a mai naptól számolandó és három hónap múlva van az első dobás, amit ad.)
Szerencse amulett: Ez a varázstárgy a kockadobás módosítja +1 illetve -1-gyel. Természetesen olyan irányban, amivel kedvezőbb dobást kap a karakter, tehát ha nagyot kell dobni, akkor +1, ha kicsit akkor -1
Fizikum: 20 pont + 1 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 2 pont (mese jutalom 2021.10.07.) + 2 pont (Belfast mese 2022.05.15.) = 25 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 20 pont Varázserő: 20 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 1 pont (mese jutalom 2021.10.07.) + 1 pont (Belfast mese 2022.05.15.) = 24 pont Szerencse: 15 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 2 pont (mese jutalom 2021.10.07.) + 2 pont (Belfast mese 2022.05.15.) = 21 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 19 pont + 3 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 2 pont (mese jutalom 2021.10.07.) = 24 pont Bájitaltan: 0 – 15 (tehetségtelen) = -15 pont Legendás Lények gondozása: 0 pont Sötét varázslatok kivédése: 20 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 2 pont (mese jutalom 2021.10.07.) = 24 pont Átváltoztatástan: 19 pont + 2 pont (mese jutalom 2021.03.19.) + 3 pont (mese jutalom 2021.10.07.) = 24 pont Rúnaismeret: 10 + 25 (született tehetség) + 10 (egyetemi szakmodósító) = 45 pont Számmisztika: 19 pont Jóslástan: 0 pont Mugliismeret: 8 pont Gyógynövénytan: 0 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet:15 + 10 (kemelkedő) + 10 (egyetemi szakmódosító) = 35 pont Repüléstan: 40 pont + 3 pont (mese jutalom 2021.10.07.) + 5 pont (Belfast mese 2022.05.15.) = 48 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (mágiatörténet) Született tehetség: +25 (rúnaismeret) Tehetségtelen: -15 (bájitaltan) Ereklyevadász: +10 Mágiatörténet, +10 Rúnaismeret Mese jutalom 2021.04.19 : +5 pont tulajdonság, +7 pont tantárgyak Mese jutalom 2021.10.07 : +5 pont tulajdonság, +10 pont tantárgyak Belfast mese jutalom 2022.05.15 : +5 pont a tulajdonság, +5 pont Repüléstan
Egyetemi tantárgyak: Ereklyevadász szak 1. Fikció vagy ereklye? 2. Nyelvészet 3. Csapdaismeret és térképolvasás 4. Ereklyevadászat történelem 5. Ereklye-raktározás 6. Ereklyevadászat gyakorlat Társszak: Szimbolisztika szak 1. Drágakőmágia 2. Rúnamágia Szabadon választott tárgyak: Tanár szak 1. Nevelés és művelődéstörténet 2. Pszichológia
Képesség: Hosszú élet: I. A karakter élete virágáig, azaz kb. 25-30 éves koráig öregszik, külsőleg tehát ennyinek látszik, innentől az öregedés folyamata jelentősen lassul, szinte megáll egy jó időre. A hosszú életű karakter hozzávetőleg 200-250 évig él. Élete vége felé kezd el csak öregedni az utolsó 10-20 évében jóval gyorsabb tempóban, mint egy átlag ember. Örökletes, tehát egy hosszú életű karakternek legalább az egyik szülője is hosszú életű volt. Érzékeny a rokoni szálakra. Meg tudja két emberről határozni, hogy rokonok-e és ha igen milyen fokon, ha hozzájuk ér. II. Az élethossza kitolódik akár 350 évre is. 2-szer olyan gyorsan gyógyul, mint egy átlag ember legyen szó betegségről, vagy sérülésről. Képesek érzékelni a közelükben lévő más örök- vagy hosszú életűeket, azt is ha valaki valamilyen varázslattal (pl. bölcsek köve, horkrux) szerez hosszabb életet. III. A maximális élethossz akár 500 év is lehet. 3-szor olyan gyorsan gyógyul, mint egy átlag ember, legyen szó betegségről, vagy sérülésről. Képes megosztani az életerejét mással, lényegében a hátralévő éveinek a számából átadva valakinek, amennyiben az illető halálos sérülést kapott, ezzel megmentve őt. Öregség esetén nem működik, tehát az illető nem élhet így sem tovább, mint egy átlag emberi élethossz, csupán a halál torkából menthet meg valakit. Érzékenyek az élet körforgására. Megérzik azt is, ha valaki terhes, tehát új élet növekszik benne, már a fogantatás pillanatától, vagy egy komoly betegség/öregség miatt közel a halála (néhány nap esetén). Érzékelik a környezetükben lévő túlvilági erőket, szellemeket, akkor is, ha más nem látja őket.
