2004-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 2003-2004-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, új sötétség van újjászületőben. Grindelwald és hívei, a Testvériség már nem csak bosszúságot okoznak a Minisztériumnak, hanem minden erővel próbálják felfedni a varázsvilágot a muglik előtt. Vajon sikerrel járnak? És ha igen mit jelent ez a jövőre nézve? Egyetértenél velük, vagy a Minisztérium mellé állsz? Légy részese te is az új kalandoknak!
Az oldal alapítása: 2014. október 2.
Aktuális dátum
Az éves táblázatos bontást ITT nézheted meg. Részletesen pedig az időlassításról ITT olvashatsz
Fizikum: 15 pont +1 +1 +3 =20 pont Intelligencia: 27 +2 =29 pont Megjelenés: 15 pont+2 = 17 pont Varázserő: 32 pont+2 +2 +2= 38 pont Szerencse: 16 +2 +3 = 21 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont. Mesén szerkeztt fejlődés +5 (max. 2/tulajdonság) Mesén szerkeztt fejlődés +5 (max. 2/tulajdonság) Mesén szerkeztt fejlődés +5 (max. 2/tulajdonság) Nagymese: +5 (max. 2/tulajdonság) Nagymese: +5 (max. 2/tulajdonság)
Tantárgyak:
Bűbájtan: 30 pont +10 +4 (mesejuti) +1 (mesejuti2) +3 (nagymesejuti3) +5 (mesei4)= 53 pont Bájitaltan:5 pont Legendás Lények gondozása: 15 pont +3 (mesejuti2) = 18 pont Sötét varázslatok kivédése: 25 pont +10 +10 + 3 (mesejuti3) +5 (mese4)= 53 pont Átváltoztatástan: 20 pont +10 + 4 (mesejuti) +3 (mesejuti3) + 5(mese4) +5 (mese5)= 47 pont Rúnaismeret: 20 +2 (mesejuti) +3 (mesejuti2) +1 (mesejuti3) + 5 (mese4) +5 (mese5) = 36 pont Számmisztika: … pont Jóslástan: ... pont Mugliismeret: … pont Gyógynövénytan: 10 pont +10 = 10 pont Asztronómia: … pont Mágitatörténet: 25 pont +5 (mese5) = 30 pont Repüléstan: ... pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont. (Mesén szerzett fejlődés +10, max 4/tantárgy Mesén szerzett fejlődés +7, max 3/tantárgy Mesén szerzett fejlődés +10, max 3/tantárgy) Mesén szerzett fejlődés +15, max 5/tantárgy) Mesén szerzett fejlődés +15, max 5/tantárgy)
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (Sötét varázslatok kivédése, bűbájtan) Született tehetség: +25 (írd ide a profilod alapján) Tehetségtelen: -15 (írd ide a profilod alapján)
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Átváltoztatástan
Mágikus adottság: Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját. 3. szint: Folyamatos védettség bizonyos szinten a lények képessége ellen (sárkányláng, vámpír pillantása, baziliszkusz stb.), de ez nem jelent száz százalékos védelmet. Átkok ellen bizonyos szintű immunitást élvez, 25 % mágialleneállás átkok ellen. (Értsd 25 % eséllyel egyáltalán nem hat rá az átok, amivel támadtak ellene.) 4. szint: Közepes szintű sötét teremtmények esetén egyet kiválaszthat, amit irányítani tud, de maximum 12 órán át. Tökéletesen tudja követni a sötét teremtmények nyomait, jeleit és akkor is látja valakiről, ha éppen emberi formában van (pl. vámpír, vérfarkas stb.) Szent fény: 5 méter sugarú körben képes az összes jelenlévő kisebb szintű sötét lényt elpusztítani, magasabb szintűeket sebezni. 5. szint: Magas szintű sötét teremtmények képességei (melyek nem sebző képességek) egyáltalán nem hatnak rá, mint vámpír pillantása, véla bájai. Beolvadás: Képes elhitetni sötét lényekkel, hogy ő maga is közéjük tartozik, pl. a szagát vérfarkasnak érzi a vérfarkas. Kifinomult, éles reflexekkel rendelkezik, melyekkel jobban ki tud térni támadások elől.
