Nem szabad kihagyni!

Az új küldetés
hamarosan kezdetét veszi
Kalandra jelentkezők
⊰ 1 - Játékos neve
⊰ 2 - Játékos neve
⊰ 3 - Játékos neve
⊰ 4 - Játékos neve
⊰ 5 - Játékos neve


ϟ Harry Potter - Days of future past ϟ
 
HomeHome  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Üdvözlet!


2000-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy az 1999-2000-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, lassan négy éve végleg megszűnt létezni. Megmaradt hívei bujkálnak, és az auroroknak hála egyre ritkábbak az ex-halálfalókról szóló hírek is. Úgy tűnik, hogy a varázslóvilágot jelenleg béke és nyugalom övezi, de vajon meddig? Légy részese te is az új kalandoknak!

Az oldal alapítása:
2014. október 2.
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Chatbox


Promóink




Legfrissebb

ϟ Régi ismerősök
  Yesterday at 22:41
Madeleine Eastwick


ϟ Képességdobás
  Yesterday at 19:51
Keith Maddox

ϟ Keith Maddox
  Yesterday at 19:36
Keith Maddox

ϟ Alkímia labor
  Yesterday at 17:48
Viviana Rennes


ϟ Neira & Ginny
  Yesterday at 12:32
Ginny Weasley


A hónap posztolói
Cody Armstrong
 
Armand Stansson
 
Luna Lovegood
 
Gina Accipiter
 
Sidney Smallwood
 
Madeleine Eastwick
 
Gwyneira Rousseau
 
Daniel G. Paisley
 
Tim Roberts
 
Perselus Piton
 
Statisztika

Összesen 585 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Keith Maddox

Jelenleg összesen 38959 hozzászólás olvasható. in 3479 subjects
Ki van itt?

Jelenleg 5 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 5 vendég :: 2 Bots

Nincs


A legtöbb felhasználó (77 fő) 2014-10-02, 18:29-kor volt itt.

Share|

Főbejárat

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down
Ugrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3
SzerzőÜzenet
Luna Lovegood
Reveal your secrets

avatar

Hollóhát

ϟ Kor : 19
ϟ Hozzászólások száma : 1416

TémanyitásTárgy: Főbejárat 2014-10-16, 10:15

First topic message reminder :


Főbejárat

A birtok kapuja, amit két szárnyas vadkan szobor őriz.


[You must be registered and logged in to see this image.]



[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
A dolgok, amiket elvesztettünk, visszatalálnak hozzánk,

ha nem is mindig úgy, ahogy gondoljuk.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://xmen-firstclass.forumotion.com/

