Nem szabad kihagyni!

Az új küldetés
hamarosan kezdetét veszi
Kalandra jelentkezők
⊰ 1 - Játékos neve
⊰ 2 - Játékos neve
⊰ 3 - Játékos neve
⊰ 4 - Játékos neve
⊰ 5 - Játékos neve


ϟ Harry Potter - Days of future past ϟ
 
HomeHome  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Üdvözlet!


1999-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy a '98-99-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, lassan négy éve végleg megszűnt létezni. Megmaradt hívei bujkálnak, és az auroroknak hála egyre ritkábbak az ex-halálfalókról szóló hírek is. Úgy tűnik, hogy a varázslóvilágot jelenleg béke és nyugalom övezi, de vajon meddig? Légy részese te is az új kalandoknak!

Az oldal alapítása:
2014. október 2.
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Chatbox


Promóink




Kukkants be az általunk fenntartott két másik oldalra is, ha egy másik világra is kíváncsi vagy, amit szintén mi igazgatunk. :)

Legfrissebb




ϟ A Black Birds Tokyo-ban
  Yesterday at 16:20
Alicia Geller

ϟ Ninon Delacroix
  Yesterday at 14:23
Ninon Delacroix

ϟ Graves & Cody
  Yesterday at 14:07
Cody Armstrong

ϟ Zeneajánló
  Yesterday at 10:57
Audrey Jensen


ϟ Nox Djarum
  Yesterday at 10:50
Megan Smith
A hónap posztolói
Graves Matlock
 
Cody Armstrong
 
Georgiana Findley
 
Nox Djarum
 
Megan Smith
 
Quessena Melchys
 
Elijah Crowfield
 
Luna Lovegood
 
Calista Merrick
 
Seraphin McCaine
 
Statisztika

Összesen 564 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: River

Jelenleg összesen 32842 hozzászólás olvasható. in 3070 subjects
Ki van itt?

Jelenleg 4 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 4 vendég :: 2 Bots

Nincs


A legtöbb felhasználó (77 fő) 2014-10-02, 18:29-kor volt itt.

Share|

Mágikus adottság

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down
SzerzőÜzenet
Luna Lovegood
Reveal your secrets

avatar

Hollóhát

ϟ Kor : 18
ϟ Hozzászólások száma : 1228

TémanyitásTárgy: Mágikus adottság 2016-02-01, 15:46


Mágikus adottság

A mágikus adottság egy afféle képesség, mivel bárki rendelkezhet, aki a birtokon tartózkodott egy bizonyos robbanás ideje alatt. Jonas Black, az iskola  biztonsági tisztje/aurorja 1997. őszén (useresen 2015.), pontosabban szeptember 28-án vélhetően meghalt, ugyanis a kunyhója felrobbant. A diákok nagy többsége erről az esetről nem sokat tud, csupán pletykákat hallhattak, részleteket a Velem történt topicban lehet olvasni. Az épület felrobbanásának pillanatában néhány titokzatos egyén vélhetően időkaput nyitott, vagy valami módon távoztak a jövőbe, ahonnan érkeztek, aminek következtében a birtokon egy mágikus lökéshullám söpört végig. Nem szó szerinti lökéshullám, ugyanis ez mindenki számára teljességgel érzékelhetetlen volt, esetleg azok érezhettek valamiféle furcsa bizsergést, akik született tehetségek bűbájtanból vagy átváltoztatástanból, de ők se tudták mire vélni.
Ez a lökéshullám hatással volt a birtokon tartózkodók (és később a birtokra érkezők és huzamosabb ideig itt maradók) mágikus esszenciáira. Mindenkire másképp, mindenkire más erősséggel, de egyértelműen... mindenkire. Furcsa változásokat tapasztalhattak más-más mértékben. A varázsláshoz innentől nem volt szükségük pálcára, legalábbis bizonyos mágiák tekintetében...


Játéktechnikai magyarázat
Bevezetünk egy új lehetőséget, amiben egyrészt a karakterek fejlődhetnek is, másrészt pedig jóval kidolgozottabb, mint mondjuk a mágiarendszer, ami mint tudjuk a Rowlingi világban elég kusza. Nem szándékoztunk már az elején sem rengeteg varázsigét bevinni a játékba, hogy ezzel megkössük a kezeket, ez továbbra sem változik, felsőbb évesek bátran varázsolhatnak saját általuk kitalált igéket játékok során, mesék alatt, akár igével, akár ige nélkül, persze reális keretek között. Viszont ezek az adottságok egy fokkal jobban behatároltak már, színesíthetik a játékot is, ahogyan szépen előjönnek azokban, akiknek sikerült őket megdobni és persze játékokban, mesékben is könnyebbé teszi a cselekvést, ha valaki nem érzi magát elég kreatívnak varázslatok kitalálására teszem azt.
A rendszer egy régi általunk kidolgozott dolog, épp e miatt lehetséges, hogy van benne olyan, ami nem érthető, vagy esetleg magyarázatra szorul, hiszen mi sem vagyunk tökéletesek, bármennyire is átnézésre kerültek az adottságok. Ha valami nem világos inkább kérdezz. Smile Természetesen azért itt is van olyasmi, ami a játékosra van bízva, mégis csak a szerepjáték a fantázia kiéléséről szól. Mesén, kalandban az adottságok használata ugyanúgy cselekvésnek minősül, mint mondjuk a varázslás pálcával.

Az aktuális helyzet
A tanári kari és a prefektusok már tudnak róla, hogy valami változott, nevén is nevezik a dolgot
RMA, azaz Rejtélyes Mágikus Adottság
néven fut jelenleg. Egyelőre még a tanárok sem tudják egyértelműen, hogy a Black ház robbanása miatt jött létre, a kialakulásának oka még rejtély, csak elkezdték már összeszedni, hogy mely diákok rendelkeznek mágikus adottsággal. Természetesen, aki titkolja, nem mondta el tanárnak, nem alkalmazta véletlenül akkor, amikor más láthatta még ugyanúgy tarthatja titokban és nem lehet csak úgy tudni sem máséról.

Hogyan használd?
Mivel az adottságok újak még a tanárok számára is, természetesen akiben mondjuk elindul egy folyamat nem fogja tudni egyből használni. Meg fog lepődni, hogy tűzgolyó csap ki a kezéből, ha megijed teszem azt. Az érzelmek hathatnak a képességekre és hogy jól tudd használni természetesen gyakorolnod kell majd. Épp e miatt mindenkinél fel fogjuk azt is tüntetni, hogy mikor szerezte meg az adott adottság szintjét, hogy átlátható legyen mondjuk két napja van meg neki, akkor még jó eséllyel nehezebben használja.

Hogyan kaphatod meg?
Természetesen ez is dobásos alapon működik, tehát a szerencsén nagyban múlik, hogy sikerül-e megszerezned egy adottságot és persze az aktivitásodon, hiszen a karakterfejlődés itt is érvényes. Sok reag, nagyobb esélyek! Smile Természetesen hasonló kezdeményezéseknél, mint amilyen az Adventi naptár is volt, vagy mesék jutalmazásánál lehetőség lesz majd plusz százalékokat szerezni is akár, mivel ezeket az adottságokat nem lehet könnyű megszerezni, főleg magas szinten.

Dobások százalékai

Képesség 1. szint: 40 %
Mágikus adottság 2. szint: 30 %
Mágikus adottság 3. szint: 25 %
Mágikus adottság 4. szint: 20 %
Mágikus adottság 5. szint: 15 %
Mágikus adottság 6. szint: 10 %
Mágikus adottság 7. szint: 5 %


Mint, ahogyan más képességeknél itt is ugyanaz a szabály. Az adott százalékos érték ALÁ kell dobni. Ha még nem érted a dobási rendszert olvasgass tovább, van részletezése vagy kérdezz.
Mindenki EGY adottságot választhat ki a karakterének és később sem lehet több és ezt nem lehet változtatni. Amire először dobtál azzal próbálkozhatsz a későbbiekben is. Ez lehet olyan is, ami illik hozzá, de akár olyan is, ami nagyon nem. Nem függ a karakter jellemétől, beállítottságától. Karakteralkotásnál a tantárgy- és a képességdobás mellett dobhatsz a mágikus adottság első szintjére is. EGYRE, tehát nem dobálhatsz addig, amíg egy nem sikerül. Ha nem sikerült, majd karakterfejlődésnél újra próbálkozol. Visszamenőleg azok, akik már rendelkeznek karakterrel szintén dobhatnak most a bevezetéskor, de erről majd lentebb olvashatsz bővebben.