Energiamágus: 1. szint: Képes saját belső energiáit koncentrálva az emberi sebesség 2-szeresére is felgyorsulni. Erős fájdalomtűrési küszöbe van, nyílt sebek, vágások esetén is ugyanúgy harcol tovább, mintha nem érzékelné a fájdalmat, de amikor már nem koncentrál hirtelen taglózza le a koncentrálódott fájdalom, jó eséllyel beájul, ha erőteljes sebesülésről volt szó. 2. szint: Képes maga körül az energiákat úgy koncentrálni, mintha afféle vihart szítana, 3 méter sugarú körben aki közelít hozzá egyre nehezebben tud haladni, belassul. Energia löket: Belső erejét képes úgy koncentrálni, hogy egy ütéssel hullámokat kelt a levegőben, vízben, amivel energia löketre képes, a célszemélyt 10 kg súlyú lökéssel megtaszítva. Fájdalomtűrése már a törött csontra is kiterjed, tehát pl. törött lábra is rá tud állni, de ezt sokáig művelve maradandóvá válhat a csontok torzulása.
Képesség/faj: Legilimentor III. I. Képes érzékelni, ha láthatatlan személy/lény van vele egy légtérben, de nem tud irányt meghatározni, csak tudja, hogyvan ott valaki más is. Ezáltal azt is érzi, ha valaki figyeli/követi őt. Érzékeli mások hangulatát, nem azt, ami az arcukra van írva, hanem, amit valóban éreznek, szomorúságot pl. a mosoly mögött. Ha tudatosan fejeleszti a képességet, akkor jóval pontosabban tudja meghatározni ezeket az érzéseket. Ezáltal erősebb a beleérző képessége, empátiája, mint egy átlag embernek. II. Képes meghatározni a láthatatlan személy/lény irányát, hogy merről honnan figyelik. Elkaphat néhány kósza gondolatot, ha rákoncentrál valakire. Nem konkrét gondolatolvasás, inkább csak az erősebb gondolatok részei juthatnak el hozzá. Könnyebben olvas a mimikában, mint egy átlag ember, nehéz átejteni, vagy hazudni neki, hiszen érzi a szavak mögötti valós tartalmat. III. Képes lehet már teljes gondolatokat is kiolvasni, ha képezte magát, de természetesen ehhez első körben át kell hatolnia a célszemély mentális védelmén, amit az illető általában észre is vehet, ha erős mentális védelme van, sikertelenség esetén is, hogy valaki turkálni próbált a fejében. Technikailag lehetetlenség neki hazudni, megérzi, ha valaki nem mond igazat és ez ellen csak igen magas mentális védelem és koncentráció nyújt védelmet. Meg tudja határozni láthatatlan emberek és lények pontos helyét.
Familiáris: Bólintér - Szinte minden zárat képest feltörni, kinyitni. (Gondolom a minden zár túl sok lenne, tehát mesélő általi túl erősnek ítélt mágikus zárak stb. nem esnek bele a dologba, de azért 99 %-ban megy neki. Very Happy) (Gyógyítás, Gyors fejlődés, Mágikus védelem, Villámgyorsaság)
Mentális ellenállás: 34 % (30 év + legilimentor)
Speciális jutalom: A Rúnpisztoly ugyan sebzi, mint egy normális golyó, de az átok a kómával nem csap le.