SzerzőÜzenet
Cornelius Mortensen
Reveal your secrets

avatar

Mardekár

ϟ Kor : 22
ϟ Hozzászólások száma : 45

TémanyitásTárgy: Re: Főbejárat 2014-11-23, 19:37

Lena & Cornelius


[You must be registered and logged in to see this image.]Érzékelem, hogy nagyon is hatással van a szőke leányzóra külső megjelenésem. Elég ritkaság az, amikor valaki figyelmen kívül hagyja kinézetemet, így ő sincs ezzel másképp és szinte érzem, hogy azért siet oly nagyon vissza a kastélyba, hogy ne kelljen velem társalognia, pedig igazából még nem tettem rá túl negatív benyomást, egy ujjal se értem hozzá…
- Pont úgy nézel ki, mint aki nem ijedt meg. – jegyzem meg egy gúnyosabb mosoly kíséretében, miközben lassan közelebb sétálok hozzá. A háza is ez idő tájt egyértelművé válik a számomra és ha már úgy érzi, hogy ő nem szerencsétlen, nos, némi bizonyítékot várnék tőle, de csak a kérdések továbbra is.
- Igazad van, nincs miért megpróbálkoznod se a bizonyítással, mert úgyse menne, elég csak rád néznem. – nézek is most végig rajta egy ragadozó szemeivel, majd nem sokkal később elhangzik az a bizonyos átok is tőlem, melynek hatása néhány másodperc után jelentkezni fog a lánynál. De mintha fel se fogná, hogy mi történik, úgy kérdez rá, mire csak felhorkanok némileg.
- Hogy mit csináltam? Szerinted? Ne mondd, hogy nem érzed… - csóválom meg fejem, de ezt ő nem láthatja ugyebár. Végülis, nem kért a segítségemből, ezért nincs miért maradnom, így lépteim valóban távolodnak, amely mintha már némi riadalmat keltene a másikban. Nocsak, mégis csak kellenék?
- Az előbb még azt mondtad, hogy nem kell segítség. Most mégis szeretnéd, ha maradnék? – kérdezek rá olyan ártatlanul, mintha nem én tehetnék arról, ami történt vele, ajkam pedig mosolyra húzódik arcát látva. Az viszont már meg se lep, hogy elmondja a házvezetőjének, így csak felciccenek egy picit, miközben megállok, néhány méterre a hugrabugostól.
- Nem mondod el, mivel ha megteszed, nem fogsz egykönnyen visszajutni a kastélyba. Hidd el, hogy ezerszer nagyobb kárt is tudok még tenni benned. – méregkeverő vagyok és nem egy mérget tartok magamnál mindig, van, amelyiket meg se kellene innia, olyan is akad, amely por állagú, így elég lenne csak a lány arca felé fújnom. Annyi, de annyi támadható pontja van, ahogy a pálcám is még mindig nálam van. Komolyan most engem akar fenyegetni vagy velem kekeckedni? Na ugye, hogy nem gondolja komolyan.
- Szóval? Mit szeretnél? – lassan közelebb lépek hozzá, majd hűvös ujjaimmal lágyan simítok végig arcélén, úgy nézem üres tekintetét. – Mondd ki! – szinte súgom ajkai elé a szavakat. Ha a segítségem kell neki, akkor neki kell megkérnie engem, hogy megtegyem, ő is sejtheti, hogyha nem alázkodik meg előttem egy picit se, akkor nem fog tudni oly könnyen menekülni, nem pont engem akar ellenségnek és velem rosszban lenni.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Lena Youngmay
Reveal your secrets

avatar

Hugrabug

ϟ Kor : 19
ϟ Hozzászólások száma : 130

TémanyitásTárgy: Re: Főbejárat 2014-11-19, 21:04


Egy kis séta


[You must be registered and logged in to see this image.]