Mágikus adottság: Relikviamester: 7. szint: Különleges kapcsolata van a varázstárgyakkal, ősi relikviákkal, ereklyékkel. Kezdetben csak érzékelés, később uralás, magas szinten akár teremtés is. 1. szint: Képes megállapítani egyszerűbb varázstárgyakról, hogy mi a készítésének története, ki volt az előző tulajdonos, és átlátni pontosan a varázstárgy működését. 2. szint: Relikviákon és ereklyéken kívül képes érzékelni, hogy 10 méter sugarú körben van-e varázstárgy, és hogy milyen irányban. Megérzi az átkokat, csapdákat egy-egy tárgyon. 3. szint: Bármilyen varázstárgynak (ami nem relikvia és ereklye) meg tudja mondani hogy mikor és mire készült, a pontos használatát. Rá a varázstárgyak 1,5-szer olyan jól hatnak. Nem hatnak rá az átkozott tárgyak (kivétel relikviák és ereklyék, tehát erős mágus által készített varázstárgyak). 4. szint: Az önálló akarattal rendelkező tárgyak nem tudják rákényszeríteni az akaratukat, és még akkor is képes használni ezeket, ha direkt más számára készítették. 10 méter sugarú körben pontosan tudja, hogy milyen varázstárgyak vannak, és azt is megérzi, ha valaki használni akar egy ilyet. Szembefordítás: Ellenfeledet támadhatod vele, a rajta lévő tárgyak elkezdik megtámadni, nyaklánc fojtogatni, kard ellene fordulni stb. 5. szint: 15 % esély van rá, hogy az ellened használt tárgy csődöt mond (amit az ellenfeled használ). A varázstárgyak 2-szer olyan jól hatnak rád. Időzített bomba: Képes létrehozni bármilyen sima tárgyból időzített bombát, akár pl. egy követ beállítani, hogy robbanjon fel x idő múlva, ehhez elég megfognia és rákoncentrálnia az átalakításra. 6. szint: Bármilyen varázstárgy történetét, képességeit képes megállapítani, kivéve nagyon erős ereklyék. Ha mágikus tárgyat készít, az 1,5-szer olyan hatékony lesz, mint ha más készítené el. Tárgyvédelem: Rá mások mágikus tárgyai kevésbé hatnak. 7. szint: Tárgyfókusz: Adott tárgyat, legyen az mágikus, vagy sima, képes egyszerűen felrobbantani, bármi legyen az, és ugye ha ez pl. egy gyűrű...akkor nem túl kellemes annak, aki viselte. Védelmező aura: Annál erősebb védelemmel, pajzzsal rendelkezik, minél erősebb/több tárggyal rendelkezik, a pajzs fizikai és mágikus védelmet is ad. Irányítás: A környezetedben lévő tárgyak önálló életre kelnek és a védelmedre sietnek, legyen az bármi, egy szék, vagy akár egy lovagi szobor, minél hasznosabb a tárgy, annál jobb védelemmel tud szolgálni, vagy épp már támadni is.
Földmágus: 1. szint: A föld elem befolyásolása, irányítása. Alacsony szinten futóhomok pálca nélküli létrehozása, apróbb rengések megidézése, magasabb szinten akár vulkánkitörés, vagy heves földrengés is létrehozható. 1. szint: Nem húzza le a mocsár, térdnél lejjebb sosem fog süllyedni. Futóhomokot idézhet egy személynyi területre, hogy aki oda lép bokáig-térdig besüpped (magasságtól függően). Ha koncentrál képes lehet megtalálni 50 m-en belül nem túl nagy értékű elásott (max. 3 m) tárgyakat.