Fizikum: 15 pont +1 +1 =17 pont Intelligencia: 27 +2 =29 pont Megjelenés: 15 pont+2 = 17 pont Varázserő: 32 pont+2 = 34 pont Szerencse: 16 +2 = 18 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont. Mesén szerkeztt fejlődés +5 (max. 2/tulajdonság) Mesén szerkeztt fejlődés +5 (max. 2/tulajdonság) Mesén szerkeztt fejlődés +5 (max. 2/tulajdonság)
Tantárgyak:
Bűbájtan: 30 pont +10 +4 (mesejuti) +1 (mesejuti2) +3 (nagymesejuti3)= 48 pont Bájitaltan:5 pont Legendás Lények gondozása: 15 pont +3 (mesejuti2) = 18 pont Sötét varázslatok kivédése: 25 pont +10 +10 + 3 (mesejuti3) = 48 pont Átváltoztatástan: 20 pont +10 + 4 (mesejuti) +3 (mesejuti3)= 37 pont Rúnaismeret: 20 +2 (mesejuti) +3 (mesejuti2) +1 (mesejuti3) = 26 pont Számmisztika: … pont Jóslástan: ... pont Mugliismeret: … pont Gyógynövénytan: 10 pont +10 = 10 pont Asztronómia: … pont Mágitatörténet:25 pont Repüléstan: ... pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont. (Mesén szerzett fejlődés +10, max 4/tantárgy Mesén szerzett fejlődés +7, max 3/tantárgy Mesén szerzett fejlődés +10, max 3/tantárgy)
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (Sötét varázslatok kivédése, bűbájtan) Született tehetség: +25 (írd ide a profilod alapján) Tehetségtelen: -15 (írd ide a profilod alapján)
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Átváltoztatástan
Mágikus adottság: Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját. 3. szint: Folyamatos védettség bizonyos szinten a lények képessége ellen (sárkányláng, vámpír pillantása, baziliszkusz stb.), de ez nem jelent száz százalékos védelmet. Átkok ellen bizonyos szintű immunitást élvez, 25 % mágialleneállás átkok ellen. (Értsd 25 % eséllyel egyáltalán nem hat rá az átok, amivel támadtak ellene.) 4. szint: Közepes szintű sötét teremtmények esetén egyet kiválaszthat, amit irányítani tud, de maximum 12 órán át. Tökéletesen tudja követni a sötét teremtmények nyomait, jeleit és akkor is látja valakiről, ha éppen emberi formában van (pl. vámpír, vérfarkas stb.) Szent fény: 5 méter sugarú körben képes az összes jelenlévő kisebb szintű sötét lényt elpusztítani, magasabb szintűeket sebezni. 5. szint: Magas szintű sötét teremtmények képességei (melyek nem sebző képességek) egyáltalán nem hatnak rá, mint vámpír pillantása, véla bájai. Beolvadás: Képes elhitetni sötét lényekkel, hogy ő maga is közéjük tartozik, pl. a szagát vérfarkasnak érzi a vérfarkas. Kifinomult, éles reflexekkel rendelkezik, melyekkel jobban ki tud térni támadások elől.
Energiamágus: 1. szint: Képes saját belső energiáit koncentrálva az emberi sebesség 2-szeresére is felgyorsulni. Erős fájdalomtűrési küszöbe van, nyílt sebek, vágások esetén is ugyanúgy harcol tovább, mintha nem érzékelné a fájdalmat, de amikor már nem koncentrál hirtelen taglózza le a koncentrálódott fájdalom, jó eséllyel beájul, ha erőteljes sebesülésről volt szó. 2. szint: Képes maga körül az energiákat úgy koncentrálni, mintha afféle vihart szítana, 3 méter sugarú körben aki közelít hozzá egyre nehezebben tud haladni, belassul. Energia löket: Belső erejét képes úgy koncentrálni, hogy egy ütéssel hullámokat kelt a levegőben, vízben, amivel energia löketre képes, a célszemélyt 10 kg súlyú lökéssel megtaszítva. Fájdalomtűrése már a törött csontra is kiterjed, tehát pl. törött lábra is rá tud állni, de ezt sokáig művelve maradandóvá válhat a csontok torzulása.