Jó, hát talán nem kéne megijednem egy másik diáktól, de azért lássuk be... nem valami bizalom gerjesztő a kinézete, meg a stílusa sem, ezt azért lássuk be. Gondolom nézett már tükörbe és ő is tisztában van ezzel az aprócska ténnyel. Mindegy, igazából tényleg csak vissza kell mennem és az nem olyan bonyolult akkor, ha csak fogom magam és belövöm az irányt, hiszen látszanak a távolban az épület tornyai. Nem lesz itt gond.
- Nem... ijedtem meg. - oh, hát azt hiszem ez nem sikerül a leghitelesebben, pedig nagyon-nagyon igyekszem hitelesen előadni a dolgot, de sajnos igen, eléggé sikerült megijednem, hiába, hogy nem kéne, hiszen ő is egy diák, mint ahogyan én is, maximum idősebb valamivel, de az még nem jelenti azt, hogy félnem kell tőle igaz? Nem igazán értem őt, hogy miért a gonosz mosoly, hogy miért jön közelebb és miért viselkedik egyáltalán így. Eleve nem értem a Mardekárosok nagy részét, pedig nem vétettem én ellene az ég világon semmit sem, még csak nem is ismerem igazán, mégis úgy áll hozzám, mintha az lenne az elsődleges feladata, hogy riogasson, és ezt nagyon nem értem.
- De... de miért kéne bizonyítanom? Nem értelek. Csak visszamegyek és kész. - rám pikkel, vagy az egész világra, vagy csak minden háztársamra? Egyszerűen csak ilyen a modora? Én tényleg elindulnék simán egyedül is, látom az épületet és nem fogok elveszni út közben ebben biztos vagyok. Még a nap sem ment le, bajba sem kerülhetek e miatt, szóval nem lesz gond. Maximum fél óra és elérem a birtok közvetlen közeli udvarát és kész. Ő ha akar, akkor itt marad, de... de miért jön közelebb? Eléggé elképedve nézek rá, főleg amikor pálcát ránt, mert.. komolyan pálcát ránt és komolyan megtámad? De hát nem szabad. Nem támadhatjuk meg csak úgy egy háztársunkat, azt nem lehet.
- Mit csináltál? - oké, tudatosul bennem lassan az, hogy nem látok semmit, totálisan semmit és most... Oké így tényleg nem fogok csak úgy visszatalálni mert még azt se tudom betájolni, hogy kb. hol is vagyok, mi van előttem, vagy mögöttem. Még ha meg is próbálnám megkeresni a kaput, és onnan indulnék el célirányosan az ellenkező irányba, közben elveszíthetem a tájékozódás és akkor... A léptei komolyan távolodnak? Tényleg jól hallom? - Nem hagyhatsz itt! - cseppnyi pánik azért már csendül a hangomban. - Elmondom... elmondom Bimba professzornak! - talán gyerekes dolog, de ha itt hagy, isten bizony, hogy ha valahogyan visszajutok az lesz az első, hogy elmondom mit csinált velem. Az még talán menne, hogy küldjek az égbe egy jelzést, akkor valaki kiszúrja és csak ide jön, vagy idővel elmúlik ez a... valami, amit csinált velem. Egyelőre viszont várok, vissza kell jönnie!


[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
A sötétség körülvesz
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Cornelius Mortensen
Reveal your secrets