Karakterfejlődés
A mágikus adottságra nem 50, hanem 25 IC hozzászólásonként dobhatsz, mivel szintezett és kis százalékos is. Tehát 25, aztán 50, 75 stb. IC hszenként próbálkozhatsz 1 szinttel. Ha egy szint sikerül, akkor a következő karakterfejlődésnél a következő szinttel és így tovább. Viszont mivel tantárgyra és képességre marad az 50 IC hsz, amikor eléred az 50-et (100-at, 200-at stb.) döntened kell, hogy tantárgyra vagy képességre vagy mágikus adottságra dobsz, nem dobhatsz kettőt.

Visszamenőleg
Mivel a már itt lévő játékosaink rendelkeznek IC hozzászólásokkal, és rendkívül bonyolult lenne és értelmetlen is e miatt most egy újabb számlálót bevezetni, ők visszamenőleg is dobhatnak. A bevezetés miatt mindenki dobhat alapból egyet mágikus adottságra IC hozzászólásszámtól függetlenül. Ezen kívül megkapja mindenki az IC hozzászólásai fényében a 25-önkénti dobásokat is most, tehát ha teszem azt jelenleg már van 55 IC hozzászólásod, akkor dobhatsz valószínűleg 2-t, ha már az 50 IC hszes dobásodat felhasználtad képességre, vagy tantárgyra. Ha netán azt még nem lőtted el, akkor 3-at.

Ha bármiféle kérdésed van a rendszerrel kapcsolatban kérdezz! Akkor is, ha új vagy, akkor is ha régi játékos, de ha új akkor főleg. Kérjük, hogy ne dobálj össze-vissza, hiszen itt is él, ha eleve rosszat dobsz, vagy rosszul, akkor az a dobás érvénytelen és utána már csak a karakterfejlődés alkalmával próbálkozhatsz.
Természetesen a profilban a mágikus adottság opciót csak admin töltheti ki, viszont ha a dobásod sikeres, akkor a karakterlapodon te módosítsd és írd be, ami sikerült.


Mentális ellenállás:
Minden mágiahasználó karakter rendelkezik mentális ellenállással. Ez védi őt az elmére ható támadásoktól, gondolatolvasástól, legilimenciától, véla bájoktól stb. A mentális ellenállás leginkább az életkortól függ és egy százalékos értékben határozható meg. Amennyiben téged valamilyen mentális behatás alá akarnak vonni, akkor dobhatsz mentális ellenállásra. Ha a százalékos értéked alád dobsz, akkor sikeresen védekeztél, ha fölé, akkor értelemszerűen nem. A védekezésed persze csökken, ha újra és újra támadják az elmédet.
Egy 11 éves diák mentális ellenállása alapból: 5 %. Ez évente nő 1 százalékkal. Játékhelyzetben a mesélő dönti el, hogy mennyivel csökken, ahogyan a karakter fárad, vagy az elméjét támadják. Mesélő nélkül a játékos reálisan átgondolva csökkentse.
Született legilimentorok mentális ellenállása +10 %.
Telekinézis mágikus adottsággal rendelkezők mentális ellenállása +5% első szinten és +1 % szintenként.
Ha született tehetség sötét varázslatok kivédéséből valaki, akkor +5 %.

Választható mágikus adottságok és szintjeik

Trükkmester: Magas szintű illuzionista, aki a megtévesztések, átverések mestere.
1. szint: Képes kezdetleges illúziólényeket létrehozni, maximum kutya méretig, de csak olyat, amit már valaha látott. Minimális hanggal rendelkeznek, de nem sokrétűvel. A lények képesek támadni, de minimális sebzéssel bírnak. Képes önmagát, vagy mást szebbnek láttatni, mint ami, szebb arcvonások, ápolt külső stb.
2. szint: Illúzióként képes színeket változtatni bármilyen nem szerves tárgyon. Mozdulatlan tárgyak idézése adott helyre, asztal, szék stb. Nem ott lévő szagokat jeleníthetnek meg, vagy változtathatják meg a jelenlévőt pl. virágillatot kénes szagnak éreztetnek, vagy fordítva.
3. szint: Szerves dolgoknak is képes a színét változtatni illúzióként, pl. haj, bőrszín, szemszín. Illúzió lényeket képes létrehozni oroszlán, medve méretig, kezdetleges hanggal. Képesek támadni, de minimális sebzéssel bírnak. Testalkat változtatás keltése illúzióval, max. 20 kg plusz, mínusz.
4. szint: A létrehozott illúziólények életszerűbbek, sebzésük már nagyobb, kevésbé felismerhetőek illúzióként. Ütemesen mozgó tárgyak létrehozása pl. óra. Fejforma változtatása illúzióként, arcon ráncok, hegek módosítása, szemforma stb.
5. szint: Illúzióként képes bármilyen személyt lemásolni teljes mértékben, kivéve hang. Bármilyen méretű állatokat képes létrehozni, kivéve mágikus állatok pl. sárkány. Ezek egészen élethűek, erőteljes sebzéssel bírnak. Fénysugár: Ellenfél elvakítása, ezzel fizikai támadásokat hátráltathat, és maga a fénysugár fájdalmat is okoz, annyira éles. Közepes szintű vámpírokat elűz.
6. szint: Sötétben látás: Teljes sötétben is képes látni, úgy használva ki a maga által teremtett fényt, mintha, ahol van teljesen normális fényviszonyok lennének. Fénygolyó: A kezéből képes apróbb fénygolyókat kilőni, mint a pisztolygolyók. Ezek kifejezetten erősen sebeznek vámpírokat, lidérceket, fényre érzékeny lényeket, de szimpla sebzéssel is bírnak, sima lények számára, mint apró szilánkok. Bűvésztrükk: Képes a helyváltoztatásra látótávolságon belül, afféle teleportálással, de inkább olyan ez, mintha a fénysebességre felgyorsulna és úgy menne át egyik helyről a másikra.
7. szint: Másolat: Teljes mértékben képes felvenni valakinek az alakját, hangját és a gesztusait is leutánozva, így alig ismerhető fel a csere. Bármilyen illúziólényt képes létrehozni, legyen az sárkány, vagy akár egy lidérc, vámpír stb. Fénytáplálék: Képes a szervezetét úgy alakítani, hogy hosszabb ideig is meglegyen étel és ital nélkül, egyszerűen a fényben lévő ásványokat, energiákat építi be a szervezetébe, mintha fotoszintetizálna. Magas szinten ezzel a képességgel akár regenerálódni is képes. Fényrobbanás: A fény energiáit képes egy pontba összesíteni, hogy az egy erőteljes detonációval robbanást idézzen elő, de ezt teljes sötétben nem képes elvégezni.