Képesség/faj: Legilimentor III. I. Képes érzékelni, ha láthatatlan személy/lény van vele egy légtérben, de nem tud irányt meghatározni, csak tudja, hogyvan ott valaki más is. Ezáltal azt is érzi, ha valaki figyeli/követi őt. Érzékeli mások hangulatát, nem azt, ami az arcukra van írva, hanem, amit valóban éreznek, szomorúságot pl. a mosoly mögött. Ha tudatosan fejeleszti a képességet, akkor jóval pontosabban tudja meghatározni ezeket az érzéseket. Ezáltal erősebb a beleérző képessége, empátiája, mint egy átlag embernek. II. Képes meghatározni a láthatatlan személy/lény irányát, hogy merről honnan figyelik. Elkaphat néhány kósza gondolatot, ha rákoncentrál valakire. Nem konkrét gondolatolvasás, inkább csak az erősebb gondolatok részei juthatnak el hozzá. Könnyebben olvas a mimikában, mint egy átlag ember, nehéz átejteni, vagy hazudni neki, hiszen érzi a szavak mögötti valós tartalmat. III. Képes lehet már teljes gondolatokat is kiolvasni, ha képezte magát, de természetesen ehhez első körben át kell hatolnia a célszemély mentális védelmén, amit az illető általában észre is vehet, ha erős mentális védelme van, sikertelenség esetén is, hogy valaki turkálni próbált a fejében. Technikailag lehetetlenség neki hazudni, megérzi, ha valaki nem mond igazat és ez ellen csak igen magas mentális védelem és koncentráció nyújt védelmet. Meg tudja határozni láthatatlan emberek és lények pontos helyét.
Familiáris: Bólintér - Szinte minden zárat képest feltörni, kinyitni. (Gondolom a minden zár túl sok lenne, tehát mesélő általi túl erősnek ítélt mágikus zárak stb. nem esnek bele a dologba, de azért 99 %-ban megy neki. Very Happy) (Gyógyítás, Gyors fejlődés, Mágikus védelem, Villámgyorsaság)
Mentális ellenállás: 34 % (30 év + legilimentor)
Speciális jutalom: A Rúnpisztoly ugyan sebzi, mint egy normális golyó, de az átok a kómával nem csap le.
Fizikum: 15 pont +1 =16 pont Intelligencia: 27 pont Megjelenés: 15 pont+2 = 17 pont Varázserő: 32 pont+2 = 34 pont Szerencse: 16 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont. (Mesén szerkeztt fejlődés +5 (max. 2/tulajdonság) Mesén szerkeztt fejlődés +5 (max. 2/tulajdonság)
Tantárgyak:
Bűbájtan: 30 pont +10 +4 (mesejuti) +1 (mesejuti2) = 45 pont Bájitaltan:5 pont Legendás Lények gondozása: 15 pont +3 (mesejuti2) = 18 pont Sötét varázslatok kivédése: 25 pont +10 +10 = 45 pont Átváltoztatástan: 20 pont +10 + 4 (mesejuti)= 34 pont Rúnaismeret: 20 +2 (mesejuti) +3 (mesejuti2) = 25 pont Számmisztika: … pont Jóslástan: ... pont Mugliismeret: … pont Gyógynövénytan: 10 pont +10 = 10 pont Asztronómia: … pont Mágitatörténet:25 pont Repüléstan: ... pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont. (Mesén szerzett fejlődés +10, max 4/tantárgy Mesén szerzett fejlődés +7, max 3/tantárgy)
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (Sötét varázslatok kivédése, bűbájtan) Született tehetség: +25 (írd ide a profilod alapján) Tehetségtelen: -15 (írd ide a profilod alapján)
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Átváltoztatástan
Mágikus adottság: Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját. 3. szint: Folyamatos védettség bizonyos szinten a lények képessége ellen (sárkányláng, vámpír pillantása, baziliszkusz stb.), de ez nem jelent száz százalékos védelmet. Átkok ellen bizonyos szintű immunitást élvez, 25 % mágialleneállás átkok ellen. (Értsd 25 % eséllyel egyáltalán nem hat rá az átok, amivel támadtak ellene.) 4. szint: Közepes szintű sötét teremtmények esetén egyet kiválaszthat, amit irányítani tud, de maximum 12 órán át. Tökéletesen tudja követni a sötét teremtmények nyomait, jeleit és akkor is látja valakiről, ha éppen emberi formában van (pl. vámpír, vérfarkas stb.) Szent fény: 5 méter sugarú körben képes az összes jelenlévő kisebb szintű sötét lényt elpusztítani, magasabb szintűeket sebezni. 5. szint: Magas szintű sötét teremtmények képességei (melyek nem sebző képességek) egyáltalán nem hatnak rá, mint vámpír pillantása, véla bájai. Beolvadás: Képes elhitetni sötét lényekkel, hogy ő maga is közéjük tartozik, pl. a szagát vérfarkasnak érzi a vérfarkas. Kifinomult, éles reflexekkel rendelkezik, melyekkel jobban ki tud térni támadások elől.
