2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 15 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 25 pont Varázserő: 25 pont Szerencse: 10 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20 pont Bájitaltan: 15 pont Legendás Lények gondozása: 10 (kiemelkedő) + 10 (szakmódosító) + 25 = 45 pont Sötét varázslatok kivédése: 10 (szakmódosító) + 25 = 35 pont Átváltoztatástan: 15 pont Rúnaismeret: 0 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 - 15 (tehetségtelen) = -15 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 10 (kiemelkedő) + 25 = 35 pont Repüléstan: 10 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Bestiamester: +10 Legendás Lények Gondozása, + Sötét Varázslatok Kivédése
Mágikus adottság: Tűzmágus 1. szint 1. szint: Gyertyaláng gyújtása egyszerű koncentrációval. Apró lángocska megidézése a tenyéren. A 45 fokos hő is kibírható minden gond nélkül. Érzékeli a hőforrásokat a környezetében, egyfajta infralátásként is képes sötétben behatárolni a meleg testeket, de a hőfokot nem tudja megállapítani.
I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz.
Fizikum: 15 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 25 pont Varázserő: 25 pont Szerencse: 10 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20 pont Bájitaltan: 15 pont Legendás Lények gondozása: 10 (kiemelkedő) + 10 (szakmódosító) + 25 = 45 pont Sötét varázslatok kivédése: 10 (szakmódosító) + 25 = 35 pont Átváltoztatástan: 15 pont Rúnaismeret: 0 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 - 15 (tehetségtelen) = -15 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 10 (kiemelkedő) + 25 = 35 pont Repüléstan: 10 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Bestiamester: +10 Legendás Lények Gondozása, + Sötét Varázslatok Kivédése
Egyetemi tárgyak: Bestiamester szak: 1. Bestia szelídítés (gyakorlat) 2. Bestiák evolúciója (elmélet) 3. Legendás ritkaságok (elmélet) 4. Varázslény jogok (elmélet) 5. Varázslény anatómia (elmélet) 6. Sárkánytan Társszak: (Bájitalkeverő) 1. Növénytan felsőfokon 2. Előkészítés gyakorlat Szabadon választott (Bájitalkeverő) 1. Anatómia
Mágikus adottság: Tűzmágus 1. szint 1. szint: Gyertyaláng gyújtása egyszerű koncentrációval. Apró lángocska megidézése a tenyéren. A 45 fokos hő is kibírható minden gond nélkül. Érzékeli a hőforrásokat a környezetében, egyfajta infralátásként is képes sötétben behatárolni a meleg testeket, de a hőfokot nem tudja megállapítani.
I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz.
Familiáris: Smaragd varánusz: - Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt.
Mentális ellenállás: 16 %.
Mese jutalmak: A győztesek medálja: - Mesélői pályázat 1 százalék esély van rá hogy a következő dobásod automatikus siker. Mindegy, hogy milyen dobás, karakterfejlodes, mesedobas stb. Minden dobásodnál nő 1 százalékkal. Ha sikerül egy dobásod a medál segítségével akkor automatikusan újra visszaugrik 1 százalékra és újra indul. Ezt a jegyzeteknél kérlek mindig módosítsd a profilodon.
Fizikum: 15 pont Intelligencia: 25 pont Megjelenés: 25 pont Varázserő: 25 pont Szerencse: 10 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont.
Tantárgyak:
Bűbájtan: 20 pont Bájitaltan: 15 pont Legendás Lények gondozása: 10 (kiemelkedő) + 10 (szakmódosító) + 25 = 45 pont Sötét varázslatok kivédése: 10 (szakmódosító) + 25 = 35 pont Átváltoztatástan: 15 pont Rúnaismeret: 0 pont Számmisztika: 0 pont Jóslástan: 0 - 15 (tehetségtelen) = -15 pont Mugliismeret: 0 pont Gyógynövénytan: 15 pont Asztronómia: 0 pont Mágitatörténet: 10 (kiemelkedő) + 25 = 35 pont Repüléstan: 10 pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont.
