Nem szabad kihagyni!

Az új küldetés
hamarosan kezdetét veszi
Kalandra jelentkezők
⊰ 1 - Játékos neve
⊰ 2 - Játékos neve
⊰ 3 - Játékos neve
⊰ 4 - Játékos neve
⊰ 5 - Játékos neve



 
HomeHome  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Üdvözlet!


1999-et írunk, szeptemberben a Roxfort újra megnyitotta kapuit, hogy a '98-99-es tanévben is megállhassák a helyüket a diákok az iskolában. Voldemort már a múlté, lassan négy éve végleg megszűnt létezni. Megmaradt hívei bujkálnak, és az auroroknak hála egyre ritkábbak az ex-halálfalókról szóló hírek is. Úgy tűnik, hogy a varázslóvilágot jelenleg béke és nyugalom övezi, de vajon meddig? Légy részese te is az új kalandoknak!

Az oldal alapítása:
2014. október 2.
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Chatbox


Promóink




Kukkants be az általunk fenntartott két másik oldalra is, ha egy másik világra is kíváncsi vagy, amit szintén mi igazgatunk. :)

Legfrissebb

ϟ Seprűtároló
  Today at 00:21
Cyra Frostmere

ϟ Neira & Castiel
  Yesterday at 23:50
Castiel Horan

ϟ Londoni küldetés
  Yesterday at 22:39
Padma Patil






ϟ Graves & Cody
  Yesterday at 18:50
Graves Matlock
A hónap posztolói
Cody Armstrong
 
Nox Djarum
 
Graves Matlock
 
Georgiana Findley
 
Luna Lovegood
 
Dane Seoras
 
Megan Smith
 
Kalandmester
 
Draco Malfoy
 
Lacey Stewart
 
Statisztika

Összesen 542 regisztrált felhasználónk van.

Legújabb felhasználó: Hector Arbogast

Jelenleg összesen 31995 hozzászólás olvasható. in 3019 subjects
Ki van itt?

Jelenleg 6 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 6 vendég :: 1 Bot

Nincs


A legtöbb felhasználó (77 fő) 2014-10-02, 18:29-kor volt itt.

Share|

Képességrendszer

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down
SzerzőÜzenet
Draco Malfoy
Reveal your secrets

avatar

Mardekár

ϟ Kor : 19
ϟ Hozzászólások száma : 734

TémanyitásTárgy: Képességrendszer 2014-09-16, 19:43


Képességrendszer

A Harry Potter világában előfordulnak olyan különleges képességgel rendelkező figurák, amit most nem árt egy kicsit megemlítenünk. Elvétve rendelkezhet valaki olyan tulajdonsággal, amely a többi fölé emeli, ám ezek olyan ritkák, hogy nem csodálkozhatunk rajta, ha a könyvek hét részében is alig volt valaki, aki ilyennel rendelkezett volna. Azok, akik a könyvekben rendelkeztek ilyesmivel, az oldalon is megtarthatják őket, kivéve Harry Potter a párszaszájúságot, mert Winky a horcrux elpusztításával ezt a tulajdonságát semmissé tette.

Többnyire születés útján kapható képességek:

1. Párszaszájú (született) 1 % - Képes a kígyók nyelvén beszélni, akár utasítani is őket. A kígyókkal jól megérti magát, képes őket szelídíteni, nem bántják őt.

2. Sebezhetetlenség (született) 2% - Majdnem olyan ritka, mint hogy valaki párszaszájúnak szülessen. A képesség nem örökletes, teljesen random, hogy kinél és miért alakul ki. A képességet birtokló karakter rendesen öregszik, mint bárki más, ellenben szinte lehetetlen ártani neki. Fizikai sérülések, mérek, betegségek egyáltalán nincsenek rá hatással, a fizikai ereje egy átlag emberének kétszerese. Ellenben minden sebezhetetlen karakternek van egyetlen gyenge pontja, mint Supermannek a kriptonit. Ebben a környezetben, vagy ezzel az eszközzel le lehet győzni, megsebezni, akár meg is ölni. A gyenge pont bármi lehet, ezt a user találhatja ki, minden sebezhetetlen karakter esetén lehet más, akár egy elem, tűz, víz, a sötétség, bezártság stb. Ilyen környezetben, hatás alatt veszít az erejéből, gyengévé, sebezhetővé válik.