Energiamágus: 1. szint: Képes saját belső energiáit koncentrálva az emberi sebesség 2-szeresére is felgyorsulni. Erős fájdalomtűrési küszöbe van, nyílt sebek, vágások esetén is ugyanúgy harcol tovább, mintha nem érzékelné a fájdalmat, de amikor már nem koncentrál hirtelen taglózza le a koncentrálódott fájdalom, jó eséllyel beájul, ha erőteljes sebesülésről volt szó. 2. szint: Képes maga körül az energiákat úgy koncentrálni, mintha afféle vihart szítana, 3 méter sugarú körben aki közelít hozzá egyre nehezebben tud haladni, belassul. Energia löket: Belső erejét képes úgy koncentrálni, hogy egy ütéssel hullámokat kelt a levegőben, vízben, amivel energia löketre képes, a célszemélyt 10 kg súlyú lökéssel megtaszítva. Fájdalomtűrése már a törött csontra is kiterjed, tehát pl. törött lábra is rá tud állni, de ezt sokáig művelve maradandóvá válhat a csontok torzulása.
Képesség/faj: Legilimentor III. I. Képes érzékelni, ha láthatatlan személy/lény van vele egy légtérben, de nem tud irányt meghatározni, csak tudja, hogyvan ott valaki más is. Ezáltal azt is érzi, ha valaki figyeli/követi őt. Érzékeli mások hangulatát, nem azt, ami az arcukra van írva, hanem, amit valóban éreznek, szomorúságot pl. a mosoly mögött. Ha tudatosan fejeleszti a képességet, akkor jóval pontosabban tudja meghatározni ezeket az érzéseket. Ezáltal erősebb a beleérző képessége, empátiája, mint egy átlag embernek. II. Képes meghatározni a láthatatlan személy/lény irányát, hogy merről honnan figyelik. Elkaphat néhány kósza gondolatot, ha rákoncentrál valakire. Nem konkrét gondolatolvasás, inkább csak az erősebb gondolatok részei juthatnak el hozzá. Könnyebben olvas a mimikában, mint egy átlag ember, nehéz átejteni, vagy hazudni neki, hiszen érzi a szavak mögötti valós tartalmat. III. Képes lehet már teljes gondolatokat is kiolvasni, ha képezte magát, de természetesen ehhez első körben át kell hatolnia a célszemély mentális védelmén, amit az illető általában észre is vehet, ha erős mentális védelme van, sikertelenség esetén is, hogy valaki turkálni próbált a fejében. Technikailag lehetetlenség neki hazudni, megérzi, ha valaki nem mond igazat és ez ellen csak igen magas mentális védelem és koncentráció nyújt védelmet. Meg tudja határozni láthatatlan emberek és lények pontos helyét.
Familiáris: Bólintér - Szinte minden zárat képest feltörni, kinyitni. (Gondolom a minden zár túl sok lenne, tehát mesélő általi túl erősnek ítélt mágikus zárak stb. nem esnek bele a dologba, de azért 99 %-ban megy neki. Very Happy) (Gyógyítás, Gyors fejlődés, Mágikus védelem, Villámgyorsaság)
Mentális ellenállás: 34 % (30 év + legilimentor)
Speciális jutalom: A Rúnpisztoly ugyan sebzi, mint egy normális golyó, de az átok a kómával nem csap le.