Bestiamester: +10 Legendás Lények Gondozása, + Sötét Varázslatok Kivédése
Egyetemi tárgyak: Bestiamester szak: 1. Bestia szelídítés (gyakorlat) 2. Bestiák evolúciója (elmélet) 3. Legendás ritkaságok (elmélet) 4. Varázslény jogok (elmélet) 5. Varázslény anatómia (elmélet) 6. Sárkánytan Társszak: (Bájitalkeverő) 1. Növénytan felsőfokon 2. Előkészítés gyakorlat Szabadon választott (Bájitalkeverő) 1. Anatómia
Mágikus adottság: Tűzmágus 1. szint: Gyertyaláng gyújtása egyszerű koncentrációval. Apró lángocska megidézése a tenyéren. A 45 fokos hő is kibírható minden gond nélkül. Érzékeli a hőforrásokat a környezetében, egyfajta infralátásként is képes sötétben behatárolni a meleg testeket, de a hőfokot nem tudja megállapítani. 2. szint: Tenyérnyi láng gyújtása. Lángnyelv, amellyel konkrétan tüzet is lehet gyújtani és érintésnyi távolságból sérülést okozni. 50 fokos hőt is kibírja minden gond nélkül. Fénylő pontokat hozhatnak létre a levegőben, de ezek elsősorban a fényadást szolgálják, nem gyújtanak lángra semmit, de akár egy szobát is bevilágíthatnak.
Képesség/faj: Bejegyzett animágus - Tarka varánusz I. Képes felvenni egy általa választott állat alakját, ami nem lehet mágikus lény és később nem változhat az alak, amit egyszer elsajátított. Az állat fajtájának kiemelkedő példánya lesz.
Képesség/faj: Sárkány I. Képesek bárkivel gondolati úton kommunikálni (oda-vissza). Mentális ellenállás van ellene, de ha már valakit ismernek küldhetnek számára egy egyéni jelet, mintha afféle kopogtatás lenne, amit a másik felismer. Jóval logikusabban, tényszerűbben gondolkodnak, mint az emberek, ezáltal könnyebben rájönnek összefüggésekre, oldanak meg rejtélyeket, gyorsabban tanulnak. Eredendően jól érzik magukat meleg környezetben, a tűz kevésbé ártalmas számukra emberi alakban is. Ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem égnek meg, de míg egy ember azonnal sérül, ha tűz égeti, egy sárkány néhány perccel tovább bírja és enyhébb a sérülése is. Kivétel a sárkánytűz, ami őket is ugyanúgy megsebzi. II. Képesek a bőrüket megerősíteni, hasonlóan, mint sárkány alakban. Ez kívülről nem látszik, de erős védelmet nyújt fizikai behatások, támadások ellen. Maguk köré idézhetnek egy tiszteletet parancsoló aurát, aminek hatására az, akivel beszélnek sokkal könnyebben nyílik meg nekik, ad ki információkat, mintha csak a felettesének gondolná a sárkányt. A sárkányok valamivel tovább élnek, mint egy átlag ember, +30-40 év, de ugyanúgy fokozatosan öregednek, csak lassabban.
Familiáris: Smaragd varánusz: - Tűzlehelet: A familiáris képes tüzet lehelni, mint egy sárkány, hasonló erősséggel, mint a sárkányláng, mely szinte mindent megolvaszt.
Mentális ellenállás: 18 %.
Mese jutalmak: A győztesek medálja: - Mesélői pályázat 1 százalék esély van rá hogy a következő dobásod automatikus siker. Mindegy, hogy milyen dobás, karakterfejlodes, mesedobas stb. Minden dobásodnál nő 1 százalékkal. Ha sikerül egy dobásod a medál segítségével akkor automatikusan újra visszaugrik 1 százalékra és újra indul. Ezt a jegyzeteknél kérlek mindig módosítsd a profilodon.