3/a. Vérfarkas (született) 3 % - Képes egy ember nagyságú farkasformájú vérlény alakját felvenni, és ezt minden teliholdkor meg is teszi, hacsak nem kap ezt elnyomó bájitalt. Amennyiben a született vérfarkas mindkét szülője vérfarkas akkor elég tiszta a farkasvére ahhoz, hogy ne farkasember, hanem szimpla nagyméretű farkas legyen, fajtájának kiemelkedő példánya. A vérfarkas különösen erős, gyors teremtény, nem tartja meg eredeti tudatát, ekkor bárkit megtámad. Emberi alakjában is jobb a szaglása, gyorsabban gyógyul, mint egy átlag ember, erősebb akár 2-300 kilót is felemel pusztakézzel, valamennyivel gyorsabb, mint egy átlag ember.
3/b. Vérfarkas (harapott) 50 % - Képes egy ember nagyságú farkasformájú vérlény alakját felvenni, és ezt minden teliholdkor meg is teszi, hacsak nem kap ezt elnyomó bájitalt. A vérfarkas különösen erős, gyors teremtény, nem tartja meg eredeti tudatát, ekkor bárkit megtámad. Emberi alakjában a harapott vérfarkas a született vérfarkas képességeinek sokkal-sokkal gyengébb változatát kapja meg, valamivel jobb mint egy átlag ember szaglás és erő tekintetében, de nem gyógyul gyorsabban.

4/a. Vámpír (született) 3 % - A vámpírok vérvonala szintén nagyon régről származik, mint a vérfarkasoké is és született vámpír rendkívül kevés van ugyanis csupán egy született vámpír férfi és ember nő kapcsolatából jöhetnek létre. A született vámpírok nem számítanak halottnak, rendes vérkeringésük van, szerveik, de öt éves koruktól fokozatosan elutasítja a szervezetük az emberi táplálékot, kialakulnak a hegyes fogak, és innentől már egyre inkább csak emberi vérrel képesek táplálkozni. A vámpír harapása ember számára fiatal egyed esetén fájdalmas lehet, később akár kéjes élvezetet is nyújthat, ha a vámpír úgy akarja. A nyála gyógyító, tehát a sebhelyet képes eltüntetni. Sötét kisugárzással rendelkezik. Jól lát a sötétben, mint egy macska, képes érzékelni a többi vámpírt. Rendkívül gyors, jóval gyorsabb, mint egy ember, gyorsabban gyógyulnak sérülései, erőteljesebb a hallása is, mint egy átlag emberé emberi alakban is, az ereje is nagyobb, de nem akkora, mint egy vérfarkasnak. Vámpír alakban (ezt bármikor felveheti) természetesen fokozódnak a képességei is. Ilyenkor a szemük sötét egyöntetű feketévé válik, ezzel afféle hő/infralátást felvéve, a fogaik pedig tűhegyesekké válnak. Jellemük is torzul, agresszívabbak lesznek, vérszomjasak, erőteljes vadászösztönnel. Nem halhatatlanok és nem árt nekik a fény (sem a fokhagyma, tükör, szenteltvíz stb. de a fa karó igen és a fa általi sérülések nehezebben gyógyulnak, fájdalmasabbak!).
4/b. Vámpír (harapott) 50 % - A vámpírharapás alapból nem jár halállal, csak ha egy vámpír nem tud megálljt parancsolni a vérszomjának, akkor az áldozat meghal. Legalább tíz éve vámpír képes halandókat vámpírrá változtatni. Ehhez egy speciális mérget juttatnak az illető szervezetébe harapás útján. Az átváltozás azonnal megkezdődik, tehát elkezdi a szervezet elutasítani a normál táplálékot, szomjazza a vért, ha nem iszik idővel meghal, mert mást nem fogad be a szervezete. A fogak első megjelenése rendkívül fájdalmas, ez később fokozatosan enyhül. (Az átalakulás folyamata kb. nyolc órát vesz igénybe és a következő éjszaka megy végbe, de a fényérzékenység azonnal megkezdődik.) A harapott vámpíroknak is ugyanúgy rendes vérkeringésük van, szerveik, mint egy embernek. A vámpír harapása ember számára fiatal egyed esetén fájdalmas lehet, később akár kéjes élvezetet is nyújthat, ha a vámpír úgy akarja. A harapott vámpírok nyála jóval gyengébb gyógyító erővel bír. Sötét kisugárzással rendelkeznek. Képességeik ugyanazok, mint a született vámpíroknak (ld. fent) ám sokkal-sokkal csekélyebb mértékben! Pl. ha egy született vámpír egy szimpla vágást másodpercek alatt gyógyít be, egy harapott órák alatt, de így is gyorsabban, mint egy ember. Jellemük is torzul, agresszívabbak lesznek, vérszomjasak, erőteljes vadászösztönnel. Nem halhatatlanok viszont zavarja őket a fény, nem égnek el a napon, nem árt nekik a fokhagyma, tükör, szenteltvíz stb. de a fa karó igen és a fa általi sérülések nehezebben gyógyulnak, fájdalmasabbak.