Energiamágus: Energiákkal való manipulálás, belső erő növelése, koncentrálása, energia löket stb.
1. szint: Képes saját belső energiáit koncentrálva az emberi sebesség 2-szeresére is felgyorsulni. Erős fájdalomtűrési küszöbe van, nyílt sebek, vágások esetén is ugyanúgy harcol tovább, mintha nem érzékelné a fájdalmat, de amikor már nem koncentrál hirtelen taglózza le a koncentrálódott fájdalom, jó eséllyel beájul, ha erőteljes sebesülésről volt szó.
2. szint: Képes maga körül az energiákat úgy koncentrálni, mintha afféle vihart szítana, 3 méter sugarú körben aki közelít hozzá egyre nehezebben tud haladni, belassul. Energia löket: Belső erejét képes úgy koncentrálni, hogy egy ütéssel hullámokat kelt a levegőben, vízben, amivel energia löketre képes, a célszemélyt 10 kg súlyú lökéssel megtaszítva. Fájdalomtűrése már a törött csontra is kiterjed, tehát pl. törött lábra is rá tud állni, de ezt sokáig művelve maradandóvá válhat a csontok torzulása.
3. szint: Képes az emberi sebesség 3-szorosára felgyorsulni. Koncentrált erőlökés: Energiáit egy pontba képes koncentrálni, egy erőteljes ütésbe, amivel akár fél méter széles kőfalat is képes átütni, kb. 30 kg erejű ütés, de ehhez érintkeznie kell a célponttal, legyen az tárgy, vagy ember.
4. szint: Az energia löket már 15 kg erejű lökésre képes. Meditatív gyógyulás: Képes nem halálos sebeit meditáció útján felgyógyítani, de ehhez zavartalan állapot szükséges. A meditáció ideje a sérülés mértékétől függ (kisebb felszíni sérülés pl. 5 perc, törött csont fél óra). Energia robbanás: Túlerő esetén energiái koncentrálásával képes körkörös löketet képezni egy körbefordulással. 2 méter sugarú körben minden jelenlévőt ledönt a lábáról 5 kg erejű lökéssel.
5. szint: A koncentrált erőlökéssel már 45 kg erejű ütést képes bevinni, ezzel akár fémet is meghajlítva. Képes saját testsúlyát változtatni 25 kg plusz, mínusz mértékben. Fizikai erejét fizikai támadásnál növelni tudja 3-szorosra, így többet sebezve. Szinte mindenféle fegyverrel jóval rövidebb idő alatt megtanul harcolni, de akár egy nem fegyvernek minősülő tárgyat is gond nélkül használ fegyverként, kiismerve az ehhez szükséges adottságait.
6. szint: Célkövetés: Képes úgy összpontosítani energiáit, hogy célzó-, dobófegyverrel támadva az mindenképpen célba talál. Koncentrált erőlökéshez nem szükséges érintkeznie a célfelülettel, de minimum 20 centi távolságban kell lennie a kezében tőle. Energiakisülés: Adott területre koncentrálva képes energiáit fókuszálni, így ott egy kisebb robbanást előidézni. Maximum 3x3 méteres területen.
7. szint: Energiaugrás: Nekifutásból távolra, vagy helyből elrugaszkodással felfelé/lefelé képes az átlagos többszörösét megugrani, akár magas szinten szakadékokat áthágni, vagy helyből maximum 3-4 emeletes épületek tetejére fel/leugrani, ehhez elég dobbantania, így összpontosítva energiáit, bár nem ritka, amikor ennek hatására a föld is bereped, ahol állt, akár kis krátert hagyva. Vakharc: Képes teljes sötétségben is végighaladni egy folyosón, vagy harcba bocsátkozni, mintha fényben lenne, egyszerűen az elméjével ráhangolódva a helyzetre, nem kell, hogy lássa, mi történik körülötte, csak érzékelnie. Mikrohullám: Két funkciós, egyrészt apró hullámokat keltve érzékelhetjük pl. egy fal vastagságát, földben elrejtett dolgokat, pl. tárgyak, csapdák, másrészt időzített robbanást hozhatunk létre, megzavarva az anyag szerkezetét, mely lassan összeomlik és magába roskad.

Druida: A természet beható ismerete, érzékenység a természet erőire. Alacsonyabb szinten kisebb állatok könnyebb szelídítése, növények, állatok felismerése, maga a természet csekély mértékű irányítása, magasabb szinten már akár mérgező csapások, növények igénybevétele, állatok irányítása.
1. szint: Kisebb testű állatok (béka, mókus) hívása, és egyszerűbb parancsok kiadása, de egyszerre csak egy állatnak. Parancsolás a fűszálaknak, és egyszerűbb növényeknek, befolyásolva a mozgásukat. Sérült állatok (horzsolás, kisebb seb), illetve fonnyadt növények (1-2 napos virág) minimális gyógyítása kézrátétellel.
2. szint: Cserepes virág méretű növényeknél képes felgyorsítani, vagy lelassítani a növekedést, vagy a fonnyadást. Maximum farkas méretű vadállatok elűzése (max. 3 db). 100 m-en belül képes felmérni, hogy milyen vadállatok vannak, de pontos irányt nem.
3. szint: Képes rágcsálónyi méretű, vagy kisebb halott állatokat életre kelteni, kivéve, ha természetes halállal haltak meg. Ilyenkor a sebesülés, vagy betegség eltűnik.3 méter sugarú körben képes megváltoztatni a terep viszonyokat, de csak pozitív irányba. (Sivatagból füves táj, Füves tájból liget, Ligetből erdő.) Erre naponta egyszer képes. Druida láng: Hatása hasonló, mint a tűzgolyóé. Kézből csap ki.
4. szint: Érzékelni képes, hogy maximum 30 méter sugarú körben melyik a legerősebb állat, azt magához hívni, és irányítani maximum 1 órán át. Lélekosztódás: A saját lelkének egy részét képes egy kisebb állat (maximum macska, repülő állatoknál, vércse méretű) testébe átvinni, így azt irányítani tudja, bármikor amikor úgy akarja az ő látómezejére váltani stb. de a saját testében is megmarad. A kapcsolat akkor szakad meg, ha a Druida  úgy akarja.
5. szint: Képes bármekkora állatok elűzésére (max. 3 db). Druida  tűzcsóva: Hasonló, mint a Druida láng, de már egy erősebb válfaja, nagyobb tűzkitöréssel, több sebzéssel. Érintésével mérget hozhat létre és ezt annak szervezetébe juttatja, akit megérint. A méreg bénító hatású, mozgásképtelenné teszi az áldozatot maximum néhány órára. A druida feloldhatja, vagy magától szűnik meg.
6. szint: Természeti pajzs: Képes maga és max. 2 társa köré erős védőpajzsot létrehozni, ami mindenféle alacsonyabb szintű mágiát felfog és a magasabb szintű tűzmágiák ellen véd. Természeti lábnyom: Lépes maximum 2 napos lábnyomból megállapítani, hogy pontosan ki, mikor járt itt és mit csinált. Képek formájában bevillan neki. Maximum nagyobb kutya méretű állatokat képes visszahozni az életbe.
7. szint: A természet ereje: Bármilyen halott állatnak vagy növénynek képes a főnix képességét megadni, tehát órákon belül új élet sarjad belőle. Óriássas: Képes megidézni egy óriás sast, amin maximum két személy fér el. A sas nagy erejével közlekedésre is alkalmas, támadása sem utolsó rendű karom/csőr, ezen kívül szárnycsapásaival távol képes tartani az ellenfelet, mintha erős szelet idézne. Egybeolvadás: Természetes helyen (ahol vannak, fák, bokrok, növényzet, vagy sok szobanövény) képes olyannyira egybeolvadni a környezetével, mintha láthatatlanná válna.

Tűzmágus: A névből sejthetően a tűz alakítása, magasabb szinten létrehozása is lehetséges. Tűzgolyó megidézése pl. pálca nélkül alacsonyabb szinten, később akár tűzlehelet is hozzájöhet. Szintenként változó erősséggel.
1. szint: Gyertyaláng gyújtása egyszerű koncentrációval. Apró lángocska megidézése a tenyéren. A 45 fokos hő is kibírható minden gond nélkül. Érzékeli a hőforrásokat a környezetében, egyfajta infralátásként is képes sötétben behatárolni a meleg testeket, de a hőfokot nem tudja megállapítani.
2. szint: Tenyérnyi láng gyújtása. Lángnyelv, amellyel konkrétan tüzet is lehet gyújtani és érintésnyi távolságból sérülést okozni. 50 fokos hőt is kibírja minden gond nélkül. Fénylő pontokat hozhatnak létre a levegőben, de ezek elsősorban a fényadást szolgálják, nem gyújtanak lángra semmit, de akár egy szobát is bevilágíthatnak.
3. szint: Fáklyányi láng gyújtása. Égető tekintet, tehát a tekintetével képes megolvasztani nem mágikus zárakat, fémeket, de tömör acélt még nem. Teniszlabdányi tűzlabda dobása néhány méternyi távolságba, ami emberfejnyit robban. Képes megállapítani közelítőleg a meleg tárgyak hőfokát.
4. szint: Képes a 60 fokos hőt is elviselni. 1x1 méteres területen (látótávolságban) képes kisebb tűzrobbanást előidézni, amihez elég koncentrálnia, tehát az ellenfél kis eséllyel sejti, ki volt a támadó. Kisebb tűzgólemet képes létrehozni (maximum fél méter magas), ha van a közelében nem mágia által teremtett tűz, amiből felépíti. A gólemet irányíthatja, megszűnteheti, de maximum fél napig életképes.
5. szint: Tekintetével bármilyen fémet képes megolvasztani, kivéve durván megmunkált anyagok pl. mágikus acél. Tűzkupola: Védekezéshez maximum 3 méter átmérőjű és magasságú tűzkupolát képes létrehozni, mely nem forró, így mást is védhet vele. Véd fizikai és mágikus támadások ellen, a víz erősen roncsolja. Tűzvihar: 2x2 méteres területen képes tűzvihart előidézni, ami mindenkit sebez, aki ott tartózkodik. Megérzik a vulkánok irányát, helyét, akár több kilométeres távolságból is.
6. szint: Spontán gyulladás: Elég egyszerűen rápillantania valakire, az illető egyszerűen spontán meggyullad, és jó eséllyel még csak sejteni sem fogja, ki a támadó. Gyógyulás tűzből: Ha természetes tűz van a közelében, akár egy szimpla gyufa lángja is, minél nagyobb maga a tűz, annál erőteljesebben képes belőle gyógyulni. Passzív képességként tűz alapú mágiával létrehozott és eleve létező lények tartanak tőle, nem támadják meg. Pontosan meg tudja határozni a dolgok hőmérsékletét.
7. szint: Tűz, jöjj velem: Képes egy haldokló lelkét kiszippantani, aki utána még 24 órán keresztül tűzszellemként létezik, tehát elbúcsúzhat, akitől akar, aztán nyom nélkül kialszik. Tűzelszívás: Képes mágikus és természetes tüzeket egyszerűen magába szívni, ezzel eloltva őket és így később bármikor erősebb támadást létrehozva. Halhatatlanság: Abban az esetben, ha tűzzel támadják a támadás erejét képes magába szívni, és ezt az energiát plusz életerővé alakítva fiatal maradni akár hosszú-hosszú ideig is, de maximum 150 évet élhet.