Familiáris: Menyét: - Időfagyasztás: A familiáris képes rá, hogy befagyassza az időt egy adott helyiségben, vagy nyílt téren 5 méter sugarú körben. Ezen a területn mindenki mozdulatlanná dermed kivéve a familiárist és gazdáját. Az idő befagyasztása addig tart, amíg a familiáris gazdája szeretné, de maximum 5 percig. - Lélekállat: A gazda, ha akar és rákoncentrál lát a familiáris szemével, hall a fülével. - Teleportálás: A familiáris képes eltűnni, majd látótávolságon belül bárhol megjelenni. - Mágikus védelem: Hasonlóan, mint a pajzs védelmet biztosít, ám ez mágikus támadásokra hat, azokat nem engedi át. - Gyógyítás: A familiáris gyógyító erővel bír, reális keretek között képes rá, hogy gyógyítson valakit (nem csak a gazdáját), de ez kiveszi az erejét, utána pihennie kell, nem tudja használnia képességeit. Amennyiben valakit halálos sérüléstől ment meg ő maga pusztul el helyette.
Mese jutalmak: Anyagmanipuláció: 1. Bonyolultabb anyagokat is képes átalakítani mássá. pl egy papírpohárból üvegpoharat, vagy egy botból kb. ugyanakkora acélpengét/kést készíeni. Az eredeti és átalakított dolognak alakban, vagy funkcióban hasonlítani kell egymáshoz, tehét pl. egy gumilabdából nem lehet hentesbárd, de lehet tekegolyó, vagy kristálygömb. Kb. egy karhossznyi méretű tárgyakig képes rá. Tehet egy 50 m magas mamutfenyőt nem tud teljes egészében ezüsté változtatni, mert neki ezüst kell. Természetesen az eredeti anyagmenyiség is megmarad. Tehát egy marék homkból nem lesz 10 kg-os aranyrúd, de még ekkora üvegtábla sem és csak általános tárgyakat képes készíteni, speciális, mágikus, vagy pl. adott zárhoz passzoló kulcsot nem. 2. Testszerkezetét nagyobb mértékben tudja alakítani pl. a keze fémes erősségű lesz, vagy olyannyira gumis, hogy akár ajtórés alatt is át tud nyúlni, felérve a másik oldalon a kilincsig. Minél nagyobb testfelületet érint az átalakulás, annál fárasztóbb, és rövidebb ideig képes rá. Pl. az ökle akár 1 órát is lehet fém erősségű, mire fáradni kezd, ha viszont az egész mellkasát / felső testét alakítja fémesen keménnyé kvázi páncéllá, akkor csak pár percig képes rá. Erős mágikus fegyverek pl. Griffendél kardja ugyanúgy képesek megsebezni, mintha nem lenne az átalakulás. Viszont a sima "mugli" fegyverek ilyenkor nem tesznek kárt benne, simán lepattannak a páncél keménnyé tett testrészéről.
Családi védő rúnatetoválás: Ha Daniel valamelyik családtagja/szerette veszélybe, bajba kerül, segítségre szorul, akkor akkor megérzi hogy baj van (csak egy rossz előérzet szerűség). Oda tud hoppanálni, akkor is ha még nem járt ott előtte. A rúna párját az érintettek is viselik testen, vagy tárgyon. Visszafelé nem működik. Rúnatetoválás tulajdonosa: Daniel G. Paisley (bal alkarja belső fele) Érintett karakterek jelenleg: Grayson Paisley, Angela Paisley, Alex B. Maroni, Luca D. Maroni, Elizabeth Ollivander, Alba Maroni
A győztesek medálja: 1 százalék esély van rá hogy a következő dobásod automatikus siker. Mindegy, hogy milyen dobás, karakterfejlodes, mesedobas stb. Minden dobásodnál nő 1 százalékkal. Ha sikerül egy dobásod a medál segítségével akkor automatikusan újra visszaugrik 1 százalékra és újra indul. Ezt a jegyzeteknél kérlek mindig módosítsd a profilodon.
Ezüst dobókocka: Az IC hozzászólásaidtól függetlenül 3 havonta dobhatsz egy extra dobást bármire, amire szeretnél, de ehhez a dobáshoz nem használhatsz fel más extra módosítót! (A három hónap a mai naptól számolandó és három hónap múlva van az első dobás, amit ad.)
Szerencse amulett: Ez a varázstárgy a kockadobás módosítja +1 illetve -1-gyel. Természetesen olyan irányban, amivel kedvezőbb dobást kap a karakter, tehát ha nagyot kell dobni, akkor +1, ha kicsit akkor -1