avatar

Mardekár

ϟ Kor : 22
ϟ Hozzászólások száma : 45

TémanyitásTárgy: Re: Főbejárat 2014-11-18, 21:54

Lena & Cornelius


[You must be registered and logged in to see this image.]Olykor úgy tűnik, hogy túl sokat várok az emberektől, amikor azt hiszem, hogy képesek kibökni valami értelmes, normális választ. Ez a szőke hajú leányzó is össze-vissza beszél, elgondolkodott menet közben és itt kötött ki? Milyen szavak már ezek? Nem látok benne realitást és ami számomra nem reális, az nem is valós, tehát hazudik… Vagy… talán még van rá esély, hogy nem és ennyire gyenge agyi szinten van. Hmm, lehet, hogy ez a valószínűbb, az ártatlan pofi nem árulkodik igazán hazug szavakról, így ilyesmivel még nem vádolom meg, bár kétlem, hogy annyira érdekelné a véleményem. A szomorú tény viszont az, hogy alig hogy ráleltem, máris menekülne vissza a biztonságot nyújtó kastély falai közé, én mégse fogom ezt oly egyszerűen hagyni. Eddig nem tűnt úgy, mintha annyira sietne visszafelé, remekül elnézegette itt a szobrokat, most miért siet ennyire?
- Tőlem ijedtél meg? – teszem fel az ártatlan kérdést, mert bár tény, hogy most már egész gyorsan sötétedik, mi mágusok mégis képesek vagyunk fényt teremteni az éjszakába, és talán ez még neki is megy. De értem én, fél tőlem, illetve a kint létének következményeitől, mely talán némi büntetéssel, esetleg pontlevonással is járhat. Szinte kívánom, hogy Piton professzor rajta kapja az esti kóborlása során, mert hogy nem jut vissza oly könnyen és hamar, mint szeretne az épületbe, az bizonyos. A házát se esik nehezemre kitalálni, nagyon sok hasonló jellemvonás van a Hugrabugosoknál, és előnyt élvez ez a szerencsétlen viselkedés és a kommunikációs készség hiánya. A többi házzal nincs egyébként különösebb bajom, de őket ténylegesen lenézem, nem tartom őket semmire, igazából felesleges időpazarlás velük is foglalkozni. Selejtek, nem sok mindenre jók, maximum arra, hogy majd idővel minket szolgáljanak, de legalább szorult beléjük némi mágikus vér, így egy picit feljebb vannak a mugliknál.
- Valóban? Bizonyítsd! – úgy bizonyítja, ahogy csak szeretné, miközben ajkam gonosz mosolyra húzódik, úgy szúrom ezüstösen csillogó íriszeimet a lány szemeibe, majd nemsokára már felé is indulok, de egyelőre még nem fenyegetően és nem is közelítem meg túlságosan, inkább segítségemet említem meg, egyelőre még nem árulva el azt, hogy miért is lesz erre szüksége. Hagyom, hogy magyarázkodjon, szinte egyik fülemen bemegy, a másikon pedig ki, de amikor szavai véget érnek – mert vagyok annyira úriember, hogy végighallgatom őt -, a pálcám már lendül is felé. Idő közben került ujjaim ügyébe, de hát volt időm kellően gyorsnak lenni és nemsokára egy átok hagyja el ajkamat, mely egyenesen a lányt éri célba. Nem hiszem, hogy számítana rá, hogy védekezni tudna és nincs is messze tőlem, hogy célt tévesszek, de ki tudja… meglehet, hogy képes még számomra meglepetést okozni, de remélem, hogy nem. És hogy mit érez? Nem bántottam igazán, így fájdalmat nem érezhet, csak egyik pillanatról a másikra kezd egyre inkább sötétedni a számára, míg végül vaksötét nem lesz. Nem a külvilág változott meg, a látását vettem el ideiglenesen, így hát kíváncsian, teljes türelemmel figyelem reakcióját, hogy vajon mennyire fog kétségbe esni vagy mennyire sem tettemnek hála.
- Szóval tudod az utat… Rendben, akkor menj csak, a világért se tartanálak fel, hiszen nem szorulsz a segítségemre. – hallhatja, hogy szépen elhaladok mellette, hiszen hallását nem rontottam le, így nemsokára bakancsom lépteim egyre távolodnak tőlem. Vajon tényleg visszatalál így, vakon, egyedül? Vagy nem kockáztat? Nem tudja, hogy meddig tart a varázslat hatása, ahogy azt se, hogy kell-e egyáltalán bármi ellenszer is. Egyetemista vagyok, nem valami kezdő varázsló, szóval biztosra veheti, hogy jobb, ha nem ugrál, már ha nem akar komolyan megsérülni, hiszen egyedül bóklászni idekint a sötétben… fene tudja, hogy merre tévedhet, eleshet, baja lehet, akár bele is halhat, legrosszabb esetben. No de ne fessük az ördögöt a falra, meglátjuk, hogy mit lép majd erre a szőkeség.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Lena Youngmay
Reveal your secrets

avatar

Hugrabug

ϟ Kor : 19
ϟ Hozzászólások száma : 130

TémanyitásTárgy: Re: Főbejárat 2014-11-14, 16:05


Egy kis séta


[You must be registered and logged in to see this image.]