Vízmágus: A víz irányítása, teremtése. Alacsony szinten kisebb vízcsóva létrehozása, vagy meglévő víz irányítása, magasabb szinten nagyobb jégeső is idézhető akár, vagy méteres hullámok, netán nagy erősségű vízgolyók, vízen járás.
1. szint: Tenyérnyi víz megidézése, tehát nem hal szomjan. 3 percig képes a víz alatt levegő nélkül lenni. Érintésével képes egy vödörnyi vizet 10 fokkal lehűteni. Jobban viseli a hideget, mint mások, nem fázik, amikor más már kabátot visel.
2. szint: Kisebb vízsugár megidézése kézből, mellyel egy átlagos méretű tábortüzet el lehet oltani. 4 percig képes a víz alatt levegő nélkül lenni. Nem süllyed el teljesen vízben, úgymond képes a vízben járni, maximum mellkasig süllyed el.
3. szint: Képes 2 köbméter területen vizet szilárd jéggé fagyasztani pár órára. Fél tucatnyi apró jégtűt képes dobni az ellenfélre. Nem süllyed el teljesen vízben, úgymond képes a vízben járni, maximum derékig süllyed el.
4. szint: Víz alatt képes 6 percig is kibírni levegővétel nélkül. Tenyérből erős vízsugarat képes lövellni az ellenfél felé, melytől egy átlagos ember 2-3 métert repül hátra. Jégpáncél: Közvetlenül a bőre felületére jégpáncélt képes teremteni, melyet nem érez hidegnek, ellenben a tűz erősen károsítja. Véd egy ideig a hő ellen, és fizikai támadásokat felfog, ha azok nem mágikus fegyvertől származnak.
5. szint: Képes vízen járni, egyáltalán nem süllyed el. Nagy mennyiségű vizet képes idézni, ezzel akár kisebb erdőtüzet is eloltani, vagy rázúdítani valakire, aki a jelentős mennyiségtől földhöz kenődik. Jeges érintés: Képes végtagot teljesen lefagyasztani, ha hozzáér valakihez maximum fél órára. Nagy hidegben is hosszú ideig bírja.
6. szint: Hóvihar: Képes erőteljes hóvihart idézni bizonyos területre, maximum 3x3 méterre. Az ezen a területen lévők látótávolsága szinte nullára csökken és ha sokáig bent maradnak egyszerűen megfagyhatnak a mérhetetlen hideg miatt. Képes akár fél órát is víz alatt tartózkodni, kivonva az oxigént a vízből, így lélegezve. Éltető víz: Képes természetes vizekből gyógyulni, elég hozzáérnie, minél nagyobb felületen éri, minél több a víz, annál erőteljesebb sebeket gyógyíthat be.
7. szint: Uszonyok: Képes uszonyokat idézni a lábára, kezei közé hártyákat, így akár olyan gyorsan úszva, mint a delfin. Víznimfa idézése: Egy csodálatos víznimfát idézhetsz meg, aki teljesíti egyetlen kívánságodat, ez lehet akár egy megoldhatatlan kérdés is, vagy kimenekíthet egy veszélyes helyzetből. Heti egyszer idézhető meg és a segítségadás után eltűnik. Képes teljes testfelületeket is megfagyasztani, akár egy sárkányméretű lényt.

Légmágus: A levegő befolyásolása, irányítása. Alacsonyabb szinten lökések, a levegő keverése, magasabb szinten akár rövid ideig víz alatti lélegzést is adhat, hurrikánok kialakítására is lehetőséget ad, vagy épp a repülés képessége szerezhető meg vele.
1. szint: Képes a talaj felett 15 centivel járni, de csakis föld fölött, tehát víz és szakadék felett nem képes átmenni. Az apróbb elektromos kisülések nem fájnak neki, ők maguk is érintésükkel kis mértékben megrázhatnak másokat, mint mikor megráz egy korlát, érdemi sebzése ennek nincs. Képes 5 kilogramm erősséggel megtaszítani tárgyat, vagy embert.
2. szint: Érintésre képes elektromos feszültséget gerjeszteni, tehát mugli készülékeket képes kiiktatni 200 voltig bezárólag. Képes 5 méter magasságig fellebegni, de nem képes változtatni az irányát, tehát csak függőlegesen. Kétszer olyan jól lát, mint egy sima ember, akár sötétben is. Testsúlya feleakkora, mint egy átlag emberé.
3. szint: Háromszor olyan magasra képes ugrani, mint egy sima ember és kétszer olyan messzire. Légüres térben 15 percig képes életben maradni, és nem fullad meg. Képes kisebb forgószelet idézni egy adott pontra, látótávolgásban (kb. egy helikopter rotorjának erejével keveri a levegőt). Ezt irányítani nem tudja, de rá semmilyen hatással nincsen.
4. szint: Érintéssel képes valakit megrázni, nem halálosan, de akár ájulás mértékéig is, ő irányítja, hogy mennyire. Képes kisebb, maximum 10 méter mély mélyedés felett átsétálni a levegőben, ha a túloldal maximum 15 méter távolságban van. 15 kg-os lökéssel képes megtaszítani tárgyat, vagy embert. Képesek csitítani és erősíteni a szelet, viharokat, de nincs hatásuk pl. az esőzésre.
5. szint: Villámszórás: Tenyeréből villámerejű elektromos kisülések csapnak ki célszemély irányába, ami sebez és taszít is nagyot az illetőn. Képes kisebb szakadék felett átrepülni, ami maximum 25 m mély. Képes felemelkedni maximum 15 méter magasságig és irányítottan közlekedni is ilyen magassági a levegőben, de kissé bizonytalanul. Képes áttetszővé válni és ezzel átlebegni nem mágiával védett tárgyakon, ám ilyenkor sokkal sebezhetőbbé válnak, mint normál körülmények között.
6. szint: Repülés: Mindenféle korlátozás nélkül képes repülni a levegőben mint Superman, de a légköri viszonyok (szél, magassági nyomás, hideg) ugyanúgy hatnak rá. Energia gyógyulás: Képes elektromosságból (villám, áram), vagy mágikus energiából gyógyulni egyszerűen magába szívva azt. Ezzel akár varázslatot is semmissé tehet. Súlyuk szinte már elhanyagolható, könnyűek, mint egy rágcsáló, járhatnak a havon, mint a tündék.
7. szint: Orkán: Képes olyan erősségű orkánt létrehozni saját maga körül, aminek hatására támadói egyszerűen képtelenek lesznek fizikailag közelebb jutni hozzá és sok varázslatot is eltéríthet, de ezeket nem irányíthatóan, tehát akár társaira is. Légbuborék: Létrehozhat vele egy maximum 2 fő befogadására képes légbuborékot, mellyel a víz alatt is lélegezhet maximum fél órán át, ám a haladást már neki kell megoldani valahogy, hiszen így csak lebeghet. Képes megállapítani a levegő pontos összetételét, kiszűrve, ha nem tiszta, ha füst, méreg van akár csak minimális mennyiség is benne.