5/a. Örök élet (született) 4 % - Technikailag halhatatlanság, mint a tündéknél a Gyűrűk urában. A karaktert csak betegség, vagy sérülés ölheti meg, az öregedés egyáltalán nem hat rá, 25-30 éves korában lassul és megáll a folyamat. Szintén örökletes.
5/b. Hosszú élet (született) 8 % - A karakter élete virágáig, azaz kb. 25-30 éves koráig öregszik, külsőleg tehát ennyinek látszik, innentől az öregedés folyamata jelentősen lassul, szinte megáll egy jó időre. A hosszú életű karakter hozzávetőleg 200-250 évig él. Élete vége felé kezd el csak öregedni az utolsó 10-20 évében jóval gyorsabb tempóban, mint egy átlag ember. Más különlegességet a képesség nem tud. Örökletes, tehát egy hosszú életű karakternek legalább az egyik szülője is hosszú életű volt.

6. Metamorfmágus (született) 5 % - Gyakorlottságtól függően képes a szeme, haja színének változtatására, a nagyon profik már az egész alakjukat meg tudják változtatni, akár létező személyét felvenni.

7. Látó (született) 5 % - Amennyiben valaki született látó képes rá, hogy életében néhány alkalommal spontán látomások formájában előre jelezze a jövő fontos eseményeit. (Ez csakis úgy lehetséges, hogy a látó mesélői üzenetben, vagy akár kifejezetten mesében kaphat meg egy jóslatot, tehát saját magának nem mesélheti be a sztorijába csakis ha ötlete van és ezt előre egyeztette valamelyik adminnal. Minden más esetben a jóslat érvényét veszíti.)

8/a. Véla - 8 % - Tiszta vérű véla. Legendás szépséggel rendelkeznek, ragyogó az aurájuk, még az ellenségeik is megbocsátóbbak velük szemben. Az azonos neműek is csodálják őket. Hangjuk bűvös erővel bír, képesek ráerőltetni az akaratukat másokra, kéréseiket könnyebben teljesítik. Minél nagyobb a kérés, vagy ellenállóbb, kevésbé segítőkész a célszemély, annál inkább szükséges plusz testi kontaktus is. (Hátrány: Mindenképpen valamilyen ékszerrel - megbájolt ékszerrel - kell lekorlátozniuk a külső aurájukat, hiszen nem illeszkedhetnének be a társadalomba. Ilyenkor egy átlagos, de nagyon szép lánynak/fiúnak tűnnek, és a bűverejű hangjuk sem működik. Le kell vetniük az ékszert ahhoz, hogy aktiválódjon a képesség.)
8/b. Vélaszármazék - 30 % - Felmenői között tiszta vérű véla élt, akinek a génjeit részben örökölte. Jellemző rá a különösen szép külső, a másik nemet lenyűgöző aura, a saját nemet idegesítő kisugárzás.

9. Legilimentor  (született) - 10 % - Aki birtokolja ezt a képességet sokkal fogékonyabb a legilimenciára, tehát tanulás útján is jóval magasabb szinten űzheti, mint bárki más. Ellenben, ha kifejezetten nem tanulja akkor is talán tudtán kívül is használhatja ezt, pl. tudhat róla, hogy olyan személy tartózkodik vele egy légtérben, aki láthatatlan, persze nem feltétlenül tudhatja kezdőként, hogy hol. Vagy akár tudat alatt is el-elkaphat egy-egy kósza gondolatfoszlányt mástól, érzést. Könnyebben olvashat a mimikában, nehezebb átejteni, hazudni neki. Teljes gondolatokat csak nagyon képzett legilimentor képes másból kiolvasni, és ehhez első körben át kell hatolnia a célszemély mentális védelmét, amit az illető általában észre is vehet.