Talán láttam már, de arra is van esély, hogy a hirtelen megjelenése volt rám ilyen hatással. Nem számítottam rá, hogy valaki csak úgy betoppan a hátam mögött, főleg ilyen távolságra a kastélytól és hogy az a valaki... hát nem épp szokványos kinézetű. És nem úgy értve, mint én, mert hát én is elég látványos jelenség vagyok, de azért nem annyira, mint az, akinek hófehér a bőre és a szeme... meg a haja... Azért lássuk be, hogy van a srácban valami rohadtul riasztó, akárhogy is nézzük és akkor e mellett képes még settenkedni is. Jó lehet, hogy nem direkt csinálta, de attól még majdnem settenkedésnem minősül a dolog.
- Nem is tudom... elgondolkodtam séta közben és... itt kötöttem ki. - ez igazából tényleg így van, nem vagyok vak, tudom, hogy merre jöttem, csak hát nem számoltam vele, hogy ez lesz a vége, hogy aztán a kapuk lesz a végcél és ha nem állított volna meg ez a hely, akkor talán el is hagyom a birtokot, vagy mi? Azért azt remélem, hogy nem így lett volna, mert ennyire tényleg még én sem lehetek vaksi.
- Nem mondtam, hogy... sietős lenne, csak kezd sötétedni, és nem sokára már nem szabadna itt kint lennem. - bököm ki végül egy apró vállrántással. Nem lenne szép tőlem, ha látszana, hogy kissé azért tőle ijedtem meg azt hiszem. Nem nagyon, de azért na... tényleg van egy kellemetlen aurája, főleg ahogy néz, meg ahogy egyáltalán csak áll ott a falnak dőlve. Nem mondom, hogy fenyegető a tartása, de... talán még azt is rá lehetne fogni, ha még sötétebb kezdene lenni, vagy ilyesmi.
A szavaira viszont már elhúzom a számat. Nem igazán esik jól, nem valami kedves hozzáállás ilyet mondani a másiknak. Szerencsétlen és meg se merek szólalni? Erről igazából szó sincs, mások előtt jobban megy, de ő azért szokatlan egy jelenség szó se róla. - Hugrabugos vagyok, de nem vagyok szerencsétlen! - húzom ki egy kicsit magamat, mert hát na én is tudok ám egy kicsit karakánabb lenni, főleg akkor, ha még sértegetnek is és most pont erről van szó, ami azért lássuk be, hogy baromira nem szép tőle. Nem tettem én ellene semmit sem, hogy így kell viselkednie velem.
- Ott vannak a tornyok, innen látszik, nem hiszem, hogy ne találnék vissza. - miért érzem úgy, hogy nem lenne jó ötlet vele bármilyen üzletet is kötni? Egyébként is igenis visszatalálhatok egyedül is, maximum az a kellemetlenebb, ha tényleg sötétedik majd, de ha minden igaz, akkor nálam van a pálcám, szóval egy sima lumos segíthet. - Maximum, ha te is épp visszafelé jössz... de... tudom az utat. - azt hiszem legalábbis, bár nem vennék rá mérget, de akkor sem akarom, hogy úgy méregessen, mint az oroszlán a bajba jutott kis gazellát. Ez nagyon-nagyon nem tetszik.


[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
A sötétség körülvesz
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Cornelius Mortensen
Reveal your secrets