Földmágus: A föld elem befolyásolása, irányítása. Alacsony szinten futóhomok pálca nélküli létrehozása, apróbb rengések megidézése, magasabb szinten akár vulkánkitörés, vagy heves földrengés is létrehozható.
1. szint: Nem húzza le a mocsár, térdnél lejjebb sosem fog süllyedni. Futóhomokot idézhet egy személynyi területre, hogy aki oda lép bokáig-térdig besüpped (magasságtól függően). Ha koncentrál képes lehet megtalálni 50 m-en belül nem túl nagy értékű elásott (max. 3 m) tárgyakat.
2. szint: Képes az érintésével bármilyen egyszerűbb szerkezetű szilárd anyagot cseppfolyósítani tenyérnyi felületen. (pl. kő, alumínium, vas, de pl. gyémánt, platina, arany nem) Futóhomokot képes megidézni egy személynyi területen, hogy az mellkasig, derékig besüpped (magasságtól függően). Kaméleon módjára képes a bőre egyszerűbb mintázatú háttérbe beleolvadni, felvenni annak mintázatát és színét. (pl. pepita mintás, vagy 3-4 színű falat már nem tud leutánozni)
3. szint: Apróbb földrengést képes idézni egy 15 méter sugarú körben maga körül, ami mindenkit aki ott tartózkodik kibillent az egyensúlyából és feldönt, vagy arrébb taszít a megidézőn kívül. Képes úgy úszni a földben, mint más a vízben, tehát nem látszik, de ehhez ugyanúgy levegőt kell venni, és ezért feljönni. Érintésével képes átváltoztatni egyszerűbb anyagokat (pl. kőből ásványt, ásványból fémet, fémből nemesfémet).
4. szint: Képes kisebb földgólemet létrehozni, ha van körülötte természetes föld. A gólem maximum fél méter magas és fél napig marad életben, a földmágus  irányítani képes és elpusztítani is. Képes felmászni akár teljesen függőleges falon is (földfal, maximum lágyabb kő), koncentrálva, hogy minden érintés nyomán újabb kiszögellés jelenik meg a keze alatt. Nem túl szilárd anyagokon képes áthatolni, átnyúlni, átmenni, ha az maximum fél méter vastag (föld, agyag, lágyabb kő).
5. szint: Földcsapda: Képes valaki körül a földből kemény agyagoszlopokat kinöveszteni, így az illető csapdába kerül. Képes bármilyen természetes anyagot átalakítani mássá, pl. aranykészítés, de ez sosem lesz teljesen igazi, aranybecsüs rájöhet a turpisságra. Kőszórás: Képes kezéből apróbb 2-3 centi átmérőjű köveket lövellni az ellenfél felé nagy gyorsasággal, mintha apró meteoritokat küldene rá. Ha lenyel valamilyen természetes követ, anyagot, felveszi egy időre a tulajdonságait, pl. keményebb lesz a bőre, mint a kőnek, vagy nem sebzi a kard, ha homokot eszik, a teste apró szemcsésen szétválik a támadás előtt.
6. szint: Fémirányítás: Képes a fémeket irányítani, akár mozgatni a levegőben. Földkupola: Képes létrehozni egy kívülről átláthatóan földkupolát létrehozni maga és maximum 3 társa körül. A kupolán belülről tökéletesen át lehet látni kifelé és véd fizikai támadások ellen, minimálisan mágia ellen is, de rejtőzködésre is kiváló, mintha egy földhányás lenne csak. Felismerés: Képes fémből készült tárgyak jelenlétét érzékelni és tökéletesen meghatározni, hogy hol vannak és pontosan milyen anyagból készültek.
7. szint: Az élet körforgása: Ha puszta földön alszik minden reggel tökéletesen egészségesen ébred, bármilyen sérülése, vagy betegsége volt, ezen felül ha meghal és eltemetik, másnap ugyanúgy felébred, de csak ha földbe temették és ez csupán életében egyszer történhet meg. Helymeghatározás: Képes úgy ráhangolódni a föld rezgéseire, hogy pontosan meg tudja határozni hol van és azt is, hogy mikor. Hatástalanítás: Képes nem mágikus csapdákat egyszerűen úgy hatástalanítani, hogy belenyúl a szerkezetbe és roncsolja a mechanikus működést.

Relikviamester: Különleges kapcsolata van a varázstárgyakkal, ősi relikviákkal, ereklyékkel. Kezdetben csak érzékelés, később uralás, magas szinten akár teremtés is.
1. szint: Képes megállapítani egyszerűbb varázstárgyakról, hogy mi a készítésének története, ki volt az előző tulajdonos, és átlátni pontosan a varázstárgy működését.
2. szint: Relikviákon és ereklyéken kívül képes érzékelni, hogy 10 méter sugarú körben van-e varázstárgy, és hogy milyen irányban. Megérzi az átkokat, csapdákat egy-egy tárgyon.
3. szint: Bármilyen varázstárgynak (ami nem relikvia és ereklye) meg tudja mondani hogy mikor és mire készült, a pontos használatát. Rá a varázstárgyak 1,5-szer olyan jól hatnak. Nem hatnak rá az átkozott tárgyak (kivétel relikviák és ereklyék, tehát erős mágus által készített varázstárgyak).
4. szint: Az önálló akarattal rendelkező tárgyak nem tudják rákényszeríteni az akaratukat, és még akkor is képes használni ezeket, ha direkt más számára készítették. 10 méter sugarú körben pontosan tudja, hogy milyen varázstárgyak vannak, és azt is megérzi, ha valaki használni akar egy ilyet. Szembefordítás: Ellenfeledet támadhatod vele, a rajta lévő tárgyak elkezdik megtámadni, nyaklánc fojtogatni, kard ellene fordulni stb.
5. szint: 15 % esély van rá, hogy az ellened használt tárgy csődöt mond (amit az ellenfeled használ). A varázstárgyak 2-szer olyan jól hatnak rád. Időzített bomba: Képes létrehozni bármilyen sima tárgyból időzített bombát, akár pl. egy követ beállítani, hogy robbanjon fel x idő múlva, ehhez elég megfognia és rákoncentrálnia az átalakításra.
6. szint: Bármilyen varázstárgy történetét, képességeit képes megállapítani, kivéve nagyon erős ereklyék. Ha mágikus tárgyat készít, az 1,5-szer olyan hatékony lesz, mint ha más készítené el. Tárgyvédelem: Rá mások mágikus tárgyai kevésbé hatnak.
7. szint: Tárgyfókusz: Adott tárgyat, legyen az mágikus, vagy sima, képes egyszerűen felrobbantani, bármi legyen az, és ugye ha ez pl. egy gyűrű...akkor nem túl kellemes annak, aki viselte. Védelmező aura: Annál erősebb védelemmel, pajzzsal rendelkezik, minél erősebb/több tárggyal rendelkezik, a pajzs fizikai és mágikus védelmet is ad. Irányítás: A környezetedben lévő tárgyak önálló életre kelnek és a védelmedre sietnek, legyen az bármi, egy szék, vagy akár egy lovagi szobor, minél hasznosabb a tárgy, annál jobb védelemmel tud szolgálni, vagy épp már támadni is.

Inkvizitor: A jó szolgája (afféle vámpírvadász), mindennel a sötétség ellen harcolva, pusztítva azt.
1. szint: 10 méter sugarú körben megérzi a sötét teremtmények jelenlétét, pl. élőholtak, átváltozott alakváltók, de nem emberek. Sokkal könnyebben rájön ezek gyenge pontjára, tehát a mesélő ilyenkor akár privát üzit is írhat neki.
2. szint: Ha már pontosan tudja, milyen lénnyel áll szemben, képes létrehozni ellene erős védőpajzsot, de ha pl. megtévesztik varázslattal, és azt hiszi vérfarkassal áll szemben, de az egy nagyobb farkas, akkor utóbbi lazán át tud hatolni a védelmén. Képes lehet elűzni a puszta akaratával a sötét teremtményeket, amiknek a hatalma viszonylag kicsi. Nagyobbak esetén maximum a támadást tudja késleltetni. Képes maga mellé hívni egy árnyékot, mintha a saját árnyéka lenne, ami hasonló, mint egy patrónus, szükség esetén harcolni is képes, hogy védje gazdáját.
3. szint: Folyamatos védettség bizonyos szinten a lények képessége ellen (sárkányláng, vámpír pillantása, baziliszkusz stb.), de ez nem jelent száz százalékos védelmet. Átkok ellen bizonyos szintű immunitást élvez, 25 % mágialleneállás átkok ellen. (Értsd 25 %  eséllyel egyáltalán nem hat rá az átok, amivel támadtak ellene.)
4. szint: Közepes szintű sötét teremtmények esetén egyet kiválaszthat, amit irányítani tud, de maximum 12 órán át. Tökéletesen tudja követni a sötét teremtmények nyomait, jeleit és akkor is látja valakiről, ha éppen emberi formában van (pl. vámpír, vérfarkas stb.) Szent fény: 5 méter sugarú körben képes az összes jelenlévő kisebb szintű sötét lényt elpusztítani, magasabb szintűeket sebezni.
5. szint: Magas szintű sötét teremtmények képességei (melyek nem sebző képességek) egyáltalán nem hatnak rá, mint vámpír pillantása, véla bájai. Beolvadás: Képes elhitetni sötét lényekkel, hogy ő maga is közéjük tartozik, pl. a szagát vérfarkasnak érzi a vérfarkas. Kifinomult, éles reflexekkel rendelkezik, melyekkel jobban ki tud térni támadások elől.
6. szint: Pálfordulás: Olyan személyt, akiben akár még egy cseppnyi jó is van képes visszahozni a pozitív oldalra rábeszélés és mágia segítségével. Megsemmisítés: Az inkvizítor nem ismeri az arany középutat, ezzel a varázslattal azt, akiben nincs már semmi jó képes egy csapásra elpusztítani, persze számít az ellenfél erőssége a siker ereje terén. A hazugság ára: Akire rákoncentrál annál érzékelni fogja, ha hazudik, és az illető minden egyes hazug szava nyomán a testét viszkető piros pöttyök kezdik ellepni.
7. szint: Gyenge pont: Képes meghatározni ellenfele gyenge pontját, mondhatni mentálisan letapogatva őt, tehát mentális ellenállás van ellene. Ez a gyenge pont lehet fizikai, vagy lelki is, mint régi szerelem stb. Rejtett nyomok: Képes olyan dolgokat is észrevenni egy adott helyszínen, amiket más nem venne észre, de a történet szempontjából fontosak lehetnek. Szent tűz: Saját teste kerül egy folyton hullámzó tűzspirált képes létrehozni, melyből képes tűzköröket kilőni a rákoncentrált cél felé. A spirálok felfognak mindenféle fizikai támadást, fényt adnak természetesen, és idővel akár több személy köré is felvonhatóak.