Fizikum: 15 pont Intelligencia: 27 pont Megjelenés: 15 pont Varázserő: 32 pont Szerencse: 16 pont
Elosztható pontok: 100 Minimum 5, maximum 40 pont. (Mesén szerkeztt fejlődés +5 (max. 2/tulajdonság)
Tantárgyak:
Bűbájtan: 30 pont +10 +4 (mesejuti) = 44 pont Bájitaltan:5 pont Legendás Lények gondozása:15 pont Sötét varázslatok kivédése: 25 pont +10 +10 = 45 pont Átváltoztatástan: 20 pont +10 + 4 (mesejuti)= 34 pont Rúnaismeret: 20 +2 (mesejuti) = 22 pont Számmisztika: … pont Jóslástan: ... pont Mugliismeret: … pont Gyógynövénytan: 10 pont +10 = 10 pont Asztronómia: … pont Mágitatörténet:25 pont Repüléstan: ... pont
Elosztható pontok: 150 pont Minimum 0, maximum 40 pont. Módosítókkal a végleges: Nincs minimum, maximum 45 pont. (Mesén szerzett fejlődés +10, max 4/tantárgy)
Módosítók:
Kiemelkedő: +10 (Sötét varázslatok kivédése, bűbájtan) Született tehetség: +25 (írd ide a profilod alapján) Tehetségtelen: -15 (írd ide a profilod alapján)
Szakmódosítók:
Auror: +10 Sötét Varázslatok Kivédése, +10 Átváltoztatástan
Mágikus adottság: Inkvizitor: 1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki. 2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját. 3. szint: Folyamatos védettség bizonyos szinten a lények képessége ellen (sárkányláng, vámpír pillantása, baziliszkusz stb.), de ez nem jelent száz százalékos védelmet. Átkok ellen bizonyos szintű immunitást élvez, 25 % mágialleneállás átkok ellen. (Értsd 25 % eséllyel egyáltalán nem hat rá az átok, amivel támadtak ellene.) 4. szint: Közepes szintű sötét teremtmények esetén egyet kiválaszthat, amit irányítani tud, de maximum 12 órán át. Tökéletesen tudja követni a sötét teremtmények nyomait, jeleit és akkor is látja valakiről, ha éppen emberi formában van (pl. vámpír, vérfarkas stb.) Szent fény: 5 méter sugarú körben képes az összes jelenlévő kisebb szintű sötét lényt elpusztítani, magasabb szintűeket sebezni.
Energiamágus: 1. szint: Képes saját belső energiáit koncentrálva az emberi sebesség 2-szeresére is felgyorsulni. Erős fájdalomtűrési küszöbe van, nyílt sebek, vágások esetén is ugyanúgy harcol tovább, mintha nem érzékelné a fájdalmat, de amikor már nem koncentrál hirtelen taglózza le a koncentrálódott fájdalom, jó eséllyel beájul, ha erőteljes sebesülésről volt szó. 2. szint: Képes maga körül az energiákat úgy koncentrálni, mintha afféle vihart szítana, 3 méter sugarú körben aki közelít hozzá egyre nehezebben tud haladni, belassul. Energia löket: Belső erejét képes úgy koncentrálni, hogy egy ütéssel hullámokat kelt a levegőben, vízben, amivel energia löketre képes, a célszemélyt 10 kg súlyú lökéssel megtaszítva. Fájdalomtűrése már a törött csontra is kiterjed, tehát pl. törött lábra is rá tud állni, de ezt sokáig művelve maradandóvá válhat a csontok torzulása.
Képesség/faj: Legilimentor II. I. Képes érzékelni, ha láthatatlan személy/lény van vele egy légtérben, de nem tud irányt meghatározni, csak tudja, hogyvan ott valaki más is. Ezáltal azt is érzi, ha valaki figyeli/követi őt. Érzékeli mások hangulatát, nem azt, ami az arcukra van írva, hanem, amit valóban éreznek, szomorúságot pl. a mosoly mögött. Ha tudatosan fejeleszti a képességet, akkor jóval pontosabban tudja meghatározni ezeket az érzéseket. Ezáltal erősebb a beleérző képessége, empátiája, mint egy átlag embernek. II. Képes meghatározni a láthatatlan személy/lény irányát, hogy merről honnan figyelik. Elkaphat néhány kósza gondolatot, ha rákoncentrál valakire. Nem konkrét gondolatolvasás, inkább csak az erősebb gondolatok részei juthatnak el hozzá. Könnyebben olvas a mimikában, mint egy átlag ember, nehéz átejteni, vagy hazudni neki, hiszen érzi a szavak mögötti valós tartalmat.
Familiáris: Bólintér (Gyógyítás, Gyors fejlődés, Mágikus védelem, Zárnyitás)