avatar

Mardekár

ϟ Kor : 22
ϟ Hozzászólások száma : 45

TémanyitásTárgy: Re: Főbejárat 2014-11-14, 15:39

Lena & Cornelius


[You must be registered and logged in to see this image.]Nem fordul elő velem túl sűrűn, hogy amikor errefelé sétálok, akkor összefussak valakivel. Meglepő vagy sem, de a Tiltott rengetegben is több diák fordul meg, mint itt, a kapuknál, ezért is hát ez a kérdés most tőlem. Sejtem, hogy jelenlétem meg fogja lepni a szőke leányzót, de amikor felém fordul és még hátrébb is hőköl, akkor csak szórakozottan mosolyodom el, de csak egy pillanatra, szinte észre se lehet venni, ha valaki nem fürkészi most komolyabban az arcomat. Érdekes fordulat, mivel már jó ideje ebben az intézményben tanulok én is, akár csak ő, és azért a kötelező étkezéseket nem szokásom kihagyni. Nem látott volna még? Hmm, általában emlékezni szoktak rám, de talán megbocsátható bűn, ha ő most mégse, ennyiért még nem harapom le a fejét.
- Elkeveredtél? – szemöldököm feljebb szalad az értetlen szavai hallatán, mivel nem érzem úgy, hogy annyira könnyű lenne itt eltévedni. Lehet arra is fogni, hogy túl régóta járok már ide, de akár másra is, mindenesetre komplett hülyének nézem jelenleg a velem szemben lévőt, aki hallhatóan már el is tűnne a szemeim elől.
- Nocsak, hirtelen ennyire sietős? Eddig úgy látszott, mintha remekül ellennél a szobrok tanulmányozásával. – fel se nézek, egyértelmű szerintem, hogy mely szobrokra is célzok most konkrétan, hátammal pedig némileg a falnak dőlök, onnan figyelem most már a másikat. Még nem indul, csak ácsorog tehetetlenül és nemsokára kiderül az is, hogy saját magának egy értelmes kérdés se jut eszébe, csak az, amit már én is kérdeztem tőle.
- Csak nem Hugrabugos vagy? Ti vagytok ennyire szerencsétlenek, hogy még meg se mertek igazán szólalni más jelenlétében. – mintha fel se tette volna a kérdését, olyan szinten ignorálom. Már miért is méltatnám válaszra? Igazán semmi köze sincs ahhoz, hogy én miért vagyok most itt, ahogy talán nekem sincs különösebben ahhoz, hogy ő miért, de velem ellentétben ő válaszolt, hiszen oly kedvesnek, bájosnak tűnik. Végül elrugaszkodom a faltól és most már egészen a lányig sétálok, majd nem túl messze állok meg előtte.
- Talán segítsek visszatalálni a kastélyba? Tudod… semmi sincs ingyen. – fejemet oldalra billentem, bár egyelőre nem tudom, hogy mit is kérhetnék pont tőle cserébe. Ahogy nézem, nincs benne semmi, ami megfogna, ami érdekes lehet, de aztán ki tudja, ennyire rövid találkozásból még nem sok minden derülhet ki. De nem vagyok én holmi lovag, hogy mindent önzetlenül tegyek, ezért is jelzem, hogy valamit valamiért, bár idő közben egyre több minden megfordul a fejemben. Igen… ez a kicsi leányzó remek szórakozást jelentene nekem mostanra, oly védtelennek, elveszettnek tűnik, talán eljátszadozom vele egy picit, még mielőtt visszaengedem a kastélyba.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Lena Youngmay
Reveal your secrets

avatar

Hugrabug

ϟ Kor : 19
ϟ Hozzászólások száma : 130

TémanyitásTárgy: Re: Főbejárat 2014-11-11, 17:43


Egy kis séta


[You must be registered and logged in to see this image.]


Na jó, azért enyhén szólva is a szívbaj jön rám, amikor csak úgy hirtelen rám köszön valaki majdnem a hátam mögül, amikor én még mindig azon agyalok, hogy mégis hogy a fenébe keveredhettem el ennyire a birtokról. Tényleg nem lenne rossz, ha legalább egy kicsit sikerülne végre rendezni a zűrös gondolataimat, mert ez így nem állapot. És Jonathan is... mostanában totál el van tűnve, állandóan tanul, meg mintha kerülne, bár lehet hogy ezt is már csak a jól megszokott paranoiám mondatja velem, nem tudom. Az a baj, hogy mint általában mindent túlkombinálok, lehet hogy csak vár rá egy fontos vizsga és azért ár rá kevésbé, vagy... mérges rám valami miatt? Jó, elég! Most itt ebben a pillanatban abbahagyom a dolgot és szépen... tovább lépek, elfoglalom magam, először is azzal, hogy sikeresen visszajussak a kastélyba. De először az ismeretlen hangot kéne lekezelni, aki amúgy cseppet sem tűnik kedvesnek. Már a kinézete is meglepettséget csal az arcomra, talán még kicsit hátra is hőkölök, amikor megfordulok és az első pillanatban szavakat se nagyon sikerül találni.
- Hát ööö... kicsit elkeveredtem igazából a kastélytól, csak ennyi történt, szóval most... megyek vissza. - ő meg megáll és nekidől a falnak és... most komolyan méreget? Riasztó, de tényleg riasztó! Kissé zavartan sütöm le a szemem, csak a miatt, ahogy néz, aztán csak egyik lábamról a másikra álok, hogy most akkor mégis... mi van? - Öhm... szóval én... És te mit keresel itt? - jó azt hiszem az egybefüggő mondatok egyelőre még nem mennek a legjobban, pedig én tényleg nagyon igyekszem ám, de elég nehéz, ha valaki így néz, meg mondjuk így néz ki. A fehér haja, meg az egész külseje nem valami szokványos. Jó én is kitűnök a tömegből, de csak a szőke hajam és a színes ruhák miatt és nem azért, mert... hát a fene tudja, ennyire nem vagyok fura.