Vérmágus: Sötét praktikák űzője, aki a vér mágiájának használatára szakosodott.
1. szint: Fizikai sebei sokkal gyorsabban gyógyulnak, mert a vér könnyebben alvad és regenerálódik. Kisebb állatokból képes kiszipolyozni a vért. Vérnyomokból képes meghatározni, hogy az illető vagy teremtmény hol tartózkodik.
2. szint: Képes a kisebb mérgezéseket könnyedén kilökni magából, nem elegyednek a vérével. Vérszimpátia: Más vérét képes arra használni, hogy fájdalmat okozzon neki, tehát pl. vértócsába mártod az ujjad, az illetőt pedig durva kínok kezdik el gyötörni.
3. szint: Adott helyszínen lévő minimális mennyiségű vérből is képes megállapítani pontosan, hogy mi történt ott, afféle képek felvillanásával megmutatkozik neki a múlt. Irányítás: Mások vérét irányítva képes az illetőt falhoz vágni, vagy felemelni a földről (mint Magneto a fémmel), max. 15 kilót tudsz rajta lökni. Nagyobb méretű állatokból is képes kiszipolyozni a vért.
4. szint: Mások sebesüléséből gyógyulsz, tehát ha valakinek pl. nyílt sebe van, akkor a seb még inkább kitágul, te pedig gyógyulsz. Vérgőz: Vértócsából (akár a saját véredet is kifolyathatod) egy bíbor gőzfelhő száll fel és 10 m sugarú körben mindenki azonnal rosszul lesz, hányingere támad, nem képes varázsolni, vagy harcolni.
5. szint: Képes élőlényekre (ember, állat) ható nem azonnali (tehát maradandó, időleges) varázslatokat megszüntetni, kivétel ha azt jóval erősebb mágus hajtotta végre. Mágikus adottság másolása: A közelében lévő egyének adottságát képes lemásolni, de maximum az adottság tulajdonosának szintje-2. szinten. Tehát egy 4. szintű képességet második szintig tud használni. Kivétel: druida, trükkmester, látnok, energiamágus, ezeket a képességeket nem tudja használni. Erre csak akkor képes, ha az illető a közelében van, de ez a célszemélyre nincs semmilyen hatással, és valamivel gyengébben tudja használni, mit a képesség birtoklója, hiszen nem gyakorolta, nem az övé a képesség. Napi egyszer használható.
6. szint: Erősebb mérgek sem hatnak rá, a vére egyszerűen kilöki az idegen anyagot. Vérmérgezés: Célszemély vérét képes távolról manipulálni, de látnia kell hozzá a célt. Az illetőt rettentő kínok fogják gyötörni, mert a vére szinte támadja saját szervezetét. A folyamat addig tart, amíg a vérmágus koncentrál és látja a célt. Adottságblokkolás: Képes valaki adottságát blokkolni, így azt az illető nem lesz képes használni. A blokkolás maximum naponta egyszer és csak maximum fél órára hajtható végre.
7. szint: Teljes kontroll: Célszemély vérét irányítva képes őt teljes mértékben irányítani, akár levezetheti egy szakadékba, vagy elküldheti, hogy addig menjen, amíg össze nem esik és meg nem hal. Vérátömlesztés: Képes saját, vagy valaki más életét megmenteni azzal, hogy egy más személy vérét adja át neki, így mérgezést megszüntetve, vagy sebeket begyógyítva a friss vér regeneráló hatásával. Hét csapás: Képes a hét csapás egyikét megidézni, amelyiket ő választ, lehet ez célzatos, vagy akár területi jellegű is. (Víz vérré válik, békák, tetvek, sáskajárás, dögvész állatokra, fekélyek embereken, jégeső, vadállatok támadása, háromnapos sötétség, minden elsőszülött halála.)

Anyagmanipuláló: Képes a puszta akaratával vagy érintésével átalakítani anyagokat, vagy akár a saját testét is egy másféle anyaggá.
1. szint: Egyszerűbb anyagokat át tud alakítani hasonló anyagokká (fát papírrá, téglát agyaggá, követ homokká). Nagyon korlátozott mértékben a saját testét is tudja manipulálni, ilyenkor a keze vagy picivel keményebb lesz (kb. mint a tégla) vagy nyúlósabb (mint a gumi).
2.szint: Képes összetettebb anyagokat átformálni, de még mindig csak hasonlóra. Tehát folyadékokat, vagy légnemű anyagokat is meg tud változtatni, de ezek nem lehetnek túlságosan bonyolult anyagok (vizet higannyá, gőzt ammóniává, stb). Képes gyengébb mérgek semlegesítésére, szerkezetükből kivonva a halálos adalékot.
3. szint: Képes egyszerűbb anyagú tárgyakat mássá formázni, de a felhasznált anyag mennyisége nem változik, pl. korsóból kancsót, kanálból kést. Porlasztás: Képes maximum 1,5 méter távolságból erős koncentrációval egyszerűbb fémek anyagszerkezetét olyannyira megbolygatni, hogy ha ezután a fém valamivel érintkezik egyszerűen elporlad, él ez minden nem mágikus fegyverre is pl. közeledő nyílvessző hegyére, kardra stb. kivétel pl. erős mágikus acél, és hasonló durván kimunkált fegyverek.
4. szint: Erősebb, akár halálos mérgeket is képes semlegesíteni, de hatásukat nem képes visszafordítani, tehát ha nem cselekszik időben, ugyanúgy károsít. Álkulcs: Erős koncentrációval képes bármilyen fémdarabból álkulcsot készíteni, amivel közepesen bonyolult zárakat képes lesz kinyitni, olyanokat is, amely ajtókat mágia védi. Testszerkezetét nagyobb mértékben tudja alakítani pl. a keze fémes erősségű lesz, vagy olyannyira gumis, hogy akár ajtórés alatt is át tud nyúlni, felérve a másik oldalon a kilincsig.
5. szint: Bonyolultabb anyagokat is képes átalakítani mássá pl. fából vaskarika, vasból ezüst, textilből fém. Hólyagzás: Képes célszemély bőrét manipulálni, ha az látótávolságon belül van, hogy a bőrfelületen apró, viszkető, fájdalmas hólyagok jelennek meg, amíg az anyagmanipuláló koncentrál. Semlegesítés: Képes mágikus tárgyakat egy időre hatástalanítani. Ennek mértéke a varázstárgy erősségétől függ.
6. szint: Erőtér gerjesztése: annyira ismeri már az anyagok mibenlétét, hogy képes elemi erőtereket pajzsként gerjeszteni, amivel meg tudja magát védeni, de kitörés formájában támadásra is alkalmas lehet, nyíl vagy robbanás formájában. A testét bármilyen szinten tudja alakítani, akár más fajúként is kinézhet az anyagátalakításnak köszönhetően. Láthatatlanság: teste alkalmazkodik a környező anyagokhoz, és egyszerűen átsüt rajta a fény.
7. szint: Az anyagok és a test olyan befolyásolása, hogy valódi repülésre képes normál emberi sebességgel, tehát ugyanúgy kifárad tőle, mintha futna, lépkedne, a sebesség is ugyanaz. Dezintegráció: képes bármit atomjaira bontani. Ez egy nagyon sötét fekete alkalmazás, a legtöbb esetben az alkalmazó nehezen állítja meg saját magát is, mert már fel sem fogja, hogy mit csinál. A valaha volt legkomolyabb támadás, mert védekezni ellene szinte esélytelen. Antianyag teremtése: olyan pusztító matériát képes létrehozni, amely fekete lyukként működik. Figyelem: ezt csakis az alkalmazó képes eltűntetni, és ha nem teszi meg, annak beláthatatlan következményei lehetnek!