10. Sellő  -  15 % - A sellők másik alfaja, mely eltér a Fekete tóban is élő inkább Legendás Lényként besorolt változattól. Emberi alakkal rendelkeznek, de ha vízhez ér a lábuk, vagy víz ér a lábukhoz akkor sellővé változnak, ezt ki tudják védeni egy speciális ékszerrel, melyet általában családjukban készítenek el nekik születésükkor. Ha az ékszert viselik akkor alakulnak csak át, amikor ők akarnak. Képesek víz alatt lélegezni emberi alakban is, képesek bizonyos vízmanipulációkra, mint fagyasztás, forralás, mozgatás. Minél tapasztaltabb a sellő, annál nagyobb tömegű vizet képes manipulálni. Hátrányuk: Nem viselik jól a meleget, a magas hő és tűz sokkal jobban árt nekik, mint egy átlag embernek. Naponta háromszor kell fürdeniük és rendkívül nagy a vízigényük, 2-3-szor annyit mint egy átlag embernek. Ha ezek kimaradnak a sellő legyengülhet, megbetegedhet.

11. Kísértetvadász (született) - 15 % - Képesek akár már születésüktől fogva kapcsolatba lépni szellemekkel, de ez a képesség később is megjelenhet náluk. Azokra a szellemekre, akiket mindenki lát a kísértetvadász rá tudja kényszeríteni az akaratát. Minél idősebb a szellem, annál erősebbnek és tapasztaltabbnak kell lennie a vadásznak is. Ilyenkor a szellem azt teszi, amit kérnek tőle, válaszol kérdésekre akkor is, ha egyébként nem akarna. A kísértetvadászok képesek azokat a szellemeket is látni, akik már átléptek a függönyön és odaát tartózkodnak, kapcsolatba léphetnek elhunyt rokonokkal, hívhatják őket. Ezek a képességek segíthetik a nyomozást, szükség esetén pedig a nyughatatlan/ártó szellemeket is el tudják űzni. Rájuk nem hat a szellemek jegyes érintése.

A százalékos értékek azt jelenik, hogy még az ET-d megírása előtt dobhatsz egyetlen képességre, ha nem sikerül, akkor másra már nem. Ha sikerül, akkor belekerülhet az ET-be. A dobás annyit jelent, hogy az erre létrehozott fórumban egy alkalommal kiválaszthatod új hozzászólás küldésénél a kocka dobás opciót és ott a 10 oldalú dobókockából kettőt. Amikor új hozzászólást írsz a fenti formázó sávban láthatsz egy fehér négyszöget 3 pöttyel egymás mellett, erre kattintva plusz gombokat kapsz, amiből kiválaszthatod a kockát, azon belül a 10 oldalú dobókockát, amiből kettővel dobj. Ha nem vágod a rendszert először gyakorolj más fórumon.
Egyszer dobhat mindenki egy karakterre, ha rontott, nem sikerült értelmezni a rendszert és nem kérdezett előre, akkor az sikertelen dobásnak számít, akkor is, ha rossz helyen dobott, vagy rossz kockával. A két kocka adja ki a 100-at, értelemszerűen tehát ezzel kell a fenti értékek alá dobni. A 00 számít a 100-nak, tehát ahol 1 % az esély, ott csak a 01 érvényes