[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
A sötétség körülvesz
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Cornelius Mortensen
Reveal your secrets

avatar

Mardekár

ϟ Kor : 22
ϟ Hozzászólások száma : 45

TémanyitásTárgy: Re: Főbejárat 2014-11-10, 19:53

Lena & Cornelius


[You must be registered and logged in to see this image.]Rengeteg olyan dolog megtalálható a birtokon, amelyek a különféle főzetekhez szükségesek, csak tudni kell, hogy hol keresse őket az ember. Nem véletlenül járok el időnként a tiltott rengetegbe is, ma is megfordultam már arra és jelen pillanatban a kastély bejárata környékén sétálok, ahol néhány kisebb, szinte fűhöz hasonló növényt szedek fel a földről. Nem fű, de ezt olyan nem igazán tudná megállapítani, aki nem ért igazán a növényekhez vagy akár a bájitalokhoz, hiszen e két tantárgy némileg összefügg. Szóval szépen egy kisebb zacskóba pakolom az újabb zsákmányt, mely nemsokára fekete táskámba kerül, ahol már oly sok minden vár rám. Végül lendítek egyet rajta, így félvállra veszem és már sétálok is tovább, a kesztyűimet pedig szépen lassan húzom le hófehér kezeimről, majd teszem el őket fekete kabátom zsebeibe. Hosszú, térdig érő bőrkabátot viselek, melyet kigombolva hordok jelen pillanatban, így az alatta lévő fekete, drága anyagból készült, különleges pulóver is látszik, akár csak övem és fekete nadrágom, lábaimon pedig még nehéz bakancs található. Hajam fehér, mint mindig, szemeim pedig természetesen szürke színűek. Tehetnék azért, hogy átlagosan nézzek ki, megpróbálhatnék tenni valamit a hajammal vagy akár szemeimmel, de eszem ágában sincs, nekem ez így tökéletesen megfelel, én így vagyok teljes és aki látott már néha, az tudja, hogy kiskoromtól kezdve büszke vagyok albinóságomra. Soha se húzódtam a sarokba úgy, mint mondjuk Theresa, nem féltem másoktól, nem is volt okom rá, most pedig már végképp nincs, hiszen elég erőt tudhatok a magaménak, nem igazán akarnak kötekedni velem. Ahogy haladok tovább, most már pontosan a bejárat felé, akkor pillantok meg egy szőke hajú lányt, sapkával a fején, göndör tincsekkel. Nehéz lenne nem észrevenni, ahhoz túlságosan is feltűnő jelensége, de mégis…
- Mi a fenét keresel te itt? – ez volna a köszöntés, fogjuk rá. Fogalmam sincs, hogy hogy került ide, de nem túl sűrűn mászkálnak ide csakúgy a diákok, főleg nem ekkora ködben és sötétségben, ez valahogy rájuk nem jellemző, így közelebb lépek hozzá és ha felém tekint, akkor már arcát is meg tudom nézni. Ötletem sincs, hogy kivel találkoztam most össze, nekem olyan ez a csaj, mint a többi, nem látok benne semmit, ami miatt kitűnne, ami miatt esetleg felfigyeltem volna rá, még a házáról sincs fogalmam, nem hogy a nevéről vagy az évfolyamáról, de talán nem a Mardekárhoz tartozik. Bár ki tudja, néha már oda is bekerülnek azok a korcsok, akiknek nincs nálunk helyük. A kapu melletti falhoz sétálok, majd lazán nekivetem hátam, kezeimet összefűzöm mellkasom előtt és onnan méregetem a másikat. Nem úgy, mint ahogy egy férfi néz meg egy nőt, totálisan hidegen hagy, csak érdekel, hogy miért pont most támadt kedve a kisasszonynak a szobrokat nézegetni. És hogy esetleg be kéne mutatkoznom? Ugyan… mégis minek? Majd ha akar valamit, hát rátér ő, én nekem megfelel így, névtelenül is, egyelőre… aztán meglátjuk, hogy mit hoznak a következő percek.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Lena Youngmay
Reveal your secrets