Akrobata: Kiváló reflexek, gyorsaság, mozgás, falon futás stb.
1. szint: Képes olyannyira felgyorsulni, hogy függőleges falon felfuthat két métert maximálisan. Gond nélkül sétál végig vékony peremeken, kötélen is, egyensúlyából kis eséllyel kiesve.
2. szint: Függőleges falon képes végigszaladni maximum 3 métert, tehát pl. egy szakadék oldalfalán is. Csapdahatástalanítás: Képes kisebb csapdákat hatástalanítani gyors reflexei miatt.
3. szint: Falon négy méter magasságig képes felfutni és négy méter távolságban tud haladni előrefelé. Mozgásmásolás: Képes leutánozni a látott mozgást, jóval gyorsabban megtanulva így bármit, a másik harcmodorát pl.
4. szint: Emberfeletti reflexek: Akár nyilak elkapására is képes erős koncentrációval, vagy felé repülő egyéb tárgyak elérésére. Képes bonyolultabb csapdák hatástalanítására is. Fegyver, pl. tőrdobás esetén mindenképpen célba talál, elég a célszemélyre koncentrálnia.
5. szint: Helyzetfelismerés: Képes veszélyes helyzetekből is kimenekülni akrobataként éppen úgy felismerve hova kell lépni, hogy ne találják el, ne essen le, tudja hol kell kapaszkodni stb. Csapdaállítás: Képes kisebb csapdákat elhelyezni, mivel már ismeri a működésüket. Zárnyitás: Bonyolultabb zárakat képes egyszerű eszközökkel pl. hajcsat kinyitni magas szintű kézügyessége, reflexei miatt.
6. szint: Csapdaismeret: Képes bonyolult csapdákat létrehozni és felismerni akár mágikus rejtett csapdákat is, mivel már annyira ismeri ezeket a szerkezeteket, hogy kiszúrja az eltéréseket különböző helyeken. Gyorsaság: Képes az emberi sebesség kétszeresére felgyorsulni, harcban kétszer képes támadni, de csak támadni! Fegyverismeret: Bármiből képes fegyvert csinálni, akár egy kisebb kőből is, tudja pontosan hova, hogyan kell dobni, és mindenféle fegyvert használni tud, ami a kezébe kerül, akkor is, ha előtte még nem látott olyat.
7. szint: Az idő kereke: Olyannyira gyors és ügyes mozgással tud lavírozni, hogy ezzel akár megváltoztathat eseményeket is, néhány másodpercet  visszamehet az időben, de ez nagy fizikai megterheléssel jár. Továbblendítés: Képes a felé irányuló támadást „továbbhajítani”, lehet ez fizikai támadás, mintha továbbhajítana valakit birkózásban, a saját erejét ellene fordítva, de ezt mágiával is képes megtenni, akár egy tűzgolyót is továbblendítve, így lényegében elvéve, saját céljaira felhasználva a varázslatot. Mindenféle, akár mágikus zárakat is képes kinyitni, vagy megérteni, hogy milyen módon lehet kinyitni őket, mire van hozzájuk szükség.

Hangmágus: Hangok minden nemű manipulálása, befolyásolása, alakítása.
1. szint: Képes kiszűrni elméjéből a zavaró zajokat, így koncentrációt növelve. Képes magas frekvenciájú hangon fütyülni, amit csak állatok hallanak meg, pl. kutyát így magához hívni, farkast megzavarni.
2. szint: Célszemélyre fókuszálva az ő számára hallható ütemes hangot hoz létre, pl. óra kattogás maximum fél órára, ami egy idő után rettentő zavaróvá tud válni. Meggyőzés: Hangja olyan rezonanciákat bocsát ki, amivel beszéde meggyőzőbbé válik, mint az átlagé, kisebb dolgokra képes rávenni bárkit.
3. szint: Képes állati hangok utánzására maximum kutya méretű állatig. Némítás: Egy személy (ember, egyéb faj, állat) hangját teljesen elveszi maximum 10 percre.
4. szint: Hangvákuum: Célszemély füle körül vákuumot képez maximum fél órára, így az illető totálisan semmit nem hall, csak zúg a füle. Némítás 20 percre. Hangorkán: Hangok segítségével afféle hanglöket, amivel 15 kilogrammos lökésre képes. Állati hangok utánzása nagytestű állatok esetén is, pl. oroszlán, elefánt.
5. szint: Képes a célszemély számára legfélelmetesebb hangot létrehozni a környezetébe (ha valaki fél a rovaroktól zümmögést, vagy a főellensége hangját stb.). Bájolás: Képes hangjával maga mellé állítani valakit, rávenni dolgokra, kivéve gyilkosság, öngyilkosság. Mentális védelem van ellene. Hangmásolat: Adott személy hangját képes teljes mértékben utánozni, elég ha egyszer hallotta már.
6. szint: Hangrobbanás: Saját hangját képes egy pontba fókuszálni, így lényegében egy kiáltással szilánkokra robbantani tárgyakat. Gondolatok elültetése: Képes valakinek a fejében gondolatokat elültetni, úgy hogy amit gondol, azt az illető mint saját gondolatait „hallja” a fejében, végül úgy fogja érezni, hogy ezt ő találta ki, és mindenképpen végre akarja majd hajtani. A hangorkán akár 30 kg-os lökésre is képes már, csontokat törve ezzel, ablakokat törve be, ajtót lökve ki a helyéből.
7. szint: Repülés: Szüksége van rá valamiféle ruházatra, melyet kifeszítve mondhatni szárnyat formáz a teste és karja között. Hanghullámok küldésével, azaz lényegében kiáltással képes a repülésre. Szenzor: Képes vízalatti, föld alatti területek feltérképezésére csupán a hangja segítségével, meghatározhatja mi rejtőzik a föld alatt, mekkora pl. a barlang, vagy milyen vastag egy fal, hol van a tó feneke stb. Igazmondás: Akire rákoncentrál egyszerűen képtelen lesz hamis válaszokkal szolgálni, ez esetben a hangja összezavarodik, csak igazat lesz képes szólni. Mentális ellenállás van, de persze egy idő után fájdalommal, ájulással járhat.

Telekinézis: Tárgymozgatás az elme erejével. Alacsonyabb szinten hozzánk közel lévő kisebb tárgyak mozgatására ad lehetőséget, esetleges hibákkal, magasabb szinten már akár kősziklák mozgatása is lehetséges, vagy épp valaki fojtogatása az elme erejével, afféle jedi erő.
1. szint: Kisebb tárgyak (kődarab, pálca, pohár) mozgatása, lebegtetése. Veszélyes tárgyak esetében lökés is lehetséges, ilyenkor támadni lehet üvegcserepek, vagy éles tárgyakkal. A mozgatott tárgy súlya maximum 3 kg.
2. szint: Képes nagyobb ugrásokra, mint pl. helyből képes felugrani 3 métert, nekifutásból pedig egy 10 m-es gödröt is képes átugrani. Tárgyak lebegtetése esetén a lehetséges tárgyak súlya maximum 5 kiló lehet.
3. szint: Akarata segítségével képes meghajlítani fém csöveket, kivéve acél. Ajtókon lyukat üthet vele, de acél ajtón nem. Akaratával képes leállítani nem létfontosságú szerveket, de csak állatoknál.
4. szint: Tárgyak lebegtetésénél, hajításánál a súly maximum 20 kg lehet, és már élőlényekre is hatásos. Képes távolról, maximum 10 méter, valakit fojtogatni, akár véglegesen meg is fojtani. Ugrás esetén akár 5 méterre is felugorhat helyből, és 15 méteres gödröt is képes nekifutásból átugrani.
5. szint: Képes dobó- és célzó fegyvereket felerősíteni, elméjével felgyorsítani őket, nagyobb sebzést okozva és ugyanígy lassítani is a felé tartó támadást. Képes erős ajtókat, falakat kirobbantani puszta akaratával. Maximum 80 kg súlyú embert képes 3-4 méter magasságig megemelni.
6. szint: Csonttörés: Képes akaratával egyszerűen a célra koncentrálva csontokat törni, vágni. Pl. egyszerűen elroppantani valakinek a karját, vagy felvágni a koponyáját. Blokkolás: Képes célszemély testét teljes mozdulatlanságig blokkolni, természetesen mentális ellenállás van ellene, de az illető minimum lassabb lesz, kevésbé tud varázsolni, vagy teljesen inaktívvá válik. Üzenet: Képes társainak üzenetet küldeni úgy, hogy erre nem kell varázslatot, azaz cselekvést elpazarolnia, tehát ez nem számít cselekvésnek, mellette varázsolhat is.
7. szint: Elmerobbantás: Képes egy bizonyos pontra koncentrálva lényegében az elméje segítségével erőteljes robbanást előidézni, mintha becsapódott volna egy tűzgolyó, vagy felrobbant volna egy bomba az adott helyszínen. Erős koncentrációval, sok gyakorlással akár több 100 kg súlyú dolgokat is képes az elméje erejével megemelni, elmozdítani. Gondolatolvasás: Képes valaki elméjére ráhangolódni és a gondolatait megszerezni magának, persze mentális ellenállás van ellene, ez a mesélőtől függ.