Kiemelkedő tudás:
Ha dobtál képességre függetlenül attól, hogy sikerült, vagy sem, akkor lehetőséged van rá, hogy a Roxfort tantárgyai közül (1-7. évben lévő alaptantárgyak!) kettőben kifejezetten tehetséges legyél. Ezek indoklására nincsen szükség, akár sötét varázslóként is lehetsz olyan vicces helyzetben, hogy a Legendás lények gondozásához értesz, csak szimplán jelöld az Előtörténetedben. Ebben az esetben a kiemelkedő tudáshoz kettő darab tantárgyat írj be a következő módon: Első tantárgy - kiemelkedő, Második tantárgy - kiemelkedő.
Ezen belül lehetőséged van még arra, hogy egy kiemelkedő tantárgyadból extra profi legyél, tehát született tehetség. Erre 10 % esélyed van, szintén dobhatsz rá, mint a képességre és ha sikerül akkor híresen jó leszel belőle, mint Piton bájitaltanból. Olyan, akiről még iskolai berkekben is beszélnek, hogy milyen profi. Ez esetben viszont választanod kell egy tantárgyat, amiből kiemelkedően rossz vagy, ez akár plusz játéklehetőségeket is adhat. Ebben az esetben a következőképpen néz majd ki a listád: Első tantárgy - Született tehetség, Második tantárgy - Kiemelkedő, Harmadik tantárgy - Tehetségtelen.
A tantárgyas dobásokat EGY alkalommal teheted meg, ha nem sikerült, akkor nem sikerült, nincs újra dobás, és nem dobhatsz minden tantárgyra, hátha majd egy bejön! Ha ennek ellenére mégis össze-vissza dobálsz, csak az elsőt nézzük természetesen.

Animágia:
Abban az esetben, ha a képességed nem sikerül (ez független a tantárgyas dobástól), megpróbálkozhatsz az animágiával is. Ez a következőképpen működik. Ha 1-7. évfolyamba jársz, akkor bejegyzetlen animágus leszel, 20% az esélyed, hogy sikerül.
Ha 8-os akkor 40%, ha 9-es akkor 50%, ha 10-es 60%, ha pedig felnőtt, akkor 65%, hogy bejegyzett animágus lehetsz. Kérjük, hogy az animágiát se használjátok nyakló nélkül, és értelemszerűen ha egyszer dobtál rá, akkor nem teheted meg újra és újra évente. Ha bejegyzetlen animágus szeretnél lenni 8-dikosként, vagy attól felfelé, akkor az esélyed az alap értékhez képest 10%-kal kevesebb lesz, mivel egyedül sajátítod el az animágiát, de így a minisztérium nem tud róla.
Ha nem sikerül az animágia, vagy nem is akarsz vele élni, akkor is adott a tárgyválasztás.
Amikor animágiára dobsz a dobásodban minden esetben tüntesd fel, hogy bejegyzett, vagy bejegyzetlen animágiával próbálkozol és írd oda a százalékot is. Ez nagyon fontos! Ha nem jelzed külön, akkor automatikusan a bejegyzett animágust vesszük opciónak, nem számít, hogy netán megdobtad a bejegyzetlen animágus csökkentett értékét. Mindig pontosan jelezni kell, hogy mi a célszám, azaz hogy mit próbálsz megdobni! És kérjük, hogy a moderátori munka megkönnyítése érdekében az előtörténetedben is szerepeljen, hogy pontosan mit dobtál meg, így gyorsabb az elfogadás folyamata, hiszen nem kell annyit keresgélni. Smile

Karakterfejlődés:
Plusz képességdobásokat meséken, kalandokon lehet szerezni, de van egy plusz opció is rá, ugyanis minden karakter profiljában van egy "IC hozzászólások száma" nevezetű sor. Ez a számláló csak az játéktéren írt hozzászólásokat számlálja, éppen ezért kérjük, hogy ezek ne 10 sorosak legyenek, hogy legyen értékük, erre majd rá fogunk pillantani, amikor eléritek a célszámot ugyanis 50 hozzászólásonként újra lehet dobni egyetlen dobásodat. Ez azt jelenti, hogy ha a karakter regelésekor dobtál mondjuk legilimenciára, sötét varázslatok kivédésre és mivel a legilimencia nem sikerült animágiára is, és egyik sem jött be, akkor így egyet újra dobhatsz, nem mindegyiket! Mindene esetben csak olyasmit dobhatsz újra, amit eredetileg is próbáltál, ezen nem lehet változtatni, mással próbálkozni. Tehát ha az elején bátor voltál és megpróbálkoztál a párszaszájúval, akkor utólag már nincs variálás!
Fontos kitétel! Vannak olyan képességek is, amiket lehet változtatni. Ezek a született és látványosan a karakter részét képező képességek, mint a vérfarkas és a vámpír. A véla nem tartozik ide, vagy a vélaszármazék, netán a sellő, mert ezek nem feltétlenül olyan látványos képességek és mindegyikük mágikus ereklyével elnyomható. Tehát, ha az elején született vérfarkasra, vagy vámpírra dobtál, akkor az első karakterfejlődésednél ezen változtathatsz, amit onnantól már a későbbiekben tartanod kell. Viszont ez nem kötelező, teheted azt is, hogy eddig nem játszottad ki a dolgot. Ez rád van bízva, mennyire tudod kezelni.
Amikor erre a dobásra kerül sor azt az erre kijelölt fórumban jelezzétek felénk, hogy megnézessük, hogy az 50 hozzászólás eléri-e a megfelelő szintet. Ha leokéztuk, akkor mehet a dobás, és ugyanitt jelezhetitek nekünk, ha sikeres a dobásotok, hogy beírjuk a profilotokba.
Fontos még, hogy bármilyen lehetőségénél, amikor újra dobhatsz, ha már megdobtál egy sikeres animágusi képességet, akkor nem dobhatsz újra helyette mást és cserélheted le, hiszen nem fogod hirtelen elfelejteni az animágiát és helyette hopp véla származásúvá válni, tehát érdemes nem nyakló nélkül dobni minden karakterrel animágiára.