avatar

Hugrabug

ϟ Kor : 19
ϟ Hozzászólások száma : 130

TémanyitásTárgy: Re: Főbejárat 2014-11-09, 17:15


Egy kis séta


[You must be registered and logged in to see this image.]


Jó azt hiszem túlzás az, hogy séta, inkább mondanám, hogy egy picit sikerült eltévednem. Nem nagyon, de... azért eléggé ahhoz, hogy majdhogynem alig látszik a kastély bejárata, még a tornyok éppen hogy felsejlenek a távolban. Azt hiszem ez a csekélyke kis köd miatt is lehet. Nem túl durva még, főleg mert sötétedik is egy kicsit már. Négy körül lehet, de még nincs elvileg gond abból, hogy ilyenkor kint vagyok, sötét sincs még olyan vészesen. Igazából tényleg nem tudom, hogy pontosan, hogy jutottam el erre. Az úgy volt kérlek szépen, hogy láttam egy gyíkot. Cuki volt... aztán gondolkodtam egy sort ezen az apám valami ismerőse felbukkant dolgon, aztán láttam egy nyulat... azt hiszem, bár elég gyorsan elugrált és arra lettem figyelmes hirtelen, hogy az iskola bejáratánál vagyok és tippem sincs, hogy hogy a fenébe keveredtem ide és hogy kb. mennyi idő alatt érek majd vissza, de ha jól sejtem, akkor nem két perc lesz, mert mint mondtam alig látok valamit az épületből, pedig mint tudjuk a Roxfort nem valami kicsi.
Szóval kissé bizonytalanul húzom össze magamon a kabátot és igazítom meg a sapimat, hiszen lássuk be nincs valami nagy meleg, főleg enyhe ködben és lassan sötétedő délutánban, de nincs gond. Ez a birtok, itt nem lehet baj, maximum varázsolok egy gyenge kis lumost, aztán szépen visszatalálok a célhoz. Semmi baj nem lesz, de egyelőre még van annyi fény, ami elég lehet, szóval megnézem magamnak jól a vadkan szobrokat, mert fura módon erre még sosem kerítettem igazán sort az utóbbi négy évben, aztán el is indulok battyogva visszafelé.


[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
A sötétség körülvesz
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése
Luna Lovegood
Reveal your secrets

avatar

Hollóhát

ϟ Kor : 19
ϟ Hozzászólások száma : 1416

TémanyitásTárgy: Főbejárat 2014-10-16, 10:15


Főbejárat

A birtok kapuja, amit két szárnyas vadkan szobor őriz.


[You must be registered and logged in to see this image.]



[You must be registered and logged in to see this image.][You must be registered and logged in to see this image.]
A dolgok, amiket elvesztettünk, visszatalálnak hozzánk,

ha nem is mindig úgy, ahogy gondoljuk.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://xmen-firstclass.forumotion.com/
Ajánlott tartalom
Reveal your secrets


TémanyitásTárgy: Re: Főbejárat

Vissza az elejére Go down

Főbejárat

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére
3 / 3 oldalUgrás a következő oldalra : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
ϟ Harry Potter - Days of future past ϟ :: Kastély és Birtok :: Birtok-