Természetes gyógyító: Gyógyító varázslatok pálca nélküli használata. Saját, vagy a természet, egyéb állat életenergiájának felhasználása mások gyógyítására magasabb szinten. Kisebb szinten pl. egy ferula, vagy könnyebb sebek gyógyítása pálca nélkül. Természetes képesség a gyógyhatású készítmények felismerésére, természetesen szinttől függően.
1. szint: Apróbb horzsolásokat, sérüléseket tud begyógyítani kézrátétellel, megszüntetni a fájdalmat, mint fejfájás, fogfájás, hasfájás, tehát nem a sebek fájdalmait.
2. szint: Mély, de nem nyílt sebeket képes kézrátétellel begyógyítani. Görcsöt, és lappangó, de nem súlyos betegséget képes meggyógyítani. (pl. nátha, bárányhimlő)
3. szint: Nyílt sebeket is képes azonnal meggyógyítani, de ez nem vonatkozik a törésekre. Elfertőződött sebeket is mellékhatás nélkül gyógyít. Súlyos, de nem halálos és nem hosszú lefolyású betegségeket kézrátétellel gyógyít, utólagos pár órás pihenéssel. (Pl. malária esetén, ha a természetes gyógyító kézrátételt alkalmaz 7-8 óra alvás után a betegség minden tünete eloszlik.)
4. szint: Törött csontot is képes összeforrasztani, kisebb törést, tehát szilánkosra tört lábat minimális mértékben csak. Vírusos, hosszú lefolyású betegségeket is képes meggyógyítani, természetesen utólagos pihenéssel, ld. 3. szint. Képes már régóta meglévő hegeket eltüntetni.
5. szint: Súlyos, majdnem halálos sérüléseket képes begyógyítani, ha elég gyorsan kezeli az eset után. Kisebb karcolások szinte azonnal eltűnnek, heg nélkül. Egyszerűbb betegségekre immúnis, mint megfázás stb.
6. szint: Képes halálos sebeket is begyógyítani, ha az illető még életben van, azonban ehhez a saját életerejéből is áldoznia kell. Nagyon végstádiumban lévő seb esetén akár a gyógyító teljesen le is gyengülhet néhány órára/napra ébreszthetetlen kómába süllyedhet. Kisebb sebeket, vágásokat azonnal regenerálni képes, gyengébb mérgek nem hatnak rá. Ha maximum 1-2 centis darab valami módon levágódik, leszakad testéről, képes visszanöveszteni.
7. szint: Képes saját végtagjait visszanöveszteni. A vére mágikus vérátömlesztéssel 24 órán belül képes visszahozni az életbe a holtakat. Ragyogás: Gyógyító ereje olyan pozitív kisugárzással bír, hogy ha erőteljesen rákoncentrál, akkor a teste erősen felfénylik és az ellene támadókat, mint valami perzselő napsütés égetni kezdi.




A hozzászólást Luna Lovegood összesen 4 alkalommal szerkesztette, legutóbb 2016-12-30, 15:14-kor.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://xmen-firstclass.forumphpbb.com/
Luna Lovegood
Reveal your secrets

avatar

Hollóhát

ϟ Kor : 18
ϟ Hozzászólások száma : 1228

TémanyitásTárgy: Re: Mágikus adottság 2016-12-30, 12:38


Mágikus adottság lista

[color=#737373]Választható mágikus adottságok és szintjeik

Trükkmester:
Bonnie Michaels 2. szint
Kim Sun-hi 1. szint
Benjamin Merlin 1. szint
ifj. Christopher Malone 1. szint
Soraya Wilkinson 1. szint
Marea Savoretti 1. szint
Mia Hartford 1. szint

Energiamágus:
Rose-Neira Brooks 2. szint
Wyatt B. Delgado 1. szint
Charlene Carols 1. szint
Heath Carroll 1. szint

Miranda Hartford 1. szint

Druida:
Liesel Freya Collins 1. szint
Gavin Nott 1. szint
Cyra Artmenson 1. szint
Lioneah McCaine 1. szint
Luna Lovegood 1. szint

Tűzmágus:
Penelope Aimes 3. szint
Pansy Parkinson 1. szint
Ruth Amesbury 1. szint

Cerberus Szidorov 1. szint
Lacey Stewart 1. szint
Emilia Darlington 1. szint

Lucas Mordrake 1. szint

Vízmágus:
Katherine Benedict 2. szint
Lance Merrick 1. szint
Alicia Geller 1. szint
Maxime C. Evans 1. szint
Daniel Parker 1. szint
Hannah Abbot 1. szint

Jensen McKinney 1. szint

Légmágus:
Ginny Weasley 2. szint
Sophia Osborne-Shors 2. szint
Jules Kaori Alpert 1. szint
Savannah Elinor Harper 1. szint
Lilien Langhorne 1. szint
Polly Plummer 1. szint

Földmágus:
Holly Edgson 2. szint
Noah Thane 1. szint
Noel Westmoreland 1. szint
Samuel Assielin 1. szint

Relikviamester:
Lavender Brown 2. szint
Carol Smith 2. szint
Georgiana Findley 2. szint
Agnese Yermouth 1. szint
Jessica Cartwright 1. szint
Ashton P. Blake 1. szint
Marius Cartwright 1. szint

Inkvizitor:
Cho Chang 1. szint
Jonathan Zayn Davies 1. szint
Ansley Becker 1. szint
Cormac McLaggen 1. szint
Hermione Granger 1. szint
Brandon Sanders 1. szint
Gwyneira Nolen 1. szint

Vérmágus:
Kylie Aria Bryson 3. szint
Sheska Thorne 1. szint
Elenor A. Roslin 1. szint
Castiel Horan 1. szint
Carmen Wilkes 1. szint
Stella Crowly 1. szint
Maggie Westmoreland 1. szint

Anyagmanipuláló:
Megan Smith 3. szint
Gerard Warrington 1. szint

Akrobata:
Leticia Samuels 3. szint
Jack Layton 2. szint
Jodie Bilgewater 1. szint
Marcus Thicknesse 1. szint
Lennox Langdon 1. szint
Elijah Crowfield 1. szint

Hangmágus:
Jade Wilson 2. szint
Jessamine Findley 2. szint
Carmen Roughley 1. szint

Telekinézis:
Thomas Stewart 4. szint
Grace A. O'Hara 2. szint
Sean O’Gallagher 2. szint
Shanna Griffin 2. szint
Peter Greenwood 2. szint
Justice Simmons 12. szint
Cosette Morgenstern 1. szint
Sallie Reed 1. szint
Kelly B. Miley 1. szint
Emma Callahan 1. szint

Természetes gyógyító:
Cody Armstrong 3. szint
Clyde Peterson 2. szint
Madison Fisher 2. szint
Missy Foster 1. szint
Neal Charmaine 1. szint
Emma Marshall 1. szint
Yngrid Osborne 1. szint






A dolgok, amiket elvesztettünk,
visszatalálnak hozzánk, ha nem is mindig úgy, ahogy gondoljuk.
Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://xmen-firstclass.forumphpbb.com/

Mágikus adottság

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére
1 / 1 oldal

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
ϟ Harry Potter - Days of future past ϟ :: Bevezetõ :: A mágia története-