IC hozzászólás:
FONTOS! IC hozzászólásnak csak a játék téren írt hozzászólások számítanak. A témanyitás nem! Ez akülön témaköröknél zajló játékoknál fontos, ott ugyanis ti is hozhattok létre témákat. Ilyen esetben a témanyitó első hozzászólás sose maga a hozzászólás legyen, csupán egy rövid helyszínleírás, vagy akár csak három pötty, teljesen lényegtelen, mert a témanyitó hozzászólást nem számolja a rendszer az IC hozzászólások közé. Ezt így a legegyszerűbb a rendszer szempontjából kezelni. Ellenben, ha egy ilyen téma nyitó hozzászólás törlésre kerül, azt a számoló hozzászólásként értelmezve vonja le a hszek számából, tehát ha egy témanyitó hozzászólást szeretnél törölni, ne tedd! Szólj nekünk, törölni tudjuk és adminból módosítani az IC hozzászólások számát, hogy ne csökkenjen e miatt.

Hivatalos kiskapu:
Tudjuk, hogy vannak azért olyan karakterek, akiknek a koncepciója kifejezetten egy-egy képességre, vagy adottságra épülne, ilyenkor az ember kedvét azért el tudja venni, ha aztán a karinak még sem sikerül ezt megdobni. A randomitást viszont nem szeretnénk kizárni a játékból, viszont bevezetünk egy minden user számára egyszer felhasználható kiskaput.
Bárki, akinek már van az oldalon karaktere egyetlen multi esetén választhat egy képességet, amit a karakter automatikusan megkap. Ebben az esetben nem kell dobnia rá. Persze megpróbálja első körben, de ha nem sikerül, akkor is meg van. Ebben az esetben viszont nem dobhat semmi másra karakteralkotásnál sem! Tehát nincs mágikus adottság, nincs született tehetségű tantárgy sem. Innentől minden karakterfejlődési dobásánál (jutalom, sima Ic hsz-ből összejött) erre a képességre köteles dobni ezzel a karakterrel, amíg meg nem lesz a képesség ténylegesen. Utána már karakterfejlődésnél dobhat bármi másra is.
Fontos, hogy ez a lehetőség CSAK multi karakternél használható fel, elsősorban azon okból, hogy azért mégis csak olyan kapja meg, aki már az oldal tagja és vélhetően kisebb eséllyel tűnik el egy hét után. Ilyen esetben az előtörténetnél is fel kell tüntetni, hogy a képesség a kiskapu lehetőséggel lett meg, odaírni mögé zárójelbe, hogy az elfogadó moderátor, admin is tudja.

Végül pedig ha nagyon nem világos a dolog, akkor ezen a részletesebb kockadobás magyarázaton tudsz még tájékozódni.





mint a  félelmen
alapuló tisztelet.

Semmi sem
megvetendőbb,

Vissza az elejére Go down
Felhasználó profiljának megtekintése http://roxfortreloaded.hungarianforum.com

Képességrendszer

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére
1 / 1 oldal

Similar topics

+

Similar topics

-
» Hegységrendszer
» Speciális Képességek (Összesítő)
» -=Sharingan=-
» -=Unazaki klán=-
» Mizukage palota

Permissions in this forum:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
ϟ Harry Potter - Days of future past ϟ :: Bevezetõ :: A mágia története-